Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:37
Pare(naście?) pomysłów
Autor Wiadomość
Sosna 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: DarkSosna
Level: 200
Dołączył: 17 Lip 2007
Wysłany: 27-12-2007, 14:15   

Ze wszystkich pomysłów, jedyny który mi się podoba to propozycja wprowadzenia łucznkia (np. atakowałby zawsze pierwszy, miałby różne fajne łuki i strzały).
Zwierzaki to raczej kiepski pomysł, są przecież gemy.
A pomysł z ciemnymi uliczkami jakoś mi się nie widzi, po co to zamieszanie jak mamy okolice pod miastem :P
Mag dający w siłę to też dziwny pomysł, nie jestem pewny ale sporo by namieszał i możliwe, że nawet osłabił maga, a teraz klasy są chociaż w miarę równe, więc w czym problem ???
 
 
 
Catwoman 
Miss My-Fantasy 2008!
VIP




Profesja: Wojownik
Level: 47
Wiek: 35
Dołączyła: 17 Lut 2007
Skąd: SoSnOWiEc -MaCzKi
Wysłany: 28-12-2007, 21:56   

1.

Cytat:
1.Lokacja "Ciemne Uliczki" w mieście. Koniec campowania, kto chce powalczyć, wchodzi tam, i po lewej stronie ma czat, a po prawej listę osób przebywających w ciemnych uliczkach. Wejście kosztuje 1 pkt ruchu (tak jak wejście przed miasto), czas ochronny nie ma znaczenia.


Zawsze jakaś nowa atrakcja dla gry^^" można spróbować.

Yondaime napisał/a:
Kozak napisał/a:
Masz rację, nie rozumiesz. Ciemne uliczki to osobna lokacja, w której gracze chętni na PvP mogą znaleźć przeciwników. Jak chcesz powalczyć, to wbijasz.


No to tym bardziej ludzie którzy będą polować na graczy, którzy nie chcą walczyć, będą stać właśnie pod miastem... no ale cóż, widocznie takie jest moje zdanie


Zgadzam się z tym zdaniem ... albo będziemy walczyć tyko w tych "uliczkach" albo wszędzie i nic się nie zmieni ^^" a uliczki będą świecić pustakmi.

2

Cytat:
2.Nowa klasa: łucznik. Wiem że już było, ale teraz mam konkretną propozycje: atrybutam ataku łucznika byłaby szybkość (co dawałoby mu status najszybszej postaci w grze). Może on też pakować w siłę, co daje mu jeszcze większą szybkość (związane to jest z szybkością naciągania strzały).


Jestem na nie a przynajmniej są inne ,"ważniejsze rzeczy do zrobienia". Zbędna zabawa.

3

Kozak napisał/a:
3.Nowy współczynnik zaznaczony na pomarańczowo. Jest on wykorzystywany do używania umiejętności. Ten współczynnik to zmęczenie. Dostaje się go pakując w siłę. Magowi on nie potrzebny (bo ma gemy), ale woj może używać takich umiejętności[/b] jak (all z FF):
-Sleep Atack (przeciwnik zasypia, budzi go dopiero kolejny hit, albo kilka tur "przespanych")
-Berseker (można użyć tak na siebie jak na przeciwnika)(większy atak, ale osoba pod wpływem bersekera bije tylko z łapy, trudniej jej trafić, i nie używa miksów, umiejętności i gemów)
-Dark Atack (zmniejszona celność)
-Silence (niemożność używania gemów)
No i jeszcze duużo innych.


Areen napisał/a:
3. Co do różnych stanów, to trzeba przyznać, zę to dobry pomysł. W wielu grach RPg takie rozwiązania zostały zastosowane ale nie tu. Np. walka była by ciekawsza gdybym np. uśpił przeciwnika na kilka tur albo zaatakował bersekerem. No i pozbawić maga używania gemów. Poprostu walka byłaby dużo ciekawsza i urozmaicona a w dodatku czego chce admin zmniejszyłaby się ilosć remisów g;) . Na tak.


Podpisuje się pod Areenem ... dobry pomysł ale trzeba go dopracować.

4.

Cytat:
4.By mag mógł pakować w siłę. Daje mu to większy atak z czaru, jednak nie daje many, więc nie będzie masowego "przejścia" magów na atak.


Mag ,który pakuje w siłę ...cio to to nie.

5

Yondaime napisał/a:
5. Ooo nie. Nie róbmy z MFO, czegoś na miarę Sims 2: Zwierzaki albo Pokemony. Całym sercem na nie.


Zgadzam się z Yonusiem od tekiej zabawy są inne gry. Ale kotek mrrr
_________________
Z czego składa się kotek: 30% z PSOT ^^" 29% z charakteru w 28% z mruczenia w10% z miękkiego futerka 3% z NIEWINNOŚCI xD
 
 
kacperdragon 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Svv33t
Level: 152
Wiek: 32
Dołączył: 28 Sie 2007
Wysłany: 18-02-2008, 19:00   

Zmiejszyla by sie grywalnosc jakis lucznik berserker co to? nie pasuje do klimatu mfo jakies zwierzaki ?? mzoe mfo przemieni sie w tibie??jestem przeciw
_________________
 
 
 
Dragon1297 
Użytkownik



Level: 999
Dołączył: 13 Paź 2007
Wysłany: 28-03-2008, 18:38   

1. Mi niepotrzebny ja nie walczę ;p
2. łucznik? Speeder jak każdy inny
3.Sleep Atack- Przydatne, walniesz pierwszy Sleep Atackiem i bye bye
Bereseker- Mogło by być
Dark atack- Na nie. Ja jestem luckerem i nie przyda się to mi i innym luckerom.
Silence- Woj odrazu wygra. Dla magów to będzie "Dead Silence xP ". Na nie chociaz mi się to przyda ale pomyślmy o magach!
4. co ty? Na nie
5. Na nie. Kto pies ? xP Szukasz brata a nie opiekujesz się kotem/Psem

P.s 3 kojarzy mi się z Grandią 3 ;) Grałeś pisz na pw xP
_________________
 
 
PuPiL112
Użytkownik


Level: 7
Dołączył: 12 Kwi 2008
Wysłany: 14-04-2008, 12:38   

Może zrobimy
cos takiego
jak sie czekaj to sie dostaje ruchy



1 na3 nin
z tego co czytalem
w FAQ
a czy nie mozna bylo by zrobic aby to zalezalo od lvl
bo mi sie wydaje ze ja czekam wiecznosc
na innym
koncie
mialem 92
;lv
a czekalem na ten ruch jak na zbawienie
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :!: :!: :!: :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :-D :-D :-D :-D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom