Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:37
Świątynia wszech atrybótów w Eterni.

Który z tych pomysłów jest najlepszy ??
1
58%
 58%  [ 21 ]
2a
5%
 5%  [ 2 ]
2b
13%
 13%  [ 5 ]
Wszystkie są słabe.
22%
 22%  [ 8 ]
Głosowań: 36
Wszystkich Głosów: 36

Autor Wiadomość
Fanatyko 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Fanatyko
Level: 120
Wiek: 36
Dołączył: 21 Kwi 2006
Wysłany: 16-02-2008, 11:13   

Zeke napisał/a:
Fanatyko patrz ;)
100 to jest przykładowy cios maga.Przyjmujemy ,że mają po 50 atrybutu
1 sposób
100*50%=50 Atrybut woja
50/50%=75 Atrybut maga
-----------------------------------------
2 sposób
100/50%=150 Atryubut maga
150*50%=75 Atrybut woja


Mi to tak zawsze wychodzi.Bez znaczenbia czy zaczynamy od atrybutu maga czy woja i tak ten sam wynik.
I to jest chyba widoczne na małych lv (o ile to prawda) ,bo jak walczą dwaj goście z taką samąilością many i z atrybutami wymaksowanymi zadają o 25% mniejsze obrażenia niż jak jest walka 2 osób z tąsama ilością many bez atrybutów :)


Co do 1 sposobu..
100*50%= 50 ---> 100 + 50 = 150 <- - to jest atak
powiększony o 50% (od kiedy coś co ma zwiększać atak maga,
przy max 50 atr go pomniejsza o połowę?)

Jak dla mnie to nie liczy się tego bezpośrednio od ataku maga czy obrony przeciwnika,
tylko atrybuty są porównywane..

Przykład 1:
Gracz 1 - Mag posiada 50 pkt atrybutu.
Gracz 2 - Woj posiada 30 pkt atrybutu.
50 - 30 = 20 ---> 20% większy atrybut ma gracz 1
więc atak gracza będzie 20% większy niż normalny

Gracz 2:
Gracz 1 - Mag posiada 25 pkt atrybutu.
Gracz 2 - Woj posiada 40 pkt atrybutu.
25 - 40 = 15 ---> 15% mniejsze obrażenia będzie otrzymywał
Gracz 2, czyli Gracz 1 ma pomniejszony atak o te 15%

Co do Twojego przykładu 2..
100/50% = 150?
100/50% = 100 / (50/100) = 100 * (100/50) = 100 * 2 = 200
Już pomijam błąd rachunkowy.. Tylko dlaczego atak dzielisz przez atrybut?

Atrybut to jest dodatek do podstawowego ataku, czyli:
x - atak magiczny
y% - ilość atrybutu

x +(y%*x) = atak powiększony o atrybut


Nie mam 100% pewności czy moje rozumowanie jest prawidłowe,
jednak wg mnie jest najlogiczniejsze :)
Wyliczałem tak atak maga poprzez wzgląd tylko w jego logi
i zrównoważając przeciwnikowi atrybut, z którego atakował
skutkował tym, że mag miał normalny atak beż żadnych
dodatków czy minusów... (założyłem oczywiście że ma 50) :)

Tak jak pisałem wyżej, czy to jest słuszne może stwierdzić tylko admin,
gdzieś słyszałem, że 1 pkt atrybutu to 1% większy atak/1% mniejsze obrażenia
więc tylko takie rozumienie jest najprostsze.
_________________
"I've felt the hate rise up in me...
Kneel down and clear the stone of leaves...
I wander out where you can't see...
Inside my shell, I wait and bleed..."
 
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 16-02-2008, 12:21   

Kiedyś X-F dopatrywał się błędu w bonusie atrybutu. Okazało się,
że wszystko jest liczone tak, jak być powinno. Istotna jest różnica
atrybutów (1ptk = 1% różnicy w hicie; wcześniej 1ptk nie był równy
1%, ale błąd już dość dawno został naprawiony - ale to nie istotne).

atak maga = atak * (1 + atrybut_maga - atrybut_woja)
* Jak ktoś nie wie, jak policzyć atak, znajdzie wskazówki w jednym z tematów w Rozmowie.

I powiedzmy, że "atak", to uśredniony hit, np. 1000HP.

atrybut maga - 50
atrybut woja - 50
1000 * (1 + 50 - 50) = 1000HP
Jak widać atrybuty niwelują się.

atrybut maga - 0
atrybut woja - 50
1000 * (1 + 0 - 50) = 1000 * 0,5 = 500HP

atrybut maga - 50
atrybut woja - 0
1000 * (1 + 50 - 0) = 1000 * 1,5 = 1500HP

atrybut maga - 30
atrybut woja - (-10)
1000 * (1 + 50 - (-10)) = 1000 * (1 + 50 + 10) = 1000 * 1,6 = 1600HP

Zakładam, że już wszystko jasne - właśnie tak atrybuty oddziałują na atak maga.
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
koshiba 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: bater
Level: 114
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2007
Skąd: Lębork
Wysłany: 16-02-2008, 19:18   

ADIHC1 napisał/a:
1000 * (1 + 0 - 50) = 1000 * 0,5 = 500HP


Pytanie. Skąd wziąłeś 1 i jka to możliwe, że 1+0-50 to 0,5???? To chyba wynosi -49.
 
 
 
Fanatyko 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Fanatyko
Level: 120
Wiek: 36
Dołączył: 21 Kwi 2006
Wysłany: 16-02-2008, 21:16   

Jak dla mnie to ta "1" ma zastosowanie
tylko i wyłącznie, gdy:

1000 * (50 - 50) = 1000 * 0 = 0

czyli w przypadku kiedy atrybuty są identyczne.
Idealnej postaci wzorów nie znam
wszak liczy się tak jak mówił Adi oraz ja :)
_________________
"I've felt the hate rise up in me...
Kneel down and clear the stone of leaves...
I wander out where you can't see...
Inside my shell, I wait and bleed..."
 
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 16-02-2008, 22:16   

koshiba napisał/a:
ADIHC1 napisał/a:
1000 * (1 + 0 - 50) = 1000 * 0,5 = 500HP


Pytanie. Skąd wziąłeś 1 i jka to możliwe, że 1+0-50 to 0,5???? To chyba wynosi -49.


To wyobraź sobie, że ta jedynka to 100%

1000 * (100% + 0% - 50%) = 1000 * 50% = 500HP

Teraz wszystko jasne?

No to ładny offtop się zrobił przez to całe tłumaczenie..
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
DeniM 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: jancio12
Level: 116
Wiek: 31
Dołączył: 18 Cze 2007
Wysłany: 17-02-2008, 15:17   

Wszytskie są słabe.. Lepiej przedtem było jak nie było swiatyni w Eterni!
 
 
 
*XaVier* 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: XaVier
Level: 5
Wiek: 32
Dołączył: 03 Kwi 2008
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 03-04-2008, 13:55   

Zastanawiam się czy na 7 lvlu bardziej opołaca się mieć po 25 w ziemi i wietrze czy 50 w ziemi -16 w wietrze?? :mad:
_________________
XaVier
 
 
 
Bart 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Bart
Level: 300
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lis 2007
Wysłany: 03-04-2008, 14:23   

*XaVier* napisał/a:
Zastanawiam się czy na 7 lvlu bardziej opołaca się mieć po 25 w ziemi i wietrze czy 50 w ziemi -16 w wietrze?? :mad:


Od tego masz poradniki lub dział rozmowa.
 
 
Shark 
Użytkownik



Nick: Mickey
Dołączył: 22 Cze 2007
Wysłany: 03-04-2008, 17:11   

Jak dla mnie propozycja 2a ma tylko sens...
Co do pierwszej propozyci:
Spojrz jaki by byl placz rankingowcow,
ze teraz kazdy moze miec atry jakie chce ;) :lol:
Co do 2b to jestem na nie,jak juz bedzie w Eliar(niewiadomo),
to po co robic w Eternii??
 
 
xKubi95 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: fajnapostac
Level: 23
Dołączył: 02 Kwi 2008
Wysłany: 03-04-2008, 20:53   

Aktualnie to propozycja 2a jest dosyć sensowna, no bo po co dwie świątynie tego samego "boga" w takim małym odstępie fabuły.
Sensona propozycja, lecz 2b, też nie jest najgorsza ;) .
_________________
Prosiłbym Administratora lub Moderatora o pewną fatygę, a mianowicie proszę o usunięcie moich multi kont na FORUM, ponieważ ja nie potrafię. Sorka. Pozdro Userzy Modzi i Admini!!!!
 
 
Skailer 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Skailer
Level: 150
Wiek: 29
Dołączył: 31 Maj 2007
Wysłany: 05-04-2008, 15:24   

Zaduzo matmy pogubilem się!

Wróce do propozycji JYN'a z początku tematu.

Sam chciałem to zaproponować :P

wedłóg mnie powinno być tak (zaczynając od eterni kończąc na folhord)

lód -> ogień -> ziemia -> wiatr -> wiatr -> lód -> lód -> ogień -> wiatr -> ziemia -> wiatr.

Jestem magiem i mam doświadczenie jeśli chodzi o atrybuty ;)
Ponieważ trzeba jeździć spacjalnie aż do lange żeby ogień naładować dałem ogień do scythe według mnie tam najlepiej pasuje ;)
_________________
Arena: Moderator [ Zasady ] [ Regulamin ] [ Ogłoszenia ]

| Gospoda: Skailer Shuntzz 85g | Wojownik/Kucharz/Złodziej |
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom