Wysłany: 22-04-2008, 17:05 cecha lodu, oraz zamiata itemów
Podnoszenie atrybutów, które zmniejszają obrażenia to fajna sprawa. Tylko, że podnosząc jeden, obniżamy drugi. Mając 3 pierwsze miasta, mozna rozwijać naraz tylko ziemie i wiatr. A to z tej prostej przyczyny, że jeżeli by się podniosło ogień na maksa, Masz chyba z minus 10 do lodu!! Przez co chroniąc sie przed ogniem, obrywasz mocniej od lodu. A lód to gem który łatwo zdobyć. Raptem 5 skór dzika i masz. Jest to denerwujące, bo jeżeli mniej obrywasz z ognia to więcej z lodu. Nie mozna się chronić. Proponowałbym, dać w Eliar lód, albo zamiast zielony set podnisił wiatr, dawał lód. Było by to fair, bo dopiero po pokonaniu duchów Gothar można tą ceche podnosić. A to na jakimś 32 lvl. Prosiłbym też o zamiane rzeczy zdobywanych dzieki zapominajce i jaskini gothar. Zapominjajke zbieraz się gdzieś na 22-23 lvl. Jest on na lvl 38!! Czyli przez jakieś 16lvl leży bezużyteczny. Zato, w jaskini Gothar zdobywa się miecz na 27!! Kiedy jak sie pokonuje Duchy, ma się co najmniej 30. Bez sensu!!
wiem. Ale na jaki on jest poziom. Coś jednak zmusza. Nie zdażyło ci się nigdy, żeby mag hitnął ci po 1500?? Albo jak ma ziemie2 i 2300?? Ma cię na hita. A ty się cieszysz z 700. mówie gdzies tak o 26lvl. A atrybuty są właśnie, żeby to trochę wyrównać. A rtym momencie, bronie się przed ogniem, a otwieram na lód.
duchy można pokonać na 26-27 lvl (mówię o tych po zmianie, wcześniej 21 to rekord)
zauważ, że ty nie nabijesz sobie lodu do obrony, ale napastnik nie nabije sobie lodu do ofensywy, będzie miał maks 0 atrybutu, a ty masz od 0 do -15 czy ile tam jest jak ogień na 50 wejdzie na takim poziomie to nie jest tak dużo, jesli na 26 lvl biją Cię za 2300 to... musisz mieć dużo hp no i mówiłeś o 2300 z ziemi 2, a atrybut ziemi jest na początku wraz z świątynią w urkaden i itemami można ładnie sobie wybalansować
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach