z tym to jak już na odwrót powinno być jak jesteś w tym topie to powienineś być dobry
; ] więc jak przegrasz - twój ból . ale i tak ogólnie pomysł do bani . taki system naliczania
jest od dawna i nikt nie ma problemu więc po co go zmieniać . ?
Kazdy gracz w ciagu jednego miesiaca musi stoczyc min. 10 walk z 10 roznymi wojami i 10 z 10 roznymi magami (licza sie tylko walki na mapie), inaczej jego punkty rankingowe sie kasuja.
Czyli gracza przez miesiąc nie ma (wakacje) i już kasuje mu się rank zdobywany w pocie czoła przez cały rok?
Tak, była taka propozycja, żeby top rankowcy nie tracili astronomicznych sum ranku za jedną walkę. Ale zdecydowanie lepiej, jak będzie to uzależnione od ilości ranku, a nie pozycji w rankingu.
Cytat:
Moim zdaniem tak by bylo lepiej, ale to tez jest do ustalenia. Moze ktos wymysli wzor na ilosc traconego ranku (zeby nie bylo np. zbyt duzej roznicy miedzy miejscami 2500 a 2501) Czekam na wasze propozycje
(rank^(2/3))/3 ? Tak tylko strzelam...
Popatrzmy...
Gracz z 20000 ranku będzie tracił ~246 punktów (1,23%).
Gracz z 1000 ranku będzie tracił ~33 punkty (3,3%).
Gracz z 10 ranku będzie tracił ~2 punkty (15,5%).
Może za duże straty dla low rankowców... Trzeba by z tym jeszcze pokombinować.
Cytat:
3. Wspolczynnik dotyczy tylko zdobywanego ranku (tracony ma zawsze wspolczynnik 1).
Propozycje, w których jedna osoba zyskuje więcej, niż druga traci prowadzą do jednego - przelewów. Nie prościej zwiększyć stosunek zdobywanego ranku w walkach na mapie do tych w pojedynkach?
Peanut_Master napisał/a:
Nie ma obowiazku walk! I nie mam zamiatu nikogo zmuszac ale to jest ranking graczy którzy są najlepsi w walkach
Słuszna uwaga. "Nie chcę walczyć, ale chcę być w ranku" to według mnie nieporozumienie. W końcu ranking ma (teoretycznie) odzwierciedlać umiejętności gracza w walce. (O tym, że mu to nie wychodzi, wszyscy wiemy)
Peanut_Master napisał/a:
Z tych moderatorzy wybieraja te godne uwagi, nastepnie te, które przejda ten odsiew wedruja na liste TODO
To nie my decydujemy, co się znajdzie na TODO
Peanut_Master napisał/a:
Co do ankiety, to wykazuje ona, ze problem potrzebuje rozwiazania, bo najwiecej jest anty
Może jak będą sami anty, to wszyscy będą zadowoleni?
Najsensowniejsza (według mnie) propozycja, żeby topowcy walczyli więcej, pojawiła się już kilkakrotnie. Chodzi o "termin ważności" ranku. Ranking zdobyty w danej walce powinien stopniowo tracić na ważności, aż w końcu zupełnie przestać być branym pod uwagę.
PS. Zmieniłem opis ostatniej opcji ankiety, jako że był tendencyjny.
pomyślcie . anty dając punkty w obronę traci punkty z szybkości/siły(tudzież magii)/lucka
dając nnam dzięki temu jakąś tam przewagę więc ja nie rozumiem w czym Wam
przeszkadza że ktoś jest anty . czemu się nie uweźmiecie na 'speederów' , 'luckerów' ,
'hitterów' .? i kto Wam zabrania żebyście się sami zrobili na anty. a gracze z topu skoro są
dobrzy to nie powinni przegrywać . więc wdg mnie powinno być tak jak jest żwby nie było że
jak mam mało ranku to nie będę walczył bo nie będę miał nic . w taki sposób zniechęcamy
graczy . bo jest 'gorsi' to niech se traci . a jak jest dobry to niech będzie cały czas .
kwestia anty jest taka że jest ich dużo i trudno z nimi wygrać a czemu to chyba nie musze tłumaczyć oczywiście trudno wtedy gdy woj walczy z antywojem a mag z antymagiem a nie odwrotnie (mag z antywojem i woj z antymagiem) sam mam ten problem bo jako hybrydka nie moge pokonac gracza o jakieś 15 lvl niższego ale antywoja
co do hiterów to mój przedmówca chyba dawno forum nie czytał bo ludzi którzy klną na hiterów (noobstatów) jest conajmniej tyle samo co klnących na anty a speederów czy luckerów jest znacznie mniej i szanse na ich ubicie sa większe niz na anty czy hitera
Peanut_Master taki podział by mnie zadowolił ale muliłby on serwer (chyba) ale ewentualnie tak by mogło być
a jeszcze to
Peanut_Master napisał/a:
(Miejsce w rankingu - tracony ranking w jednej walce)
to myśle że więcej jak 10% traconego w walce być nie powinno bo by słabsi gracze byli pokrzywdzeni teraz jest wielu graczy którzy kupili badź dostali staty od dobrych i klepią rank teraz jak ktoś na s1 ma 2k ranku to zajmuje miejsce koło tysięcznego albo i dalej
Mam pytanie do wszystkich co nie lubią anty itd.
a kim wy jesteście ?? speeder, hitter, lucker ?? a może nikim z podanych....
może prowadzicie postać rozwijając jej cechy po równo ??
Przecież macie do rozdania na tym samym lv. dokładnie tyle samo pkt. statystyk to jak je rozdajecie ze przegrywacie z anty,speeder' em,hitter' em ??przecież łatwo jest ich pokonać w innych statystykach.
anty można wziąć na speeda ,szczęście, sile, magie (zakładając ze nie jesteście anty)
Walka z Anty
Osobiście jestem hybryda i jakoś nie narzekam , kluczem do wszystkiego jest analiza swoich walk i balans statystykami względem potrzeb i jeszcze bardzo ważna rzecz to inta-podczas walki , jak sie trochę wysilicie to można ja naprawdę świetnie nastawić (nieraz z walk wychodziłem zwycięsko podczas gdy przeciwnik powinien mi walnąć ostatniego hita na pożegnanie)
Osobiście uważam ze pomysł z walkami na miesiąc od razu odpada ze względu na mniejsza ilość przeciwników na późniejszych lv.
Ap ropo wypowiedzi ze nie można gracza narzucić (walk pvp ,prowadzenia postaci):
owszem można zmieniając zasady gry przez co gracze nie będzie sie opłacało być anty itd.
Nick: Druidek
Level: 16
Wiek: 29 Dołączył: 26 Sie 2007
Wysłany: 28-03-2008, 13:01
Ten pomysł był pierwotnie napisany przez Ashariela, ty go skopiowałeś, ten topic Ash'a jest gdzieś tu na forum i Tomi zastanawiał się nad nim, miał trafić pomysł na listę TODO, ale coś nie pykło ...
Ten pomysł był pierwotnie napisany przez Ashariela, ty go skopiowałeś, ten topic Ash'a jest gdzieś tu na forum i Tomi zastanawiał się nad nim, miał trafić pomysł na listę TODO, ale coś nie pykło ...
PS.Jak się mylę poprawcie. !
Poprawiam: Nie skopiowalem topicu Ash'a, tylko moja druga zmiana jest podobna do jego propozycji.
PS. Jak ktos jeszcze widzi jakies bledy w 1. i 3. zmianie to piszcie^^
Pwiem chyba że to by niepasłowało lv powyżej 100 ponieważ na 3świecie sporo graczy powyżej 110lv wogule niewalczy ze względu ze robią anty albo czekają na update czyli jak niewalczą 10 z obydwoma profesjami co daje wynik 20walk to traci cały rank dlamnie to bez sensu ;/
Pwiem chyba że to by niepasłowało lv powyżej 100 ponieważ na 3świecie sporo graczy powyżej 110lv wogule niewalczy ze względu ze robią anty albo czekają na update czyli jak niewalczą 10 z obydwoma profesjami co daje wynik 20walk to traci cały rank dlamnie to bez sensu ;/
o_O ty dalej nic nie rozumiesz wlasnie o to chodzi zeby nie robili anty A jak nie bedzie sie dalo stoczyc 20 walk to masz moj trzeci post specjalnie dla high-levow.
PS. A i mklem ten twoj anty troche slaby byl. Albo anty ma tyle obrony ze zabierzesz mu najwyzej 50% hp albo np. jak gracze na danym levelu daja ok. 100 w kazda z obron to anty daje tylko w jedna a to drugie 100 stat moze dac np. w szybkosc co daje mu juz 200 szybkosci przewagi.
Ten pomysł jest chyba lekko śmieszny jak na 160 lvlu znajdziesz sobie 20 którzy będą chcili walczyć albo taki Sax czy inni na 190-200+ znajdą 20 przeciwników
Ten pomysł jest chyba lekko śmieszny jak na 160 lvlu znajdziesz sobie 20 którzy będą chcili walczyć albo taki Sax czy inni na 190-200+ znajdą 20 przeciwników
Smieszny to ty jestes przeczytaj najpierw caly temat juz napisalem jak mogloby byc z wysokimi levelami
Miałem postać 109lvl na 1świecie,posiadalem 2000 ranQ zabil mnie 1koles (Noobstat,anty mag) i wypadlo mi 300 ranQ i skasowalem postac. Wiec moja propozycja na GMów bo jesli wiecej bedzie noobow itp. w tej grze ,to np. czolowe postacie przestana grac a to jest chore?? Popieracie moja wypowiedz?
Miałem postać 109lvl na 1świecie,posiadalem 2000 ranQ zabil mnie 1koles (Noobstat,anty mag) i wypadlo mi 300 ranQ i skasowalem postac. Wiec moja propozycja na GMów bo jesli wiecej bedzie noobow itp. w tej grze ,to np. czolowe postacie przestana grac a to jest chore?? Popieracie moja wypowiedz?
LOL.
Powiedz mi jak to możliwe że straciłeś 300 pkt. rankingowych skoro powinieneś stracić 200?
Zawsze gdy przegrywasz tracisz 10% swojego ranku.
Co nas to obchodzi że usunąłeś postać? W walkach turniejowych 170-210 lvle tracą prawie 1k pkt. rankingowych i nie usuwają postaci.
Co do pierwszego jestem za. Tylko trzeba by skrócić czas ochrony. Bo znaleźć 20 ludzi do walki, jest trudne, nawet na wyższych lvl. Szczegulnie, kiedy ktoś sobie atrybuty wyrabia, jak ja teraz np. Troche to trwa, i nie chce marnować punktów ruchu. W każdym mieście trzeba by arene z walkami pvp zrobić, gdzie nie obowiązuje czas ochrony, i wszyscy którzy chcą walczyć, na nią idą. każdy gracz musi zatwierdzić z kim chce walczyć, albo automat zrobić, gdzie by się przedizał lvl ustawiało.
Profesja: Wojownik
Nick: BROVTHER
Level: 69
Dołączył: 23 Mar 2009
Wysłany: 23-03-2009, 13:34
Według mnie tak jak jest teraz jest dobrze. Nie każdy ma czas żeby np. stoczyć w miesiąc 20 walk. Pomyśl też troche o graczach słabszych którzy nie chcą walczyć. Przegrywali by cały czas, tracili by exp,rank itp. którego i tak mają mało a długo go wbjiają. Nie opłacało by im się nawet lvl wbjiać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach