Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:37
Praca czasowa
Autor Wiadomość
Ukryty_Samuraj 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 117
Wiek: 31
Dołączył: 07 Sty 2007
Skąd: Zamość
Wysłany: 13-06-2008, 15:07   Praca czasowa

Proponuję, aby w każdym mieście z karczmą, u barmana można było popracować (nazwy dowolne). Cel jest taki: Niektórzy mają mało kasy jak na swój level i trudno im się rozwijać, bo: (przykład na 50 lv)

Masz mało kasy = Przegrywasz z graczami z 50 lvl
Przegrywasz z graczami = Idziesz zarabiac kase na potworach, niestety przy okazji wskakuje ci tez exp
Wskakuje ci exp = nabijasz level
nabijasz level = i znowu masz mało kasy jak na swój level
I znowu przegrywasz

Chodzi o to, żeby można było zarobić kase, bez wzbogacania się w expie.

Idę do barmana. Klikam na "Praca". Wybieram czas ile chce pracować (powiedzmy 1 do 10h, ale możemy wybrać tylko pełne godziny czyli 1,2,3,4,5,6,7,8,9 i 10). Teraz zaczynam pracę, powiedzmy 9h. Podczas pracy nic nie mogę robić na mapie (mogę pisać wiadomości, wystawiać rzeczy na targu itp, bez chodzenia po mapie. Postać stałaby w miejscu, mógłbym gadać z innymi pracującymi w tym miejscu. Mam też opcję "Przerwij pracę". Jeśli ją przerwę, nie dostanę za nią żadnego wynagrodzenia, czy przerwałem po 1 minucie, czy po 8h. Nieważne. Byłby to po prostu sposób na odrobienia dołku finansowego bez konieczności nabijania leveli. Ilość kasy jaką dostajemy byłaby uzależniona od naszego levelu i ceny w karczmie. Wzór:
(MójLevel / 100 + 1) * CenaPracyWKarczmie
np.
Level 100, cena w karczmie Ballis: 15000
(100 / 100 + 1) * 200 = 2 * 15000 = 30000
30k za godzinę pracy w Ballis na setnym levelu to niedużo, ale zapobiegłoby postaciom usuniętym z powodu tego, że ktoś zgadł prościutkie hasło, wsio posprzedawał i oddał kase do świątyni. Aby zapobiec multikontom tylko do nabijania kasy, możliwość zarabiania byłaby tylko w karczmach poczynając od Eliar wzwyż (przyjmijmy, że do Eliar przychodzi 20lvl, jest to akurat postać na którą trzeba poświęcić troszkę czasu, ale zawsze bardziej opłaca się ją usunąć w razie kłopotów, nić oprawiać przez wiele dni). Ilość kasy jaką możemy zarobić na danym levelu była by od niego uzależniona, np.
Mam level 117. Początkowo potrzeba mi na 118 poziom 3kk expa (na oko), więc na 117 levcu mogę zarobić max 3kk kasy w karczmie pracując. Myślę, że propozycja jest OK, proszę o obiektywne komentarze, i opinie... Pozdrawiam

Ukryty_Samuraj
_________________
Samuraj Amidamaru

Pieniądze w karczmie:494G
 
 
 
NaPatelniChomik 
Użytkownik



Nick: Wykompe Ci Matke
Level: 158
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2008
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-06-2008, 15:20   

smierdzi bitefightem ale pomysł mi się podoba... przerwanie mogłoby nastąpić po wpisaniu osobnego hasła, byłoby podwójne zabezpieczenie
 
 
Sosna 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: DarkSosna
Level: 200
Dołączył: 17 Lip 2007
Wysłany: 13-06-2008, 15:36   

Pomysł denny.
1. Stwierdzasz, że na np. 50lvl nie ma kasy na itemy, więc przegrywasz z graczami z 50lvl... no to skąd oni mają kasę ??? Więc jak widać, są inne możliwości zarabiania kasy niż praca
2. Wtedy wystarczyło by wejść na konto 1x dziennie pójść do pracy itd, aż się zdobędzie dużo kasy, nagle staty straciły by sporo na wartości.
3. Łatwe nabicie kasy stałoby się bardzo bardzo proste i nie liczyłyby się już długo obmyśliwane taktyki dobrych graczy jak uzyskać kasę, bez wbijania expa :|
 
 
 
NaPatelniChomik 
Użytkownik



Nick: Wykompe Ci Matke
Level: 158
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2008
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-06-2008, 15:46   

Sosna napisał/a:
Pomysł denny.
1. Stwierdzasz, że na np. 50lvl nie ma kasy na itemy, więc przegrywasz z graczami z 50lvl... no to skąd oni mają kasę ??? Więc jak widać, są inne możliwości zarabiania kasy niż praca


duzo z nich z multi badz przelewow od wiekszych lvl wystarczy popatrzec na liste banowanych za przekrety

Sosna napisał/a:

2. Wtedy wystarczyło by wejść na konto 1x dziennie pójść do pracy itd, aż się zdobędzie dużo kasy, nagle staty straciły by sporo na wartości.


mozna wprowadzic ograniczenia i wprost proporcjonalnosc, czym dluzej tym mniej kasy


Sosna napisał/a:

3. Łatwe nabicie kasy stałoby się bardzo bardzo proste i nie liczyłyby się już długo obmyśliwane taktyki dobrych graczy jak uzyskać kasę, bez wbijania expa :|


z tym obmyslaniem taktyki to po prostu padlem ze smiechu, nie ma taktyki, jest jedna mysl: kupie taniej sprzedam drozej Ot cala taktyka. A propozycja kolegi bylaby czyms co hamowalo by przekrety a z wprowadzonym zabezpieczeniem na haslo byloby podwojnym zabezpieczeniem postaci.
 
 
Sosna 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: DarkSosna
Level: 200
Dołączył: 17 Lip 2007
Wysłany: 13-06-2008, 15:53   

[quote="NaPatelniChomik"]
Sosna napisał/a:

Sosna napisał/a:

3. Łatwe nabicie kasy stałoby się bardzo bardzo proste i nie liczyłyby się już długo obmyśliwane taktyki dobrych graczy jak uzyskać kasę, bez wbijania expa :|


z tym obmyslaniem taktyki to po prostu padlem ze smiechu, nie ma taktyki, jest jedna mysl: kupie taniej sprzedam drozej Ot cala taktyka. A propozycja kolegi bylaby czyms co hamowalo by przekrety a z wprowadzonym zabezpieczeniem na haslo byloby podwojnym zabezpieczeniem postaci.


Tu się z tobą nie zgodzę, bo gdybyś pomyślał, są różne sposoby na zdobycie sporej ilości kasy, bez expienia. Bo pomyśl sobie skąd gracze z topowych pozycjach w ranqu mają więcej kasy niż ci co expią na potworach, choć sami topowcy raczej nie expią ???
Po za tym to z pewnością nie powstrzyma oszustów.

Pomysł niby ściągnięty z bitefighta, z tym, że tam się w ten sposób expi.
 
 
 
Shey 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Dołączył: 08 Lis 2007
Skąd: Suwałki
Wysłany: 13-06-2008, 16:01   

Ja też tak miałem ale to było na 70 lvl mało kasy i ciągle przegrywam , ale zrobiłem reset statystyk i odrazu all walki wygrywałem i kasy miałem bardzo dużo.
 
 
 
NaPatelniChomik 
Użytkownik



Nick: Wykompe Ci Matke
Level: 158
Wiek: 38
Dołączył: 08 Kwi 2008
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-06-2008, 16:04   

dlaczego sellerzy nie walczą? dlaczego nie wychodza na pole? bo nie chca stracic kasy :) Proste, ja na potworkach nigdy nie zbieralem kasy. kase zbiera sie na targach i na bossach, dostajac itemy, robiac questy. To bylby nastepny sposob, nie dawalby expa, bylby wsparciem dla kogos kto nie ma czasu latac po miastach albo nie ma na tyle ruchu. Powiedz mi ile ludzi under 100 lvl jest w pierwszej 100 w rankingu ZLOTO. no wlasnie...

popatrz przynajmniej na to:

kogo stac na moim lvl zeby kupic miksy lvl 5... kazdego... kogo stac na poziomie under 100 ? prawie nikogo.. czemu ? bo ana naszym lvl pokonuje sie najwiecej bossow, malo kto pokonuje servantesa i pozostale bossy dajace cenne przedmioty na poziomie under 100. Upadly aniol, demon zaglady, servantes...

jedyny wyjatek to misiek grizzly :)

Dlaczego ludzi enie potrafia pokonac tych bossow na poziomach nizszych ? bo 20 mikstur lvl 5 kosztuje aktualnie 7 mln na s2. Nie stac nikogo z under 100 lvl zeby wydac 7kk na 20 miksow, a czesto 20 to za malo
 
 
Sosna 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: DarkSosna
Level: 200
Dołączył: 17 Lip 2007
Wysłany: 13-06-2008, 16:19   

No nie tu mnie zaskoczyłeś, przecież ta gra nie ma być prosta, a wręcz przeciwnie, a to kolejny pomysł, mający tą grę ułatwić :/
 
 
 
Daniero 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 224
Dołączył: 31 Sie 2007
Wysłany: 13-06-2008, 16:23   

Wystarczy sie pare dni na targu pobawic i ma sie kase , bez zadnej filozofi.
_________________
 
 
Ukryty_Samuraj 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 117
Wiek: 31
Dołączył: 07 Sty 2007
Skąd: Zamość
Wysłany: 13-06-2008, 17:34   

[quote=Sosna]3. Łatwe nabicie kasy stałoby się bardzo bardzo proste i nie liczyłyby się już długo obmyśliwane taktyki dobrych graczy jak uzyskać kasę, bez wbijania expa[/quote]

A tego nie doczytałeś, no nie?

Aby zapobiec multikontom tylko do nabijania kasy, możliwość zarabiania byłaby tylko w karczmach poczynając od Eliar wzwyż (przyjmijmy, że do Eliar przychodzi 20lvl, jest to akurat postać na którą trzeba poświęcić troszkę czasu, ale zawsze bardziej opłaca się ją usunąć w razie kłopotów, nić oprawiać przez wiele dni). Ilość kasy jaką możemy zarobić na danym levelu była by od niego uzależniona, np.
Mam level 117. Początkowo potrzeba mi na 118 poziom 3kk expa (na oko), więc na 117 levcu mogę zarobić max 3kk kasy w karczmie pracując.
_________________
Samuraj Amidamaru

Pieniądze w karczmie:494G
 
 
 
Sosna 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: DarkSosna
Level: 200
Dołączył: 17 Lip 2007
Wysłany: 13-06-2008, 17:38   

W ten sposób ułatwisz im tylko szybsze zdobycie kasy, które warto by przesłać na inne konto, to tylko kolejny sposób na nabicie dodatkowej kasy dla oszustów :-|
 
 
 
Holigula_Mixrus 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: agnusia13
Level: 49
Wiek: 31
Dołączyła: 04 Maj 2008
Wysłany: 13-06-2008, 17:41   

Ja jestem za nie... Jak wyżej pisali ludzie, to świetny pomysł na zarobienie łatwej kasy... a tutaj trzeba pomyślec, a nie iśc na łatwiznę...
 
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 13-06-2008, 19:31   

Ukryty_Samuraj napisał/a:
Chodzi o to, żeby można było zarobić kase, bez wzbogacania się w expie.

A od czego masz targ? Popracuj jako handlarz (kupuj na targu tanio, sprzedawaj z odpowiednią marżą) albo dystrybutor - ekwipunek kupiony w sklepie sprzedawaj na targu we wcześniejszych miastach..

Ukryty_Samuraj napisał/a:
Idę do barmana. Klikam na "Praca". Wybieram czas ile chce pracować (powiedzmy 1 do 10h, ale możemy wybrać tylko pełne godziny czyli 1,2,3,4,5,6,7,8,9 i 10). Teraz zaczynam pracę, powiedzmy 9h. Podczas pracy nic nie mogę robić na mapie (mogę pisać wiadomości, wystawiać rzeczy na targu itp, bez chodzenia po mapie. Postać stałaby w miejscu, mógłbym gadać z innymi pracującymi w tym miejscu. Mam też opcję "Przerwij pracę". Jeśli ją przerwę, nie dostanę za nią żadnego wynagrodzenia, czy przerwałem po 1 minucie, czy po 8h. Nieważne. Byłby to po prostu sposób na odrobienia dołku finansowego bez konieczności nabijania leveli. Ilość kasy jaką dostajemy byłaby uzależniona od naszego levelu i ceny w karczmie. Wzór:
(MójLevel / 100 + 1) * CenaPracyWKarczmie
np.
Level 100, cena w karczmie Ballis: 15000
(100 / 100 + 1) * 200 = 2 * 15000 = 30000

Co to za praca, jak nic nie robisz tylko czekasz, aż upłynie odpowiedni czas? Postać to nie bot..
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
mklem1
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 151
Dołączył: 22 Cze 2007
Wysłany: 13-06-2008, 19:43   

Hehehe.............
Bo padnę ze śmiechu..... :-D

1.Po co chcesz wprowadzać jeszcze więcej kasy do gry ? i tak jest jej w brut
Jak masz brak kasy to możesz nabijać gemy ,sprzedawać mikstury itd.

2.w kwestii walk to w większości staty świadczą o tym czy wgrywamy czy przegrywamy
(osobiście mam na s2 56lv i zobaczyłem ze latam z kolczuga[38lv] i kościanym hełmem[38])
jak widzisz różnica kolosalna aż 18lv a jakoś wygrywam w większości i nie jestem noobem czy hitterem jakimś

3.wprowadzenie takiego zarobku spowodowało by nagle bardzo wysokie ceny na tagu,a co za tym idzie twoja główna myśl tematu upada bo nadal nie miał byś kasy na zakup eq (rzadko kiedy ktoś ma cale eq najlepsze na swój lv, zazwyczaj ma tylko kilka rzeczy)
 
 
Ukryty_Samuraj 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 117
Wiek: 31
Dołączył: 07 Sty 2007
Skąd: Zamość
Wysłany: 14-06-2008, 18:54   

Ok, co dziwne sam zaczynam wypierać się tego pomysłu ^^

1.Adi podsunął mi taki genialny pomysł na zdobywanie kasy. Zyjdzie pare milionów dziennie ;P

A co do ciebie:
Cytat:
1.Po co chcesz wprowadzać jeszcze więcej kasy do gry ? i tak jest jej w brut
Jak masz brak kasy to możesz nabijać gemy ,sprzedawać mikstury itd.


Nabijać gemy... Ciekawe jak to zrobić nie zdobywając doświadczenia ;> CZZ...
_________________
Samuraj Amidamaru

Pieniądze w karczmie:494G
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom