W inteligencji można tylko ustawić że w jakimś przypadku leczymy sie gdy mamy mniej niz ileś hp etc a powinno być jeszcze że w jakim przypadku sie nie leczymy . A co by to dało pewnie jesteście ciekawi ? Po pierwsze więcej kombinacji w inteligencji żeby ludzie zaczęli myśleć a po drugie to by bardzo pomogło bo przykładowo jak mam miksa 2 lvl (leczy 1600) i miksa 3lvl (leczy chyba 3000) i mam 4000 hp i w intcie mam ustawione użyj miksa 2lvl < 55%hp a miksa 3 lvl<30%hp i jak przeciwnik wali nam poniżej 30% hp to sie leczymy tymi 3 lvlu a jak nam sie skończą to potem sie leczymy tym 2 lvlu i oto w ten sposób możemy zakończyć walke bez zadania ciosu przeciwnikowi. Gdyby była opcja nie używaj gdy wykorzystanie miksów 3lvl = 0 albo cos w tym stylu to by zlikwidowało problem i urozmaiciło gre.
Tak przy okazji chciałem załważyć że jest pewna niesprawiedliwość co do inty dla magów i wojów bo obaj mogą tylko 5 poleceń mieć a magowie muszą mieć ustawione leczenie sie many co daje im 1 polecenie mniej i myśle ze powinno to być zwiększone.
Jak niektórzy nie wiedzą o co mi chodzi to niech pierw zapytają a nie krytykują bo ten pomysł na pewno by nikomu nie zaszkodził.
Myślę ze pomysł jest klasy średniej z tymi dodatkowymi rodzajami poleceń
ale jak najbardziej popieram pomysł z większą ilością warunków , tez chciałem o tym napisać.
żeby do limitu nie liczyły sie warunki dodające manę.
I był bym za zmiana taka żeby tych warunków warunków mogło być 4 a nie 3 (ze względu na przedziałowe ustawienie i życia i many, wiem ze woje tego nie potrzebują ale magowie na tym tracą)
Powiedz co ci da na twoim lv miks 3 czy 4 lv w 100% pewna śmierć
jak dostaniesz za 7K-8K a tu nagle wyleczysz sie miksem 3LV (3K) dostajesz następny cios i leżysz , koniec walki wiec gdzie tu remisy ??
Zastanów sie najpierw a potem coś napisz
Powiedz co ci da na twoim lv miks 3 czy 4 lv w 100% pewna śmierć
jak dostaniesz za 7K-8K a tu nagle wyleczysz sie miksem 3LV (3K) dostajesz następny cios i leżysz , koniec walki wiec gdzie tu remisy ??
Zastanów sie najpierw a potem coś napisz
Nie na moim
Ale to jest w 100% zbędne.
Po, to jest 5 poleceń, żeby można było tworzyć kombinację.
Wy tylko chcecie upraszczać grę
Sam jestem magiem, leczę manę, ale mag też ma przewagę, bo posiada leczenie
Koksik jakbyś chciał wiedzieć to woje w odpowiednich przedziałach levelowych też używają leczenia więc gdzie ta przewaga maga ? Poza tym używając leczenia kolejne mjesce w inteligencji idzie sie je***
Koksik jakbyś chciał wiedzieć to woje w odpowiednich przedziałach levelowych też używają leczenia więc gdzie ta przewaga maga ? Poza tym używając leczenia kolejne mjesce w inteligencji idzie sie je***
Czasami woj używa...
Magowie i wojowie mają po równo i nie potrzeba więcej poleceń.
To by było bez sensu ...
Legolass napisał/a:
P.S.
Koksik to ty masz z kim walczyć?? Bo ja już nie
Po, to jest 5 poleceń, żeby można było tworzyć kombinację.
Wy tylko chcecie upraszczać grę
Sam jestem magiem, leczę manę, ale mag też ma przewagę, bo posiada leczenie
Zgodzę sie ze mag posiada leczenie, ale co mu po nim jeśli zaraz musi używać many i zmniejsza to drastycznie jego ofensywę ?? co sprowadza sie do zużywania miksów many (których i tak ma ograniczona ilość ), wiec niemów mi ze Woj nie jest w stanie lepiej ustawić sobie inteligencji gdy musi dbać tylko o żywotność, Wiec nie traktuj tutaj LECZENIA jako jakiegoś atutu maga, bo w efekcie bardzo dużo mag na tym traci + dochodzą do tego straty w turach na ładowanie many (Dzięki LECZENIU)
Wiec nie chce upraszczać gry tylko Dać chodź możliwość magom żeby mieli szanse zaopatrzyć sie w swoje "możliwości bojowe", które wojownik ma automatycznie od początku walki do końca.
Jak co to mag ma 2 dodatkowe miejsca na gemy (można w to wliczyć LECZENIE, i GEM OFENSYWNY) więc z miejscami na gemy nie ma dysproporcji
Zgodzę sie ze mag posiada leczenie, ale co mu po nim jeśli zaraz musi używać many i zmniejsza to drastycznie jego ofensywę ?? co sprowadza sie do zużywania miksów many (których i tak ma ograniczona ilość ), wiec niemów mi ze Woj nie jest w stanie lepiej ustawić sobie inteligencji gdy musi dbać tylko o żywotność, Wiec nie traktuj tutaj LECZENIA jako jakiegoś atutu maga, bo w efekcie bardzo dużo mag na tym traci + dochodzą do tego straty w turach na ładowanie many (Dzięki LECZENIU)
Są jeszcze eliksiry i miksy rege
Nimi nadrabiasz hp i mp.
temat już był kiedyś ostro komentowany, ale ja też byłbym za tym, żeby dodać chociaż jedno / dwa polecenia do inteligencji. po prostu możnaby tam wsadzić więcej rzeczy - mag na wysokim lev nie ma tak dobrze, bo jak wsadzi leczenie to nie ma miejsca na eli ani na rege.
_________________ WORSHIP THE PROPHECY OF THE HARDER STYLES... QLIMAXXX!!!
Koksie ale nie każdego stać na miksy rege i elki do normalnego pvp bo to troche drogo wychodzi. Na wyższych levelach se można pozwolić na to bo walczy się o wiele rzadziej ale na tych niższych to by nikt nie wyrobił i to by było nieopłacalne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach