Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:33
Nowa broń
Autor Wiadomość
cochiloco 
Użytkownik



Profesja: Mag
Wiek: 37
Dołączył: 22 Sty 2007
Skąd: TYCHY
Wysłany: 27-06-2008, 17:16   

skoro gracz musiał by pakować w magie i siły jednocześnie miał bym małe ataki więc trzeba było by wzmocnić bronie dla palladyna.
gdy wzmocnili byście bronie dla palladyna zakładali by je też magowie i wojowie gdyż mieli by dzięki nim jeszcze większy atak.
jedynym dobrym rozwiązaniem mógł by być podwójny atak np. obrażenia z magii + obrażenia fizyczne w jednej turze.
_________________
"Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem internetu" S.Lem
 
 
 
Ukryty_Samuraj 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 117
Wiek: 31
Dołączył: 07 Sty 2007
Skąd: Zamość
Wysłany: 27-06-2008, 19:10   

No niby tak - ale jak mówię: Bez tego też się da zrobić wojomaga ;P
_________________
Samuraj Amidamaru

Pieniądze w karczmie:494G
 
 
 
AoM 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: AoM
Level: 88
Wiek: 28
Dołączył: 22 Lis 2007
Skąd: Słupsk
Wysłany: 29-06-2008, 19:44   

Heh
Pomysł niby dobry ale trzeba byłoby coś dodać :P
Nie 2 ataki w 1 turze :P
Klasyfikacja broni :P
Wtedy magowie ani wojowie nie założą broni dla palladyna <lol2>
Będzie broń dla Woja, Maga, i Palladyna <lol>

Gdybyś dodał to c napisałem to byś miał 10/10 od każdego :P
A tak tylko 8/10 ;]

PS Niedopracowany pomysł ;]
 
 
 
Kubi13
[Usunięty]

Wysłany: 29-06-2008, 21:31   

Pomysł nie jest dobry...kolejna strata czasu na jakieś pierdołki...najpierw niech Administrator Gry skończy fabułę...a póxniej będzie można coś takiego zrobić...teraz to nikomu nie potrzebne
 
 
wazniak 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Wazniak
Level: 121
Świat: 3
Dołączył: 24 Gru 2007
Wysłany: 01-07-2008, 13:23   

W sumie przydało by sie jakas nowa postac :) BO mag i woj to mało co chwile sa anty nawed stac pod miastem spokojnie juz nie mozna :D

Opcja Palladyn w sumie dobra ale by musiały byc nowe gemy dla nich :)
 
 
 
Black dog
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2008, 14:39   

niee nie zgadzam sie kazdy by wybierał paladyna i niebylo by normalnej gry





scaw napisał/a:
Paladyn - Nie przejdzie nie robmy z mfo tibii.

to jak najbardziej popieram
 
 
Cerdin 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cerdin
Level: 1
Dołączył: 21 Sty 2007
Skąd: Kielce Korona MKS
Wysłany: 01-07-2008, 14:42   Re: Nowa broń

Shey napisał/a:
Wpadłem na pomysł żeby zrobić taką broń co dodaje +500 ataku i +500 ataku magicznego. Wtedy możliwe by były nowe profesje czyli paladyn :mrgreen: . i Paladyni wlaili by z ataku i z magii po tyle samo ale mniej niż taki "pełny" wojownik. Ta broń zniwelowała by częściowo anty i może n00bstatów.


Ekhm gdyby takie coś już w ostateczności wprowadzili, to połowa graczy przestałą by grać w mf.
Jest profesja tzw. Anty - jak by wszedł Paladyn to oni na bank przestali by grać ^^
A jak wiemy połowa top 500 to anty więc wieksza część graczy przestała by grać.
Po za tym... po co kombinować? Jest jak jest i tyle. Narazie czekajmy na UPA, a nie wymyślajmy nowe profesje. W mf akurat pasują: mag i woj.
Przez to gra ma swój klimat i jest jaka jest ^^
A wy staracie się ją zbliżyć do Tibii... żaled ^
 
 
xemir 
Użytkownik


Profesja: Mag
Nick: xemir
Level: 26
Wiek: 26
Dołączył: 04 Lip 2008
Wysłany: 06-07-2008, 21:26   

a ja nic z tego nie rozumiem
 
 
Zex
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2008, 07:45   

xemir napisał/a:
a ja nic z tego nie rozumiem
jak nie rozumiesz to się nie udzielaj i nie spamuj.

BTW. o ile wiem jest już jedna taka broń i to jest chyba rózga (6 level) o ile pamietam. dodaje po 100 do każdego z ataków. tylko że przez te 2 lata jak grałem w MF widziałem ją na targu 2 razy... Jest jednoręczna.
 
 
Gofrus 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 204
Wiek: 31
Dołączył: 20 Lis 2006
Skąd: Czechowice
Wysłany: 09-07-2008, 08:02   

Shey napisał/a:
tylko że przez te 2 lata jak grałem w MF widziałem ją na targu 2 razy...

Bo zostało wprowadzona dopiero w zimie? :>

Cytat:
skoro gracz musiał by pakować w magie i siły jednocześnie miał bym małe ataki więc trzeba było by wzmocnić bronie dla palladyna.


Po co wzmacniać? Gdyby mag miałby załóżmy 200 w magię, to załóżmy, że Paladyn miałby 100 w magie i w siłe. Jeśli mag odbierałby np. 6k/10k HP, to paladyn by odbierał 3k/10k, o ile przeciwnik nie zmienił eq. Bo wtedy zwykłym ciosem odbierałby pewnie reszte życia... Tzn. wiem, że tak nie jest, z tą połową ataku :> Ale tak to jako przykład podałem :wink:

Gdyby zostało wprowadzone to o wiele więcej resów by szło i napewno byłoby ciekawie :> Wyszło by, kto jest prawdziwą hybrydą, bo zmniejszyłaby się liczba anty :>
_________________
 
 
 
Zeke 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 81
Wiek: 110
Dołączyła: 01 Lut 2008
Wysłany: 09-07-2008, 08:33   

Hmmm.. Paladyn to dobry pomysł ,ale czemu wszyscy snuja 2 teorie
- Nie upodabniajmy mf do tibi. Jak byśmy go nazwali mieszaniec nie było by to upodobnienie. Aha czy wy naprawde myślicie ,że palladyn w średniowieczu łaził z łukiem/kuszą/włócznią ><
- Co do odejścia best ranków. Przyjda nowi. Tak nawiasem mało kto wybrałby tegowaszego palladyna. Bo on byłby tylko dobry na best ranki. Bo przed miastem nic nie zdziała. Ci przed miastem mają średnio 30% punktów stat więcej danych w obrony niż ranker. Palladyn zdziałałby tlyko coś z anty reszta to nic im nie zrobi. Aha tak kjeszcze jedno. O ile się orjętuje best ranki nie daja mf dużo kasy. Nawięcej dają tej grze nowi gracze. Więc po co się o rankerów tak martwicie. Anty poprostu nie będzie walczył. A np. ranker hybryda będzie miał możliwość nawiązania walki. Chodź z małym uszczerbku na szybkości.
_________________
 
 
Desertes 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Desertes
Level: 45
Wiek: 34
Dołączył: 04 Lip 2008
Skąd: Nordia
Wysłany: 09-07-2008, 09:53   

Zeke - tak, paladyni chodzili czasem z łukiem kuszą i często z włócznią. Paladyni z średnowieczna to nie pancerne ciołki na koniach. Tacy to rycerze.
_________________


Gospoda G: 59 Desertes Hrosh
 
 
 
Kraien 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Sud Water
Level: 666
Wiek: 29
Dołączył: 21 Lip 2008
Wysłany: 30-07-2008, 21:57   

Hmm... tak sobie myślę i coś wymyśliłem za pewne zostanę skrytykowany ale cóż. Lepszym pomysłem według mnie dla takiego palladyna byłyby czary zwiększające atak na ileś tam tur i tylko w walce. Bo od kiedy gram nie spotkałem się z jakimś gemem który by ulepszał bronie lub czymś w tym stylu jednak wtedy trzeba byłoby coś dla magów zrobić.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom