Wysłany: 11-08-2008, 21:56 Re: atak 'fizyczny' i 'magiczny'
fnatic napisał/a:
jak wszyscy już zauważyliśmy w profilu zamiast ilości MP jest wyświetlany atak 'fizyczny' bądź 'magiczny' . jest to wspaniała zmiana lecz ma luki . na s3 postanowiłem sprawdzić jak to działa . jest to oparte TYLKO na statach z bazy . wystarczy dać 1 pkt więcej w magię niż w siłę i mamy atak 'magiczny' a w rzeczywistości walimy z fizycznego . proponuję aby to zmienić żeby brało pod uwagę inteligencję [czy ma ustawione walenie z gemu czy fizyka] oraz staty z eq [czy ktoś nie założył broni wojownika a jest magiem, na low lvl to starczy aby zdjąć na hita] . przez tą lukę myslimy że idziemy na walkę z np. magiem a się okazuje że wali z łapy i idziemy na hita .
Nie widziałem jeszcze woja, który by stawiał więcej magie, niż w siłę (nie mówię tu o 5 poziomach)... Pomysł zbędny...
Profesja: Wojownik
Nick: Robin
Level: 51
Dołączył: 21 Mar 2008
Wysłany: 13-08-2008, 10:37
Ukryty_Samuraj napisał/a:
Dobrze jest tak jak jest.
Mając np. 200 magii bazowej, nie mam zamiaru dać 201 punktów w siłę, tylko po to, żeby ktoś myślał, że jestem wojem. Nic nie zmieniać.
Ty nie masz zamiaru, a jest duzo ludzi ktorzy zrobia wiele dla kilku pkt. rankingowych.
sorry ale na większym lvl jeśli ktoś będzie miał np. 201 magii i 200 siły, to jego dmg w porównaniu z dmg z 391 siły będzie tragiczny i wątpię, żeby kogoś mógł pokonać chyba, że jakieś ciapy, co grać nie potrafią...
Bez jaj, a co jeśli ktoś jest ostatnim noobem, który nie ma zielonego pojęcia o grze i nie wie, że nie daje się w siłę i magię? Proszę bardzo - 'ATAK FIZYCZNY' - noob który miał 70+ ranku - http://w2.my-fantasy.net/...hp?r_id=6979910 gratuluję adminowi, bardzo udane posunięcie, bezsens...
Bez jaj, a co jeśli ktoś jest ostatnim noobem, który nie ma zielonego pojęcia o grze i nie wie, że nie daje się w siłę i magię? Proszę bardzo - 'ATAK FIZYCZNY' - noob który miał 70+ ranku - http://w2.my-fantasy.net/...hp?r_id=6979910 gratuluję adminowi, bardzo udane posunięcie, bezsens...
cóż..... teraz granie anty z 10 w inteligencji daje więcej adrenalinki
cóż..... teraz granie anty z 10 w inteligencji daje więcej adrenalinki
Może teraz choć trochę puktów dadzą w drugą obronę? Niee... Czego ja wymagam
Cóż, hybrydki szans nie mają z wami - wy nie macie z osobami atakującymi na dwa sposoby - my nie wiemy czy nasz przeciwnik to anty czy nie, to czemu wy macie wiedzieć z czego atakuje przeciwnik?
Będąc hybrydą nie ma szans na przegranie walki z osobą, która atakuje na dwa sposoby bo traci ona zbyt dużo punktów statystyk żeby zmienić sobie atak 'fizyczny' na 'magiczny' czy na odwrót.
Ostatnio zmieniony przez Aldarion 13-08-2008, 14:17, w całości zmieniany 1 raz
Zacznę od tego już na wstępie ze ta propozycja jest beznadziejna ........
Zacznijmy od tego ze jak ktoś wcześniej mądrze mówił Hybrydy nie maja z tym problemu......
Zapewne Autor tematu jest anty..... Teraz powtórzę za milionem osób ze nikt nie lubi noobow,
i to jest prawda, ale nie należy zapominać ze anty to taki sam noob jak hitter tylko w kwestii obrony ,a co za tym idzie w porównaniu z odniesieniem do Hybrydy (neutralny gracz)
efekt jest identyczny NOOB.
Wiec rozpatrywanie jakich kolwiek problemów względem Anty uważam za zbędne
(Po wszystkich zaistniałych zmianach w grze myślę ze Admin jest tego samego zdania)
Wiec jak czytam te niektóre posty to mnie krew zalewa...
I Ostatnie ..... Nie trzeba być anty żeby trzymać wysoki ranq , wystarczy użyć głowy a nie isc na łatwiznę jak ostatni idiota i psuć innym przyjemność gry
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach