Mi to ograniczenie w ogóle nie przeszkadza. Chcesz walczyć to umów się na sprawiedliwą walkę, a nie łap go na mapie kiedy jest całkowicie nieprzygotowany, bo w uczciwej walce nie wygrasz...
Propozycja z miejscami do atakowania tylko na obrzeżach miasta jest dobra ;>
kiedyś proponowałem żeby expowiska podzielić na te które dają expa, golda i mp, teraz mogę dorzucić czwarte - dają wszystkiego po trochu, ale można tam walczyć pvp
mam nadzieję że kolejne wcielenie mfo nie ograniczy się do zmienienia grafiki - było już tyle pomysłów, po wprowadzeniu których sporo przekrętów po prostu zostałoby z gry wyeliminowanych... obecnie mechanika gry (czytaj: ranking) wręcz wymusza kombinowanie, a o resecie ranku nie ma nawet co wspominać (skoro nawet medalu za niesprawiedliwe ataki od roku nie można zlikwidować - pomimo werbalnego poparcia "góry")
nie chce mi się zakładać nowego tematu.... dlaczego? patrz linijki wyżej.... ale nie trzeba zmieniać systemu liczenia rankigu, ale -
gracz nie zaczynałby z 100 pkt rankingu, a z 0 - np. 10 otrzymywałby za pokonanie rapsa - skończyłoby się żerowanie na newbie pod eternią - a walki tam możnaby wprowadzić od 1lvla, ale nie liczyłyby się one do żadnych statystyk.... kolejne punkty rankingowe dostawałoby się za pokonanie kluczowych bossów - np. duszki, shiva - przez co wraz ze wzrostem levela rosłaby stawka pojedynków i opłacałoby się nabijać wyższy level....
dobra, dobra - obudziłem się i wiem że dalej lvl 5 ma większe szanse na top niż lvl 100 - co nie oznacza że tak być powinno...
ale już teraz wszystkie walki o rank (o cokolwiek) powinny być w logach - nie tylko niesprawiedliwe ataki - wiadomo by było kiedy jest przekręt, a kto jest anty
teraz GM nie tylko musi nakładać kary, ale też musi szukać przewinień - przy pełnej transparentności walk o top miałby znacznie mniej pracy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach