a nie lepiej dac te 1-2 sloty wiecej magowi [na gem ofensywny i leczenie] oraz zrobic to tak, jak w statach bazowych - polaczyc gem magii z gemem mp plus?
Faktem jest, ze walka magiem na ~50-60 lvlu jest.. conajmniej nieoplacalna, chyba ze noobstata. mag dajac w magie nawet troche wiecej niz woj ma i tak zbyt malo many, zeby liczyc na pewne zwyciestwo z wojem musi miec ~500mp na 50 lvlu zeby w miare czesto nie ladowac many, a w konsekwencji nie oddac pola wojowi. lecz... czy aby na pewno ma znowu takie duze szanse? i skoro mag jest taki dobry, to czemu ja wojem 59lvl jade sobie spokojnie magow 60lvl, ktorzy juz maja mixy lvl4?
_________________ Cokolwiek bym tu napisal, to i tak nikt tego nie czyta...
Profesja: Wojownik
Nick: Sud Water
Level: 666
Wiek: 29 Dołączył: 21 Lip 2008
Wysłany: 05-10-2008, 17:06
Aesso są dobrze grający magowie, ale to tylko magowie NOOBstaty czyli chodzi o to ze na hita Cię biorą albo prawie całe życie zabierają. Dodanie takich slotów mogłoby powiększyć liczbę noobstatów Magów. Nie che mi się pisać zbyt wiele więc powiem że powinno się coś zrobić podczas wybierania że jak bierzesz maga to nie możesz używać broni dla woja ale za to masz jeden slot więcej(ale teraz chyba na to za późno). Jeszcze jedna sprawa że teraz magowie są silni ale tylko z mocnymi statami. Mógłbym jeszcze sporo propozycji napisać, ale nie chce mi się.
fakt, moze to zle sformulowalem - mialem na mysli, zeby mag mial od woja ~1-2 sloty wiecej, na gemy ofensywne i leczenie, a polaczyc mp plus i gem magii.
edt. hahahah, chyba rzeczywiscie czlowiek bez snu dlugo nie moze wytrzymac ;p
_________________ Cokolwiek bym tu napisal, to i tak nikt tego nie czyta...
a dla woja jakie ograniczenie?
dlaczego do coponiektórych biednych ograniczonych łebków nie dociera że hiter-woj może mieć cios silniejszy niż ma mag bo cios+krytyk
a dla maga mana=ruch po prostu
Profesja: Mag
Nick: Sasuke133
Level: 15
Wiek: 28 Dołączył: 10 Maj 2008 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 06-10-2008, 09:00
To jest niesprawiedliwe Jestem Magiem a taki woj atakuje i co tu cios critical i jakie my magowie mamy szanse 1% czy tam 19% a jak nie to co będziemy kupywali sobie gemy dodające staty np gem siły dodaje 4% siły a gem MP plus dodaje 4% mp ja mam 212 mp dam ten gem mam 220 ale dużo dał a może by gem zwiększający narówno życie i mp o 40% to był by gem można by go zdobywać przy pokonaniu HELAMONA takiego boska.
Profesja: Mag
Nick: Play Boy
Level: 133
Wiek: 39 Dołączył: 22 Maj 2008
Wysłany: 06-10-2008, 15:00
Masz 15 lvl i 212 many? Tak przynajmniej masz w profilu, więc nie wiem po co Ci jeszcze MP Plus... co do twojego pomysłu jestem stanowczo na nie... na wyższym lvlu, gemy są na prawdę konieczne i ma się wystarczająco slotów
_________________ www.tfp-gaming.pl Sieć serwerów Counter-Strike 1.6
gem MP plus dodaje 4% mp ja mam 212 mp dam ten gem mam 220 ale dużo dał
Gem MP Plus nie ma dodawać magii (czytaj- ataku magicznego) tylko samo MP .
Więc MP Plus, a Gem Siły to dwie inne bajki.
Gem zwiększający atak mag. to Gem Magii
Skoro nie ilośc slotów ma wyrównać szanse to chociaż ilość komend w inteligencji? Ze wzgledu na to ze mag musi dodatkowo zuzyc 1 linijke komend na uzupełnianie many, którą to knight moze wykorzystac w ciekawszy sposob. Sześć linijek dla maga i mogłby walczyc sposobem a nie statami, a napewno nie przedluzyloby to walk w sensie ilosc uzywanych mikstur bo nie oplaca sie uzywac 3 róznych lvl mikstur jednoczesnie.
koro nie ilośc slotów ma wyrównać szanse to chociaż ilość komend w inteligencji?
Taa, brawo i może jeszcze do tego damy bonusowe staty ... ? I frytki ?
Pomyśl co piszesz, mag ma dodatkową możliwość leczenia się Leczeniem,
a woj nie Mag ma stosunkowo większe hity od woja,
tym bardziej teraz, kiedy jest np.Wiatr 6 ***** + atrybut + laska .
I co ? I woj dostaje nieźle po tyłku . A do tego Leczenie 6 *****,
które leczy chyba 13k hp ? Więc o co chodzi ? O Eliksirach i Mixach Rege lvl2 nie będę wspominać ....
Pomyśl co piszesz, mag ma dodatkową możliwość leczenia się Leczeniem,
a kto knightowi broni kupic item co daje many i leczyc sie tez gemem
Shark napisał/a:
Mag ma stosunkowo większe hity od woja,
a woj ma krytyki
Shark napisał/a:
tym bardziej teraz, kiedy jest np.Wiatr 6 ***** + atrybut + laska .
o czym ty mowisz? przecie to normalne itemy na dany lvl co bys chcial zeby na 300tnym lvl magowie nie mieli itemow a woje tak? Na 50lvl przecie nie moge uzywac wiatru 6, druga sprawa to bronie dla knightow- co z tego ze maja mniej ataku skoro daja bonusy typu szybkosc, szczescie, celność a bronie magow nic
Shark napisał/a:
O Eliksirach i Mixach Rege lvl2 nie będę wspominać ....
a kto knightom broni ich uzywac? a ja nie bede wspominac ich ceny.
Główny problem niezbalansowania polega wg mnie na traceniu kolejki na uzupelnienie many
Mysle ze skoro tak sztucznie ograniczono ilosc ruchow magow (nie zalezy to od statow) to sztucznie powinno sie im zwiekszyc mozliwosc unikow np 1 punkt szczescia daje do unikow o 25% wiecej niz knightowi, byloby to rozsadne tym bardziej ze knightowi szczescie daje tez krytyki a magowi nie
Ptah jesteś żałosny .. na większym lvl mag jak ma full gem wali więcej niż woj z samurajskim mieczem + do tego ma leczenie 6 max co daje 13k hp czyli teoretycznie prawie całe.
Po za tym woj... co na 200 lvl założy sobie pierścień many i 1 raz użyje leczenia ? pomyśl
i druga sprawa ... Eliksir dla woja daje same hp dla maga jeszcze sporo many + może się leczyć to samo tyczy się mixów rege lv2 które dają 1,5k many .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach