Chodzi o to aby nie było można przejść z Scythe do Kurthus bez żadnego utrudnienia ^^
Las nie musi być wymyślny może być w stylu Lasu Banitów
Boss występujący tam: Nazwa: elf
Awatar: Na mapie: Statystyki:
HP = ~28.000
MP = ~55
Obrona, Szybkość, Szczęście: (nie mi to oceniać ^^)
rodzaj Ataku: wojownik
Występowanie: Las elfów
Quest
Gdy zabijemy Rapsa, udajemy się do Langeburg. W karczmie będzie zakrwawiony leśniczy, który podchodzi do nas i rozpoczyna rozmowę.
-Witaj, nieznajomy. Jestem leśniczy.
-Witaj! Co ci się stało?
-Zostaw mnie w spokoju! (Koniec misji)
-Ah, dziecko... Eternię terroryzuje plaga wściekłych os, którym przewodzi ich wściekła królowa! Podobno założyła spółkę z jeszcze gorszymi! Ludzie uciekają karawaną do Langeburgu! Ale tylko niektórym udaje się przeżyć, w tym mi!
-Jak mogę wam pomóc?
-A co mnie interesuje ta mała mieścina? (Koniec misji)
-Dziecino, spróbuj zabić tą podłą Królową Os i tego drugiego, a ja cię wynagrodzę!
-Dobrze, wiesz gdzie oni są?
-Niestety... Królowa wraz ze swoimi oddziałami goniła moją karawanę! A ten drugi, nie mam pojęcia... ah, co za los!
-Zajmę się tym!
Rozmowa się kończy, leśniczy siada przy barze i kupuje piwo. My idziemy na pogrom. Wychodzimy z Langeburgu. Udajemy się w stronę Eternii. Gdy wchodzimy na most, zdaje się słyszeć bzyczenie, gdy będziemy chcieli wychodzić, drogę zagrodzi nam Królowa Os, trzeba walczyć.
HP: ok. 1500
MP: ok. 240
Obrona: Duża
Szybkość: Duże
Szczęście: B. małe
Atak: Fizyczny (średni), Ogień 1/Pocisk Magiczny 1 (silny)
Nagrody:
- 3500 exp.
- 3800 G
- Ogień 1/Pocisk Magiczny 1
Gdy ją pokonamy, wychodzimy z mostu i udajemy się do Eternii. Wchodzimy do karczmy. Zaczepia nas mieszkaniec:
-Witaj! Słyszałem, że zabiłeś Królową Os! Czy to prawda?
-Tak!
-Nie, to ktoś inny... (Koniec rozmowy)
-Ah, dzięki bogu! Już się bałem o moją rodzinę! A zabiłeś tego najgorszego?
-Nie, jeszcze nie.
-Nie i nie mam zamiaru. (Koniec rozmowy)
-To czym prędzej udaj się do Groty (Nowa lokacja w górach obok Eternii)! Podobno tam ma swoją siedzibę!
-Dobrze, już tam idę.
Następuje koniec rozmowy, a mieszkaniec idzie do stolika. M,y udajemy się na północny-zachód do Groty. (Przed odwiedzeniem karczmy w Langeburg jest niedostępna!) Wchodzimy do niej. Tam słyszymy bzyczenie. Idziemy dalej, nagle przed nas wylatuje Król Szerszeni! Trzeba walczyć...
Trzeba Porozmawiać z Karczmarzem w Ozaroth Jego Prośba Będzie taka: Witaj, mógłbyś mi pomóc, potrzebuje Skóry Olbrzymiego trzygłowego czarnego demona. W nagrodę dam ci Mój Pierścień apokalipsy. Podpowiedz ( Demon powinien zostac przywolany w świątyni cienia przez Tharanga)
Staty Bossa:
Atak:Super Silny (10-15 tys. hp)
(Nie wali Podwójnie)
Atak: Magiczny( Ogień 6******)
Używa Eliksiru Many Poniżej 100.000 Many.
Wysłany: 11-11-2008, 19:53 Quest. Korsiarz , Suazi i Trolle
Witajcie !
Oto taki siaki quest by SAMEHADA!
Na początek zaglądamy do karczmy Landerburg gdzie gadamy z NPC - "Suazi" który mówi nam :
-Podobno w okolicach Alei dębów grasuję szkielet! TY- I co ?!
- Potrzebuję jego kości , Jak byś zdobył jego kość dał bym ci HP Plus * albo Gem Magi * z chęcią. TY- Z chęcią pomogę! - Nie jestem zainteresowany
- Powiem ci że znajduję się w Alei Olbrzymich dębów
Po pogawędce udajemy się do Alei olbrzymich dębów (WYMAGANE POKONANIE SÓW! ) gdzie znajdziemy Korsiarza z którym walczymy :
BOSS
Awatar : Nie mam , przepraszam .
HP : 5560
MP : 1110
Uderzenie : Atak fizyczny ( Silny) oraz Atak magiczny Ziemia/Lód/Ogień/Wiatr **** (Silny)
Obrona : Dobra z 211 w statystykach z Ekwipunkiem
Szybkość : W statystykach z Ekwipunkiem 54
Szczęście : Tak jak Szybkość
Nagroda :
Gość wygrał walkę.
W walce zyskałeś 6674 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 12200 sztuk złota.
Zdobyłeś 556 punktów AP.
Zdobyłeś gem Gem siły na poziomie 1.
Zdobyłeś gem Gem szybkości na poziomie 1.
Zdobyłeś gem Gem szczęścia na poziomie 1.
Zdobyłeś przedmiot Eliksir
KAŻDY PRZEDMIOT LOSOWO!
Po jego pokonaniu idziemy do Karczmy Urkaden gdzie gadamy z "Zakapturzonym Magiem" który mówi :
Ty jesteś Gość ? Suazi został porwany! Wracaj do podziemi i go znajdź!
Wtedy 5razy możemy z nim zagadać potem na twoich oczach zniknie.
Wracamy do podziemi Urkaden i znajdujemy takie coś :
Wchodzimy do jaskini :
I pierwsze co robimy to idziemy do jaskini trolów gdzie jest informacja że musimy mieć line i w tym celu atakujemy Wodniaka a za nim jest lina którą bierzesz i idziesz do jaskini
BOSS
Wodniak
AVKA NIE MAM
HP : 6606
MP: 2200
Atakuję : Lód ****
Obrona : Mocna
Szybkość i Szczęście : Małe
Nagroda :
Gość wygrał walkę.
W walce zyskałeś 7785 punktów doświadczenia.
Wzbogaciłeś się o 22334 sztuk złota.
Zdobyłeś 676 punktów AP.
Zdobyłeś gem Gem Lód na poziomie 1.
Zdobyłeś przedmiot Mikstura życia lv3
LOSOWO!
Po jego pokonaniu bierzemy line i idziemy do Jaskini Trolów gdzie walczymy z 4x Trolle ale :
-Mają większą siłe
-Mają Większą Szybkość
-Mają Większą Obrone
-Mają 1120HP
Za nie możemy dostać to co z Duchów Gothar
Po ich pokonaniu bierzemy gościa i wracamy do karczmy gdzie dostajemy Losowo HP Plus * albo Gem Magii *.
Idziemy do karczmy w ozaroth i gadamy z pewnym staruszkiem.
bla bla bla ....
Dowiadujemy się o zapomnianym mieście do którego niedawno udał się Tharanagi przekupił żywioły., aby dały mu w magi nieograniczoną moc. I ,że w centrum tego kręgu jest miasto Estijin.
bla bla bla
No i przychodzi nam walczyćz każdym z żywiołów z osobna(tak jak na arenie).
Następnie (tu już można by zmienić eQ) pojawia się żywioł Energii wrazz osłabionymi żywiołakami.
żywiołak energi atakuje potężnymi ciosami fizycznymi słabośc na ciosy fizyczne duża odpornośc na magiczne
Teraz krótka charakterystyka
Zyw. Ziemi - dużo ataku mgicznego i obrony. Przy czym mało szczęścia i szybkości odporny na magie ,a na ciosy fizyczne już nie
Wiatru - Potworna szybkość i szczęście. Zarazem mało obrony i życia. Jednak atak ma bardzo duży. Odporny na ciosy fizyczne łatwo poddaje się magi
Zyw ognia] - Dużo ataku i szczęścia (więcej niż wiatru) słaba obrona przed magiąpoddaje się łątwo magii
Lodu - Zbalansowane statytski.Słaby przeciw atakowifizycznemu odporny na magie.
Pigułka energi- W każdej rundzie walki po ataku przeciwnika oddaje 20 % zadanych obrażeń jedynie to będzie ciosśmiertelny to nic nie daje.
Wzmocniony pierścień Ziemi- 30ziemi 700obrony -100 obr. mag - 20szybkości
Wzmocniony pierścień wiatru- 30 wiatru , - 100 obrony mag. 200 szybkości 100szczęścia
Przebieg Akcji:
Idziemy Do Karczmy W Langenburgu i Idziemy Do Karczmarza Haimi I On Sie Pyta :
-Po Co Przyszedłeś?
mamy dwie odpowiedźi:
-Po Informacje
Po Questa
wybieramy PO QUESTA
i on nam karze isć do jaskini Króla Liczów I Wchodimy Na to lawe Pokonujemy BOSSA i JUŻ potem do karczmarza i daje nam Nagrode.
OPIS BOSSA:
Nazwa:2xWściekły Lew
Avek:
Statystyki:
HP:3000 (jeden ma tyle)
MP:500 (jeden ma tyle)
Obrona:200 (dwóch ma tyle)
Szczęśćie:100 (dwóch ma tyle)
Atak:Fizyczny
Wylatuje Z BOSSA:
8750E
8000G
800AP
Krótki Miecz,Trójkątna tarcza,Omikron(pierśćień)
Nagroda Od Karczmarza:
100xmikstury życia LVL2
10,000 złota
Idziemy do Karczmy w Sycythe rozmawiamy z Heroldem i mowi nam o Elkvolcie ktory umi kontrolowac Elektrycznosc i ze w nordi skradl cala elektrycznosc nie ma tam swiatla i mowi nam ze jest wiec idziemy do lasu burzy (trzeba by bylo zrobic)
gdy do zagdamy
JA:Odaj caly prad ktory ukradlesi
El:Nie odam
wic zaczynamy walczyc ma okolo
HP:10000
MP:6000
Orona 120
sila10
obrona magiczna 200
atak magiczny 100
szybkosc 50
Po pokonaniu Boss a dostajemy Elektryczna kule i zanosimy ja heraldowi ktory daje nam za to
100000 i Daje nam 5 darmowych lotow Blonem Grothara a w Nordi Staje sie swiatlosci
Nowy Qest napisany z myślą o urozmaiceniu gry My-Fantasy:
-Wykonamy go na około 50 lvl'u -powyżej...
W Karczmie przy dwóch beczkach w prawym dolnym rogu siedzi Sedrik...:
Jesteśmy w okolicach miasta Nordia:
Na małym skrawku trawy otoczonej lodem znajduje się Miejskie Jeziorko:
Idziemy do Karczmy w Mieście Nordia:
Po wyjęciu Gwiazdy z Beczki wracamy do Miejskiego Jeziorka:
Wody w jeziorku zaczęły wpływać do otworu który otworzyła Gwiazda:
Po tych wszystkich wydarzeniach wracamy do Karczmy i:
Budujemy drabinę:
Wracamy do Jeziorka i wchodzimy na nie:
Weszliśmy już do "Perłowej Jaskini":
Następnie udajemy się w stronę Jeżowców:
Statystyki dla jednego Jeżowca:
Avatar-
Hp-10000
Mp-500
Obrona magiczna-250
Obrona fizyczna-250
Szybkość-100
Szczęście-55
Atak magiczny-1250-1500
Ataku fizycznego nie używają
Posługują się gemem Wiatr2 **(dwie gwiazdki)
Dostajemy za jednego Jeżowca:
- 5000 punktów Doświadczenia
-20000G
-300 punktów AP
Jeżowce po ich pokonaniu mówią nam:
-"Nie myślałem, że jesteś tak potężny...Proszę, pokonałeś mnie...O to twoja
nagroda... Idź po skarb..."
W skrzyniach znajdują się:
-Pierścień Lodu:
Poziom 40
Lód +30
-Wielki Topór:
Poziom 42
Obrażenia 1055
Atak +463
Celność -42
Szybkość -32
Potem idziemy do Małża:
Próbę przechodzimy pokonując Rozgwiazdę:
Avatar-
Hp-15000
Mp-13
Obrona Magiczna-300
Obrona Fizyczna-400
Szybkość-60
Szczęście-30
Atak Fizyczny-2000-2300
Nie posługuje się atakiem magicznym.
Za Rozgwiazdę dostajemy:
-10000 punktów Doświadczenia
-300 punktów AP
Po zabiciu Rozgwiazdy mówi ona nam następujące słowa:
-"Dziękuję za walkę.Teraz stocz ją z Małżą..."
Małż:
-"Przeszedłeś próbę. Teraz zawalcz ze mną."
Małża:
Avatar-
Hp-17000
Mp-2000
Obrona Magiczna-400
Obrona Fizyczna-350
Szybkość-50
Szczęście-150
Atak Magiczny-1500-2500
Atak fizyczny-1000-2000
Używa Gemu Wiatr2 **(dwie gwiazdki), oraz Ogień2**(dwie gwiazdki)
Wypada z Niej:
-30000 punktów Doświadczenia
-45000 G
-500 Punktów AP
Małż po pokonaniu mówi:
-”A jednak... Zasługujesz na tytuł Wojownika Morza.”
Ty-Do zobaczenia
Małż-”Zaczekaj,zapomniałem Cię nagrodzić...”
Małż wręcza nam Perłe którą zanosimy do Sedrika...
Sedrik wręcza nam:
-65000G
-Miedziana Różdżka:
Poziom 48
Obrażenia 536
Atak mag. +367
QEST WYKONANY! ;D
Bierzcie pod uwagę, że wykorzystałam te beczki w Karczmie Nordii
Jeśli teksty na obrazkach są mało widoczne (dla Adminów GM'ów i tych z wyższych sfer)
proszę pisać na PRIV a ja natychmiast je poprawie-powiększe.
Ostatnio zmieniony przez Muflonek 15-02-2009, 09:27, w całości zmieniany 5 razy
Po uzbieraniu 5 skór dzika idziemy się pochwalić Mistrzowi Soldiusowi. Lech go nie ma w domu, więc idziemy do domu mama mówi nam, że mistrza soldiusa porwała Locha.
Teraz trzeba isć na polane tam gdzie są dziki i po uzbieraniu 10 skór idziemy na wysepkę tam gdzie była skrzynka i tam nam wyskakuje locha
10 obrony
35 obrony magicznej
25 Atak magiczny ziemia 1 *
10 szczęscie
10 szybkość
Ogólnie mówiąc duzo obrony i ataku mało speda i szcęscia
4 k doświadczenia
5 k złota
400 AP
Leci ziemia 1* średnio
skóra dzika często
Daje 35 obrony magicznej
-2 speda
+ 5 ziemia
gem inteligencji bardzo żadko
Questy nie obowiązkowy
podchodzimy do wody patrzymy na nią i pokazuje się wodny smok
podział walki od 50 do 55
HP 20000
MP 5000
obrona 900
szybkość 100
szczęście 200
gem magi albo gem siły
pobliżu miasta Azadar
[ Dodano: 25-03-2009, 14:12 ]
avatar nie udało mi się znależ przeprasam
[ Dodano: 25-03-2009, 14:23 ]
po pokonaniu smoka znów patrzymy do wody nurkójemy płyniemy i widzimy pałac posejdona wchodzimy i na tronie siedzi posejdon i amfitryta podchodzimy posejdon jest wkórzony i jest walka
posejdon
HP 10000
MP 100
obrona 200
szybkość 100
szczęście 400
fizyczny
nagroda trójząb
TAK JAK NAPISALEM TO JEST QUEST DO MOJEGO BOSSA OPISANEGO W "FABRYKA STWOROW" (CZYLI ZABOJCA ZABOJCA#2 ORAZ MROCZNY PALLADYN)
Po pokonaniu shivi udajemy sie do eterni gdzie bylby BURMISTRZ URKADEN.Podchodzimy do niego.Dialog moglby wygladac tak:
-Burmistrz: Chlopcze, pamietasz jak uratowales mi syna z rak minotalra?
- NASZA POSTAC: Tak, pamietam
-Burmistrz: Musisz mi pomoc.Moja zone uprowadzil niejaki MROCZNY PALLADYN ZABOJCA I ZABOJCA#2
- A gdzie ich moge znalesc?
-Slyszalem ze uciekli na jakis most pod devos.
- Jasne. Pomoge ci.
- Dziekuje napewno cie wynagrodze.
Idziemy na most i wchodzimy podchodzimy pod jaskinie gdzie byl gargulec Banda dopada nas.I zabijaja nas na 1 uderzenie.Wracamy sie do karczmy eternii.I rozmawiamy z burmistrzem np tak:
-Burmistrz: Tak wiem sa zbyt silni.Zapomnialem ci dac ten kamien ktory daje ci sile dzieki ktoremu powinienes pokonac MROCZNEGO PALLADYNA i jego bande.
-Dzieki.Ide natychmiast.Ich zniszczyc
Tak jak poprzednio podchodzmiy pod jasknie gdzie byl gargulec.Oni wyskakuja i chca cie atakowac.I wyskakuje taka informacja:
Zaloz kamien ktory daje ci niezrownana moc.
I wtedy z nimi walczymy.
Po pokonaniu idziemy do przodu gdzie stoi Lucinda zabieramy ja i przynikamy w karczmie eternii.
Profesja: Wojownik
Nick: kupeq
Level: 85
Świat: 3
Wiek: 25 Dołączył: 26 Mar 2009 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki :D
Wysłany: 13-04-2009, 14:54
Po pokonaniu minotaura idziemy do karczmy i rozmawiamy ze wszystkimi. Potem idziemy do świętego drzewa ukrade i tak samo jak w grze przebiege strażnik drugi leży dalej. Idziemy do drzewa a tam tharang do rapsa gada o owocu a nas atakuje serafin. Po zabiciu serafina idziemy do karczmy i rozmawiamy z burmistrzem on nam mówi:
-Tyle już Ci zawdzięczam zabiłeś minotaura, uratowałeś obywatela ( aramisa ) a teraz jeszcze obroniłeś święte drzewo ukrade i uratowałeś strażnika ale drugi strażnik jeszcze tam leży. Proszę pójdź go ocalić.
my-Nie mam problemu zaraz po niego pójde tylko jestem ranny po walce z serafinem. albo Nie ma mowy jestem tu tylko dlatego że chce uratować brata.(koniec rozmowy)
-Ranny mówisz?... Zaczekaj mam tu troche wody ze źrudeł podziemi ukrade... I co lepiej?
My-Tak znacznie lepiej.
-O i bym zapomniał masz medal za zasługi, kilka monet i pare mikstur 2 lv.
W plecaku mamy medal burmistrza:
50hp
50mp
25szczęścia
15szybkości
25 mikstur 2 lv i 10 000g.
Przed wejściem do świętego drzewa ukrade myślimy:
-Zaraz zaraz... Przecież moge oszukać burmistrza. Dostałem już nagrode.
My możemy odpowiedzieć:
-No właśnie po co marnować czas!
albo
-Nie... Nigdy... Przecież ten strażnik też ma rodzine... Tak jak ja...(lepiej wybrać to 2)
Widzimy rannego strażnika a tu atakuje nas zły zbuntowany banita i mówi:
-Hej ty zmarnowany głupieloku spadaj to ten strażnik zabił mi rodzine bo chciała tylko zniszczyć te... drzewo.
My-Ojoj już sobie ide... Aaa... Ratunku!
albo
-Nie obiecałem pomóc więc pomoge... Albo zgine...
-Aaaarghhh wy jesteście wszyscy tacy sami... Zgnijesz tu na wieki... Hahahaha.
My-Jednak chyba z tąd pójde... Ratunku!
albo
-Zobaczymy!
zły zbuntowany banita
avka nie mam
hp ok 7500
mp 1140
szczęście 75
szybkość 50
obrona 100
obrona magiczna 105
ogień 1 *****
wali tak samo z ataku magicznego i fizycznego (na zmiane)
loot
pkt ap 1000
10000 g
banicka tarcza
54 obrony
13 szybkości
ogień 1 *
Po walce:
-Aaarghh silny jesteś spadam stąd.
My-Lepiej tak.
Banita idzie i idzie a tu święte drzewo ukrade go chwyciło i powiedziało:
-Ty zostałbyś silnym strażnikiem.
-Ja... Ok... Dobrze ide do burmistrza.
-Weś to. To kartka na pozwolenie.
-Już ide.
Nagle odzywa się strażnik:
-Wo...dy...Pro..szę...Wo...dy...
My-Już ide po wode.
I dostrzegamy strumyczek nalewamy do tarczy i dajemy strażnikowi. Gdy dojdziemy do miasta( i przeniesiemy strażnika) idziemy do burmistrza:
-Ogłaszam Cię bohaterem!!!
My- To jakaś nagroda nic nie zaszkodzi?
albo
-To nic wielkiego.
-Weś to. To jest gem szybkości oraz 50 000 sztuk złota.
My-Dziękuje.
I idziemy do eliar...
_________________ Ty wiesz że ja wiem że ty wiesz że my wiemy że on wie że on wie że my wiemy o tym co on wie ale nie wie że my o tym nie wiemy ale my wiemy że on tak myśli.
MORAŁ: Wiem że wiesz co z tego wyjdzie .
Tak jak powiedział DirXo tylko troche przerobione oraz inne lokacje i przerobione staty.
Nazwa bosa : Król Elfów
Ilość HP : 8500
Ilość MP : 1274
Szybkość : 60
Szczęście : 40
Najleprzy Lv na atak : 28+
Typ ataku : Magiczny i Fizyczny
Gemy którymi atakuje : Lód 2 * , Pocisk magiczny 2 ** , Ogień 2 *
Wypada z niego : HP Plus , MP Plus
Dla ułatwienia ściągnijcie ten plik (jego zawartość nie posiada wirusów a w "Don't open" są potrzebne obrazki do raportu "Walka z Bossem")
Wypakowujecie i otwieracie folder.
W folderze znajdziecie:
Obejrzyjcie najpierw wszystkie obrazki po kolei czyli 1,2,3 a potem załączcie raport (oczywiście przerobiony a więc proszę moderatorów forum żeby nic nie robili w tym wypadku ponieważ zajmuje się językiem HTML i właśnie w taki sposób się jego uczę przerabiając różne strony internetowe (oczywiście nie daje ich na internet (to jest wyjątek))).
Walka jest z moim multi na 1 św.
Czekam na odpowiedź.
PS:3 obrazek jest troche spikselowany
_________________ Jeżeli spotkacie na innym świecie niż na 1 postać SuFF to to nie ja tylko moja podróba.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach