Profesja: Wojownik
Nick: Scyzroyk
Level: 41
Dołączył: 16 Sie 2008
Wysłany: 19-02-2009, 21:28 Propozycja dotycząca magów i wojowników
W tym temacie chcę opisać problem który trapi (myślę) większość graczy i mnie w sumie też.
Jak każdy wie atak magiczny jest o wiele mocniejszy niż fizyczny. Np. od maga zawsze gine na hita mnie bierze a ja jak go zaatakuje to nie zabieram mu nawet połowy jego hp.Akurat ja mam 49 lvl ale ten temat jest łatwo porównywalny na inne levele. Nie sądzicie że trzeba coś z tym zrobić??
Scyzroyk, boted, takie tematy były już poruszane a jak przegrywasz z magami mam propozycję, zrób sobie atry, daj w intę i kup gemy inteligencji, a co do tego czy mag ma lepiej to wiadomo, że wojowie mają trafienia krytyczne i tyle w tym temacie, jest to pomysł absurdalny
Np. od maga zawsze gine na hita mnie bierze a ja jak go zaatakuje to nie zabieram mu nawet połowy jego hp.
No to noobek jesteś i tyle. Zauważ że mag musi leczyć manę dlatego jego cios może być trochę silniejszy. A zresztą jak woj ma krytyki to wcale nie jest powiedziane że mag musi uderzać mocniej, to kwestia strategii i statów.
Lalala. Nie prawda. Atry, krytyki, gem itd. Wali ci mag więcej bo masz mniej inteligencji albo masz słabe eq na maga. No albo atry masz na minusie, to wiesz..
_________________ Kiedyś pisałem z konta wrobelekek ale zostało zhakowane...
Profesja: Wojownik
Level: 1
Dołączył: 15 Cze 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-02-2009, 21:34
Cytat:
1.TAK-stanowczo ten problem trzeba porószyć
Poruszyć.
Cytat:
2.TAK-lecz gm się tym nie zajmą
GM nie ma nic wspólnego z tworzeniem gry.
Czemu mag ma dmg ? Ano
1. Ma dmg tylko z odpowiednimi atrybutami.
2. Traci turę na miksturę many.
3. Spokojnie wpadają w niego krytyki woja
4. Nie ma takich bonusów z broni jak woj
itd.
Np. od maga zawsze gine na hita mnie bierze a ja jak go zaatakuje to nie zabieram mu nawet połowy jego hp.
No to noobek jesteś i tyle. Zauważ że mag musi leczyć manę dlatego jego cios może być trochę silniejszy. A zresztą jak woj ma krytyki to wcale nie jest powiedziane że mag musi uderzać mocniej, to kwestia strategii i statów.
Edwin, wszystko wyjaśnił, autor tematu nie jest zorientowany jeszcze w tej grze, więc dalsza rozmowa w tym temacie nie ma żadnego sensu
Ja jeszcze wtrącę, że wojownik jest lepszy od maga Lub przynajmniej są lepsze
zrobione pod niego bronie . Mag ma więcej slotów dlatego, że gem ofensywny + leczenie .
Mag ma większy atak ? Tak, ale nie dużo, za to traci kolejkę na leczenie MP .
A woj oprócz tego, że na porządnym lvl (ok.100-120) ma mocny atak to dochodzi krytyk .
A jak wojowi te krytyki rzadko wypadają - tym lepiej . Wyjaśnić dlaczego ?
Proszę bardzo . Mag ma 10k hp . Woj wali mu 4 kolejki po 4300-4000 i mag się leczy
dopiero po drugim ciosie . Aż tu nagle krytyk za 6-7k i mag leży . A jeśli kryty będą padać
cały czas mag zdąży się uleczyć, ale nic poza tym, no chyba, że będzie miał doubla,
jednak woj ma też bonusy z broni (np.55 speeda z Orlego Miecza) .
Tak, tak, powiecie, że można ustawić inte od 100 % . Co z tego jeśli mag będzie się
cały czas leczył, a nie zdąży uderzyć ? Jedyna dobra rzecz w magu to to, że ma leczenie,
które leczy 13-14k hp, lecz pobiera ok. 1/3 MP . Więc nie za dobrze
Jednak dyskusje pt. Mag czy woj ? toczyły się od dawna i nie od tego ten temat . Pozdro
Jedyna dobra rzecz w magu to to, że ma leczenie,
które leczy 13-14k hp, lecz pobiera ok. 1/3 MP . Więc nie za dobrze
świetne zdanie, z taki głębokim sensem i dające do myślenia...
Wybrałem opcje nr 2 - GM`owie i tak sie tym nie zajmą (już miałem zagłosować, ale przeczytałem tekst propozycji i jednak było by to sprzeczne z dotychczasowym wyważeniem gry, tak wiec wstrzymuję sie od głosowania ) a to dlatego, ze GM nie jest od wprowadzania niczego nowego do gry, lecz od egzekwowania regulaminu od graczy. Kiedy w końcu ludzie to pojmą...
Mag i Woj są zrobieni tak, aby byli równi.
Mag jak ma atry i WSZYSTKIE gemy to może zrobic atry tak żeby dawały około 25 % ataku więcej (zakładając że przeciwnik ma atry po 25)
Woj ma z krytyka 40% za to jego broń jest odrobinę słabsza od broni+gemu maga więc kwestia ataku sie wyrównuje.
woj nie musi leczyc many ale nie ma leczenia więc znowu szanse się wyrównują (chyba że woj założy pierścień i gem)
_________________ Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi, kto wędruje,
Nie każdą siłę starość zniszczy.
Korzeni w głębi lód nie skuje,
Z popiołów strzelą znów ogniska,
I mrok rozświetlą błyskawice.
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król tułacz wróci na stolicę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach