No to jest już mój ostatni pomysł ale się nie cieszcie niedługo będę miał nowe
mój trzeci pomysł jest taki po pierwsze zwiększyć ilość atrybutu czyli maximum nie będzie wynosił 50 tylko 100 ponieważ do mojego pomysłu 50 nie wypali jestem za tym aby zrobić rodzaje uderzeń np gemem ognia np kula ognia zabierała by tyle i tyle a inny silniejszy czar na przykład armagedon zabierał by o wiele więcej życia przeciwnikowi ale też nam MP prezentowało by się to miej więcej tak
GEM OGNIA 2 lv. 1
atak
min300 max 1500
Mp
min 40 max 100
Kula ognia
atak 300 -mp 40
zioniecie ogniem
atak 1000 -mp 75
armagedon
atak 1500 -mp100
Było by to ułatwieniem ponieważ stoicie pod miastem i walczycie z gościem jesteście narażeni że gdy walka się skończy zostaniesz znowu zaatakowany i przeciwnikowi zostało jeszcze tylko 300hp to po co walić go gemem ognia i tracić 60mp jak można stracić 40 i w razie następnego ataku na ciebie masz jeszcze na zapas wiec możesz odeprzeć atak innego gracza sądzę że nie dość że było by to dużym urozmaiceniem to jeszcze było by to dużą pomocą dla graczy.
Oczywiście aby zdobyć taki armagedon trzeba było sie nieźle na pracować na przykład wymagania do tego by opanować armagedon były by takie
atrybut ognia >80 i punkty ruchu 1000 ponieważ wiadomo że wszystko trzeba wyćwiczyć na przykład pisanie na klawiaturze potrzeba czasu aby pisać naprawdę szybko i dla tego sądzę że w mieście mogło by powstać nowe miejsce "Dojo" biorąc ze słynnych anime gdzie bezpiecznie ćwiczyli byśmy swoje magiczne umiejętności jednak mogli byśmy to robić po za dojo i miastem na wolnym terenie ale wtedy jesteście narażeni na atak potworów czy innych graczy w dojo mogli byście przyjmować expresowe pojedynki czyli jesteś w dojo i chcesz zawalczyć z jakimś graczem wyzywasz go na walkę jeśli on przyjmie wyzwanie walczycie jeśli nie nie możesz go zaatakować podejrzewam że dojo stało by się miejscem zapełnionym przez graczy a Ci którzy chcieli by sobie po expić nie bali by się ze przechodząc przez obszar skupiska graczy zostaną zaatakowani.
Coś mi wyszły dwa pomysły mogli byśmy zrobić też tylko dojo gdzie obowiązywały by zasady napisane wyżej
[ Dodano: 24-02-2009, 02:39 ]
sorrki że pomyślałem tylko o magach ale nim jestem wiec tak z przyzwyczajenia ale rodzaje ataku były by też dla wojowników tylko wmagały by one wtedy już siły i szybkości ponieważ gdyby nie to mieli by za dobrze
[ Dodano: 24-02-2009, 02:41 ]
kurcze ktoś wykasował mój temat odnośnie mapy aby ja powiekszyć z 5 na 5 do 15 na 15
Było by to ułatwieniem ponieważ stoicie pod miastem i walczycie z gościem jesteście narażeni że gdy walka się skończy zostaniesz znowu zaatakowany i przeciwnikowi zostało jeszcze tylko 300hp to po co walić go gemem ognia i tracić 60mp jak można stracić 40 i w razie następnego ataku na ciebie masz jeszcze na zapas wiec możesz odeprzeć atak innego gracza sądzę że nie dość że było by to dużym urozmaiceniem to jeszcze było by to dużą pomocą dla graczy.
Czy nie wyszłoby na to samo, gdybyśmy używali różnopoziomowych gemów? Gemy z mniejszą liczbą gwiazdek lub na mniejszym poziomie działają dokładnie tak samo - zużywają mniej MP, zadając niższe obrażenia.
PowerFull napisał/a:
biorąc ze słynnych anime
Anime = dno. Jak już się wzorować, to na czymś co trzyma poziom.
PowerFull napisał/a:
w dojo mogli byście przyjmować expresowe pojedynki czyli jesteś w dojo i chcesz zawalczyć z jakimś graczem wyzywasz go na walkę jeśli on przyjmie wyzwanie walczycie jeśli nie nie możesz go zaatakować podejrzewam że dojo stało by się miejscem zapełnionym przez graczy a Ci którzy chcieli by sobie po expić nie bali by się ze przechodząc przez obszar skupiska graczy zostaną zaatakowani.
To, o czym piszesz, było już wiele razy proponowane, tylko nie pod nazwą "dojo", a jako "arena" i obecnie znajduje się na liście TODO.
PowerFull napisał/a:
kurcze ktoś wykasował mój temat odnośnie mapy aby ja powiekszyć z 5 na 5 do 15 na 15
Czy nie wyszłoby na to samo, gdybyśmy używali różnopoziomowych gemów? Gemy z mniejszą liczbą gwiazdek lub na mniejszym poziomie działają dokładnie tak samo - zużywają mniej MP, zadając niższe obrażenia.
ale moje rozwiázanie nie zabierao by slotów dziéki temu nie dos e byo by ciekawiej to jeszcze miaby to samo co przy gemach runych lvl tylko ze zajmowaly by mniej slotow
sorry ze bez polskich znaków ale siedze w bibliotece a ty nie mam polskich znakow
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach