jestem za tym, aby wprowadzić zmiany w gemach, ponieważ dotychczas jest tak:
Masz 20 atrybutu ognia i lodu oraz atakujesz ogniem, a twój przeciwnik ma 20 lodu i ognia i atakuje lodem wtedy szanse są wyrównane a ja proponuje coś innego
Jeśli masz 20atrybuty ognia i lodu i twój przeciwnik też jednak ty posługujesz się ogniem a twój przeciwnik lodem twój atak jest słabszy, bo logiczne jest to że jeśli ogień zetchnie się z lodem ogień zgaśnie, wiec ja proponuje taki jakby klucz
ogień->wiatr->ziemia->lód->ogień
i na przykład potrzebujesz mieć o 50% więcej atrybuty ognia niż twój przeciwnik lodu, aby się z nim równać a więcej niż 50%, aby twój ogień wygrywał z jego lodem logiczne co nie podejrzewam że z ta zmiana gemy nabrały by trochę więcej sensu, bo kupowanie atrybutów tak aby wszystkie miały po 25 i atakowanie nie jest najlepsze tak samo jest z władaniem atrybutu masz ten ogień 6 i nieważne z kim walczysz jedziesz słabszych i to według mnie nie jest zabawne
Moje rozwiązanie uważam że jest dobry dla tych którzy graja dla fabuły ponieważ potwory były by nie raz silniejsze ale nieraz o wiele słabsze bo pomyślcie co by było gdyby to Nordi miasta mrozów gdzie przeważa lód wejść z gemem ziemi było by łatwiej a i targ był by przez to ważniejszy ponieważ każdy chciałby umieć wszystkie żywioły. Jak dla graczy którzy grają dla fabuły jest to dobre tak samo dobre było by dla graczy którzy grają dla ranku bo było by o wiele ciekawiej.
Jestem też za tym aby wprowadzono wieksze ceny za punkty atrybutu bo w sumie tydzień i wszystko jest uregulowane wszystkie atrubuty sa po 25 a jeśli były by droższe gracze docenili by ich
jestem za tym, aby wprowadzić zmiany w gemach, ponieważ dotychczas jest tak:
Masz 20 atrybutu ognia i lodu oraz atakujesz ogniem, a twój przeciwnik ma 20 lodu i ognia i atakuje lodem wtedy szanse są wyrównane a ja proponuje coś innego
Jeśli masz 20atrybuty ognia i lodu i twój przeciwnik też jednak ty posługujesz się ogniem a twój przeciwnik lodem twój atak jest słabszy, bo logiczne jest to że jeśli ogień zetchnie się z lodem ogień zgaśnie, wiec ja proponuje taki jakby klucz
ogień->wiatr->ziemia->lód->ogień
i na przykład potrzebujesz mieć o 50% więcej atrybuty ognia niż twój przeciwnik lodu, aby się z nim równać a więcej niż 50%, aby twój ogień wygrywał z jego lodem logiczne co nie podejrzewam że z ta zmiana gemy nabrały by trochę więcej sensu, bo kupowanie atrybutów tak aby wszystkie miały po 25 i atakowanie nie jest najlepsze tak samo jest z władaniem atrybutu masz ten ogień 6 i nieważne z kim walczysz jedziesz słabszych i to według mnie nie jest zabawne
Moje rozwiązanie uważam że jest dobry dla tych którzy graja dla fabuły ponieważ potwory były by nie raz silniejsze ale nieraz o wiele słabsze bo pomyślcie co by było gdyby to Nordi miasta mrozów gdzie przeważa lód wejść z gemem ziemi było by łatwiej a i targ był by przez to ważniejszy ponieważ każdy chciałby umieć wszystkie żywioły. Jak dla graczy którzy grają dla fabuły jest to dobre tak samo dobre było by dla graczy którzy grają dla ranku bo było by o wiele ciekawiej.
Jestem też za tym aby wprowadzono wieksze ceny za punkty atrybutu bo w sumie tydzień i wszystko jest uregulowane wszystkie atrubuty sa po 25 a jeśli były by droższe gracze docenili by ich
Nie podoba mi sei pomysl, kazdy nosi gem jaki chce Lub ten na ktory ma atry :-]
_________________ <b> Chce ktos solo? 10-11 lvle na 3s
Za bardzo to skomplikowane. Po za tym jest większa szansa, że ogień roztopi lód, niż lód zgasi ogień
ale jak lód stopnieje to bédzie woda a jak wiadoko woda gasi ogie ;P a po drugie przyusz zapake do bigmilka to zobaczysz co sie stanie czy zapalka zganie czy bigmilkek sie rozpusci
dlatego chodzi mi o to że jak sila ognia i lodu będzie taka sama to ogień przegrywa a jeśli ogień błędzie wiekszy o te 50 czy 25% to będzie silniejszy niz lód
Lipny pomysł, magowie musieliby miec wszystkie gemy żeby mozna było normalnie powalczyc ;/ a pomyślałeś o tym że ogień może roztopic lód a woda wyparuje? niee to pomysł bezsensu jestem przeciw.
_________________ Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi, kto wędruje,
Nie każdą siłę starość zniszczy.
Korzeni w głębi lód nie skuje,
Z popiołów strzelą znów ogniska,
I mrok rozświetlą błyskawice.
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król tułacz wróci na stolicę.
większa szansa, że ogień roztopi lód, niż lód zgasi ogień
PowerFull napisał/a:
przyusz zapake do bigmilka to zobaczysz co sie stanie czy zapalka zganie czy bigmilkek sie rozpusci
Cytat:
a jak big milka wlozysz do ogniska to tez zgaśnie ?
Lord Grindewald napisał/a:
a pomyślałeś o tym że ogień może roztopic lód a woda wyparuje?
Boshe xd po co ta klotnia? ;d
Pomysl moim zdaniem bardzo kiepski... tak jak teraz jest , jest dobrze... przeciez granie na rank z takim czyms to masakra...[magiem]
A ja sądze że wszyscy wola tak jak jest bo gdyby wprowadzic cos nowego w walkach pogubili by sie bo tak łatwo dojsc do perfekcji że wiedza że wygraja bez porblemu a jak by to wprowadzono to wasza strategia na dobrą postać była by nic nie warta dlatego mówie już ntym co chcą wprowadzic jakieś pomysły do systemu walk zrezygnujcie z pomysłu bo i tak go skrytykują ta gra jest lubiana jako prostacka to niech taka pozostanie
kaczmar napisał/a:
Boshe xd po co ta klotnia? ;d
Pomysl moim zdaniem bardzo kiepski... tak jak teraz jest , jest dobrze... przeciez granie na rank z takim czyms to masakra...[magiem]
to jest dowód na moja wcześniejszą wypowiedz że bajicie wprowadzić sie cos nowego bo jeśli tak bedzie to wasze postacie nie bedą juz tak dobre jak teraz wiec ja nie daje juz żadnego pomysłu bo żal mi was
PowerFull, jak Ci wszyscy nie przytakują to już trollujesz? Twój pomysł jest denny, bo wygrana nie zależałaby od umiejętności tylko od fartownie dobranego gemu .... więc ludzie zamiast walczyć to by próbowali rozkminiać kto ma jaki gem ... DNO DNA
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach