Wysłany: 27-06-2009, 19:58 Ułożenie Atrybutów w Miastach
Szukałem nie znalazłem.. Jak wy znajdziecie to zamknijcie temat
Proponuje po prostu inaczej ułożyć atrybuty w miastach.
Eternia:Wiatr (Sowy)
Langeburg:Ogień (Leech King)
Urkaden:Ziemia (Bo wcześniej nigdzie nie występuje)
Eliar:Wiatr (Zielony Smok)
Devos: Lód (Niebieski Smok)
Nordia: Lód (lodowa kraina + Shiva + Lodowe bossy i potwory)
Azarad: Lód (j.w.)
Scythe:Ogień (Gdzieś trzeba go wcisnąć..)
Kurthus: Wiatr (Coś tu musi być )
Oasis: Ziemia (Hades)
Folhord: Wiatr (Zefir)
Ballis: Ziemia (Brązowy Smok)
Ozaroth:Ogień (Domyślam się że tu będzie czerwony smok )
(Na czerwono zaznaczyłem te, które zmieniłem)
Głównie chodzi mi o ogień. Aktualnie w całej grze ogień mają TYLKO DWA MIASTA, a w tym oba są na oddzielnych kontynentach.. Na doładowanie atry na wyższych lv. (50-120) potrzeba nie dość że kasy, to masę ruchów, na jeżdżenie powiedzmy od devos do lange itd.
mi sie wydaje ze admin celowo tak rozlozyl atrybuty w miastach. dlaczego? nie wiem. ale jak dla mnie atrybuty powinny być bardziej równomiernie rozłożone (ogień), ale też tak, żeby się kojarzyly z miastami, a nie, żeby do azarad dać ogień ;p
Jak napisał Sake, w devos lód być musi, bo Niebieskiego smoka mamy ; > A co do Zielonego smoka, przecież wiatr można zrobić w Urkaden, kilka ruchów z Eliar ; > W Eterni też wiatr można dać bo Sówki się czają w drodze do Urk. ; D W miastach wyższych niż devos można zmienić ; >
Profesja: Mag
Nick: Evo
Level: 67
Dołączył: 11 Maj 2007
Wysłany: 27-06-2009, 21:01
Evil napisał/a:
Jak napisał Sake, w devos lód być musi, bo Niebieskiego smoka mamy
Atrybut obok bossa.
Evil napisał/a:
A co do Zielonego smoka, przecież wiatr można zrobić w Urkaden
Załóżmy, że Urkaden jest również blisko Zielonego Smoka. Atrybut obok bossa.
Evil napisał/a:
W Eterni też wiatr można dać bo Sówki się czają w drodze do Urk
Może by to jednak jakoś logicznie poukładać?
Kiedyś w ogóle nie było świątyni w Eterni. W sumie... jaki atrybut tam pasuje?
Volturi napisał/a:
a wg mnie w eterni powinien być ognień a nie ziemia
Wtedy będą "dwa ognie" obok siebie. Poza tym niskie lvl raczej nie mają problemu z Rapsem (5lv to już zupełnie bezproblemowo), więc mogą spokojnie dojść do Langeburgu. W dodatku walki zaczynają się dopiero od 5lv, a jak napisałem wyżej - (5lv to już zupełnie bezproblemowo... mogą dojść do Langeburgu). Atrybut ziemii tylko pomaga niskim lvlom, bo oprócz ognia mogą mieć jeszcze ziemię.
Teraz ogólnie do tematu:
Rzeczywiście z atrybutami jest problem, a w szczególności z ogniem. Myślę, że reszta atrybutów nie jest aż tak daleko i z większości miejsc na mapie świata można się do nich dostać nie tracąc aż tak dużej ilości punktów ruchów. Moim zdaniem na atrybut ognia nie ma za bardzo miejsca. Jeżeli by układać te świątynie pod bossów to żadne miasto mi nie pasuje.
Eternia:Wiatr (Sowy)
Langeburg:Ogień (Leech King)
Urkaden:Ziemia (Bo wcześniej nigdzie nie występuje)
Eliar:Wiatr (Zielony Smok)
Devos: Lód (Niebieski Smok)
Nordia: Lód (lodowa kraina + Shiva + Lodowe bossy i potwory)
Azarad: Lód (j.w.)
Scythe:Ogień (Gdzieś trzeba go wcisnąć..)
Kurthus: Wiatr (Coś tu musi być )
Oasis: Ziemia (Hades)
Folhord: Wiatr (Zefir)
Ballis: Ziemia (Brązowy Smok)
Ozaroth:Ogień (Domyślam się że tu będzie czerwony smok )
(Na czerwono zaznaczyłem te, które zmieniłem)
Eternia: Wiatr (Sowy)
Langeburg: Ogień (Leech King)
Urkaden: Ziemia (Bo wcześniej nigdzie nie występuje)
Eliar: Lód (Niebieski smok w Devos)
Devos: Ogień (Bo nie ma gdzie go wsadzić, a lód na smoka mają w Eliar)
Nordia: Lód (lodowa kraina + Shiva + Lodowe bossy i potwory)
Azarad: Lód (j.w.)
Scythe: Ziemia (Błotny potwór, ptero)
Kurthus: Wiatr (j.w.)
Oasis: Ziemia (Hades)
Folhord: Wiatr (Zefir)
Ballis: Ziemia (Brązowy Smok)
Ozaroth: Ogień (Domyślam się że tu będzie czerwony smok )
Eternia:Wiatr (Sowy)
Langeburg:Ogień (Leech King)
Urkaden:Ziemia (Bo wcześniej nigdzie nie występuje)
Eliar:Wiatr (Zielony Smok)
Devos: Lód (Niebieski Smok)
Nordia: Lód (lodowa kraina + Shiva + Lodowe bossy i potwory)
Azarad: Lód (j.w.)
Scythe:Ogień (Gdzieś trzeba go wcisnąć..)
Kurthus: Wiatr (Coś tu musi być )
Oasis: Ziemia (Hades)
Folhord: Wiatr (Zefir)
Ballis: Ziemia (Brązowy Smok)
Ozaroth:Ogień (Domyślam się że tu będzie czerwony smok )
(Na czerwono zaznaczyłem te, które zmieniłem)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach