Wysłany: 12-07-2009, 10:35 mała poprawka do inteligencji.
A więc chodzi mi o to, że np jak gramy magiem na 10 lvlu to można używać tylko leczynia * lub **, a ta propozycja dała by że w 1 walce możemy używać leczenia* i leczenie ** w zależności od ustawionych warunków w inteligencji
np.
1. twoja postać - %hp <25 uzyj leczenie 1**
2. twoja postać - %hp <56 użyj leczenie 1*
3. twoja postać - %hp <56 użyj mikstura życia lv1
4. twoja postać - ilosc mp <25 użyj mikstura many lv1
Jak dla mnie bardzo dobra propozycja
Magowie będą mieć trochę za dobrze, ale w końcu
mag też musi mieć w czymś przewagę. Powinno to
wejść razem z innymi opcjami do inteligencji, jak odpowiednie
"ustawienie" krytyka, "double" w odpowiednim momencie itp.
Wiem o co Ci chodzi.
No to skoro ustawię :
Przeciwnik Procent HP <=50
Użyj: Atak fizyczny.
Tak by wyglądała komenda tej inteligencji, napisałem prawie dokładnie tak jak ty.
No to z czego się wali jeśli przeciwnik ma więcej niż 50% (w takiej sytuacji)?
Twoja postać - procent hp <= XX
Przeciwnik - procent hp >= 50
Użyj- przedmiot/leczenie
Teraz można uzyskać ten sam efekt? Jak przeciwnik będzie mieć mniej niż 50% HP, to się nie uleczysz tylko go 'dobijesz'.
Jakim cudem? Jak masz zamiar zrobić to polecenie?
Bo Twoja wygląda w ten sposób, że moja postać ma
przykładowo 70% hp, przeciwnik 40% hp i jest tam
w użyciu jakiś przedmiot/leczenie. Wiem jak to może
zrobić mag, bo może użyć gemu w poleceniu, ale woj
nie ma w tym wypadku takich udogodnień...
a jednak chyba by było to możliwe, ale nigdy tego nie testowałem.
Wyglądało by to tak, zakładamy gem który zabiera nam wiecej mp niz ma postać, i ustawiamy inte tak jak u maga. Jak ktoś to sprawdzi to napiszcie czy działa
Jakim cudem? Jak masz zamiar zrobić to polecenie?
Bo Twoja wygląda w ten sposób, że moja postać ma
przykładowo 70% hp, przeciwnik 40% hp i jest tam
w użyciu jakiś przedmiot/leczenie. Wiem jak to może
zrobić mag, bo może użyć gemu w poleceniu, ale woj
nie ma w tym wypadku takich udogodnień...
przecież Hate napisał: do warunku leczenia wystarczy dodać warunek dot. hp przeciwnika tj. jeśli przeciwnik ma hp więcej niż np. 40% to użyje miksa, jak ma mniej to uderzy ...
a poprawka którą proponujesz już teraz można uzyskać: wystarczy założyć dodatkowe leczenie, ale jakby dać taki bonus dla magów, to trzeba by coś wymyślić dla wojów, bo już teraz przywilejem maga jest możliwość leczenia gemami
Shark, jak to możliwe, że Ty nie wiesz, jak wygląda i jak działa dobitka w skrypcie maga? Wstyd ; D
Tu chodziło o dobitkę w skrypcie woja? Wstyd ; D
MichuL napisał/a:
przecież Hate napisał: do warunku leczenia wystarczy dodać warunek dot. hp przeciwnika tj. jeśli przeciwnik ma hp więcej niż np. 40% to użyje miksa, jak ma mniej to uderzy ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach