Profesja: Wojownik
Level: 59
Świat: 3
Dołączył: 20 Sie 2009
Wysłany: 21-08-2009, 16:52 Szkolenie Atrybutów ... tylko że dla Woja ^^
Zauważyłem taka nierówność miedzy Magiem a Wojem ... Każdy Mag może szkolić sobie w odpowiednim mieście atrybuty związane z jakimś żywiołem ... Np w Nordii do Shivy (Lód) ... Czemu wojonik np nie może się szkolić w sile -.- ... Spotkałem się z niejednym magiem hitowcem który wszystkie swoje pieniądze "wymadla w swiątyni" ... Wój gdy założy broń to ma juz swój limit maksymalnej siły ataku i za przeproszeniem powiem : "Wyzej h** nie podskoczysz" ... a Mag może stale zwiekszać siłe.To w swietle dziennym pokazuje nierówność
Moja propozycja:
...:::Stworzyć w któryms mieście ... "Plac Treningowy" w którym można się szkolić w sile punktami ruchu lub kasą.Tak jak magowie żywioły :::...
Jeśli się pomysł spodobał to piszcie poniżej
A jeśli spodobał się Administracji i GMom,maja zamiar cuś podobnego wprowadzić i nagrodzić za tak wspaniały pomysł
Profesja: Wojownik
Level: 59
Świat: 3
Dołączył: 20 Sie 2009
Wysłany: 21-08-2009, 16:58
Dokładnie kolego ... trzeba wydawać pkt statów na to które mogą się przydać.Mag jeśli się przywiąze do jednego atrubutu na całą grę dajmy na to Ogien moze nie dawać tak duzo w siłe ataku magicznego tylko "maxować" Ogień ...
[ Dodano: 21-08-2009, 17:01 ]
DarkStell gadałem z pewnym Magiem w grze który dawał sobie głownie w HP (obenie na 60lvl ma 8.000) ... i w atak magiczny,szczęscie ... i za kase maxował lód ...zeby wytrzymać 1 atak,ewentualnie uniknąc i walnąć z magicznie z hita... i ma wygrane 75% + pojedynków.Według mnie taka gra jest bez sensu.
Spotkałem się z niejednym magiem hitowcem który wszystkie swoje pieniądze "wymadla w swiątyni"
A kto broni Wojownikowi nabijać atrybuty i niwelować atak Maga?
Woj Mroku napisał/a:
Darksteel, ale zeby miec krytyka trzeba zużyc punkty statów, ktore sie przydzadza.
Zauważ, że ładując w Szczęście zwiększa Ci się nie tylko atak (większa szansa na Krytyk), ale i Celność oraz Uniki - bardzo przydatne statystyki w walce przeciwko Magowi. Mag pakując w Szczęście marnuje punkty, bo zyskuje wyłącznie Uniki (zwykła celność Magowi nie jest potrzebna). Mag nie jest wstanie dać tyle w Szczęście (np. kosztem Magii tak, jak Wojownik robi to kosztem Siły - w takim przypadku atak Maga będzie śmiesznie niski), żeby blokować Krytyki, a jednocześnie nie osłabić innych swoich statystyk (np. Szybkości - kiedyś tą manę trzeba ładować, prawda?).
---
I jeszcze jedno - których profesji jest więcej w TOP? Sami domyślcie się dlaczego..
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Ostatnio zmieniony przez ADIHC1 21-08-2009, 17:28, w całości zmieniany 1 raz
Woj może chronić się przed atrybutami maga dodając odpowiedni w odpowiednim miejscu. Gdyby woj mógł mieć dodatkową siłę to by było nie sprawiedliwe. Był gdzieś temat o broniach z atrybutami i tamto mi się bardziej podobało.
Swoją drogą ten pomysł mi się wcale nie podoba
_________________ Kiedyś pisałem z konta wrobelekek ale zostało zhakowane...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach