Zrobiłem jakąś taką prowizoryczną łatkę w stylu dodania logowania, oraz jakiegoś try-catch'a. Jak na złość w nocy rozłączyło mi net, więc nie sprawdziłem na pewno, ale chyba działa.
To co ty zrobiłeś wymaga wielowątkowości? Bo wygląda na to, że jednocześnie pobierasz stronę, i kontrolujesz pobieranie.
Pitazboras napisał/a:
póki mój pitazklikacz nie nadaje się do udostępniania innym osobom.
Myślę, że nie wymaga, choć korzysta. Program pisałem od początku w oparciu o wątki, dla własnej wygody.
EdwinOdesseiron napisał/a:
Bo wygląda na to, że jednocześnie pobierasz stronę, i kontrolujesz pobieranie.
Nie, nie kontroluję pobierania... Chciałem to zrobić, ale jeszcze nie doszedłem jak Bez względu na to czy strona się pobiera dobrze czy też zostałem "wywalony" wymuszam nawiązanie nowego połączenia. Wiąże się z tym pewien niepotrzebny narzut (nowe połączenie to jakaś niepotrzebnie zmarnowana sekunda, jeśli wszystko działało poprawnie), ale za to jeśli stało się coś strasznego, to program nie będzie działał co najwyżej do najbliższego wznowienia połączenia.
EdwinOdesseiron napisał/a:
a moje rozwiązanie to niby się nadaje
Myślę, że bardziej niż moje, które teoretycznie może zabić cały komputer Poza tym moje rozwiązanie nie nadaje się jeszcze do prezentacji z kilku innych powodów ;>
_________________ Welcome to a world where the air I breathe is mine
Nothing to overwhelm me and nothing to cloud my mind
Be anyone, do anything I'd ever want to try
Time doesn't exist here, I will never die.
Ostatnio zmieniony przez greensand 02-09-2009, 18:50, w całości zmieniany 2 razy
Korzystanie z wątków jest o tyle wygodniejsze, że nie trzeba się męczyć z ubijaniem, gdy coś pójdzie "nie tak". Za to przy nieco dłuższym użytkowaniu, jak coś jest niestarannie napisane (a jak kocham pisać niestarannie), to mogą być takie wycieki pamięci, że łomatko
EdwinOdesseiron napisał/a:
Strach pomyśleć jak nazywasz zmienne ^^
Dosyć standardowo... Na przykład w klasie Gocha metoda getStringFromObj() korzysta ze zmiennych herRedLacyThong i myNastyFingers.
Dobra, trochę zmieniona wersja, tym razem potrafi się sama logować (aczkolwiek może się zwiesić, jak nie dostanie w ogóle odpowiedzi od serwera - może coś z tym potem zrobię, ale nie mam teraz czasu).
niestety ale mi po nocy było wyłączone, w ogóle w dzień jakoś częściej przestaje pracować, a po samym wciśnięciu uruchom mam
"Firebug cannot find firebugCommandLineAttached attribute on firebug console element, its too early for command line <div id="_firebugConsole" style="display: none;"> Window game.php"
na poprzednim też to było jak już się wyłączało
a zalogowany jestem, odpalam stronę w nowej karcie i jestem ciągle zalogowany, jest od razu "Wejdz do gry"
Troszeczke zaciekawil mnie ten temacik i postanowilem napisac wlasnego klikacza. Generalnie mam juz logowanie, klikanie i wprowadzanie kodu. Program poscilem i nie zwiesil sie chociaz zauwazylem znaczne spowolnienie jego dzialania w miare klikania . Mniejsza z tym. Zostalo jescze dozywianie (uzywanie przedmiotow). Jak dobieracie przedmioty ktore ma zjesc klikacz, a moze bierzecie tylko pierwsze z brzegu? Nie wiem czy to bug ale u mnie niktorych przedmiotow nie moge zuzyc np. rubin,maskotka - zszedlem do 1 sztuki ale do 0 nie moge?
Maskotka, rubin, pingwin itp. to są przedmioty jakby "kolekcjonerskie", które jedynie można sprzedać. Mam nadzieję, że opublikujesz tutaj swój program, i pomożesz nam zawładnąć
_________________ Weź się oderwij na chwilę z tych bloków pełnych smogów,
od nałogów, od wrogów, święty spokój daj Bogu
zacznij działać, więcej przemyślanych ruchów
czas polegać na sobie i wierzyć mocno w duchu
weź rusz dupsko, na każdym rogu czai sie okazja
jakich mnóstwo, by z godnością patrzeć w lustro
powiesz ze znów to samo, a jednak perspektywa
swiatły rozum, kiedy coś porywa i masz dozór
na pozór, wszystko wydaje się proste
toniesz w morzu możliwosci własnego losu...
Do czego sluzy Lokacja i jak sie z tego korzysta?
Jak mozna sprzedac przedmioty typu Maskotka ...?
PS. Program w obecnej formie nie nadaje sie do publikacji i nie wiem czy bedzie mi sie chcialo go zmieniac na potrzeby innych uzytkownikow. Troche nie mam na to czasu by sie az tak bawic
"Lokacja" służy do wykonywania akcji związanych z daną lokacją, a także do zmiany lokacji na inną:
Targowisko - tu pewnie będzie wymiana przedmiotów między graczami, ale na razie chyba nic nie ma.
Dzielnica handlowa - tu możesz sprzedać przedmioty i kupić inne przedmioty (chociaż dostępne są tylko lody).
Siedziba rady klanów - zakładanie klanów, dołączanie do nich itp.
Główna dzielnica - tutaj co jakiś czas pojawiają się potworki, które można pokonać. Rodzaj potworków i ilość kasy/expa która z nich wypada jest chyba zależna od naszego poziomu, ale wypada zazwyczaj całkiem sporo (w moim przypadku na przykład koło 3-5 tysięcy PD). Problem jest taki, że pula potworków jest chyba wspólna dla wszystkich graczy, więc jeśli nie zaglądasz tam często, to inni sprzątają potworki za ciebie i dzielnica świeci pustkami.
Reszta obszarów to pola do klikania. Im późniejsza lokacja, tym więcej PD wypada za jedno kliknięcie (Polana Klikaczy - od 0 do 1 PD, Przedziwny Las - od 0 do 2 PD, itd.).
Jedyną lokacją do jakiej nie mam jeszcze dostępu jest Osada czarodzieja Klektora, ale podejrzewam, że tam też się expi (od 0 do 6 PD za klik, jak nakazywałaby analogia).
Dzieki Pit juz wiem o co biega. Po prostu po zmianie lokacji nalezy nacisnac w menu lokacja a ja bralem np idz na targowisko i nic sie nie dzialo (poza malym opisem na dole) bo ponownie nie naciskalem lokacja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach