Mocno uogólniając: dlatego, że to wszystko już było. Obecnie gry powielają sprawdzone, utarte schematy - stąd problem. Grafika nie gwarantuje dobrej grywalności, ale z drugiej strony - marne wykonanie może zabić dobrą grę.
NaPatelniChomik napisał/a:
poczciwy super mario powoduje że kręci nam sie łezka w oku ? :0
To nic innego, jak sentyment.
Super Mario to wehikuł czasu - przywołuje wspomnienia, a człowiek czuje się młodszy ; >
PS. Co do Nokii, to zgadzam się z Pitem - 3310/3330 > 3210 ; P
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Mocno uogólniając: dlatego, że to wszystko już było. Obecnie gry powielają sprawdzone, utarte schematy - stąd problem. Grafika nie gwarantuje dobrej grywalności, ale z drugiej strony - marne wykonanie może zabić dobrą grę.
Obaj macie rację, jednak teraz wiele gier jest tworzonych "na szybko" (aby zarobić i już) i większość z nich to gry, które pozostawiają dobre pierwsze wrażenie (bo to najważniejsze w marketingu) no a po dłuższym pograniu widać tak ewidentne błędy, że odechciewa się w ogóle grać (nie będę podawać przykładów, to i tak tylko moje zdanie, z którym się większość nie zgodzi)
Co do tematu: @Kshanti: Mag może nieść miecz, ale mając mało siły i dzięki temu niską efektywność, to g.wno zrobi i to jednak wystarczy na ograniczenie itemów na klasy (co do zbroi itp. to też jest sprawiedliwie, jeśli chodzi o efektywność). Sam się o tym przekonałem (tzn. o tym, że broń u maga g.wno daje) zakładając broń białą na mojego maga szykując się na walkę przeciwko antymagowi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach