Ten pomysł raczej nie pasuje do charakteru MFO, a odnośnie ankiety cyt" Nie - ulepszanie MFO nie ma sensu -.-" oświadczam, że ulepszanie mf ma sens i gdybyś nie wiedział to jakiś czas temu ruszyły prace nad Update. Dlatego do swojej ankiety stanowczo powinieneś dodać czwartą odpowiedź, a mianowicie po prostu "NIE".
Może ulepszanie MFO2 nie ma już sensu ale w MFO3? Czemu nie? W końcu nowa wersja gry będzie się opierała o zupełnie nowy kod - dużo łatwiejszy i bogatszy.
Co do pomysłu wydaje mi się, że trochę jest pokopiowane z innego źródła ale to tylko moje odczucie. Punkcik 1 świetnie mi leży, tyle że jedna sugestia, gildie musiałyby być we wszystkich miastach.
Pododdziały mnie trochę martwią, ponieważ będą miały kwestię czysto rankingową więc z tego wynika, że im więcej drużyn tym lepiej w gildii, ale nie na tym ma to polegać. Chyba że sama gildia będzie takowym rozwiązaniem jak szkoła Hogwart z Harry'ego Potter'a to w sumie nie ma większej racji bytu. Jednakże walki gildii to już inna sprawa i ona dodała by mocny plus temu pomysłowi gdyby nie jeden szkopuł: jak wykonać walkę załóżmy 20 vs 20? W tym systemie i w MFO3 będzie to pewnie awykonalne i mnie ta sprawa martwi.
Szczerze powiedziawszy czytając ostatni post jestem na nie. Dlaczego? Otóż wszystko to tylko dla nagród i dla wygody gracza. Jak w zwykłych walkach będzie się liczył nadal cholerny ranking a liczba osób, które będą się o niego zjadały będzie ogromna. Masa wystawień, niedomówień, wyzwisk, wyolbrzymień itp... Nie - również z kwestii technicznej. Gildia to będzie tak naprawdę zbiór drużyn, a drużyny to zbiór graczy. Powielimy tylko koncepcję na której się opierają drużyny, tylko że w większej liczbie graczy. Rozumiem, ze wszystko dla urozmaicenia gry, ale również dla ułatwienia no i przyszłego, niepotrzebnego zamętu, jaki będzie się dział.
Mi by bardziej pasował pomysł z rozbudowaniem drużyn o ten system + więcej członków w drużynach. Taka koncepcja powinna zaistnieć bo całościowo pomysł mi się nie podoba.
Co do punktów:
1.Uważam że jeśli każda gildia miałaby jakąś historię, szczególne cechy i odmienny punkt widzenia na świat to pomysł miałby sens.
2.W sumie dosyć dobry i oryginalny pomysł.
3.j.w.
4.Tak samo, ale co do trzeciego podpunktu:minimalna liczba osób walczących po każdej ze stron powinna wynosić w takim razie co najmniej 4,5.Dlaczego?Bo to przecież walka gildii a nie drużyn
5.Dobry pomysł.
6.j.w.
I jestem na tak, ALE w MFO3.Powiedzmy sobie szczerze:w tej wersji nie ma to sensu.
Jeśli skopiowałeś ten pomysł z jakieś gry ( A to bardzo prawdopodobne ) to ...zostawię to bez komentarza
A jeśli sam to wszystko opracowałeś ( w co wątpię ) to jestem za i pomysł zasługuje na uwagę
Człowieku... widzę, że mnie nie znasz, skoro piszesz coś takiego... Nigdy nie zrzynałem żadnych prac, i pomysłów (no dobra techniki w grafice się nie liczą ) - i nie mam zamiaru upadać tak nisko, by przedstawiać cudzą pracę jako własną.
@Areen
Cytat:
Co do pomysłu wydaje mi się, że trochę jest pokopiowane z innego źródła ale to tylko moje odczucie. Punkcik 1 świetnie mi leży, tyle że jedna sugestia, gildie musiałyby być we wszystkich miastach.
Co do początku: patrz wyżej, co do dalszej części: nie każdy gracz ma dostęp do np. Foldhord, Ballis, czy też Ozaroth - gildie, które miałyby tam siedzibę byłyby skrajnie mało liczebne - bo fakt - im więcej drużyn tym większe szanse na zdobycie lepszej pozycji przez gildię, aczkolwiek jest to też całkiem ciekawa propozycja, gdyż supremacja danego gildii, czyli też miasta nad innymi może np. wpływać na to, że członkowie gildii panującej nie są mile widziani w miastach innych niż ich "rodzime"
Fajnie, ze sie rozpisales, nie chcialo mi sie czytac, wybacz moja arogancje, blabla.
Ash juz proponowal gildie, teraz ty... Jest juz taka propozycja na liscie TODO...
Gildie to dobry pomysl, tylko problemy moga byc z walkami wiekszej ilosci graczy...
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
Człowieku... widzę, że mnie nie znasz, skoro piszesz coś takiego... Nigdy nie zrzynałem żadnych prac, i pomysłów (no dobra techniki w grafice się nie liczą ) - i nie mam zamiaru upadać tak nisko, by przedstawiać cudzą pracę jako własną.
Fakt nie znam cię , jestem za , ale tak jak mówią inni raczej dopiero możemy doczekać się tego w mfo 3
Co do początku: patrz wyżej, co do dalszej części: nie każdy gracz ma dostęp do np. Foldhord, Ballis, czy też Ozaroth - gildie, które miałyby tam siedzibę byłyby skrajnie mało liczebne - bo fakt - im więcej drużyn tym większe szanse na zdobycie lepszej pozycji przez gildię, aczkolwiek jest to też całkiem ciekawa propozycja, gdyż supremacja danego gildii, czyli też miasta nad innymi może np. wpływać na to, że członkowie gildii panującej nie są mile widziani w miastach innych niż ich "rodzime"
To nie ma znaczenia. Zauważ, że tym z Ballis czy Ozaroth nie chciałoby się jeździć do Lange do gildii ;>
@up
Też fakt, no ale trudno przewidzieć wszystkie możliwe dziury w projekcie - i po to jest ten temat, by Admin miał przed sobą pełną, przemyślaną, połataną, i zaakceptowaną przez użytkowników wersję funkcji, która już jest na liście TODO - dzięki temu może ona być wprowadzona szybciej, gdyż Admin nie będzie musiał myśleć nad dziurami, i niewygodnością powstającego systemu.
A co do treści:
W sumie najlepszym wyjściem byłoby chyba umieszczenie wszystkich "właściwych" siedzib na kontynencie "Świat", a na Salamandrii utworzenie ich przedstawicielstw np. na rynku w Ballis.
Całego nie czytałem Ale ostro sie rozpisałeś A teraz tak:
Do tej wersji mfo nie wejdzie na 100%.
Jeśli ma być w mfo3 - to proponuje zrobić to tak żeby przed startem gry, zgłosili się kandydaci do "szefostwa" w danej gildii. (Te Gildie wykluczyły by anty!! ) Bez nich będzie troszke lipnie, ponieważ do danej gildii będzie chciał się przyłączyć jakiś tzw. "b0tek" który nic nie wniesie oprócz strat. Szef powinien mieć wybór kogo przyjąć. I by było pięknie.
Wprowadzić gildie "odludki" lub coś w tym stylu xPP Tylko dla tych których nikt nie przygarnął ;x
No i co do tych "siedzib" nie bardzo zrozumiałem o co ci chodzi. Czy jest tak że jestem z gildii z siedzibą np. w Devos, to nie mogę wejść do miasta np. Langeburg/Eternia/Eliar itd.? Mogłeś to bardziej rozpisać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach