Hmm może zamiast słabszego gemu zrobić mocniejszy i to 2:
Zamiast tej burzy wstawić gem światłości (albo jasności, żeby jakoś lepiej brzmiało) i gem mroku (lub ciemności). Obydwa gemy z pozostałymi czterema żywiołami byłyby dość miażdżące, ale w starciu ze sobą np. zadawane ataki byłyby 5 razy mniejsze i nie ważne czy miałoby się atrybut na światło czy na mrok. Jak te gemy miałyby być jakieś wyjątkowo specjalne proponuję zrobić quest na te atry.
rozumiem że nowe gemy potrzebne do MFO3? ja raczej nie rozdrabniałbym rodzaju gemów a ograniczyłbym całość do Magii i "nie magii" ale jeżeli mam pomyśleć:
gem trucizny
gem piorunu
gem zapomnienia (atak mag + dzieciotki % na zapomnienie ataku)
gem jadu
moje propozycje
dodałbym jeszcze gem alkonu gem którego obrażenia powodują trzęsienie ekranu i zapomnienie
rozumiem że nowe gemy potrzebne do MFO3? ja raczej nie rozdrabniałbym rodzaju gemów a ograniczyłbym całość do Magii i "nie magii" ale jeżeli mam pomyśleć:
gem trucizny
gem piorunu
gem zapomnienia (atak mag + dzieciotki % na zapomnienie ataku)
gem jadu
moje propozycje
dodałbym jeszcze gem alkonu gem którego obrażenia powodują trzęsienie ekranu i zapomnienie
Zapomniałeś o gemie zatwardzenia, bólu moszny, szczura, myszy, lewego cycka (przeciwieństwo do niego to prawy cycek [atry można zrobić w cycanowie])
Nie wystarczą wam te gemy? Przecież żeby teraz wystartować tracisz 2tyg. (1tydź. atry + non stop robienie szmalu kupujesz tanio i sprzedajesz drogo Przegięcie ;p a co do tego gemu "burzy" czy kij mu na imie to pocisk magiczny jest mocniejszy xPP Zabiłbym cie szybciej magiem z fizyka (10siłki) niż ty mnie tym czarem ;**
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach