Nie zwróciłem na to uwagi, ale wydaje mi się, że dobra zmiana, owszem jest już ilość HP i MP, ale ta opcja sprawia, że przy niektórych strategiach, nie trzeba wprowadzać co chwilę poprawek, w zależności od noszonego eq, gemów i levelu.
Profesja: Mag
Nick: Evo
Level: 67
Dołączył: 11 Maj 2007
Wysłany: 03-11-2009, 22:07
azkero napisał/a:
ambity napisał/a:
Zapewne dlatego, że prawie nikt tego nie używa.
zdziwiłbyś się
Hm... Wydaje mi się, że dużo osób tego nie używa. Mogę się mylić, bo nie mam okazji zaglądania do cudzej inteligencji - mogę tylko wyciągać wnioski z przebiegu walki.
Ten skrypt przydaje się do określania, z kim mamy do czynienia - wojem czy magiem. Przynajmniej samo max. MP. Ja na przykład, mam skrypt, który sprawdza, ile HP zostało przeciwnikowi, i jeśli jest to określony przeze mnie procent, to atakuję go i dobijam, zamiast się bezsensownie leczyć [co nastąpiłoby bez skryptu], jednak jest to ryzykowne zagranie, gdyż można nie trafić i zostać zabitym w następnej rundzie. Dlatego przydaje mi się Max MP., bo mogę w przybliżeniu określić czy ktoś jest wojem czy magiem [czyt. mag ma więcej MP] - jeśli okaże się, że to mag, to mój skrypt zadziała, jeśli woj, to nie, bo z reguły mają duże uniki i mógłbym nie trafić
_________________ Without order nothing exists, without chaos nothing evolves.
Więkoszość osób poprostu nie umie tego wykorzystać dlatego tego nie używa. Może to bardzo ułatwić wygraną i nie raz uratować
_________________ Carpe Diem (czyli nasz GM MiT) grozi mi na pw. Do tego podstawia miny graczom z mojej drużyny. Robi to zapewne używając Tora, z którego, jak wszyscy wiemy, korzysta nie od dziś. Czemu administracja nic z tym nie zrobi?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach