Chciałbym zaprezentować Wam różne urozmaicenia do gry. Po przeczytaniu całości w komentarzach napiszcie, która zmiana Wam się spodobała lub która wydaje się beznadziejną.
1# Grał ktoś z Was kiedyś w Pokemon na GameBoy'u? Pokemony mogą się Wam źle kojarzyć, ale ja mam miłe wspomnienia związane z serią gier na GB Pokemon.
W grze tej występował item o nazwie "Repel", co on robił? W zależności od "poziomu" itemu, np. repel, max repel itd. dawał nam on spokój od ataków pokemonów z założeniem, że działanie przedmiotu kończy się po wykorzystaniu zdefiniowanej ilości kroków.
Do czego zmierzam - w MF również ciekawą opcją był by taki 'repel', oczywiście dano by go pod inną nazwą. Item ten dawałby nam to, że przez 30 kroków nie zaatakowałby nas żaden potworek na mapie. Przykład użycia? Męczące potworki przed Serafinem. Z 'repelem' doszlibyśmy do niego w spokoju, nie trzeba by było martwić się o zmasowany atak silnych stworów.
Cena takie itemu w zależności wahała by się od 50k myślę.
Osobiście nie widzę skutków ubocznych tego rozwiązania ale jeżeli byście się go dopatrzyli to piszcie.
2# Ograniczenie ilości znaków w wiadomości do 255.
Było by bardzo miło, gdyby limit ten sięgał 500 znaków. Nie powiecie mi, że nigdy nie mieliście sytuacji, w której musicie wysyłać 2-3 wiadomości, bo "się nie zmieściło". Oczywiście, że jest coś takiego jak poczta, czy komunikatory, ale nie każdy chce dawać komuś nr gg lub pocztę - wolałby sprawy prywatne 'trzymać' dla siebie, a sprawy gry załatwiać w grze.
Jak myślicie? Te, w szybkim tempie, umykające 255, przy wpisywaniu wiadomości może irytować
3# Częstsze wykorzystywanie faktu, że po danych terenach nie można chodzić na danym lv.
Np. w podziemiach Urkaden, można by robić w kilku miejscach pustynne przejścia, po których będzie można przejść tylko z umiejętnością chodzenia po pustynia tj. na wyższych lvl.
Działało by to mniej więcej tak, że wchodzimy do jaskini idziemy do minotaura i go pononujemy, ale w jaskini znajdują się też przejścia, przez które nie możemy przejść, bo jeszcze nie mamy takiej umiejętności. Wtedy, przy wyższym lv, po wyuczeniu tej zdolności można by było wrócić się do jaskini, przejść przez przejścia i np. w tych dodatkowych tunelach znajdowałby się dodatkowy, mocny boss i mocne stworki, jakaś skrzynka z ciekawym eq, jakiś przedmiot do questu - co wyobraźnia twórców gry sobie zażyczy
Myślę, że było by to ciekawe urozmaicenie fabuły gry. Takie częste wracanie się do wcześniej niedostępnych dla gracza miejsc.
4# Dodanie w menu miast zakładki "Bank". Była by w nim możliwość zdeponowania naszych pieniążków, z tym, że za składowanie naszych "G" w banku, on pobierał by sobie mały procent naszej kasy. Cóż... gdyby doliczał on odsetki była by to trochę dziwna opcja, można powiedzieć, że na tym, że przechowujemy w nim nasze środki - korzystamy bardzo wiele, gdyż dużo zarobionych pieniędzy możemy stracić w walce.
Algorytm zabierania części naszej kaski z banku wymyślił by administrator, czy osoba, która się tym zajmuje. Ja bym to widział, coś na zasadzie 24h odejmuje wartość, która by wychodziła z algorytmu, którego działanie pośrednio czy bezpośrednio uwzględniało by poziom postaci i jej możliwości posiadania złota
Pomysł można by zmodyfikować wg możliwości serwera gry itd., chodzi o samą możliwość przechowywania naszej kasy.
5# Dodanie w rankingu - ranking drużyn. Dlaczego go tam w ogóle nie ma? Często się nad tym zastanawiałem Niby na stronie głównej jest coś pokazane, ale tylko pierwsze 10 teamów, czemu by więc nie wprowadzić tej statystki w rankingu.
6# Usunięcie funkcji muzyki w grze. Przewiduję, że niewiele osób ma ją włączoną - większość pewnie po prostu ją wyłącza - tak samo jak raporty walk z potworkami.
Częściowo pewnie odciążyło by to serwery.
Sądzicie, że muzyka z gry jest Wam do czegoś potrzebna? bo moim zdaniem spokojnie można usunąć tą funkcję z gry. Fali sprzeciwu chyba nie będzie, co?
7# Myślałem jeszcze o jednej istotnej zmianie. Obecnie po przegranej walce tracimy 10% naszych punktów rankingowych. Nie jestem przekonany, że jest to w obecnej sytuacji w grze całkiem uczciwa reguła.
Osoby, które mają coraz więcej punktów rankingowych wg tej zasady tracą ich coraz więcej. Zdarzają się jednak sytuacje, w której przeciwnik wygrywa w bardzo nieuczciwy, wręcz chamski sposób ("2 profesje" vs anty) lub poprzez wystawkę.
Gracz z dużą ilością punktów traci ich bardzo dużo, a dajmy na to przeciwnik miał tych punktów bardzo mało lub tylko kilka tysięcy nieuczciwie zdobytych punktów.
Gracz lepszy w walce zyskał by bardzo mało punktów, natomiast przeciwnik miał ich do zgarnięcia całkiem sporo.
Dlatego proponowałbym modyfikację tego systemu. Storzył bym bardziej skomplikowany algorytm, który uwzględniał by ile punktów rankingowych ma dany gracz (A) i jego przeciwnik (B) (o mniejszej ilości punktów) i wg tego zestawienia ustosunkował ile punktów może stracić ten gracz a ile jego przeciwnik. W wypadku, w którym różnica jest bardzo duża, obaj gracze mogą stracić np. 2% swoich punktów.
Jeżeli różnica była by duża - 5% punktów.
Jeżeli mała - dotychczasowe 10% punktów.
Co by przyniosła ta zmiana?
Wystawkowicze lub nieuczciwi gracze nie mają najczęściej zbyt wielu punktów, tak więc w walce z nimi nie ponieślibyśmy aż tak dużej straty, jeżeli własnych punktów mamy kilkadziesiąt tysięcy przykładowo.
Doświadczeni gracze nie ździerali by stale punktów na początkujących, jeszcze mało doświadczonych graczach, gdyż zyski z takich walk - ze słabszymi były by bardzo niskie ze względu na różnicę w ich punktach rank.
Tylko walki graczy z mniej więcej równą ilością punktów były by okupowane ryzykiem straty 10%.
Wiem, że to zmieniło by radykalnie zasadę gry i wielu osobom może się to nie podobać, ale wg mnie była by to sprawiedliwsza zasada walk
To wszystko. Udzielajcie swoich opinii na temat każdej zmiany, co się wam podoba, a co nie.
Pozdrawiam
7# Myślałem jeszcze o jednej istotnej zmianie. Obecnie po przegranej walce tracimy 10% naszych punktów rankingowych. Nie jestem przekonany, że jest to w obecnej sytuacji w grze całkiem uczciwa reguła.
Osoby, które mają coraz więcej punktów rankingowych wg tej zasady tracą ich coraz więcej. Zdarzają się jednak sytuacje, w której przeciwnik wygrywa w bardzo nieuczciwy, wręcz chamski sposób ("2 profesje" vs anty) lub poprzez wystawkę.
Gracz z dużą ilością punktów traci ich bardzo dużo, a dajmy na to przeciwnik miał tych punktów bardzo mało lub tylko kilka tysięcy nieuczciwie zdobytych punktów.
Dobry gracz traci wiecej, bo jest lepszy i rzadziej przegrywa wiec raczej wiecej pkt jest za niego. Jezeli jakis "slabeusz" go zaatakuje i wygra to znaczy ze nie nalezy mu sie ten rank?
Własnie przez to ze jest taki dobry nie powinien przegrywac.
Jak juz tak bardzo chcesz nie tracic ranku od slabszych - graj na rank PvP.
1# Grał ktoś z Was kiedyś w Pokemon na GameBoy'u? Pokemony mogą się Wam źle kojarzyć, ale ja mam miłe wspomnienia związane z serią gier na GB Pokemon.
W grze tej występował item o nazwie "Repel", co on robił? W zależności od "poziomu" itemu, np. repel, max repel itd. dawał nam on spokój od ataków pokemonów z założeniem, że działanie przedmiotu kończy się po wykorzystaniu zdefiniowanej ilości kroków.
Do czego zmierzam - w MF również ciekawą opcją był by taki 'repel', oczywiście dano by go pod inną nazwą. Item ten dawałby nam to, że przez 30 kroków nie zaatakowałby nas żaden potworek na mapie. Przykład użycia? Męczące potworki przed Serafinem. Z 'repelem' doszlibyśmy do niego w spokoju, nie trzeba by było martwić się o zmasowany atak silnych stworów.
dobre dla anty i hiterow- a my ich nie lubimy wiec raczej nie
Sage napisał/a:
2# Ograniczenie ilości znaków w wiadomości do 255.
Było by bardzo miło, gdyby limit ten sięgał 500 znaków. Nie powiecie mi, że nigdy nie mieliście sytuacji, w której musicie wysyłać 2-3 wiadomości, bo "się nie zmieściło". Oczywiście, że jest coś takiego jak poczta, czy komunikatory, ale nie każdy chce dawać komuś nr gg lub pocztę - wolałby sprawy prywatne 'trzymać' dla siebie, a sprawy gry załatwiać w grze.
wiele razy wałkowane niestety tłumaczenia są takie jak napisałeś: od tego macie gg itp
Sage napisał/a:
3# Częstsze wykorzystywanie faktu, że po danych terenach nie można chodzić na danym lv.
Np. w podziemiach Urkaden, można by robić w kilku miejscach pustynne przejścia, po których będzie można przejść tylko z umiejętnością chodzenia po pustynia tj. na wyższych lvl.
Działało by to mniej więcej tak, że wchodzimy do jaskini idziemy do minotaura i go pononujemy, ale w jaskini znajdują się też przejścia, przez które nie możemy przejść, bo jeszcze nie mamy takiej umiejętności. Wtedy, przy wyższym lv, po wyuczeniu tej zdolności można by było wrócić się do jaskini, przejść przez przejścia i np. w tych dodatkowych tunelach znajdowałby się dodatkowy, mocny boss i mocne stworki, jakaś skrzynka z ciekawym eq, jakiś przedmiot do questu - co wyobraźnia twórców gry sobie zażyczy
nie głupie- ale było by sporo pytań: "dlaczego nie mogę tam iść"
Sage napisał/a:
4# Dodanie w menu miast zakładki "Bank". Była by w nim możliwość zdeponowania naszych pieniążków, z tym, że za składowanie naszych "G" w banku, on pobierał by sobie mały procent naszej kasy. Cóż... gdyby doliczał on odsetki była by to trochę dziwna opcja, można powiedzieć, że na tym, że przechowujemy w nim nasze środki - korzystamy bardzo wiele, gdyż dużo zarobionych pieniędzy możemy stracić w walce.
5# Dodanie w rankingu - ranking drużyn. Dlaczego go tam w ogóle nie ma? Często się nad tym zastanawiałem Niby na stronie głównej jest coś pokazane, ale tylko pierwsze 10 teamów, czemu by więc nie wprowadzić tej statystki w rankingu.
wejdź w szukaj drużyna
Sage napisał/a:
6# Usunięcie funkcji muzyki w grze. Przewiduję, że niewiele osób ma ją włączoną - większość pewnie po prostu ją wyłącza - tak samo jak raporty walk z potworkami.
Częściowo pewnie odciążyło by to serwery.
mało istotna zmiana i zapewne nie ciążąca bardzo na serwerze, serwy są aż nadto ;D
Sage napisał/a:
7# Myślałem jeszcze o jednej istotnej zmianie. Obecnie po przegranej walce tracimy 10% naszych punktów rankingowych. Nie jestem przekonany, że jest to w obecnej sytuacji w grze całkiem uczciwa reguła.
Osoby, które mają coraz więcej punktów rankingowych wg tej zasady tracą ich coraz więcej. Zdarzają się jednak sytuacje, w której przeciwnik wygrywa w bardzo nieuczciwy, wręcz chamski sposób ("2 profesje" vs anty) lub poprzez wystawkę.
na wystawki polecam pojedynki, nikt rankingu nie zmieni
Ostatnio zmieniony przez minek123 14-11-2009, 19:59, w całości zmieniany 1 raz
Z tymi punktami rankingowymi pisałem głównie po to, żeby pozbyć się cwaniactwa :]
Gdyby walki zawsze były uczciwe, to nie było by sprawy w sumie.
No, ale może faktycznie nie warto wprowadzać takiej rewolucji.
Trochę za dużo roboty by z tym było i może by się źle przyjęło ;p
Tylko tak nad tym myślałem ogólnie, czy można by było jakoś ciekawie to zmodyfikować, niekoniecznie wg mojego pomysłu, który w sumie też nie do końca by się sprawdzał ;P
//o banku nie zauważyłem. Sory Widzę, że już to było wcześniej proponowane i z góry zmiana jest na "nie".
Na szukajkę drużyn też nie zwróciłem jeszcze uwagi x_x
Profesja: Mag
Nick: Evo
Level: 67
Dołączył: 11 Maj 2007
Wysłany: 14-11-2009, 19:57
#1 Pomysł dobry dla rankerów, którzy nie chcą wbijać expa. Gracze nie przykładający tak dużej wagi do rankingu raczej by i tak z tego nie korzystali (szczególnie, że musieliby na to wydać kasę).
#2 Wartość 255 została specjalnie wprowadzona i zapewne nie zostanie ona zmieniona (tak mi się wydaje). No i oczywiście...
minek123 napisał/a:
od tego macie gg itp
#3 Pomysł zmienia tylko tyle, że fabuła nie będzie rozwijana na nowych terenach, ale będzie trzeba wracać do starych. Myślę, że nie jest to potrzebne.
#4 Jak masz mało kasy, to nie musisz wkładać do banku, bo i tak mało byś stracił w walce. Jak masz dużo kasy, to bank Ci ją zeżre. Dobrym depozytorem pieniędzy jest targ, więc myślę, że ten pomysł byłby zbędny.
#5 Ranking drużyn Szukaj Drużyny sortuj wg rankingu
#6 Muzyki nie używam, nawet nie wiem jaka jest, bo nigdy nie sprawdzałem. Można usunąć, można zostawić. Nie mam zdania.
#7 Właśnie z tego powodu został wprowadzony ranking PvP.
Zmiana odnośnie wbijania lvli
Nobstaci wbijają lvle zwłaszcza na graczach nikt kto expi na potworach niema z nimi szans tylko psują gre i przez to większość graczy przestaje grać więc moja propozycja jest taka aby minimum 50% lvla była wbita na stworkach i bossach
ee moja sprawa jak wbijam exspa... ja moze wogle nie uzywam krokow do ubijania mobkow tylko do polowania na graczy? wiecej exspa znacznie leci z nich nizli paru mobkow ;d zakaldm ze pogonie na 120lvl za kolesiem jakies 50krokow i zlapei to mam 300k exspa prawie a za 50krokow hmm na mobkach mialym ajkies 200k jak dobrze pojdzie ;d
Wysłany: 29-03-2010, 17:08 Re: Kilka różnych zmian :)
Sage napisał/a:
1# Grał ktoś z Was kiedyś w Pokemon na GameBoy'u? Pokemony mogą się Wam źle kojarzyć, ale ja mam miłe wspomnienia związane z serią gier na GB Pokemon.
W grze tej występował item o nazwie "Repel", co on robił? W zależności od "poziomu" itemu, np. repel, max repel itd. dawał nam on spokój od ataków pokemonów z założeniem, że działanie przedmiotu kończy się po wykorzystaniu zdefiniowanej ilości kroków.
Do czego zmierzam - w MF również ciekawą opcją był by taki 'repel', oczywiście dano by go pod inną nazwą. Item ten dawałby nam to, że przez 30 kroków nie zaatakowałby nas żaden potworek na mapie. Przykład użycia? Męczące potworki przed Serafinem. Z 'repelem' doszlibyśmy do niego w spokoju, nie trzeba by było martwić się o zmasowany atak silnych stworów.
Cena takie itemu w zależności wahała by się od 50k myślę.
Osobiście nie widzę skutków ubocznych tego rozwiązania ale jeżeli byście się go dopatrzyli to piszcie.
A gdzie radość z pokonywania stworków i ciężkiego, mozolnego dochodzenia do bossa? Na nie.
Sage napisał/a:
2# Ograniczenie ilości znaków w wiadomości do 255.
Było by bardzo miło, gdyby limit ten sięgał 500 znaków. Nie powiecie mi, że nigdy nie mieliście sytuacji, w której musicie wysyłać 2-3 wiadomości, bo "się nie zmieściło". Oczywiście, że jest coś takiego jak poczta, czy komunikatory, ale nie każdy chce dawać komuś nr gg lub pocztę - wolałby sprawy prywatne 'trzymać' dla siebie, a sprawy gry załatwiać w grze.
Jak myślicie? Te, w szybkim tempie, umykające 255, przy wpisywaniu wiadomości może irytować
Przyda się, choć osobiście ograniczam się w PW do jednego zdania. NA koncie Gm'a nie mam problemu bo jest 10000 linijek
Sage napisał/a:
3# Częstsze wykorzystywanie faktu, że po danych terenach nie można chodzić na danym lv.
Np. w podziemiach Urkaden, można by robić w kilku miejscach pustynne przejścia, po których będzie można przejść tylko z umiejętnością chodzenia po pustynia tj. na wyższych lvl.
Działało by to mniej więcej tak, że wchodzimy do jaskini idziemy do minotaura i go pononujemy, ale w jaskini znajdują się też przejścia, przez które nie możemy przejść, bo jeszcze nie mamy takiej umiejętności. Wtedy, przy wyższym lv, po wyuczeniu tej zdolności można by było wrócić się do jaskini, przejść przez przejścia i np. w tych dodatkowych tunelach znajdowałby się dodatkowy, mocny boss i mocne stworki, jakaś skrzynka z ciekawym eq, jakiś przedmiot do questu - co wyobraźnia twórców gry sobie zażyczy
Myślę, że było by to ciekawe urozmaicenie fabuły gry. Takie częste wracanie się do wcześniej niedostępnych dla gracza miejsc.
Do propozycji bossów i questów służy odpowiedni temat, z resztą - nie wejdzie
Sage napisał/a:
4# Dodanie w menu miast zakładki "Bank". Była by w nim możliwość zdeponowania naszych pieniążków, z tym, że za składowanie naszych "G" w banku, on pobierał by sobie mały procent naszej kasy. Cóż... gdyby doliczał on odsetki była by to trochę dziwna opcja, można powiedzieć, że na tym, że przechowujemy w nim nasze środki - korzystamy bardzo wiele, gdyż dużo zarobionych pieniędzy możemy stracić w walce.
Algorytm zabierania części naszej kaski z banku wymyślił by administrator, czy osoba, która się tym zajmuje. Ja bym to widział, coś na zasadzie 24h odejmuje wartość, która by wychodziła z algorytmu, którego działanie pośrednio czy bezpośrednio uwzględniało by poziom postaci i jej możliwości posiadania złota
Pomysł można by zmodyfikować wg możliwości serwera gry itd., chodzi o samą możliwość przechowywania naszej kasy.
Było o tym mowa i jest na liście tematów zakazanych.
Sage napisał/a:
5# Dodanie w rankingu - ranking drużyn. Dlaczego go tam w ogóle nie ma? Często się nad tym zastanawiałem Niby na stronie głównej jest coś pokazane, ale tylko pierwsze 10 teamów, czemu by więc nie wprowadzić tej statystki w rankingu.
Ten ranking akurat rzadko ulega zmianie ale można dodać.
Sage napisał/a:
6# Usunięcie funkcji muzyki w grze. Przewiduję, że niewiele osób ma ją włączoną - większość pewnie po prostu ją wyłącza - tak samo jak raporty walk z potworkami.
Częściowo pewnie odciążyło by to serwery.
Wiesz co? Sam nie wiem, ona ma swój klimat ; D
Sage napisał/a:
7# Myślałem jeszcze o jednej istotnej zmianie. Obecnie po przegranej walce tracimy 10% naszych punktów rankingowych. Nie jestem przekonany, że jest to w obecnej sytuacji w grze całkiem uczciwa reguła.
Osoby, które mają coraz więcej punktów rankingowych wg tej zasady tracą ich coraz więcej. Zdarzają się jednak sytuacje, w której przeciwnik wygrywa w bardzo nieuczciwy, wręcz chamski sposób ("2 profesje" vs anty) lub poprzez wystawkę.
Gracz z dużą ilością punktów traci ich bardzo dużo, a dajmy na to przeciwnik miał tych punktów bardzo mało lub tylko kilka tysięcy nieuczciwie zdobytych punktów.
Gracz lepszy w walce zyskał by bardzo mało punktów, natomiast przeciwnik miał ich do zgarnięcia całkiem sporo.
Dlatego proponowałbym modyfikację tego systemu. Storzył bym bardziej skomplikowany algorytm, który uwzględniał by ile punktów rankingowych ma dany gracz (A) i jego przeciwnik (B) (o mniejszej ilości punktów) i wg tego zestawienia ustosunkował ile punktów może stracić ten gracz a ile jego przeciwnik. W wypadku, w którym różnica jest bardzo duża, obaj gracze mogą stracić np. 2% swoich punktów.
Jeżeli różnica była by duża - 5% punktów.
Jeżeli mała - dotychczasowe 10% punktów.
Co by przyniosła ta zmiana?
Wystawkowicze lub nieuczciwi gracze nie mają najczęściej zbyt wielu punktów, tak więc w walce z nimi nie ponieślibyśmy aż tak dużej straty, jeżeli własnych punktów mamy kilkadziesiąt tysięcy przykładowo.
Doświadczeni gracze nie ździerali by stale punktów na początkujących, jeszcze mało doświadczonych graczach, gdyż zyski z takich walk - ze słabszymi były by bardzo niskie ze względu na różnicę w ich punktach rank.
Tylko walki graczy z mniej więcej równą ilością punktów były by okupowane ryzykiem straty 10%.
Wiem, że to zmieniło by radykalnie zasadę gry i wielu osobom może się to nie podobać, ale wg mnie była by to sprawiedliwsza zasada walk
Po co? Żyjemy w czasach barbarzyństwa więc takie "występki" są na porządku dziennym, bez sensu trochę ;d
1# Grał ktoś z Was kiedyś w Pokemon na GameBoy'u? Pokemony mogą się Wam źle kojarzyć, ale ja mam miłe wspomnienia związane z serią gier na GB Pokemon.
W grze tej występował item o nazwie "Repel", co on robił? W zależności od "poziomu" itemu, np. repel, max repel itd. dawał nam on spokój od ataków pokemonów z założeniem, że działanie przedmiotu kończy się po wykorzystaniu zdefiniowanej ilości kroków.
Do czego zmierzam - w MF również ciekawą opcją był by taki 'repel', oczywiście dano by go pod inną nazwą. Item ten dawałby nam to, że przez 30 kroków nie zaatakowałby nas żaden potworek na mapie. Przykład użycia? Męczące potworki przed Serafinem. Z 'repelem' doszlibyśmy do niego w spokoju, nie trzeba by było martwić się o zmasowany atak silnych stworów.
Przyda się, kiedy potworki są silniejsze niż boss Ostatnio miałem problem z dojściem do zefira, 3 potworki i leże ;D Ale jak doszedłem to stłukłem go w kilkanaście tur
Sage napisał/a:
2# Ograniczenie ilości znaków w wiadomości do 255.
Było by bardzo miło, gdyby limit ten sięgał 500 znaków. Nie powiecie mi, że nigdy nie mieliście sytuacji, w której musicie wysyłać 2-3 wiadomości, bo "się nie zmieściło". Oczywiście, że jest coś takiego jak poczta, czy komunikatory, ale nie każdy chce dawać komuś nr gg lub pocztę - wolałby sprawy prywatne 'trzymać' dla siebie, a sprawy gry załatwiać w grze.
Dokładnie mam to samo, byle pętakowi Gadu nie podam, meila tym bardziej, więc piszę na pw gdzie brakuje znaków
Sage napisał/a:
3# Częstsze wykorzystywanie faktu, że po danych terenach nie można chodzić na danym lv.
Np. w podziemiach Urkaden, można by robić w kilku miejscach pustynne przejścia, po których będzie można przejść tylko z umiejętnością chodzenia po pustynia tj. na wyższych lvl.
Działało by to mniej więcej tak, że wchodzimy do jaskini idziemy do minotaura i go pononujemy, ale w jaskini znajdują się też przejścia, przez które nie możemy przejść, bo jeszcze nie mamy takiej umiejętności. Wtedy, przy wyższym lv, po wyuczeniu tej zdolności można by było wrócić się do jaskini, przejść przez przejścia i np. w tych dodatkowych tunelach znajdowałby się dodatkowy, mocny boss i mocne stworki, jakaś skrzynka z ciekawym eq, jakiś przedmiot do questu - co wyobraźnia twórców gry sobie zażyczy
Tak jak wspomniał Minek, nupstwo spod Lange by płakało "Dlaczego ja tam nie mogę wejść?" itd....
Sage napisał/a:
4# Dodanie w menu miast zakładki "Bank". Była by w nim możliwość zdeponowania naszych pieniążków, z tym, że za składowanie naszych "G" w banku, on pobierał by sobie mały procent naszej kasy. Cóż... gdyby doliczał on odsetki była by to trochę dziwna opcja, można powiedzieć, że na tym, że przechowujemy w nim nasze środki - korzystamy bardzo wiele, gdyż dużo zarobionych pieniędzy możemy stracić w walce.
Algorytm zabierania części naszej kaski z banku wymyślił by administrator, czy osoba, która się tym zajmuje. Ja bym to widział, coś na zasadzie 24h odejmuje wartość, która by wychodziła z algorytmu, którego działanie pośrednio czy bezpośrednio uwzględniało by poziom postaci i jej możliwości posiadania złota
Czit! Ban! Hax! Zakazane ;x
Sage napisał/a:
5# Dodanie w rankingu - ranking drużyn. Dlaczego go tam w ogóle nie ma? Często się nad tym zastanawiałem Niby na stronie głównej jest coś pokazane, ale tylko pierwsze 10 teamów, czemu by więc nie wprowadzić tej statystki w rankingu.
A to by się przydało, w rankingach wprowadzić takie, hehe, "drużyny na medal".
Cytat:
6# Usunięcie funkcji muzyki w grze. Przewiduję, że niewiele osób ma ją włączoną - większość pewnie po prostu ją wyłącza - tak samo jak raporty walk z potworkami.
Częściowo pewnie odciążyło by to serwery.
Może i ktoś z niej korzysta, a może i nie, zresztą co ci to przeszkadza?
Sage napisał/a:
7# Myślałem jeszcze o jednej istotnej zmianie. Obecnie po przegranej walce tracimy 10% naszych punktów rankingowych. Nie jestem przekonany, że jest to w obecnej sytuacji w grze całkiem uczciwa reguła.
Osoby, które mają coraz więcej punktów rankingowych wg tej zasady tracą ich coraz więcej. Zdarzają się jednak sytuacje, w której przeciwnik wygrywa w bardzo nieuczciwy, wręcz chamski sposób ("2 profesje" vs anty) lub poprzez wystawkę.
Gracz z dużą ilością punktów traci ich bardzo dużo, a dajmy na to przeciwnik miał tych punktów bardzo mało lub tylko kilka tysięcy nieuczciwie zdobytych punktów.
Gracz lepszy w walce zyskał by bardzo mało punktów, natomiast przeciwnik miał ich do zgarnięcia całkiem sporo.
Dlatego proponowałbym modyfikację tego systemu. Storzył bym bardziej skomplikowany algorytm, który uwzględniał by ile punktów rankingowych ma dany gracz (A) i jego przeciwnik (B) (o mniejszej ilości punktów) i wg tego zestawienia ustosunkował ile punktów może stracić ten gracz a ile jego przeciwnik. W wypadku, w którym różnica jest bardzo duża, obaj gracze mogą stracić np. 2% swoich punktów.
Jeżeli różnica była by duża - 5% punktów.
Jeżeli mała - dotychczasowe 10% punktów.
Co by przyniosła ta zmiana?
Wystawkowicze lub nieuczciwi gracze nie mają najczęściej zbyt wielu punktów, tak więc w walce z nimi nie ponieślibyśmy aż tak dużej straty, jeżeli własnych punktów mamy kilkadziesiąt tysięcy przykładowo.
Doświadczeni gracze nie ździerali by stale punktów na początkujących, jeszcze mało doświadczonych graczach, gdyż zyski z takich walk - ze słabszymi były by bardzo niskie ze względu na różnicę w ich punktach rank.
Tylko walki graczy z mniej więcej równą ilością punktów były by okupowane ryzykiem straty 10%.
Wiem, że to zmieniło by radykalnie zasadę gry i wielu osobom może się to nie podobać, ale wg mnie była by to sprawiedliwsza zasada walk
A tutaj jestem zdecydowanie na nie. Łaj? For money... Dałeś się wystawić ? Twój pech, przeciwnika fart Dostałeś z fizyka od maga, lub odwrotnie, mogłeś sprawdzić walki tego gracza, jak zrobił to parę razy to z nim nie walcz. Proste, nie?
Odnośnie pkt 1. Dla mnie ten pomysł jest do bani bo osoby dokładnie NOOB-STATY To by mieli za prosto a na tym ta gra nie polega że kupią z 30 sztuk tego itemu i będą z miasta do miasta zakrzaniac gdzie potworki maja ich na hita np: Kolo Forworld jest las-cieni a tam są dosyć silne potworki dla niskich lvl Wiec by było łatwiej po tamte itemki dojść.
_________________ Zawsze jestem i byłem sobą .....
1# Grał ktoś z Was kiedyś w Pokemon na GameBoy'u? Pokemony mogą się Wam źle kojarzyć, ale ja mam miłe wspomnienia związane z serią gier na GB Pokemon.
W grze tej występował item o nazwie "Repel", co on robił? W zależności od "poziomu" itemu, np. repel, max repel itd. dawał nam on spokój od ataków pokemonów z założeniem, że działanie przedmiotu kończy się po wykorzystaniu zdefiniowanej ilości kroków.
Do czego zmierzam - w MF również ciekawą opcją był by taki 'repel', oczywiście dano by go pod inną nazwą. Item ten dawałby nam to, że przez 30 kroków nie zaatakowałby nas żaden potworek na mapie. Przykład użycia? Męczące potworki przed Serafinem. Z 'repelem' doszlibyśmy do niego w spokoju, nie trzeba by było martwić się o zmasowany atak silnych stworów.
Cena takie itemu w zależności wahała by się od 50k myślę.
Osobiście nie widzę skutków ubocznych tego rozwiązania ale jeżeli byście się go dopatrzyli to piszcie.
A ja widze taki ze nie bylo by tego dreszczyku emocji kiedy widzisz jeszcze jeden krok jeszcze jeden i co ? i nagle padasz. Po co wszystko ulatwiac ? Na nie !
Sage napisał/a:
2# Ograniczenie ilości znaków w wiadomości do 255.
Było by bardzo miło, gdyby limit ten sięgał 500 znaków. Nie powiecie mi, że nigdy nie mieliście sytuacji, w której musicie wysyłać 2-3 wiadomości, bo "się nie zmieściło". Oczywiście, że jest coś takiego jak poczta, czy komunikatory, ale nie każdy chce dawać komuś nr gg lub pocztę - wolałby sprawy prywatne 'trzymać' dla siebie, a sprawy gry załatwiać w grze.
Tutaj sie zgadzam w stu procentach nie arz tak mailem ze sie rozpisalem i lecial maly spam komus na poczte a mozna by to zamknac w 1-2 wiadomoasciach o ile zwiekszylaby sie ilosc dopuszczalnych znakow.
Cytat:
3# Częstsze wykorzystywanie faktu, że po danych terenach nie można chodzić na danym lv.
Np. w podziemiach Urkaden, można by robić w kilku miejscach pustynne przejścia, po których będzie można przejść tylko z umiejętnością chodzenia po pustynia tj. na wyższych lvl.
Działało by to mniej więcej tak, że wchodzimy do jaskini idziemy do minotaura i go pononujemy, ale w jaskini znajdują się też przejścia, przez które nie możemy przejść, bo jeszcze nie mamy takiej umiejętności. Wtedy, przy wyższym lv, po wyuczeniu tej zdolności można by było wrócić się do jaskini, przejść przez przejścia i np. w tych dodatkowych tunelach znajdowałby się dodatkowy, mocny boss i mocne stworki, jakaś skrzynka z ciekawym eq, jakiś przedmiot do questu - co wyobraźnia twórców gry sobie zażyczy
Pomysł nawet ciekawy ale sadze ze nie da sie tego zrobic w tym Mfo moze po aktualizacji. Gracze którzy przeszli jzu raz fabule nei musieli by tracic tyle ruchow na lokacje w których dlugo nei zagoszcza.
Cytat:
4# Dodanie w menu miast zakładki "Bank". Była by w nim możliwość zdeponowania naszych pieniążków, z tym, że za składowanie naszych "G" w banku, on pobierał by sobie mały procent naszej kasy. Cóż... gdyby doliczał on odsetki była by to trochę dziwna opcja, można powiedzieć, że na tym, że przechowujemy w nim nasze środki - korzystamy bardzo wiele, gdyż dużo zarobionych pieniędzy możemy stracić w walce.
Algorytm zabierania części naszej kaski z banku wymyślił by administrator, czy osoba, która się tym zajmuje. Ja bym to widział, coś na zasadzie 24h odejmuje wartość, która by wychodziła z algorytmu, którego działanie pośrednio czy bezpośrednio uwzględniało by poziom postaci i jej możliwości posiadania złota
Rowniez ciekawe rozwiazanie. Za jednak pamietam ze keidys bylo cos podobnego na ten temat nei wiem tylko na czym utknely rozmowy nie zagłebialem sie ;p
Cytat:
5# Dodanie w rankingu - ranking drużyn. Dlaczego go tam w ogóle nie ma? Często się nad tym zastanawiałem Niby na stronie głównej jest coś pokazane, ale tylko pierwsze 10 teamów, czemu by więc nie wprowadzić tej statystki w rankingu.
Coś takiego juz istnieje ^^ Kto szuka ten znajdzie
Cytat:
6# Usunięcie funkcji muzyki w grze. Przewiduję, że niewiele osób ma ją włączoną - większość pewnie po prostu ją wyłącza - tak samo jak raporty walk z potworkami.
Częściowo pewnie odciążyło by to serwery.
No ta muzyka jest załosna ale na swoj sposb tworzy jakis niepowtarzalny klimat jednakze nie bylbym smutny gdyby ja usuneli
Sage napisał/a:
7# Myślałem jeszcze o jednej istotnej zmianie. Obecnie po przegranej walce tracimy 10% naszych punktów rankingowych. Nie jestem przekonany, że jest to w obecnej sytuacji w grze całkiem uczciwa reguła.
Osoby, które mają coraz więcej punktów rankingowych wg tej zasady tracą ich coraz więcej. Zdarzają się jednak sytuacje, w której przeciwnik wygrywa w bardzo nieuczciwy, wręcz chamski sposób ("2 profesje" vs anty) lub poprzez wystawkę.
Gracz z dużą ilością punktów traci ich bardzo dużo, a dajmy na to przeciwnik miał tych punktów bardzo mało lub tylko kilka tysięcy nieuczciwie zdobytych punktów.
Gracz lepszy w walce zyskał by bardzo mało punktów, natomiast przeciwnik miał ich do zgarnięcia całkiem sporo.
Dlatego proponowałbym modyfikację tego systemu. Storzył bym bardziej skomplikowany algorytm, który uwzględniał by ile punktów rankingowych ma dany gracz (A) i jego przeciwnik (B) (o mniejszej ilości punktów) i wg tego zestawienia ustosunkował ile punktów może stracić ten gracz a ile jego przeciwnik. W wypadku, w którym różnica jest bardzo duża, obaj gracze mogą stracić np. 2% swoich punktów.
Jeżeli różnica była by duża - 5% punktów.
Jeżeli mała - dotychczasowe 10% punktów.
Co by przyniosła ta zmiana?
Wystawkowicze lub nieuczciwi gracze nie mają najczęściej zbyt wielu punktów, tak więc w walce z nimi nie ponieślibyśmy aż tak dużej straty, jeżeli własnych punktów mamy kilkadziesiąt tysięcy przykładowo.
Doświadczeni gracze nie ździerali by stale punktów na początkujących, jeszcze mało doświadczonych graczach, gdyż zyski z takich walk - ze słabszymi były by bardzo niskie ze względu na różnicę w ich punktach rank.
Tylko walki graczy z mniej więcej równą ilością punktów były by okupowane ryzykiem straty 10%.
Mnie sie podoba łatwo sie domyslec po moim profilu w grze dlaczego ale z drugiej strony nie moge byc egoista i "chomikowac" swoich pkt rank moze sie przeciez zdazyc ze przegram z kims co ma 15 razy mniej pkt rank ode mnei i niby czemu ma dostac tak malo za mnei przeciez nalezy mu sie wszystko. Natomiast Ci co wala z wystawki i w nieuczciwy sposob ( mag-fizykiem) i odwrotnie nei tyle ze nei powinni dostac pkt ale powinnismy wrocic do starego rozwiazania gdzie widac ile kto ma MP to zaoszczedzilo by troche niemilych sytuacji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach