Witam serdecznie.
Nie wiem czy był już o to temat, przeglądałem z lekka tematy na forum i nie znalazłem.
Chodzi mi o ponowne pokazywanie ilości many w profilach graczy.
Na pewno nie będzie dużego problemu z tym aby to przywrócić, w końcu kiedyś już tak było (no i było dobrze).
Jeśli chodzi o argumenty "za" i "przeciw":
-Nie widzę w tym argumentów przemawiających na "nie" tej zmiany. Ilość many w profilu gracza nie musi oznaczać wartości jego prawdziwego hita, tak samo jak po ilości HP nie wyznaczymy, ile dana postać ma w Żywotności, a ile do tego dołożyła gemów HP Plus (chociaż dało by się to obliczyć znając ten prosty algorytm na hp) - do tego dochodzi eq, które dodaje czasem w manę.
-Mało tego: ilość many gracza można często podejrzeć w jego logach - walkach z bossami lub postaciami, ale jednak nie zawsze. Skoro mana miała być ukryta to czemu nie zostaje zasłonięta podczas walk? No właśnie... Więc mija się to trochę z celem.
Być może, w którymś z argumentów sam sobie zaprzeczyłem - tak czy siak powinny Was częściowo do tej zmiany przekonać.
W grze występuje mnóstwo tak zwanych "noobstatów", przynajmniej ja nie traktuję graczy grających tą strategią za wyjątkowo inteligentnych. Są jednak przypadki, w których gracze są bardzo cwani lub po prostu nieświadomie udało im się kogoś wrobić.
Przykłady?
-Noobstat mający mniej więcej tyle samo HP co pozostali gracze na jego lvl (może ciut więcej), ale dużo w manę. Kiedy w jego logach nie dowiemy się ile ten gracz ma many, łatwo możemy z nim przegrać (no sorry, ale dobra postać, hybryda czy nawet antymag nie daje dużo do obrony magicznej, kosztem siły i szczęścia).
- Drugim przypadkiem jest wój, zakładający eq (pierścienie) dodające do many. Umawia się na walkę z antywojem, a podczas walki uderza z magii lub najpierw ze słabego hita, a dokańcza walkę magią (tutaj przypadek tyczy się antywojów, więc nie burzcie się o to, że można grać hybrydą, a propos hybrydy => nawias z poprzedniego przykładu).
Wypowiadajcie się na ten temat.
Chociaż już spodziewam się wypowiedzi pokroju, jak to nie utrudni życia magom, a jak to oni już mają ciężko... Nie widzę w tej zmienie jakiegoś utrudnienia w komforcie gry magiem, raczej te 50 tur troszkę Wam się może nie spodobać
-Noobstat mający mniej więcej tyle samo HP co pozostali gracze na jego lvl (może ciut więcej), ale dużo w manę. Kiedy w jego logach nie dowiemy się ile ten gracz ma many, łatwo możemy z nim przegrać (no sorry, ale dobra postać, hybryda czy nawet antymag nie daje dużo do obrony magicznej, kosztem siły i szczęścia).
To jest hiter, ja stosowałem tą taktykę, tyle, że po pokonaniu bossów do danego miasta, resetowałem statystyki
Jest dobrze jak jest, tak to by niektórym taktyki popsuło.
Można wyliczyć (niedokładnie) ale z niedużą różnicą ile ktoś ma magii i żywotności (hp), za duża podpowiedź.
Chodzi mi o ponowne pokazywanie ilości many w profilach graczy.
To może idąc za ciosem pokazywać ile gracz ma siły bazowej w profilu. A jak to przejdzie to wnioskujcie również za tym by pokazywało ile ma szczęścia, szybkości itd.
Nie widzę dobrego argumentu bym był za.
_________________ 1. Dajcie mi nick a znajdę na niego paragraf
2. Jeżeli masz mi coś do zarzucenia wiedz, że Twoje poczynanie będzie skutkowało zablokowaniem kilku kont z najbliższego grona (oczywiście uzasadnione).
Walkmen po przeczytaniu tego tematu pomyślałem dokładnie to samo jestem absolutnie przeciew ponieważ by też musiało być pokazane ile np wojowie mają siły ale co by to dało jakby ktoś dał sobie 10 siły a 600 szczęścia ? i walił kryty jak szalony : )
_________________ Przed upem chciał ze mną walczyć 1/100 woj : > teraz każdy mi zaśmieca pw woj ^^
Wszystko fajnie, tylko jak rozpoznać czy ktoś nie przyładował w manę ciut za dużo...
Bezsensu...
Mówcie na noobstatów jak chcecie, hiterzy lub jeszcze inaczej, tylko że przez nich gra traci urok. Co to za walka na 2 tury?
No nic, tylko czekać na wasze komentarze typu "Nie podoba się? Nie graj."
I myślę, że tak zrobię, bo nie rozumiem ataku Walkmena z tą siłą.
Co do cholery mana ma wspólnego z uderzeniem maga?
Atrybuty są ukryte, many dodają pierścienie oraz gemy MP Plus, więc i tak nie rozpozna jak mocno może mag uderzać. Siła u woja to jest zupełnie co innego, tutaj można wszystko wyliczyć z dokładnością do 10 HP, mag to zawsze jest jakaś niespodzianka, większa mniejsza, ale jest.
Tymczasem jak ktoś ma naprawdę dużo many, to od razu wiadomo jaką taktykę obrał... 2 turowiec.
Kiedyś było widać i każdy miał banana na twarzy, ale teraz to wy traktujecie ten pomysł, to co było - jako coś niezwykłego i złego. Nie rozumiem was.
Dobra, możesz zamknąć.
Widzę, że już temat był wałkowany, sorry że nie zauważyłem.
Poza tym nie chce mi się już dyskutować o tym, widzę że i tak się nie zrozumiem z przeciwnikami tego pomysłu, których to chyba w ogóle nie dotyczy i wolą z góry coś odrzucić.
Wszystko fajnie, tylko jak rozpoznać czy ktoś nie przyładował w manę ciut za dużo...
A w jaki sposób możesz sprawdzić czy wojownik nie przesadził z siłą i czy nie jest hiterem? Nie możesz. Wcześniej można było oszacować siłę maga na podstawie ilości many, teraz nie można - w końcu jest sprawiedliwie.
_________________ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach