Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:34
Mana w profilu.
Autor Wiadomość
Sage 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Wiek: 32
Dołączył: 07 Lis 2009
Wysłany: 28-01-2010, 14:16   Mana w profilu.

Witam serdecznie.
Nie wiem czy był już o to temat, przeglądałem z lekka tematy na forum i nie znalazłem.

Chodzi mi o ponowne pokazywanie ilości many w profilach graczy.
Na pewno nie będzie dużego problemu z tym aby to przywrócić, w końcu kiedyś już tak było (no i było dobrze).

Jeśli chodzi o argumenty "za" i "przeciw":
-Nie widzę w tym argumentów przemawiających na "nie" tej zmiany. Ilość many w profilu gracza nie musi oznaczać wartości jego prawdziwego hita, tak samo jak po ilości HP nie wyznaczymy, ile dana postać ma w Żywotności, a ile do tego dołożyła gemów HP Plus (chociaż dało by się to obliczyć znając ten prosty algorytm na hp) - do tego dochodzi eq, które dodaje czasem w manę.
-Mało tego: ilość many gracza można często podejrzeć w jego logach - walkach z bossami lub postaciami, ale jednak nie zawsze. Skoro mana miała być ukryta to czemu nie zostaje zasłonięta podczas walk? No właśnie... Więc mija się to trochę z celem.

Być może, w którymś z argumentów sam sobie zaprzeczyłem - tak czy siak powinny Was częściowo do tej zmiany przekonać.
W grze występuje mnóstwo tak zwanych "noobstatów", przynajmniej ja nie traktuję graczy grających tą strategią za wyjątkowo inteligentnych. Są jednak przypadki, w których gracze są bardzo cwani lub po prostu nieświadomie udało im się kogoś wrobić.
Przykłady?

-Noobstat mający mniej więcej tyle samo HP co pozostali gracze na jego lvl (może ciut więcej), ale dużo w manę. Kiedy w jego logach nie dowiemy się ile ten gracz ma many, łatwo możemy z nim przegrać (no sorry, ale dobra postać, hybryda czy nawet antymag nie daje dużo do obrony magicznej, kosztem siły i szczęścia).
- Drugim przypadkiem jest wój, zakładający eq (pierścienie) dodające do many. Umawia się na walkę z antywojem, a podczas walki uderza z magii lub najpierw ze słabego hita, a dokańcza walkę magią (tutaj przypadek tyczy się antywojów, więc nie burzcie się o to, że można grać hybrydą, a propos hybrydy => nawias z poprzedniego przykładu).


Wypowiadajcie się na ten temat.
Chociaż już spodziewam się wypowiedzi pokroju, jak to nie utrudni życia magom, a jak to oni już mają ciężko... Nie widzę w tej zmienie jakiegoś utrudnienia w komforcie gry magiem, raczej te 50 tur troszkę Wam się może nie spodobać :P
 
 
 
Coni
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 17 Cze 2009
Wysłany: 28-01-2010, 14:21   

Sage napisał/a:
-Noobstat mający mniej więcej tyle samo HP co pozostali gracze na jego lvl (może ciut więcej), ale dużo w manę. Kiedy w jego logach nie dowiemy się ile ten gracz ma many, łatwo możemy z nim przegrać (no sorry, ale dobra postać, hybryda czy nawet antymag nie daje dużo do obrony magicznej, kosztem siły i szczęścia).

To jest hiter, ja stosowałem tą taktykę, tyle, że po pokonaniu bossów do danego miasta, resetowałem statystyki ;)

Jest dobrze jak jest, tak to by niektórym taktyki popsuło.
Można wyliczyć (niedokładnie) ale z niedużą różnicą ile ktoś ma magii i żywotności (hp), za duża podpowiedź.

Na NIE :evil:
 
 
Walkmen 
Game Master Roku 2009!



Profesja: Wojownik
Nick: Walkmen
Level: 164
Wiek: 50
Dołączył: 08 Paź 2008
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 28-01-2010, 16:04   

Sage napisał/a:
Chodzi mi o ponowne pokazywanie ilości many w profilach graczy.

To może idąc za ciosem pokazywać ile gracz ma siły bazowej w profilu. A jak to przejdzie to wnioskujcie również za tym by pokazywało ile ma szczęścia, szybkości itd.
Nie widzę dobrego argumentu bym był za.
_________________
1. Dajcie mi nick a znajdę na niego paragraf ;)
2. Jeżeli masz mi coś do zarzucenia wiedz, że Twoje poczynanie będzie skutkowało zablokowaniem kilku kont z najbliższego grona (oczywiście uzasadnione).
 
 
Takasu
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: takasu
Level: 100
Dołączył: 02 Gru 2009
Wysłany: 28-01-2010, 16:25   

Walkmen po przeczytaniu tego tematu pomyślałem dokładnie to samo :> jestem absolutnie przeciew ponieważ by też musiało być pokazane ile np wojowie mają siły ale co by to dało jakby ktoś dał sobie 10 siły a 600 szczęścia ? i walił kryty jak szalony : )
_________________
Przed upem chciał ze mną walczyć 1/100 woj : > teraz każdy mi zaśmieca pw woj ^^
 
 
Sage 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Wiek: 32
Dołączył: 07 Lis 2009
Wysłany: 28-01-2010, 16:35   

Wszystko fajnie, tylko jak rozpoznać czy ktoś nie przyładował w manę ciut za dużo...
Bezsensu...

Mówcie na noobstatów jak chcecie, hiterzy lub jeszcze inaczej, tylko że przez nich gra traci urok. Co to za walka na 2 tury?


No nic, tylko czekać na wasze komentarze typu "Nie podoba się? Nie graj."
I myślę, że tak zrobię, bo nie rozumiem ataku Walkmena z tą siłą.

Co do cholery mana ma wspólnego z uderzeniem maga?
Atrybuty są ukryte, many dodają pierścienie oraz gemy MP Plus, więc i tak nie rozpozna jak mocno może mag uderzać. Siła u woja to jest zupełnie co innego, tutaj można wszystko wyliczyć z dokładnością do 10 HP, mag to zawsze jest jakaś niespodzianka, większa mniejsza, ale jest.

Tymczasem jak ktoś ma naprawdę dużo many, to od razu wiadomo jaką taktykę obrał... 2 turowiec.

Kiedyś było widać i każdy miał banana na twarzy, ale teraz to wy traktujecie ten pomysł, to co było - jako coś niezwykłego i złego. Nie rozumiem was.
 
 
 
minek123 
Moderator



Profesja: Mag
Nick: Jack Sparrow
Level: 260
Wiek: 34
Dołączył: 08 Kwi 2007
Wysłany: 28-01-2010, 16:38   

Sage, co nie zostało wymienione w tych tematach a chciałbyś dodać?

https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=27038&start=0
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=23158&start=0
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=12865&start=0
Ostatnio zmieniony przez minek123 28-01-2010, 16:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Sage 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 1
Wiek: 32
Dołączył: 07 Lis 2009
Wysłany: 28-01-2010, 16:41   

Dobra, możesz zamknąć.
Widzę, że już temat był wałkowany, sorry że nie zauważyłem.

Poza tym nie chce mi się już dyskutować o tym, widzę że i tak się nie zrozumiem z przeciwnikami tego pomysłu, których to chyba w ogóle nie dotyczy i wolą z góry coś odrzucić.

Pozdrawiam
 
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 28-01-2010, 17:01   

Sage napisał/a:
Wszystko fajnie, tylko jak rozpoznać czy ktoś nie przyładował w manę ciut za dużo...

A w jaki sposób możesz sprawdzić czy wojownik nie przesadził z siłą i czy nie jest hiterem? Nie możesz. Wcześniej można było oszacować siłę maga na podstawie ilości many, teraz nie można - w końcu jest sprawiedliwie.
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom