Polega na tym, ze ukrywa nam przedmioty-nie widzimy ich jako-tako w plecaku, ukryte przedmioty tworza oddzielna zakladke, ktora da sie np odhaczac-nieodhaczona pokazuje, odhaczona niepokazuje.
Niektorzy gracze, maja duzo itemkow, ktore nie sa za bardzo im potrzebne w danym momencie, ale moga kiedys sie przydac.
Mowie o rzeczach typu luski tyranozaura, pazury behemota etc.
Mozna tez to zastosowac co do eq i gemow (zwlaszcza nabitych-poprawiloby przejrzystosc).
Mam nadzieje, ze temat zrozumialy i mozliwy do realizacji jeszcze w mf2.
_________________
pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
Przedmiotów nie jest w tej grze znów aż tak dużo, dobrze że każdego miksa czy pazura nie dodaje jako oddzielna linijka w plecaku, bo to by był horror, a tak to chyba już nie warto grzebać przy tym
Co do eq i gemów to może by się takie coś przydało, mi już też się trochę lista wydłuża, zwłaszcza w trakcie przechodzenia fabuły na Salamandrii, gdzie jest mnóstwo rzeczy popakowanych po skrzyniach.
Można by pomyśleć nad ciekawszym sposobem chowania, jakieś zwijane listy lub ciekawą sprawą była by możliwość stawiania separatorów i swobodnym manipulowaniem kolejności itemów w plecaku, ale takie rzeczy tylko w erze, a frytki do tego będą już pewnie w MFO v3.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach