Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:30
ZADAJ PYTANIE ADMINISTRACJI, ADMIN Z PRZYJEMNOŚCIA ODPOWIE!
Autor Wiadomość
MapY
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2010, 19:55   

UWAGA!!!
Temat został zamknięty (ukłony dla ADIHC1) i Admin dostał już linka do tematu na PW i jeżeli go tylko odczyta i będzie miał chęć na odpowiadanie pytań, to odpowie, oczywiście na te, których IQ jest co najmniej na poziomie średnim...
Po odpowiedziach Admina temat będzie odblokowany i będzie można napisać swoją odpowiedź na odpowiedź Admina :-D
 
 
Phantom 
Użytkownik


Wiek: 37
Dołączył: 04 Gru 2007
Wysłany: 04-02-2010, 19:57   

Cytat:
Tak, zamknięcie tematu na pewno by Tobie pomogło... A i łamiesz regulamin tego tematu, zaraz wystawię ostra ;]

A Ty masz multi na forum ;] zaraz wstawie bana :twisted:
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 04-02-2010, 21:45   

[GM] MapY napisał/a:
Tak, zamknięcie tematu na pewno by Tobie pomogło...

A nie? Nie padłoby pytanie jasefffa, więc nie musiałbym odpowiadać na nie, hehe..
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
MapY
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2010, 14:45   

Tomi jest zainteresowany udzieleniem odpowiedzi :) Zgromadziłem wszystkie w jednym miejscu, aby nie było bałaganu... Są one w pierwszym poście tematu https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?p=416751#416751 .
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 05-02-2010, 18:58   

Pozwolę sobie wtrącić parę uwag.
Cytat:
1. Jaka różnica w MFO v3 będzie w stosunku do MFO 2? Czy grafika pozostanie nie zmieniona?

Cytat:
7. Czy Powoła Pan grafików, aby nowe wersje gry tworzyły się dużo szybciej?

Przecież w grze pojawiła się oferta pracy dla grafików pixel art, więc to chyba oczywiste, że grafika zostanie wymieniona.
Cytat:
10. Czy przy tworzeniu pierwszej wersji gry myśleliście o niej w sposób profesjonalny, czy raczej podchodziliście do tego hobbystycznie?

Cytat:
17. Czy do pierwszej gry podchodziliscie z zamiarem zarobku czy rozwijania hobby?

Oba pytania dotyczą tego samego.
Cytat:
25. Czy w nowym MFo będzie normalniejszy system PvP?

O co chodzi w tym pytaniu? Co to znaczy "normalniejszy"?
Cytat:
53. Ile osób, na obecnych serwerach, może przebywać jednocześnie na jednym świecie nie powodując utraty jego stabilności? Czy w nowej odsłonie gry administracja ma zamiar popracować nad zwiększeniem tego limitu i jednak postawić jeden, ew.. tylko dwa serwery? Protest o trzy światy w wersji v2 na pewno obił się Wam o uszy, choć jak wiadomo - na zmiany pod tym względem już za późno (światy nie są mocno przeciężone, więc na 2 gra była by również komfortowa, przynajmniej obecnie).

Tłumaczyłem to wielokrotnie, dziwne, że jeszcze ktoś o to pyta.

Część pytań nie ma większego sensu - biedny Tomi, hehe..
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 07-02-2010, 17:04   Re: ZADAJ PYTANIE ADMINISTRACJI, ADMIN Z PRZYJEMNOŚCIA ODPOW

Cytat:
1. Jaka różnica w MFO v3 będzie w stosunku do MFO 2? Czy grafika pozostanie nie zmieniona?

Moge powiedzieć, że różnica będzie większa niż pomiędzy MF1 i MF2
Cytat:
2. D jakiej gry MFO3 będzie najbardziej podobne : do MFO2, do tbii, do Margonem czy też do jakiejś innej?

Najbardziej do gier tworzonych za pomocą RMXP
Cytat:
3. Ja mam pytanie co do systemu pvp czy będzie tak jak w mfo2 że będzie można robić maksymalnie 5 skryptów w inteligencji i co do efektywności czy jeśli nie będziemy mieli nic dane np w wytrzymałość/inteligencje/siłę/magie to nasza efektywność będzie minimum 50% czy dlatego że nie nie będziemy mieli nic dane w te statystyki będzie ona wynosiła z 10%??

pytania zbyt szczegółowe - wiele rzeczy nie jest jeszcze w ogóle ustalonych
Cytat:
4. czy kiedy skonczycie cala fabule mfo v2 wyjawnicie dokladne obliczenia np. do tego kto atakuje pierwszy etc. ?
nie
Cytat:
5. czy MFO3 będzie kontynuacją MFO2, czy będzie to zupełnie inny wątek??

nie zostało to jeszcze ustalone
Cytat:
6. Czy Bedzie Więcej Profesji w MFO 3 i Czy Bedą Też Światy ( 1 , 2 , 3 ) noi Mam nadzieje ze niebedzie mozna sobie przelewac oczywiście jak bedzie Ranku ... ?

Nie będzie sztywno wyznaczonych profesji, inne rzeczy nie wiem
Cytat:
7. Czy Powoła Pan grafików, aby nowe wersje gry tworzyły się dużo szybciej?

Graficy raczej nie mają wpływu na szybkość powstawania fabuły
Cytat:
8. Czy w MF3 będą te same wzory do wyliczenia ataku, szybkości, szczęścia itd.?

Prawodopodobnie inne
Cytat:
9. Kiedy zostaną wprowadzone turnieje drużynowe?

nie znam daty
Cytat:
10. Czy przy tworzeniu pierwszej wersji gry myśleliście o niej w sposób profesjonalny, czy raczej podchodziliście do tego hobbystycznie?

głównie hobbystycznie
Cytat:
11. Czy po wejściu trzeciej wersji My Fantasy, zostawicie MFO2, czy usuniecie?

zostawimy
Cytat:
12. jak zostac GM to jedyne pytanei ktore mnie interesuje

przede wszystkim nie należy zadawać takich pytań
Cytat:
13. czy w mfo3 zaczniecie wkoncu banowac dzieci neo czy/lub bedzie swiat dla rozwinietych intelektualnie?

nie wiem jak by taka selekcja miałaby wyglądać, NIE
Cytat:
14. Czy w mfo3 będzie także płatność MF?

jakieś opcje płatne będą na pewno
Cytat:
15. Czy da radę zmniejszyć opłaty za punkty MF?

nie
Cytat:
16. Tomi, jak masz na imię?

to tajemnica poliszynela
Cytat:
17. Czy do pierwszej gry podchodziliscie z zamiarem zarobku czy rozwijania hobby?

j/w.
Cytat:
18. Skąd (Tomi) czerpiesz inspirację pisząc fabułę i tworząc (zwłaszcza te ciekawsze) misje?

swego czasu zaliczyłem większość JRPG'ów z PSX'a, więc ich wpływ na pewno jest widoczny. Uważam że był to złoty okres gier tego typu.
Cytat:
19. Dlaczego z czasem projekt zaczął być tak zaniedbywany? Jeszcze jakiś czas temu MFO było popularniejsze od, np. Margonem, które obecnie radzi sobie całkiem nieźle (mimo, że to nudna gra, hehe).

MF nigdy nie był jedynym czy głównym zajęciem osób go tworzących. Tak więc głównie brak czasu, a potem rozpoczęcie prac nad MF3
Cytat:
20. Kiedy zapadła decyzja odnośnie przepisania gry od nowa (MFO3), a od jak dawna trwają prace? Bo to, że potrwają do końca Kalendarza Majów już wiemy ; )

Decyzja zapadła gdzieś w 2008 r. Na serio prace trwają (z dość długimi przerwami) od końca 2008 r.
Cytat:
21. Dawno temu, z zazwyczaj dobrze poinformowanego źródła, wyszła informacja, że projekt tej gry zostanie porzucony na rzecz innego (i z kontekstu wynikało, że nie chodzi o MFO3) - to "miejska legenda" czy faktycznie taki pomysł przeszedł wam przez myśl?

Nic mi o tym nie wiadomo
Cytat:
22. Jak dlugo powstawalo Old MFO ?

Około 5-6 miesięcy
Cytat:
23. Jak dlugo powstawalo MFO2? (Oba pytania dotycza silnika gry a nie dodawania fabuly i nowych opcji w grze. Zalozmy, ze chodzi o czas powstawania (pierwsze kodowanie) az do momentu udostepnienia gry publice (grywal;nej wersji).)

upgrade z MF1 do MF2 trwał ok 6 miesięcy
Cytat:
24. Czy Tomi lubi gry jRPG ( widać dużo nawiązań w MFie z takich klasyków jak Final Fantasy czy Tales of Destiny) !! ???

j/w.
Cytat:
25. Czy w nowym MFo będzie normalniejszy system PvP?

nie wiem co znaczy wg Ciebie normalniejszy. Ma w założeniu likwidować wszelkie patologie - tyle mogę powiedzieć.
Cytat:
26. - Czy w MFO3 będą bonusy setowe ? (Np. Zbroja brązu + miecz z Brązu = 200 do siły itp.)
nie wiem
Cytat:
27. - Będą unikalne przedmioty które zdobyć się da jedynie latając po mapce i zabijając zwykłe potworki, czasem bossów ? (Np. Jakiś tam miecz dający wszystkie statystki/atrybuty po 1k... to tylko przykład...)

jakieś unikaty w innej formie niż obecnie będą
Cytat:
28. czy w mfo3 tez jest planowany jakis limit lvlu, czy bedzie bez ograniczen?

nie wiadomo
Cytat:
29. czy zmieni sie system walk? albo mozliwosc walki manualnej z graczem trudne do osiagniecia ale fajna sprawa by była

system walk ulegnie sporej zmianie - za wcześnie, aby mówić o szczegółach.
Cytat:
30. Dlaczego po każdym update jest zwykle b.duzo błędów ??

Nie tak znowu dużo ;) Po prostu wraz z update'em są zazwyczaj wprowadzane całe pakiety zmian, więc i ryzyko popełnienia błędu się zwiększa. Nie wszystko da się przetestować na małej próbce graczy-testerów. Do tego dochodzą jakieś problemy czysto techniczne z przesyłaniem zmian na serwery itp.
Cytat:
31. Czy jeżeli powstanie MFO3 będzie nadal realizowane z takim entuzjazmem jak 2 część??

Zbyt podchwytliwe pytanie - proszę o uchylenie ;)
Cytat:
32. Dlaczego każdy update tak ługo trwa ??

Brak czasu, a jeśli już się znajdzie to i tak stworzenie upka porównywalnego z ostatnim to ogrom pracy - same opracowanie szczegółowej koncepcji co ma się dziać/opracowanie wszelkich zależności itp. potrafi zająć mi ze dwa-trzy miesiące. Potrzebna jest też tzw. wena twórcza - a nie zawsze jest. Potem trzeba to wszystko "wklepać" i skonfrontować pierwotne założenia z ograniczeniami jakie narzuca system. Czasami trzeba więc przerabiać pewne elementy na nowo. Jednym słowem - im bardziej skomplikowany upek tym o wiele dłużej trwa jego tworzenie. Gdyby były to niepowiązane zadania typu idź, pokonaj, przynieś - trwało by to znacznie krócej. Stworzenie mapki do typowego "expienia" na której nic się nie dzieje to również nie problem.
Cytat:
33. Jaki był Twój pierwszy kontakt z internetem?

Nie pamiętam za bardzo - w szkole?
Cytat:
34. Jaki był Twój pierwszy komputer?

hmmm. jakiś celeron 1Ghz - w każdym razie komputer miałem dość późno, gdy stał mi się potrzebny do czegoś innego niż gry. Dużo wcześniej były konsole.
Cytat:
35. dlaczego w eliar niema aeny przydała by sie ?

nie mam pojęcia dlaczego ;)
Cytat:
36. Ile zarobiłeś na tej grze?

nie jestem jej właścicielem, ale nawet gdyby to nie była by to informacja, którą chciał bym się podzielić.
Cytat:
37. Czy gdy tworzyliście grę, myśleliście, że będzie tak popularna? Oczywiście, nie biorę pod uwagę gier międzynarodowych typu. Travian, Ogame, Gladiatus w które grają miliony graczy..

nie myśleliśmy
Cytat:
38.Czy w przyszłości stworzycie inną grę, nie kontynuację MFO?

może kiedyś...
Cytat:
39. Grasz w jakieś inne gry poprzez przeglądarkę internetową?

nie
Cytat:
40. Na podstawie czego zrobiliście fabułę mfo?

bez podstawy
Cytat:
41. Czy te zielone pola i "plaża", co są na wschodzie Salamandrii, będą jakoś wykorzystane?

na razie nie ma takich planów
Cytat:
42. Długo czasu dziennie spędzasz przed komputem?

przynajmniej z 10 godzin
Cytat:
43. Jesteś z zawodu Informatykiem/Programistom ?
44. Pracujesz ? ( Jeśli tak to co robisz? )
45. Masz jakieś Hobby?
46. Jak wygląda zwykły dzień administratora My-fantasy?
[Wyłączając te, w których przychodzi do naprawy poważnych bugów i błędów ;D]

Nie czuję potrzeby dzielenia się tymi informacjami ;)
Cytat:
47. Czy do MFO v3. będzie nowy nabór GM'ów? Czy stara ekipa się "przeniesie"? Mfo v3 może wywołać jakąś burzę w internecie, na pewno wielu graczy, nawet tych których odeszli wejdzie i sprawdzi co w trawie piszczy. Czy w przypadku osiągnięcia sukcesu i dużej popularności gry będzie powołanych więcej GM'ów?

Zakładam, że Ci GM'owie którzy będą aktywni w MF2 przejdą do MF3 - o ile wyrażą taką chęć.
Cytat:
48. Czy grafika gry w przyszłości będzie nadal oparta na tej z programu RPG Maker? Czy może będzie to w całości projekt "świeży"?

Grafika będzie jedynie oparta na standardzie RMXP, sam jej wygląd będzie jednak unikalny.
Cytat:
49. Kto wyszedł z inicjatywą stworzenia My-fantasy? Czy podczas tworzenia tej gry były jakieś chwile zwątpienia, chęć porzucenia projektu czy też brak wiary w jego ostateczne powodzenie?

z inicjatywą wyszedł admin, nie pamiętam jakiś większych chwil zwątpienia.
Kod:
50. Czy MFO v3 będzie nadal grą skupioną przede wszystkim na walkach?

Będzie nastawiona na oba aspekty i fabuła/expienie i PVP
Cytat:
51. Kto stworzył algorytmy odpowiadające za wszystko co może nam się przydarzyć w walkach?
Czy w międzyczasie istnienia tej gry administracja wynajdowała w nich jakieś wielkie luki, o których gracze nigdy się nie dowiedzieli? Rozwijając to pytanie:

wspólnie z adminem tworzyliśmy te wzory.
Cytat:
52. Czy w grze występowały poważne bugi i błędy, których nikt spośród graczy nie dostrzegł, a dzięki nim można było nieźle namieszać?

nie przypominam sobie takiej sytuacji
Cytat:
53. Ile osób, na obecnych serwerach, może przebywać jednocześnie na jednym świecie nie powodując utraty jego stabilności? Czy w nowej odsłonie gry administracja ma zamiar popracować nad zwiększeniem tego limitu i jednak postawić jeden, ew.. tylko dwa serwery? Protest o trzy światy w wersji v2 na pewno obił się Wam o uszy, choć jak wiadomo - na zmiany pod tym względem już za późno (światy nie są mocno przeciężone, więc na 2 gra była by również komfortowa, przynajmniej obecnie).

ciężko mi stwierdzić jaki jest limit graczy przy którym gra dobrze działa - myślę że 500 osób online uciągnie serwer z łatwością. za wcześnie na tego typu pytania odnośnie v3
Cytat:
54. Jeśli chodzi o serwery. Czy administracja mogła by zdradzić ich całościową specyfikację? Zapewne to niebyle jakie maszyny

na obecne czasy to maszyny przeciętne, dokładnej specyfikacji nie znam.
C.D.N
 
 
MapY
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2010, 18:32   

OK, temat odblokowany :)
 
 
VascO
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: VascO
Level: 1
Dołączył: 31 Sty 2010
Wysłany: 07-02-2010, 18:33   

Czyli nadal można zadawać pytania?
 
 
MapY
[Usunięty]

Wysłany: 07-02-2010, 18:40   

Zadawać można, ale:
- baz powtórzeń (lista w pierwszym poście)
- nie daję gwarancji, że Admin zechce na nie udzielić odpowiedzi ;p
 
 
Aldarion 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Dołączył: 03 Cze 2006
Skąd: Númenor
Wysłany: 07-02-2010, 18:43   

Nurtuje mnie pewne zagadnienie - nie spotkałem się praktycznie z przeglądarkową grą, w której jest możliwość handlu złotem/przedmiotami za normalne pieniądze.
Pomijam tu przypadki, w których gra sama oferuje płatności za złoto.
To jest po prostu kaprys administracji tych gier, coś w stylu 'równej rywalizacji' czy jest w tym coś więcej?
 
 
BLade_immortal 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: BLade
Level: 186
Wiek: 39
Dołączył: 07 Kwi 2009
Wysłany: 07-02-2010, 18:50   

Tomi jeszcze na resztę nie odpowiedział a wy go już chcecie kolejnymi spamem zasypać ? bo się zasapie i nie będzie MFO3 :cool:

ale niech będzie, ja zadam jedno bo jeszcze nie zadawałem.
czy wielkość mapki w v3. będzie nadal tak mała jak w 1 i 2 ? to była jedna z rzeczy które mnie najbardziej denerwowały, w zasadzie się przyzwyczaiłem, ale wiadomo wszyscy wolą "więcej" i "większe" :cool:
nigdzie nie znalazłem info czemu tak właśnie jest, czy im większa jest mapa tym serwer jest bardziej obciążony i wszystko wolniej chodzi ? RPG Makera znam tylko z nazwy i nie wiem na jakiej zasadzie opiera się tworzenie gier w nim, nie znam się na tym, a jestem ciekawy.
_________________
BLade
 
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 07-02-2010, 20:09   

Aldarion napisał/a:
Nurtuje mnie pewne zagadnienie - nie spotkałem się praktycznie z przeglądarkową grą, w której jest możliwość handlu złotem/przedmiotami za normalne pieniądze.
Pomijam tu przypadki, w których gra sama oferuje płatności za złoto.
To jest po prostu kaprys administracji tych gier, coś w stylu 'równej rywalizacji' czy jest w tym coś więcej?

Nie wiem jak jest w innych grach - w MFO stawialiśmy zawsze na w miarę wyrównaną rywalizację pomiędzy kupującymi MF a niekupującymi. Tak więc od razu założyliśmy, że nie będzie można za SMS'a kupić lepszego eq czy kasy w grze. Premium ma przyśpieszać pewne rzeczy lub lekko ułatwiać, ale nie dawać przewagi bezpośredniej. Wprowadzenie takich opcji psuje zdrową rywalizację.
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 07-02-2010, 20:11   

BLade_immortal napisał/a:
Tomi jeszcze na resztę nie odpowiedział a wy go już chcecie kolejnymi spamem zasypać ? bo się zasapie i nie będzie MFO3 :cool:

ale niech będzie, ja zadam jedno bo jeszcze nie zadawałem.
czy wielkość mapki w v3. będzie nadal tak mała jak w 1 i 2 ? to była jedna z rzeczy które mnie najbardziej denerwowały, w zasadzie się przyzwyczaiłem, ale wiadomo wszyscy wolą "więcej" i "większe" :cool:
nigdzie nie znalazłem info czemu tak właśnie jest, czy im większa jest mapa tym serwer jest bardziej obciążony i wszystko wolniej chodzi ? RPG Makera znam tylko z nazwy i nie wiem na jakiej zasadzie opiera się tworzenie gier w nim, nie znam się na tym, a jestem ciekawy.


Mapka będzie zdecydowanie większa. Minimum 4x większa powierzchnia.
PS. Proszę nie zadawać już pytań odnośnie MF3 (zwłaszcza szczegółowych), bo pozostaną one bez odpowiedzi.
 
 
Walkmen 
Game Master Roku 2009!



Profesja: Wojownik
Nick: Walkmen
Level: 164
Wiek: 50
Dołączył: 08 Paź 2008
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 07-02-2010, 21:16   

Aldarion napisał/a:
w której jest możliwość handlu złotem/przedmiotami za normalne pieniądze.

A ja się spotkałem z taka grą. Tytułu nie pamiętam ale aby kupić jakiś statek kosmiczny trzeba było zapłacić jakimś kryształem, który można było tylko kupić za realne pieniądze.
Nie był to dobry pomysł.
_________________
1. Dajcie mi nick a znajdę na niego paragraf ;)
2. Jeżeli masz mi coś do zarzucenia wiedz, że Twoje poczynanie będzie skutkowało zablokowaniem kilku kont z najbliższego grona (oczywiście uzasadnione).
 
 
Woj Mroku 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Woj1910
Level: 140
Wiek: 30
Dołączył: 22 Maj 2008
Wysłany: 07-02-2010, 21:36   

Bitefight na przykład.

Były bronie, za które trzeba zaplacic kryształami.
A kryształy za sms ;D
_________________

Woj1910 -4 - Landern
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom