ZANIM COŚ TUTAJ NAPISZESZ ZAPOZNAJ SIĘ Z INFORMACJĄ PONIŻEJ!
BŁĘDY POWINNO SIĘ ZGŁASZAĆ ZA POMOCĄ FORMULARZA W GRZE W ZAKŁADCE USŁUGI->ZGŁASZANIE BŁĘDÓW. TUTAJ ZGŁASZAMY JEDYNIE W OSTATECZNOŚCI.
A poniżej ogóle info jak działa cały mechanizm SMS i najczęstsze błędy:
SMS, który wysyłacie nie przychodzi bezpośrednio do gry. Najpierw przychodzi on do pośrednika (właściciel numeru premium), który następnie przesyła go do MF na podstawie treści, która w SMS'ie jest zawarta. Aby SMS był zaliczony dla MF w treści musi znaleźć się przynajmniej początkowa cząstka: HPAY.MF.
Jeśli tu jest popełniony błąd, to SMS nigdy do nas nie dojdzie, a pozostanie u pośrednika, który nie bierze odpowiedzialności za tego typu pomyłki wysyłających (jest to zastrzeżone w ich regulaminie).
Oto rozpiska najczęściej popełnianych błędów, co one powodują i gdzie szukać pomocy:
1) wysyłka pod zły numer - SMS nie dociera do nikogo (o ile nie trafiliśmy przypadkiem w inny aktywny numer) - zatrzymuje się prawdopodobnie w systemie operatora komórkowego, który zazwyczaj kasuje za niego. Reklamacja w tym przypadku jedynie do operatora Waszego telefonu komórkowego. Szanse na odzyskanie - małe, bo operatorzy robią zastrzeżenia w regulaminach, że nie odpowiadają za takie pomyłki
2) wysyłka pod dobry numer, ale ze złą treścią i na tyle złą, że nie ma HPAY.MF.
sms trafia do pośrednika, ale ten nie może zlokalizować do kogo ma go dalej przesłać (SMS zostaje więc u nich i nigdy nie dociera na konto gry) lub jeśli trafiliśmy przypadkiem treścią w inną usługę to wysyła nam kod do tej innej usługi. Wtedy kod z oczywistych przyczyn w MF nie działa. (bo nie został zaliczony na konto gry tylko jakiejś innej firmy)
Reklamacja jedynie do firmy Homepay: https://ssl.homepay.pl/reklamacje/
Oczywiście firma ta zastrzega w regulaminie, że nie odpowiada za tego typu pomyłki i to czy uzna reklamację zależy tylko i wyłącznie od jej dobrej woli.
3) wysyłka pod dobry numer, ze złą treścią ALE z zachowaną cząstką HPAY.MF. - tu już jest dobrze, bo SMS dochodzi do gry i podając numer telefonu i kod (o ile go otrzymaliście) możecie odzyskać takiego SMS'a na swoje konto.
te 3 powyższe błędy zdarzają się najczęściej - 99% przypadków. A pozostały 1%...
4) wszystko wysłaliście dobrze, ale nie dostaliście kodu, natomiast doszedł on do gry - zdarza się to BARDZO RZADKO, ale tu też mogę pomóc jeśli dostanę zgłoszenie poprzez formularz. Dzieje się tak jeśli wystąpi jakiś błąd po stronie waszego operatora komórkowego, który z jakiś powodów nie odesłał Wam kodu. Dokładnie wygląda to tak: Homepay otrzymał waszego SMS'a - powiadomił o tym grę, powiadomił o tym operatora żeby odesłał Wam kod i tu operator zawodzi - na szczęście jest to niegroźne bo skoro SMS jest w grze to można go odzyskać.
5) wszystko wysłaliście dobrze, nie otrzymaliście kodu i nie doszedł on do gry - zdecydowanie najgorszy przypadek - gdzieś wystąpił błąd - albo po stronie operatora komórkowego albo po stronie homepaya. Reklamację zgłaszamy do Homepaya, który powinien to wyjaśnić, a przynajmniej sprawdzić czy błąd nie powstał u nich. Jeśli powstał u nich to go naprawiają, jeśli nie to odsyłają do operatora i tam trzeba reklamację zgłaszać. Oczywiście to wszystko trwa nawet 30 dni i oczywiście jest to zgodne z regulaminem.
Mam nadzieję, że ten opis uzmysłowi Wam, ze admin gry naprawdę nie ma wpływu na większość przypadków, a co ważniejsze - w wyniku większości błędów ponosi straty tak samo jak osoba wysyłająca obarczony błędem SMS.
Ostatnio zmieniony przez Tomi 28-11-2011, 17:29, w całości zmieniany 6 razy
wysłałem formularz ale nie odpowiada mi więc piszę tutaj
wysłałem sms za 35mf zabrało mi około 11zł i przyszła mi wiadomość o treści błąd to nie możliwe bo sprawdzałem z 5razy treść i numer
wysłałem formularz ale nie odpowiada mi więc piszę tutaj
wysłałem sms za 35mf zabrało mi około 11zł i przyszła mi wiadomość o treści błąd to nie możliwe bo sprawdzałem z 5razy treść i numer
a ile czasu czekasz? Czy wysyłałeś jakieś SMS'y bezpośrednio po sobie czy to był jedyny?
prześlij mi na PW wszelkie szczegóły dot. tego SMS. Data wysłania, numer tel, numer na jaki wysłałeś, jaka dokładnie treść. Upewnij się też, że na pewno treść i numer były poprawne. Jeśli masz możliwość zrób zdjęcie z "wiadomości wysłanych" w telefonie.
Czesc mam taki duzy problem wkurz mnie to wysylalem sms-y, raz wyalalem 8 jeden co 1 minute przyszlo tylko 5.... na drugi idzien znowu 3 sms-y wyslalem... żaden nie przyszedl pisalem o tym na dotpay (czy jakos tak) i nic wczoraj 2 sms po 3.66 wyslalem i nic prosze o zworucenie mi tych MF BEde Wdzieczny
Czesc mam taki duzy problem wkurz mnie to wysylalem sms-y, raz wyalalem 8 jeden co 1 minute przyszlo tylko 5.... na drugi idzien znowu 3 sms-y wyslalem... żaden nie przyszedl pisalem o tym na dotpay (czy jakos tak) i nic wczoraj 2 sms po 3.66 wyslalem i nic prosze o zworucenie mi tych MF BEde Wdzieczny
Jeśli czekasz na odp. z Dotpay dłużej niż 7 dni roboczych to:
prześlij mi na PW wszelkie szczegóły dot. tych SMS. Data wysłania, numer tel, numer na jaki wysłałeś, jaka dokładnie treść. Upewnij się też, że na pewno treść i numer były poprawne. Jeśli masz możliwość zrób zdjęcie z "wiadomości wysłanych" w telefonie.
I czy dostałeś jakiekolwiek treści zwrotne, czy pobrane zostały środki z konta? I jaka to sieć?
Dla każdego problematycznego SMS'a oddzielnie całe info.
Do czasu wyjaśnienia problemu nie wysyłaj kolejnych SMS'ów z tego telefonu - możliwe że dostałeś blokadę na premium, szczególnie jeśli to telefon na kartę w plusie. Blokują czasami prewencyjnie gdy jednego dnia wyśle się za dużo SMS'ów pod kolej
Witam ma problem otóz wyslalem SMS na 10 mf i nie chce przyjac kodu ,,,
Wszystko wpisuje dobrze ... jak chce dac reklamacje pisze mi bledny nr telefonu lub kod co jest ??
wyslalem 2 smsy i po 10 mf i dostalem hasla ale dostalem je i wpisalem 100 razy i dobrze i pisze ze jest złe i co ja mam zrobic chcialbym sie skontaktowac z ludzmi odpowiedzialnymi za te sprawy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach