Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:40
Postać ranna = osłabiona

Czy ranna postać powinna atakować słabiej?
Tak, tak jak jest opisane
29%
 29%  [ 34 ]
Tak, ale coś bym zmienił/a
19%
 19%  [ 22 ]
Zdecydowanie nie
51%
 51%  [ 59 ]
Głosowań: 115
Wszystkich Głosów: 115

Autor Wiadomość
cybershot 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 666
Dołączył: 15 Lip 2009
Wysłany: 17-02-2010, 14:32   

I tu właśnie jest odpowiedź, dlaczego rankerzy nie stoją przed miastem.

Walki z noobstatami to w większości przypadków loteria "trafi czy nie" i uwarzacie, że to normalne? Tylko normalna walka ma sens (gdy obaj gracze dają z siebie wszystko żeby wygrać).

MichuL napisał/a:
nie potrafię jedynie zrozumieć czemu gracze próbują zwalczyć build zmianami w silniku gry zamiast pomyśleć i pokonać ich w grze samemu...


Jak już powiedziałem, normalna walka a walka z ns'em to dwie różne rzeczy. Można wymyślać i robić buildy pod noobstaty ale po co? Jest to nieopłacalne.

W turnieju gracze toczą zacięte walki o coraz wyższe miejsca, zostają najlepsi, odpadają najgorsi a tu wbije się jakiś noobstat dla którego wygrana to loteria i przez niego odpada gracz który miał szansę zająć przyzwoite miejsce w turku. Ns'y to choroba tej gry, przez nich ta gra robi się nudna i bezsensowna (tym bardziej turnieje).

Teraz co do samego pomysłu to jestem na tak (nie ukrywam, że głównym powodem mojej decyzji jest chęć zasadzenia kopa w 4litery ns'om).
 
 
kmk995
Użytkownik


Nick: NoneOfYourBusiness
Level: 20
Świat: 3
Dołączył: 21 Lut 2009
Wysłany: 17-02-2010, 15:28   

popieram, cybershot trafiles w sedno sprawy, nie da rady zrobic antynoobstata a zarazem wygrac w turku :/ za duze jest zroznicowanie postaci

kiedys gralem po to aby zrobic jak najlepsza hybryde, dzieki roznym wzorom wyliczalem jak najuzyteczniejsze statystyki ale jak wprowadzilem projekt do rzeczywistosci to sie zawiodlem, przed miastami sa juz same noobstaty i antywoje (w ciagu calego dnia zabilem moze 2 hybrydy, gdzie tu sens grania). dlatego porzucilem to ale mam nadzieje ze kiedys ktos to zmieni
 
 
Crypton 
Game Master



Level: 230
Dołączył: 14 Gru 2006
Skąd: Opole
Wysłany: 17-02-2010, 16:36   

Lord Grindewald napisał/a:
kmk995, masz aspiracje na archeologa?


Odświeżanie starych tematów jest jak najbardziej wskazane, ale tylko
i wyłącznie jeżeli mamy coś SENSOWNEGO do powiedzenia - a on miał,
więc w czym problem?
 
 
michol11
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 111
Dołączył: 18 Sie 2008
Wysłany: 17-02-2010, 19:25   

Crypton napisał/a:
Odświeżanie starych tematów jest jak najbardziej wskazane, ale tylko
i wyłącznie jeżeli mamy coś SENSOWNEGO do powiedzenia - a on miał,
więc w czym problem?


Nie chce cie pouczać, ale co to mialo wnieść do tematu tak samo jak to?
Crypton napisał/a:
Lord Grindewald napisał/a:
kmk995, masz aspiracje na archeologa?


Co do pomyslu tez jestem na tak, chociaż wiadome, że ns, rzadko kiedy atakuje 1;) wyjatki to Ns vs Ns:) no ale to szczegół,
cybershot napisał/a:
Jak już powiedziałem, normalna walka a walka z ns'em to dwie różne rzeczy. Można wymyślać i robić buildy pod noobstaty ale po co? Jest to nieopłacalne.

W turnieju gracze toczą zacięte walki o coraz wyższe miejsca, zostają najlepsi, odpadają najgorsi a tu wbije się jakiś noobstat dla którego wygrana to loteria i przez niego odpada gracz który miał szansę zająć przyzwoite miejsce w turku. Ns'y to choroba tej gry, przez nich ta gra robi się nudna i bezsensowna (tym bardziej turnieje).


przychylam sie do tej mysli ;) trudno jest zrobic "anty" i wygrac turek, bo jest spore prawdopodobieństwo, że akurat trafi sie na woja/maga i one hit and dead;p
_________________
Pewnego dnia spotka cie coś przez co bedziesz cierpieć do końca życia.
 
 
Walkmen 
Game Master Roku 2009!



Profesja: Wojownik
Nick: Walkmen
Level: 164
Wiek: 50
Dołączył: 08 Paź 2008
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 17-02-2010, 19:44   

michol11 napisał/a:
trudno jest zrobic "anty" i wygrac turek, bo jest spore prawdopodobieństwo, że akurat trafi sie na woja/maga

Wcale tak nie jest trudno określić z kim się będzie walczyło w finale kiedy jeszcze turniej się nie rozpoczął.
Gdy ja brałem udział w turniejach w przedziale 141 - 160 to podczas zapisów potrafiłem określić czy trafię na maga czy nie, lub mówiąc inaczej potrafiłem przeanalizować kombinacje graczy w poszczególnych turach aż do ostatniej walki. W taki sposób, zauważyłem, że kilku graczy również ustawiało staty z intą na 10pkt i dochodzili dość wysoko (półfinał) bo wiedzieli, że na walkę z magiem nie mają szans (choć magowie również brali udział w turnieju).
Może dla niektórych to nie jest nie do ogarnięcia ale uwierzcie, że wcale to nie jest aż takie skomplikowane.
_________________
1. Dajcie mi nick a znajdę na niego paragraf ;)
2. Jeżeli masz mi coś do zarzucenia wiedz, że Twoje poczynanie będzie skutkowało zablokowaniem kilku kont z najbliższego grona (oczywiście uzasadnione).
 
 
Pieniu 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Pieniu Knight
Level: 300
Dołączył: 24 Cze 2008
Wysłany: 17-02-2010, 19:51   

ja zawsze robię resa i wchodzę do turnieju czekam aż się rozpocznie i wyliczam z kim będę walczyć ;p bo po co mam dawać w inte jak walczę tylko z wojami ^^ większe szanse na wygraną niż robić hybryde od razu
 
 
Walkmen 
Game Master Roku 2009!



Profesja: Wojownik
Nick: Walkmen
Level: 164
Wiek: 50
Dołączył: 08 Paź 2008
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 17-02-2010, 20:01   

Pieniu napisał/a:
ja zawsze robię resa i wchodzę do turnieju czekam aż się rozpocznie i wyliczam z kim będę walczyć

Nie jesteś jedynym ale nauczyłeś się tego zdobywając doświadczenie biorąc udział w turniejach. I o to przecież tutaj chodzi by w jakiś sposób przechytrzyć drugiego gracza.
Z Kubusia Puchatka: "myśl, myśl, myśl" każdemu się przyda a osiągnie to co pragnie.
_________________
1. Dajcie mi nick a znajdę na niego paragraf ;)
2. Jeżeli masz mi coś do zarzucenia wiedz, że Twoje poczynanie będzie skutkowało zablokowaniem kilku kont z najbliższego grona (oczywiście uzasadnione).
 
 
Sax 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 245
Wiek: 34
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Ełk
Wysłany: 18-02-2010, 09:00   

Pomysł chyba kiedyś był proponowany tylko nie wiem przez kogo :-| ale co do samej takiej innowacji w systemie walk myślę, że nie ma ona racji bytu. Dlaczego ? Bo MF nie oszukujmy się nie jest tego typu grą a myślę, żeby coś takiego trzeba było wprowadzić trzeba by było odwrócić cały system walk do góry nogami a na to czasu już Administracja nie ma czasu ani chęci. Może w MFO3 chociaż też wątpię bo pewnie będzie zmieniona szata graficzna ale system będzie ten sam.
_________________
"Cel uświęca środki"
 
 
Tabaluga 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Gumbas1994
Level: 24
Dołączył: 16 Gru 2009
Wysłany: 19-02-2010, 14:45   

a ja myślałem że propozycja polega na tym że pokazuje kto ile ma hp bo piszę że ma 524 HP a tak naprawdę ma mniej :/
_________________
Wallkmen wystarczyło przeczytaj prezentację:

1.To moje konto główne pozostałe konta proszę zbanować/usunąć
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom