Wysłany: 20-02-2010, 12:13 Propozycje do najnowszej wersji MFO - urozmaicenie gry
Prosiłbym, żeby nie zamykać szybko tego tematu, ponieważ jest tu dość dużo kwestii, które chciałbym poruszyć
I NOWE PROFESJE
Wiem, wiem, że już to było i do obecnej wersji MFO to się nie przyda, ale do MFO 3 - kto wie??
Propozycja:
6 profesji w grze:
Wojownik - charakteryzuje się świetną obroną ciosów i dobrą szybkością. Ma możliwość używania dwóch broni jednoręcznych jednocześnie.
Mag - potężny czarownik, który potrafi zadawać spore obrażenia magiczne
Paladyn - niesamowicie dobrze zbudowany mężczyzna. Przeważnie atakuje bronią dwuręczną. Nie jest zbyt szybki. Niesamowita siła i wielka żywotność to jego atuty.
Druid - potrafi stosować zupełnie inne ataki niż mag. Żyje w zgodzie z naturą, dlatego też umie panować nad żywiołami. Jego leczenie i doskonalenie gemów jest o 20% efektywniejsze.
Łucznik - Piekielna dobra szybkość i niesamowita celność, to cechy łucznika. Jest bardziej podatny na obrażenia, ale ma dobrze opanowane zaklęcie leczenia, które ulecza go o dodatkowe 10%
Snajper - Nie ma co się śpieszyć!! Szybkość nie jest tu najważniejsza!! Trzeba po prostu dobrze wycelować, puścić cięciwę i ... cel unieszkodliwiony.
Odpowiedniki i "o co w tym chodzi" :
Wojownik - można przyjąć go za obecnego, normalnego wojownika
Mag - podobnie jak z wojownikiem, normalny mag
Paladyn - odpowiednik obecnego, woja hitera
Druid - to jakby "nowa klasa", jego atrybuty wynoszą po 10, "nabijanie gemów" jest o 20% szybsze tzn. dostaje 20 % więcej expa (AP), leczy się o 20% więcej niż normalnie, niestety atak ma gorszy od maga
Łucznik - odpowiednik obecnego speedera
Snajper - odpowiednik noobstata lecz charakteryzujący się mniejszą ilością HP, potężną dawką szczęścia i niesamowitym atakiem
II NOWE UZBROJENIE
Jest to powiązane z poprzednim punktem, ale chodzi tu o uzbrojenie dla profesji łuczniczych, tzn. łuki, kusze, strzały, bełty.
Ponadto proponuję wprowadzenie jednorazowych czarów - zwoi, które można wykorzystać niezależnie od lvla, ale można je wykorzystać tylko raz.
III ZWIĘKSZENIE OBSZARU MAPY
Pewnie było to nieraz, ale chyba mnie rozumiecie
IV ZAMIANA OGRANICZENIA RUCH ->CZAS
No właśnie, jeżeli obecna mapa zostałaby zwiększona to ograniczenia z pewnością sprawdziłoby się. Dajmy na to na 1 lvl mamy czas gry do dyspozycji 1h tzn. mamy 1h godzinę gry - poruszania się po wybranych lokacjach (niedotyczyło by to miast i kilku innych lokacji). Jedna minuta gry ładowałaby się np. 10 minut. Za każdym wbitym poziomem maksymalny czas gry zwiększa się o 15 sekund. A jak czasu nie ma to można go doładować Oczywiście jak idziemy np. ŚQ to czas możemy sPAUZOWAĆ ;D
V LIMIT WAGOWY
Im większa siła tym więcej można udźwignąć - każdy przedmiot miałby swoją wagę. Nie można wszystkiego wziąść ze sobą
VI BONUSY PROFESJI I SUPERPROFESJE
Teoretycznie mogłem napisać to szybciej, ale lepiej jak to jest tutaj
Każda postać zamiast eq na początek, dostawałaby bonusy dodatnie lub też ujemne:
I Superprofesje to np. byłby mag ciemności, albo wojownik światła. Na określonym lvl np. 150 robimy quest do jakiego "ugrupowania" chcemy należeć: ciemności czy światła. Po ukończeniu questa nasze bonusy rosną *2 (zarówno dodatnie jak ujemne) np
Wojownik ciemności - szybkość +20%, witalność + 30%
Snajper światła - żywotność - 20%, witalność - 20%, inteligencja -20%, szybkość - 30%, siła +40%, szczęście + 60%
Oceniajcie!!!
_________________ Preszedłem fabułę na s2 jako drugi. Cel wykonany. Teraz można szczycić się, a ludzie traktują Cię z powagą i uszanowaniem...
Pamiętaj że jest to gra przeglądarkowa i nie będzie tutaj milion rozwiązań co do broni, jednorazowych zwojów czy klas postaci. Moim zdaniem sukces tej gry to było szybka, przyjemna i nieskomplikowana rozgrywka. Teraz gracze narzekają, że jest za ciężko a jak będzie milion rozwiązań to będzie jeden lament, że chcemy MFO2 a nie ten syf MFO3 ;p
Nie gram w tibię to raz, bo to jest taki syf i nie mogę na to patrzeć. Wcale nie chcę tego upodabniać do tibii
Chcę pomóc, a wy zaraz mnie "atakujecie"
_________________ Preszedłem fabułę na s2 jako drugi. Cel wykonany. Teraz można szczycić się, a ludzie traktują Cię z powagą i uszanowaniem...
Nie głosuje na żadne, czemu? Bo zrobi się "Tibia Lowcore Version Unlimited"...
Wszystkie są zbędne, no jedynie za powiększeniem mapy mogę być, ale za niczym więcej... Co ma powiedzieć mag do pkt V? Będzie mógł tylko różdżkę/tarcze nosić bo ma 10 siły w bazie?... Porazka.
MFO stałoby się popularniejsze!!! W takich tibiach, margonemach, czy Ragnarokach nie ma fabuły!!! W MFO jest!! Kilka znacznych ulepszeń + fabuła i MFO wraca na szczyt gier MMORPG!!
[ Dodano: 20-02-2010, 12:30 ]
Aquagen napisał/a:
Nie głosuje na żadne, czemu? Bo zrobi się "Tibia Lowcore Version Unlimited"...
Wszystkie są zbędne, no jedynie za powiększeniem mapy mogę być, ale za niczym więcej... Co ma powiedzieć mag do pkt V? Będzie mógł tylko różdżkę/tarcze nosić bo ma 10 siły w bazie?... Porazka.
Nie!!! rzeczy, dla maga będą lżejsze, poza tym, na początku mamy bazową ilość limitu wagi np. 4000 weight, a taka, rożdżka waży dajmy na to 50
_________________ Preszedłem fabułę na s2 jako drugi. Cel wykonany. Teraz można szczycić się, a ludzie traktują Cię z powagą i uszanowaniem...
Co wy macie do tej tibii ;d ja grałem w nią sporo czasu mam ponad 120lvl i nie raz pacc i można dobrze zarobić do mfo ^^ chłopak ma bujną wyobraźnie^^ ja tam wszystko zaznaczyłem w głosowaniu ;d
Mzino, to zrób sobie grę z twoimi "ulepszeniami" (dla mnie "ugorszeniami", jak i pewnie dla większości tego forum i gry...).
MZino napisał/a:
MFO stałoby się popularniejsze!!! W takich tibiach, margonemach, czy Ragnarokach nie ma fabuły!!! W MFO jest!! Kilka znacznych ulepszeń + fabuła i MFO wraca na szczyt gier MMORPG!!
Wejdź na ich fora, i daj w propozycjach stworzenie fabuły. Na pewno znajdzie się jakiś móżdżek który to zrobi.
Aquagen napisał/a:
Co ma powiedzieć mag do pkt V? Będzie mógł tylko różdżkę/tarcze nosić bo ma 10 siły w bazie
Nie udzieliłeś mi nadal na to odpowiedzi. Skoro coś wymyślasz, to przemyśl to parę razy. Bo dla mnie ten podpunkt, wyklucza maga z gry...
@edit
Jednak udzieliłeś, co prawda i tak jest pomysł do ... sam wiesz czego.
Ale powiedz, czemu ci zależy, żeby w mfo weszły takie puste pomysły zaabsorbowane z gier typu Tibia, Margonem itp.? Mfo ma swój unikalny klimat i styl, który jest fenomenem wśród tych gier ;>
Puste może są dla ciebie (bez urazy) dla mnie te pomysły są ciekawe. Czemu podchodzicie do tego pesymistycznie??? Nie chcę, żeby MFO było idealną kopią Margonema, a o tibii to już nie wspomnę. Boicie się nowych wyzwań?? Bo jak w MFO2 jestem "masterem" to w MFO3 też muszę być?? Odpuśćcie! Grałem w Tibię wbiłem 2 lvl - odechciało mi się, grałem w margonema wbiłem 20 lvl - odechciało mi się. Nie biorę tych pomysłów z wyżej wymienionych gier!!!
_________________ Preszedłem fabułę na s2 jako drugi. Cel wykonany. Teraz można szczycić się, a ludzie traktują Cię z powagą i uszanowaniem...
nie chodzi o to że nie chcemy nowych wyzwań tylko w MFie one nie mają sensu. MF jest grą taką jaką jest a to że nie jest taka skomplikowana i przyjemna dla graczy już ją wyniosło do góry i ma swoją rangę i ludzie ją znają. MFO3 będzie trochę inne ale raczej nie będzie az tylu zmian bo w sumie te pomysły przypominają mi gry typu Baldur's Gate czy Diablo a o to tutaj chyba nie chodzi
Jak kiedyś Tomi powiedział MFO3 to już nie będzie ta sama gra co MFO2, jednakże zbyt radykalne zmiany nie będą mile widziane przez większość graczy. Jestem na nie.
_________________ Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi, kto wędruje,
Nie każdą siłę starość zniszczy.
Korzeni w głębi lód nie skuje,
Z popiołów strzelą znów ogniska,
I mrok rozświetlą błyskawice.
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król tułacz wróci na stolicę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach