Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:42
Nowe warunki w inteligencji
Autor Wiadomość
Ziomusiq 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 120
Wiek: 30
Dołączył: 29 Gru 2006
Wysłany: 30-03-2010, 11:21   Nowe warunki w inteligencji

Ostatnio sporo walczę i jakby nie patrzyć to czegoś w tych skryptach brakuje, np.
Jeśli moja ilość HP jest mniejsza od dotychczas najsilniejszego ciosu przeciwnika...
Jeśli ilość HP przeciwnika jest mniejsza od dotychczas najsłabszego mojego ciosu...
Jeśli moja dotychczasowa celność jest większa od X%... (to odnośnie bezpieczniejszej "dobitki")
Jeśli przeciwnik bije z fizyka, a jego najsilniejszy zwykły cios do tej pory *1,4(krytyk) jest większy od mojego hp
Jeśli używam dwóch gemów to sprawdź który z nich działa mocniej
Jeśli obrażenia z żywiołu X są o Y % większe od żywiołu Z
+pamiętam pare sensownych propozycji(chociażby wybór gwiazdki gemu)

Niektóre walki idzie przegrać nie z powodu swojego błędu, a z powodu ułomności skryptów, a tak być NIE powinno...

Inne sensowne pomysły mile widziane...
_________________
 
 
 
Eth Ron 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: -1
Wiek: 41
Dołączył: 30 Mar 2010
Wysłany: 30-03-2010, 12:34   

Jak dla mnie może być,ale co za tym idzie potrzeba o wiele większej ilości komend w danym skrypcie inteligencji...

Pomysł dobry i powinien być rozpatrzony przez ADMINISTRACJĘ ;P
 
 
jasefff 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 110
Dołączył: 12 Sty 2010
Wysłany: 30-03-2010, 14:23   

ale wtedy walka zawsze toczyla by sie do konca mixow... gdyz na kryta by sie juz nie padalo.. udoskanolilo by to dobijanie... niee to wteedy wyeliminuje unikatowe statystyki... :} bo nikt by juz luckerem nie gral bo na kryta i tak nie zjedziesz :}
 
 
Demonstration 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Yashi
Level: 999
Dołączył: 26 Lut 2010
Wysłany: 30-03-2010, 14:52   

To odnośnie bezpiecznej dobitki mi się podoba. Jednak, tak jak napisał jasefff, przez niektóre nowości gra luckerem nie sprawiałaby takiej frajdy. :D

A ja przy okazji chciałbym wnieść w ten temat pomysł odnośnie większej ilości poleceń. Na wyższych levelach są bardzo przydatne. Na przykład zmiana z pięciu na sześć lub siedem pozwoliłaby nam już na użycie większości miksturek. ;)
Ps. Szczególnie uciążliwe u magów.
 
 
 
minek123 
Moderator



Profesja: Mag
Nick: Jack Sparrow
Level: 260
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2007
Wysłany: 30-03-2010, 15:58   

https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?p=381094#381094
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?p=351610#351610
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?p=294713#294713

+ TODO
Cytat:
• Rozbudowanie inteligencji o "moc ostatnio otrzymanego ciosu"
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 30-03-2010, 16:16   

Jakiś czas temu przeglądałem tego typu propozycje i tak na dobrą sprawę niewiele jest konkretnych propozycji... Także śmiało możecie puścić wodze fantazji, niewykluczone, że część propozycji zostanie wykorzystanych.
Eth Ron napisał/a:
Jak dla mnie może być,ale co za tym idzie potrzeba o wiele większej ilości komend w danym skrypcie inteligencji...

Temat dotyczy nowych warunków w skryptach inteligencji i na tym radzę się skupić. Jeśli któreś z proponowanych rozwiązań trafią do gry, a będzie brakować na nie miejsca, to wtedy wrócimy do tematu.
jasefff napisał/a:
ale wtedy walka zawsze toczyla by sie do konca mixow...

Zawsze można zwiększyć ilość rund w walce, hehe..
Demonstration napisał/a:
To odnośnie bezpiecznej dobitki mi się podoba. Jednak, tak jak napisał jasefff, przez niektóre nowości gra luckerem nie sprawiałaby takiej frajdy. :D

W planach (zdaje się, że jest na TODO) są również walki manualne, wtedy też będziesz narzekał? ; >
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 32
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 30-03-2010, 20:52   

Dobre propozycje ZQ, ale juz chyba ktos o tym wspominal zarowno w tematach jak i na SB z kims o tym gadalem na bank ;]
Ale fajnie by bylo, jakby wprowadzono to jeszcze w obecnej wersji gry.....
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
Eth Ron 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: -1
Wiek: 41
Dołączył: 30 Mar 2010
Wysłany: 31-03-2010, 12:47   

dobrze by było gdyby tak zwiększyć ilość pt. za uzyskanie następnego poziomu np. 20 za lv żeby była jakaś większa różnorodność statystyk między graczami.
Potwory i Bossy były by mocniejsze rzecz jasna ;] ...

Jeżeli chodzi o osoby które mają aktualnie od 2lv wzwyż to albo będą mieli dwukrotnie większe wszystkie statystyki wykluczając miejsca gdzie nie mają nic wsadzone np. woj nic w magie czy mag w siłę ...

Wszystkie przedmioty odpowiedzialne za odnawianie HP i MP zostałyby także polepszone o 100% np. mikstury życia lv1 zamiast odnawiać 500 hp odnawiałyby 1000 hp itd.

Ekwipunek nie koniecznie musiałby zostać także zmodyfikowany na lepszy ale w sumie skoro statystyki,mikstury mają być ulepszone to czemu nie eq :mrgreen:
_________________
class="postlink"><span style="color: red;">Piszę poprawnie po polsku</span></a></span>.
Ty także?
 
 
Demonstration 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Yashi
Level: 999
Dołączył: 26 Lut 2010
Wysłany: 31-03-2010, 13:02   

Eth Ron napisał/a:
dobrze by było gdyby tak zwiększyć ilość pt. za uzyskanie następnego poziomu np. 20 za lv żeby była jakaś większa różnorodność statystyk między graczami.
Potwory i Bossy były by mocniejsze rzecz jasna ;] ...

Jeżeli chodzi o osoby które mają aktualnie od 2lv wzwyż to albo będą mieli dwukrotnie większe wszystkie statystyki wykluczając miejsca gdzie nie mają nic wsadzone np. woj nic w magie czy mag w siłę ...

Wszystkie przedmioty odpowiedzialne za odnawianie HP i MP zostałyby także polepszone o 100% np. mikstury życia lv1 zamiast odnawiać 500 hp odnawiałyby 1000 hp itd.

Ekwipunek nie koniecznie musiałby zostać także zmodyfikowany na lepszy ale w sumie skoro statystyki,mikstury mają być ulepszone to czemu nie eq :mrgreen:


A moim zdaniem to nie ma żadnego sensu. ;)
Trzeba by zmieniać praktycznie całą grę. Na dodatek na późniejszych lvl byłyby takie różnice w statach, że walki nie byłyby ani trochę wyrównane.
Ps. Wybrałeś chyba zły temat. :cool:
 
 
 
Eth Ron 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: -1
Wiek: 41
Dołączył: 30 Mar 2010
Wysłany: 31-03-2010, 13:11   

Cytat:
Jeżeli chodzi o osoby które mają aktualnie od 2lv wzwyż to albo będą mieli dwukrotnie większe wszystkie statystyki wykluczając miejsca gdzie nie mają nic wsadzone np. woj nic w magie czy mag w siłę ...


ew. można by dać darmowy reset statystyk ;P

Dlaczego nie ma żadnego sensu ?
Co do tego że walki "nie byłyby ani trochę wyrównane" to nie całkiem prawda...
Jeżeli ktoś nie umie rozkładać statystyk no to rzecz wiadoma że powinien przegrać z tym co potrafi...
_________________
class="postlink"><span style="color: red;">Piszę poprawnie po polsku</span></a></span>.
Ty także?
 
 
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 32
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 31-03-2010, 14:04   

I co da dwukrotne zwieksze statystyk? Baaardzo malo widoczna bedzie roznica, niepotrzebne to, tylko zamieszania wiecej bedzie.
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
real madryt xD 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: real madryt xD
Level: 222
Dołączył: 21 Lip 2008
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 31-03-2010, 22:18   

Ja dodam tylko tyle ze wszystko co napisales da sie zamknac w tych 5 skryptach nie od razu gdyz musisz znac sredni cios przeciwnika a pozniej cała reszte idzie obliczyc biorac pod uwage efektywnosc rozbieznosc siły ciosow i krytykow. To nawet da sie zrobic na oko +/- oczywiscie. Dlatego powiekszenie inteligencji o kolejne skrypty byly by zbyt wielkim ułatwieniem. Myślenie to klucz do sukcesu, jedni walcza i przegrywaja inni odwrotnie nie kazdy przeciez bedzie wygrywal ;)

Co do tłumaczenia ze wiecej mozna by uzyc miksow z tego co mi wiadomo wprowadzenie 50 tur zamiast starych 30 mialo zapobiec ciaglym remisa i w koncu pokazac który gracz jest lepszy a który gorszy wprowadzenie inteligencji=wiecej ilosci miksow=powrot do punktu wyjscia. Co juz kiedys pisalem zaraz po wprowadzeniu aktualizacji gry. Nie Nie Nie!!
 
 
Demonstration 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Yashi
Level: 999
Dołączył: 26 Lut 2010
Wysłany: 31-03-2010, 22:40   

real madryt xD napisał/a:
Ja dodam tylko tyle ze wszystko co napisales da sie zamknac w tych 5 skryptach nie od razu gdyz musisz znac sredni cios przeciwnika a pozniej cała reszte idzie obliczyc biorac pod uwage efektywnosc rozbieznosc siły ciosow i krytykow. To nawet da sie zrobic na oko +/- oczywiscie. Dlatego powiekszenie inteligencji o kolejne skrypty byly by zbyt wielkim ułatwieniem. Myślenie to klucz do sukcesu, jedni walcza i przegrywaja inni odwrotnie nie kazdy przeciez bedzie wygrywal ;)

Co do tłumaczenia ze wiecej mozna by uzyc miksow z tego co mi wiadomo wprowadzenie 50 tur zamiast starych 30 mialo zapobiec ciaglym remisa i w koncu pokazac który gracz jest lepszy a który gorszy wprowadzenie inteligencji=wiecej ilosci miksow=powrot do punktu wyjscia. Co juz kiedys pisalem zaraz po wprowadzeniu aktualizacji gry. Nie Nie Nie!!


A ja jestem przeciwnikiem tych 50 tur. Gdy nie były one wprowadzone, to ludzie częściej grali magami. Teraz zwykłych magów jest garstka. Moim zdaniem remisów i tak było niewiele. Oczywiście nie licząc s3, bo tam noobki stojące pod lange to zupełnie inna bajka.

Myślę, że te 30 tur mogłoby być z powrotem wprowadzone, ale tylko na s1 i s2. Na późniejszych levelach, jak już wspominałem, remisów jest bardzo mało.
 
 
 
real madryt xD 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: real madryt xD
Level: 222
Dołączył: 21 Lip 2008
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 31-03-2010, 22:46   

Bardzo mało? chyba nie wiesz co mowisz 80% moich walk konczylo sie remisem gdyz sam sobei zobacz zakładajac ze wiekszosc graczy to anty do tego 5x4=20
czyli 20 miksow. Przy walkach anty atakujac gracza zcesto nie wezmiesz pol hp nei zmuszasz go do leczenia wszystko wiec opiera sie na dublu badz mocniejszym krytyku czyli na poprostu szczesciu ze wszystko wejdzie wtedy kiedy ma wejsc chyba nie na tym to ma polegac.

Co do magow zobacz sobei kto wygral turnieje (nieskonczona ilosc tur) wojowie czy magowie ( mowie o wyzszych lvl ) po tym update mag ma jeszcze latwiej nie dsc ze jakos rok temu obnizyli czestotliwosc krytyka to teraz nowe gemy eq itp mag ma latwo o ile potrafi sie nim grac
 
 
Demonstration 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Yashi
Level: 999
Dołączył: 26 Lut 2010
Wysłany: 31-03-2010, 22:51   

Wątpię, że magowie po tym update mają jeszcze łatwiej. Chyba nie pamiętasz, ile procent remisów było kiedyś na wyższych lv. Rzadko zdarzały się remisy, sam nie zauważasz, że gra magiem nie jest już tak przyjemna? :neutral:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom