Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:42
Nowe warunki w inteligencji
Autor Wiadomość
SaKe 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Cervantez
Level: 230
Wiek: 32
Dołączył: 27 Paź 2006
Wysłany: 31-03-2010, 23:01   

Jejciu jej, wystarczy dobra inteligencja i miksy, troche pomyslec i wio...
_________________


pyry nie som strofe
Pisze nie poprawnie po polskiemu.
 
 
 
real madryt xD 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: real madryt xD
Level: 222
Dołączył: 21 Lip 2008
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 31-03-2010, 23:49   

Czytaj kilka postow wstecz napisalem podobnie ^^
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 01-04-2010, 00:44   

real madryt xD napisał/a:
Dlatego powiekszenie inteligencji o kolejne skrypty byly by zbyt wielkim ułatwieniem.

Nie bierzesz pod uwagę tego, że planowane są również walki rozgrywane manualnie, dlatego zwiększenie elastyczności skryptów inteligencji jest brane pod uwagę.
real madryt xD napisał/a:
Co do tłumaczenia ze wiecej mozna by uzyc miksow z tego co mi wiadomo wprowadzenie 50 tur zamiast starych 30 mialo zapobiec ciaglym remisa i w koncu pokazac który gracz jest lepszy a który gorszy wprowadzenie inteligencji=wiecej ilosci miksow=powrot do punktu wyjscia.

Temat dotyczy nowych WARUNKÓW w skryptach, a nie większej ilości POLECEŃ, więc skąd miałoby się wziąć "większa ilość miksów" (i miejsca na nie)?
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
real madryt xD 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: real madryt xD
Level: 222
Dołączył: 21 Lip 2008
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 01-04-2010, 01:29   

ADIHC1 napisał/a:
Nie bierzesz pod uwagę tego, że planowane są również walki rozgrywane manualnie, dlatego zwiększenie elastyczności skryptów inteligencji jest brane pod uwagę.


Chodzilo mi o te walki które sa narazie bez planowanych manulanych gdyz to raczej odległa przyszlosc dlatego sie na nie nie skupiam ;)

Cytat:
Temat dotyczy nowych WARUNKÓW w skryptach, a nie większej ilości POLECEŃ, więc skąd miałoby się wziąć "większa ilość miksów" (i miejsca na nie)?


Taka moja niekoniecznie sluszna interpretacja
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 01-04-2010, 17:26   

real madryt xD napisał/a:
Chodzilo mi o te walki które sa narazie bez planowanych manulanych gdyz to raczej odległa przyszlosc dlatego sie na nie nie skupiam ;)

W tej wersji nowe warunki i tak pewnie się nie pojawią.
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
Aerotec 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Grindelwald
Level: 120
Wiek: 32
Dołączył: 23 Gru 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-04-2010, 17:09   

Tak jak jest jest dobrze,lucker też chce sobie pograć, a zwłaszcza ten z oryginalnymi statami :D
 
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 02-04-2010, 17:34   

Widzę, że nie potraficie trzymać się tematu. Wasza strata ; >
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 08-04-2010, 00:40   

Temat otwieram, za jakikolwiek offtop będę surowo karał.
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
azkero
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: azkero
Level: 53
Wiek: 37
Dołączył: 16 Cze 2007
Wysłany: 06-05-2010, 16:06   Re: Nowe warunki w inteligencji

Ziomusiq napisał/a:
Ostatnio sporo walczę i jakby nie patrzyć to czegoś w tych skryptach brakuje, np.
1 Jeśli moja ilość HP jest mniejsza od dotychczas najsilniejszego ciosu przeciwnika...
2 Jeśli ilość HP przeciwnika jest mniejsza od dotychczas najsłabszego mojego ciosu...
3 Jeśli moja dotychczasowa celność jest większa od X%... (to odnośnie bezpieczniejszej "dobitki")
4 Jeśli przeciwnik bije z fizyka, a jego najsilniejszy zwykły cios do tej pory *1,4(krytyk) jest większy od mojego hp
5 Jeśli używam dwóch gemów to sprawdź który z nich działa mocniej
6 Jeśli obrażenia z żywiołu X są o Y % większe od żywiołu Z
+pamiętam pare sensownych propozycji(chociażby wybór gwiazdki gemu)

Niektóre walki idzie przegrać nie z powodu swojego błędu, a z powodu ułomności skryptów, a tak być NIE powinno...

Inne sensowne pomysły mile widziane...


1 i 2 i co niby miało by się robić podczas kiedy masz 1000hp? dostajesz ciosy po 200, leczysz się od 700hp, a niby by ci się miało leczyć dopiero jak ci zostanie 201 hp :D ?
taką inteligencję już da radę się ustawić w walce przeciw magom, ale trzeba pomyśleć
dlatego, nie wiem dlaczego żeby zamiast pomyśleć wszyscy mieli by ustawione wszystko na tacy ;>
3. zupełnie bezsensu.
4. nie kapujem...
5. to sobie sam możesz sprawdzić, po logach gracza, czy też ew. w pierwszej walce a później rewanż
6. hm...

PS. zatem ustaw teraz inteligencje defensywne bo takie tez są, przeciw 3,4,6 :) have fun!

jedyna słuszna propozycja do wprowadzenia to zwiększenie ilości poleceń do około 13/15 ;]
bo tak można zrobić inteligencję perfekcyjną nawet kiedyś sobie to obliczyłem, oczywiście nawet dobrze by było zwiększyśc polecenia o jeden a szczególnie dla magów bo oni muszą o wiele więcej rzeczy uzyc niz wojowie, troszkę to niesprawiedliwe ale jak na razie nikt nie narzeka ;]
_________________
świat 1 azkero



AC MILAN :****
 
 
PunxNotDead
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: CortKatana
Level: 11
Świat: 3
Dołączył: 12 Mar 2010
Wysłany: 18-06-2010, 18:02   

Może nieco odkopuję ,ale jestem jak najbardziej za.

Ktoś się zna choć trochę na programowaniu w C/C++? no to tam podstawowym elementem języka jest warunek. Inteligencja działa tutaj podobnie, tzn na zasadzie takiej że jeśli zajdzie dana sytuacja, nasza postać wykona naszą reakcję. Np Azkero nie rozumie punktu czwartego - krytyk jest zawsze równy 140% najsilniejszego normalnego hita. Przypuśćmy sytuację w której
Ktoś zabrał ci 500 hp, pozostało ci 600.(widać ile masz ,prawda?) Hity niby są mniejsze niż połowa hp, ale koleś może walnąć krytyka (jeśli jest wojem) i zadać 500*1,5=700. wtedy padasz. jeśli twoja postać ''widzi'' że padłaby od krytyka,to się leczy mimo iż ma ustawione leczenie od 50% w górę.

Albo jest taka sytuacja: Np jest walka, i koleś mi zadaje hity po 550, a ja się leczę po 500. jeśli on ma podobnie lucka co ja, to nie mam szans, i nie ma sensu się w kółko leczyć i tracić po 50 hp aż po kilku ciosach mnie zabiją, bo ''za mało mi leczyło''. więc jeśli hit jest większy niż moje ostatnie uleczenie, nie leczę się tylko biję dziada, on się leczy. w końcu przychodzi mój ratunek - double hit, wtedy ustawiamy inteligencję:

Jeśli: Mam podwójnego hita>ulecz się. Co w tym dziwnego? jakbyś nie miał takiego polecenia, nie uleczyłbyś się nawet gdybyś miał podwójnego hita, bo wyłączyłbyś leczenie, a tak to byś mógł użyć leczenia w odpowiednim momencie i nie paść...


Dodatkowo proponuję dołożyć countery (który raz już pojawia się krytyk przez ilość tur walki np) i rozbudowanie tego o argumenty AND i OR, jest jeszcze XOR ale nie pamiętam o co tam chodziło.


Jeśli -> moja szybkość jest większa od przeciwnika
(AND)
Jeśli -> On ciagle zadaje mi hity powyżej (50% mojego hp)
To -> lecz się i atakuj gościa przy podwójnym hicie.


Albo coś nie wiem komu to potrzebne, może dla jakiejś hybrydy?
Jeśli -> ostatni cios wroga nie trafił
(OR)
Jeśli-> mam podwójnego hita
To -> użyj ataku z gemu.

Wiem że to wyższa szkoła jazdy, ale co bardziej inteligentni gracze będą mieli możliwości rozwoju.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom