Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
24-02-2015, 23:42
mixy zycia lv 7
Autor Wiadomość
Lord Grindewald 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Lightning
Level: 111
Wiek: 115
Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Lothlorien
Wysłany: 03-02-2010, 15:56   

Tabaluga napisał/a:
no ta a potem będziecie chceli jeszcze mixy życia lv 8,9,10 i aż do miliona !!! :mad:

nie gadaj głupot.
Na wysoki lv przydałoby się coś innego niż tylko eliksiry. Na np. 180 Lv mixy życia lv7 HP+ 17000, do których dostęp jest bardzo trudny mogłyby pomóc.
_________________
Nie każde złoto jasno błyszczy,
Nie każdy błądzi, kto wędruje,
Nie każdą siłę starość zniszczy.
Korzeni w głębi lód nie skuje,
Z popiołów strzelą znów ogniska,
I mrok rozświetlą błyskawice.
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król tułacz wróci na stolicę.
 
 
SsaNseL 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: No Pleas
Level: 11
Świat: 3
Dołączył: 16 Sty 2010
Wysłany: 03-02-2010, 16:08   

Lepiej 1Kawałek Platyny - 1szt. Mikstura życia Lv7 10szt to za dużo za 1 kawałek Platyny Jak To ma Być koniec Gry To niech Mikstura życia Lv7 bedzie żadkośćią w zdobyciu ;] Czeba bedzie sie potrudzić; D
_________________
BaKu BaKu !
 
 
real madryt xD 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: real madryt xD
Level: 222
Dołączył: 21 Lip 2008
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 03-02-2010, 17:39   

Hmm a moze takie pytanie po co wam kolejne micy ? malo jest ? Ja uwazam ze duzo a moze i za duzo w stosunku do skryptow w inteligencji wiec mix lv7 namieszalby jeszcze bardziej i przyczynil sie do tego ze gracze walczyliby po to aby przetrwac a nie wygrac bledny tok myslenia moim zdaniem, wprowadznie 50 tor mialo temu zapobiedz jak sadze. kolejny mic kolejne tury leczenia wiec po co zmiany w PvP ? Byly by daremne. Jesli chodzi o bossy to wiesz moze odrazu miksy lv10 zeby 130 vl zabijal bossy :roll: Wbij lvl a pokonasz nie uzywajac nawet eliksirow lub w male ilosci na ktore na pewno bedzie Cie stac.
 
 
Grajcz 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 340
Świat: 1+2+4
Wiek: 33
Dołączył: 23 Lis 2008
Wysłany: 03-02-2010, 19:52   

Dobry pomysł, popieram pomysł kilku osób by wymieniać kawałki platyny na miksy.
Byłoby ich wtedy na tyle dużo by walczyć nimi z bossami ale i na tyle mało by nie marnować ich w pvp (no chyba że ktoś all ruchy by tracił szukając platyny a walki to tylko w pojach lub pod miastem miał).
@up
One nie maja być na pvp ale na bossy, ew. potworki bo używanie elków do przebicia się przez potworki w kraterze grozi szybkim bankructwem.
 
 
Crypton 
Game Master



Level: 230
Dołączył: 14 Gru 2006
Skąd: Opole
Wysłany: 03-02-2010, 22:21   

Jak już już miałyby zostać wprowadzone, to
jak na mój gust powinny wypadać z potworów
na poziomie ciemności z częstotliwością nefrytu,
bo jak real madryt słusznie zauważył, znowu zacznie
się problem z nadmierną ilością remisów i zbyt
małą ilością skryptów inteligencji (chociaż to się
da pogodzić)

Swoją drogą ciekawe co powiecie na rege lv3
po jakimś czasie jak ich cena skoczy co najmniej
5krotnie, gdyż są niezwykle rzadkie.. a przecież
każdy gracz będzie je w PvP wykorzystywał.
Znikną w mgnieniu oka jak na mój gust już
na przełomie 2/3 miesiąca po update. :)
 
 
Marek909 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 158
Wiek: 31
Dołączył: 03 Lut 2010
Wysłany: 04-02-2010, 10:42   

Nie no mixy reg lvl3 są niezłe ale nadal dają tylko 12k hp many lvl7 dobrze można szybko doładować manę ale i tak to prawda, że ktoś mający 18k hp nie chciałby używać eliksirów.Jakby te mixy dawały 20k hp to spoko.Pomyślcie o tym dorbnym dodatku administratorzy
 
 
real madryt xD 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: real madryt xD
Level: 222
Dołączył: 21 Lip 2008
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 04-02-2010, 20:05   

Marek909 napisał/a:
Nie no mixy reg lvl3 są niezłe ale nadal dają tylko 12k hp many lvl7 dobrze można szybko doładować manę ale i tak to prawda, że ktoś mający 18k hp nie chciałby używać eliksirów.Jakby te mixy dawały 20k hp to spoko.Pomyślcie o tym dorbnym dodatku administratorzy


Wiesz eliksiry sie uzywa juz na 60 lvl kiedy ma sie 4-6 k hp ? nie wazne ile leczy miks ( tzn wazne ale nei w tym co chce napisac ) chodzi o to aby wyleczyc hp po ataku w takim stopniu aby nie pasc po kolejnym co z tego jesli masz 30k HP a nic w wite i intel ? leczenei samymi elkami, a jesli masz 18k hp leczysz sie lv5 rege lv2 rege lv3 eliksir i mozna dolaczyc jeszcze slabsze miksy.

Pomysl co to bedzie jesli bedziesz mogl sie leczyc miksa ktora daje 20 k HP ? Gdzie trudnosc w grze ? Wierz mi moim zdaniem juz jest ich za duzo ;)
 
 
Alurab 
Użytkownik



Nick: Sprite s2/MMAAGG s3
Level: 255
Dołączył: 10 Gru 2008
Wysłany: 05-02-2010, 16:06   

Ja zauważyłem, że ludzie narzekają na przewagę woja nad magiem(po zwiększeniu limitu tur do 50) więc może lepszym pomysłem był by Gem Leczenie 7?
_________________
Kiedyś pisałem z konta wrobelekek ale zostało zhakowane...

Piszę poprawnie po polsku


Lekcja używania forum, część 1
Lekcja używania forum, część 2
 
 
Crypton 
Game Master



Level: 230
Dołączył: 14 Gru 2006
Skąd: Opole
Wysłany: 05-02-2010, 16:08   

Alurab napisał/a:
Ja zauważyłem, że ludzie narzekają na przewagę woja nad magiem(po zwiększeniu limitu tur do 50) więc może lepszym pomysłem był by Gem Leczenie 7?


17k to za mało?
 
 
Legolass 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 7
Wiek: 30
Dołączył: 03 Lis 2007
Skąd: Tczew
Wysłany: 05-02-2010, 16:14   

Ja nie zauważyłem zwiększenia przewagi Wojownika nad magiem. Wręcz przeciwnie. Gem ofensywny 8 ma wymagane bardzo małe mp. Powstały również pierścienie dla maga, które dodają bardzo dużo many. Mi osobiście po aktualizacji coraz bardziej spodobał się magik.
_________________
Stary dobry Lamus :D
Mój mały rekord. :534:


s4 ~ Eddard
 
 
 
real madryt xD 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: real madryt xD
Level: 222
Dołączył: 21 Lip 2008
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 05-02-2010, 16:43   

Legolas ja tez uwazam ze aktualnie mag jest duzo lepszy niz byl i jesli tylko potrafis ie grac zdobedzie sie eq pod odpowiednia taktyke to mag nie do pokonania ;)

Ale niektorzy potrafia wciaz tylko narzekac
 
 
Marek909 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 158
Wiek: 31
Dołączył: 03 Lut 2010
Wysłany: 05-02-2010, 19:23   

najlepszy jest pocisk magiczny silny i leczenie 8 :P
lol jakiś gość nie dawno zrobił grę podobną do mfo i był tam gem leczenie 15 rofl.
dawał ponad 40k hp :P
 
 
kupeq 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: kupeq
Level: 85
Świat: 3
Wiek: 25
Dołączył: 26 Mar 2009
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki :D
Wysłany: 22-08-2010, 21:06   

Ja mam sposób na bossa... Mamy jakiś ponad 200 lvl i mamy boss który np. wali 15k a mamy 18k hp, no to sposób na niego jest prosty i niektórym znany, musimy w szybkość żeby na jego walnięcie sie uleczyć i walnąć jeszcze :D . Wiem, że nie każdy lubi grać "na speeda" ale to chyba najprotszy sposób :D .
_________________
Ty wiesz że ja wiem że ty wiesz że my wiemy że on wie że on wie że my wiemy o tym co on wie ale nie wie że my o tym nie wiemy ale my wiemy że on tak myśli.
MORAŁ: Wiem że wiesz co z tego wyjdzie :) .

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
Kubi13
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2010, 00:09   

POmysl calkiem, calkiem :razz: Lecz jak wspomnieli wyzej ; Cena porownywalna do eliksirow i trudne do wylocenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom