W logach każdego gracza widnieje osnuta grubymi nićmi pajęczyny zakładka pt. "Pojedynki". Do czego to służy pytam się?
jak w tytule
Oczywiście nie musi to być ten sam system skullowy jak kiedyś.
3 zabójstwa = biała
6 zabójstw = 2 białe
9 zabójstw = 3 białe= czerwona czaszka
18 zabójstw = 2 czerwone
27 zabójstw = CZARNA CZACHA
przy czarnej czaszce dostaje się bana na 1 dzień. Każdy następny ban za to 'przewinienie' dłuższy o 1 dzień.
białą czaszkę może atakować każdy, przy przegranej traci się tylko golda, przy wygranej zyskuje 5% expa czaszki
czerwoną czaszkę może atakować każdy, przy wygranej zyskuje się 5 % expa, 20% złota czachy
czarną czaszkę może atakować każdy, przy wygranej zyskuje się 10% expa, 50% złota i 50% ranku.
1 dzień 'grzecznej' gry zabiera 1 zabójstwo, tak samo jedna śmierć odejmuje 1. Wyjątek stanowi czarna czaszka, która utrzymuje się przez 5 dni. Po wyjściu z pierdla przez 4 dni każde kolejne zabicie gracza z niższym poziomem kończy się więzieniem, odnotowanym w logach - po to żeby taki 'punisher' nie psuł jak to się mówi... radości z gry.
Wspaniałym pomysłem byłby ranking największych squ*****i, czyli tych co to najwięcej biją słabszych
biała czaszka= 5 pt
czerwona czaszka= 25pt
czarna czaszka = 150 pt
po spadku np z czerwonej czaszki na 2 białe, nie dostaje się, ani nie traci rankingu. Kolejne punkty (po spadku) będzie można nabić zaczynając od 0 czaszek na koncie.
Punkty rankingowe czaszek mogą utrzymywać się na stałe, lub spadać o daną ilość dziennie.
Jak jest ranking czaszek, czemu nie miałoby być rankingu pogromców niesprawiedliwych morderców? Ale to już za dużo jak na 1 temat, który właściwie powinien znajdować się w propozycjach po co usuwać propozycje, skoro z tego co widzę admini ostatnio bardzo interesują się uwagami graczy
Nieee chyba Cie po****ło dziewczynko. Jestem za nieprzywróceniem czaszeczek ale:
2-3 biała
4+ czerwona
Czachę atakować może każdy, ale i podczas expą poziom karmy (kary za zabijanie mniejszych lvl) spada.
bardzo ciesze się, że wyrażasz swoją opinię, ale użyj proszę jakiejś argumentacji, bo taki post to spam.
Kajm napisał/a:
2-3 biała
4+ czerwona
Czachę atakować może każdy, ale i podczas expą poziom karmy (kary za zabijanie mniejszych lvl) spada
ja podałem dosyć hardcorowy system czaszek, ale taki też może być. Na razie zastanówmy się nad tym czy czaszki zaburzyłyby spokój gry, a jeśli nie to czy gracze chcą powrotu do nich :]
Czaszki ułatwiały przelewanie rankingu i dlatego zostały wyłączone.
Wtedy było 500 aktywnych graczy w godzinach szczytu, możliwe, że ciężko ogarnąć taką hołotę, teraz jest 5 razy mniej. Nie zależy mi na powrocie czaszek, uważam tylko, iż powrót czaszek mógłby wywołać miłe wspomnienia z dni blasku i chwały MFO2, jakich prawdopodobnie nie ujrzymy w MFO3. I powtarzam pytanie: po co zakładka w logach 'pojedynki' jak do niczego to nie służy?
Nie widzę tu żadnych racjonalnych argumentów za tym, aby przywracać czaszki. Przywracanie ich tylko po to, aby pilnować większej liczby przelewów jest bezsensowne. A zakładkę w logach zawsze mogę ukryć jak tak bardzo przeszkadza
ukryj bo tak przeszkadza, że nie mogę spać po nocach ...
a moim zdanie czaszki to jednak zbędny pomysł na początku byłem za, ale teraz faktycznie nie ma sensu ich przywracać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach