No właśnie atry... Lód 2 gwiazdki i tyle speeda żeby duble były i już mam zabitego tzw. Niepokonanego...
I tu sie bardzo mylisz. Przy 30 turach? hahaha. Na prawde skoro nie grales to sie nie wypowiadaj. Nic bys w ten sposob nie zdzialal. A jezeli wprowadza to 30 tur, to mozemy sie zalozyc o caly nasz dobytek ;d Przy BARDZO dobrych lotach moze by Ci max 5 doubli wpadlo, a i tak gowno by Ci daly (pod warunkiem, ze mialbys wszystkie punkty w speedzie ;d). Nie wiesz jak wtedy bylo, wiec daj sobie spokoj.
Tak jak mowie, nie grales w ten sposob, a najwiecej sie wypowiadasz. Masz najmniej do powiedzenia. To czy chcesz, zeby to wprowadzili oczywiscie mozesz powiedziec "tak" i to trzeba uszanowac, ale to by bylo na tyle.
Level: 1
Wiek: 32 Dołączył: 04 Lip 2012 Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-08-2012, 14:15
Dlaczego twierdzisz, że nie grałem przy 30 turach? Grałem jak ostatni lamus bo tej gry nie ogarniałem i nikogo nie znałem i odwrotnie... Przy 50 ognia mamy -17 lub -16 lodu (różnie wchodzi) nawet mając 1 dubla i jak wejdzie w odpowiednim momencie to go zabiję... Nie zapominaj, że takie postacie stoją 24/7 na polu więc nie są uleczone. 1 dubel dobry moment ded
Nie zapominaj, ze jak juz wbijesz wieksza ilosc rankingu to nie zostawisz postaci offline. Chyba ze ktos gra na ilosc wygranych, a nie ranking, ale pominmy tego typu rozwiazania. Jezeli postac jest uleczona to gowno Ci da ta przewaga w atrach, juz na prawde nie wiem jak Ci to wytlumaczyc - NIE DASZ RADY. Jezeli grales przy 30 turach to po prostu nie wiedziales chyba jeszcze o co chodzi w tej grze, w innym wypadku wiedzialbys, ze to co wypisujesz to glupoty.
Mysle ze w tym momencie mozemy skonczyc ta dyskusje, ktora po prostu do niczego nie prowadzi. Nie wiesz o czym mowisz, bo po prostu nie miales okazji tego doswiadczyc - to nic zlego, ale daruj sobie wypowiadanie sie na temat, z ktorym nie masz nic wspolnego.
Level: 1
Wiek: 32 Dołączył: 04 Lip 2012 Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-08-2012, 14:35
Bez komentarza, ale nie przekonuj mnie do swoich racji i nie pisz, że mam gówno do gadania bo wychodzi na to że Ty tak samo. Napisałem swoje i czekam na rozwój sytuacji
_________________
Gram Konsekwentnie O Coś Więcej Niż Fejm I Flote...
Ty nadal nie rozumiesz? Ja nic do Ciebie nie mam, chodzi o to ze ja mam cos do powiedzenia, bo gralem w tamtych czasach, wiem co i jak, Ty natomiast nie wiesz, wiec nie mozesz sie na ten temat wypowiadac. To tak samo jak wypowiadac sie na temat kolorow kiedy jest sie niewidomym. Nie staram sie przekonac Cie do swoich racji, staram sie jedynie pokazac Ci, ze nic o tym nie wiesz, dlatego Twoje wypowiedzi nie maja racji bytu. Wyrazniej?
Podzielam to samo zdanie co Rencar, 30 tur do 9 lv, bo tam magowie nie maja za dużych szans z wojami, a mp zabiera inne pkt. i nie daje żadnych rezultatów i już gracz nie myśli nad statami itd. Byle by pakować. Na każdym sw powinno być 30 tur do 9 lv.
To ma dwa podloza. Jedno to takie, ze mag ma male szanse na tych lv przy 50 turach, ale w przypadku 30 tur na tym lv mozna zrobic niepokonanego maga stojacego na polu. Mysle, ze lepiej jak zostanie 50 tur, ewentualnie 30 tur od 10 lv w gore. Najwyzej dac magom mozliwosc uzycia 2 potionow many, many lv 1 - 4 razy i jakis nowy potion ktorego bedzie mozna uzyc 2 razy. Wtedy mag moglby 6 razy uleczyc mane. Albo niech zostanie jak jest, grac powinno sie na wyzszych lv.
Ja bym dał od 22 lv możliwość użycia ryb i danie powyżej 60 tur, bo tanker vs tanker przy 50 turach remis, ale jak będzie więcej zobaczymy kto jest dobry w incie na dłuższy dystans i statach : )
Ale po co na każdym lv po 50 rund skoro wiadomo że 3/4 walk to remisy : )
Lepiej zdjąć tury od jakiegoś lv i już, bo po co walczyć w pojach z ryzykiem dużym itd, albo w turkach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach