Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:12
Serwer testowy PvP
Autor Wiadomość
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 03-04-2013, 19:54   Serwer testowy PvP

Zapraszamy do rejestracji na nowo otwartym serwerze testowym PvP.
Dane serwera znajdziecie na końcu postu, ale zanim zdecydujecie się tam zarejestrować zapoznajcie się z poniższymi informacjami:


1) Serwer będzie otwarty przez kilka/kilkanaście dni w zależności od potrzeb.

2) Celem uruchomienia serwera testowego jest sprawdzenie zasad planowanego świata PvP w praktyce i dokonanie ewentualnych korekt przed otwarciem serwera właściwego.

3) Zapraszamy przede wszystkim osoby posiadające doświadczenie w PvP, które będą aktywnie grały w czasie testów i przedstawiały na forum swoje uwagi. Zaproście też innych graczy, którzy waszym zdaniem wniosą wartościowe uwagi.

4) Na serwerze testowym energia będzie odnawiała się 10x szybciej, aby testy szły sprawniej. Celem jest osiągnięcie przez większość testujących 20 poziomu, a następnie 22 (dlaczego tyle - wyjaśnione poniżej).

5) Po zakończeniu testów serwer zostanie wyłączony, a wszelkie utworzone tam postacie zostaną usunięte. Najbardziej pomocni/aktywni testerzy otrzymają mały upominek na start serwera właściwego.

Poniżej lista zmian w stosunku do standardowego serwera:
1) Ochrona przed atakiem została ograniczona do karczmy (ew. rynku) oraz pola miasta na mapie świata. (Ochrona do osiągnięcia 5 poziomu jest jednak zachowana, ochrona po walce z bossem również – zniesiona została więc ochrona wynikająca z właściwości mapy).

2) Za przegraną walkę nie otrzymuje się godzinnego czasu ochrony.

3) Po wyjściu z miasta można do niego wrócić dopiero po upływie 15 minut. Gdy przegramy walkę standardowo wracamy natychmiast.

4) Exp za walkę z potworami został obniżony o połowę, AP pomnożono 2x, złoto 2x (w razie potrzeby będziemy zmieniać ten przelicznik lub dostosowywać ceny w sklepach).

5) Sklepy oferują cały ekwipunek, gemy i mikstury dostępne w grze. Nie w każdym sklepie można kupić wszystko, ale oferta jest tak ułożona, aby spokojnie dało się kupić wszystko co w danym momencie (na danym poziomie) jest potrzebne. Ceny są obecnie „na oko” i w większości odpowiadają cenom sklepowym ze zwykłego serwera. Droższe są gemy wspomagające (50k), nieznacznie droższy jest ekwipunek dodający przeciwnego defa/magdefa, extra speeda itp. Dużo tańsze są eliksiry (20k). Tu jest duże pole do uwag od testerów – założenie jest takie, aby zarobić na ekwipunek było w miarę łatwo, ale z drugiej strony, aby było to lekkie wyzwanie. Czyli sam wyexpiony gold ma nam starczyć na niezbędne rzeczy, ale wykupienie całych zestawów eq ze sklepu wymaga już wygrania odrobiny golda w PvP.

6) Obowiązują przedziały ataku ze zwykłego serwera. Za pokonanego gracza otrzymamy:
a) Exp - standardowo tylko za >= poziom. Stawka wynosi 5% expa potrzebnego na następny poziom, ale z zastrzeżeniem, że pokonany gracz nie może stracić poziomu – maksymalnie zabierana jest więc wypracowana nadwyżka ponad aktualny poziom. Zrezygnowaliśmy z opcji „exp z niczego”, gdyż była by to idealna furtka do wzajemnego podbijania poziomu.
b) Złoto - stawka wynosi 5% posiadanego złota.
c) Rank - stawka standardowa 10%, tylko za >= poziom, chyba że agresor jest niższy i przegra.
d) Rank PvP – j.w. z zastrzeżeniem mieszczenia się w przedziale 0.5-2x ranku
e) Losowy przedmiot – standardowe zasady

7) Walki drużynowe zostały całkowicie wyłączone – ich system rankingowy jest niedopracowany, a poprzez walki drużynowe możliwe są różne kombinacje z indywidualnym rankingiem, czego na tym serwerze chcemy uniknąć. Ataki 1vsT będą niemożliwe, aby nie zasłaniać się drużynami na mapie.

8 ) Pojedynki o cokolwiek (również drużynowe) oraz turnieje prywatne zostały wyłączone z powodów j/w. Cała aktywność PvP ma toczyć się na mapie. Dostępne są jednak pojedynki o nic – przydatne w ramach treningu.

9) Na serwerze obowiązuje Lv cap na poziomie 20. Po osiągnięciu maksymalnego poziomu nadmiarowy exp odkłada się „na później”.

10) Gdy ponad 20% aktywnych graczy osiągnie poziom maksymalny, następnego dnia lv cap zostanie automatycznie podniesiony o 10% (czyli początkowo do lv 22 –> testujemy minimum do tego momentu, aby sprawdzić mechanizm).

11) Pierwszy turniej startuje następnego dnia po tym, gdy gracze osiągną 20 poziom. Następne turnieje będą odbywały się jeden po drugim, zawsze na aktualnie obowiązującym maksymalnym poziomie. Nagrody w turnieju to punkty MF (50,30,20 za 1,2,3 miejsce) oraz niewielkie sumy golda. Poszczególne rundy będą rozgrywane 2x dziennie, o 8.00 i 20.00. W turniejach będzie walczyło się również o ranking PvP (będzie to główny ranking na tym serwerze).

12) We wszystkich świątyniach można szkolić wszystkie 4 atrybuty

13) Targ – bez zmian, ale nie będziemy go moderować na świecie PvP. Można go ewentualnie wyłączyć, ale chyba nie ma potrzeby.

14) Okresowy reset serwera – nie zostały jeszcze precyzyjnie określone warunki resetu. Najprawdopodobniej będzie on następował co 1,2 lub 3 miesiące. Konta będą wtedy resetowane do stanu początkowego (ale nie usuwane), a czołówka rankingowa otrzyma stosowne odznaczenia i miejsce w specjalnej tabeli zwycięzców poszczególnych edycji serwera.

15) Limity walk o rank z tym samym graczem/dzień - nie robiliśmy, ale być może okazać się to dobrym pomysłem ograniczającym celowe przelewy i pozwalającym czasowo „odetchnąć” od niektórych przeciwników.

Na co należy zwracać uwagę podczas testów?
Czy wszystkie ww. zmiany działają tak jak zostało to opisane. Wnosimy propozycje ewentualnych korekt oraz szukamy wszelkich możliwych „luk w systemie”, które będą wypaczać rozgrywkę.

Dane serwera:
Adres: test.mfo2.pl
Podczas rejestracji wybieramy świat nr 5.
 
 
romejko
Użytkownik


Profesja: Mag
Nick: MMMMMMMMMMMMMMMM
Level: 20
Wiek: 29
Dołączył: 14 Sty 2013
Wysłany: 03-04-2013, 20:51   

na razie wyłapałem to że nie można zmienić avatara ;)
 
 
Hajimemashia 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 21
Wiek: 78
Dołączył: 27 Mar 2013
Wysłany: 03-04-2013, 21:07   

~Up przypuszczam , że jest to celowe aby pozbyć się zbędnych MB na komputerze utrzymujący serwer aby gra chodziła sprawniej ; P Szukaj dalej..
Moim zdaniem wali drużynowe powinny być ON ale jakaś całkowita zmiana powinna być jakieś zasady :D Wtedy to by była jatka :d
~Haimemashia s5 PVP :grin:
 
 
HeienekeN 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Takamisakara
Level: 1
Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: Honselersdijk
Wysłany: 03-04-2013, 21:18   

MOim zdaniem , jesli serwer PVP ma istniec , trzeba zrobic cos , aby magom nie konczyla sie tak szybko mana , bo to wiadomo czym sie konczy i tu mam racje , wiekszosc mnie poprze , bo jak mag ma bic fifty/fifty , to tak czy siak to nie wypali i mag bd zawsze poszkodowany , jak narazie , bez testu , ale sadze , ze to zmiana konieczna jest , bo jedni cierpia a drudzy zyskuja


Rozwazylbym jeszcze "sępów" , bo co to za gra w sumie , jesli ma Ci taki xTMFx wysylac co 3 minuty dodatkowe ruchy , zeby zaden gracz go nie zabil , a jak zabije , to dziecko placze ... To tez jest takie wypaczanie rankingu , to taka kolejna uwaga , bo jesli ktos spi na pieniadzach , to badzmy szczerzy , miejscu w rankingu ma zapewnione p rzecz jasna chodzi o top]

To takie skromne uwagi , aczkolwiek odnosnie tej drugiej , to wiadomo , ze Tomi i Jacek z czegos musza zyc , aczkolwiek chcialbym zobaczy , co gracze sadza.
 
 
Hajimemashia 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 21
Wiek: 78
Dołączył: 27 Mar 2013
Wysłany: 03-04-2013, 21:29   

HeienekeN napisał/a:
MOim zdaniem , jesli serwer PVP ma istniec , trzeba zrobic cos , aby magom nie konczyla sie tak szybko mana , bo to wiadomo czym sie konczy i tu mam racje , wiekszosc mnie poprze , bo jak mag ma bic fifty/fifty , to tak czy siak to nie wypali i mag bd zawsze poszkodowany , jak narazie , bez testu , ale sadze , ze to zmiana konieczna jest , bo jedni cierpia a drudzy zyskuja


Rozwazylbym jeszcze "sępów" , bo co to za gra w sumie , jesli ma Ci taki xTMFx wysylac co 3 minuty dodatkowe ruchy , zeby zaden gracz go nie zabil , a jak zabije , to dziecko placze ... To tez jest takie wypaczanie rankingu , to taka kolejna uwaga , bo jesli ktos spi na pieniadzach , to badzmy szczerzy , miejscu w rankingu ma zapewnione p rzecz jasna chodzi o top]

To takie skromne uwagi , aczkolwiek odnosnie tej drugiej , to wiadomo , ze Tomi i Jacek z czegos musza zyc , aczkolwiek chcialbym zobaczy , co gracze sadza.


Ok, moim zdaniem tez pieniądze powinny być troszkę bardziej trudno dostępne.. A poza tym to z tym co mówiłeś o magu aby się mana mu tak szybko nie kończyła.. To jestem temu całkowicie przeciwny!! Mag ma przewagą nad wojem taką , że ma o dużo większe obrażenia więc nie! Jedyne co możemy zrobić to zmniejszyć ilość tur :)

A poza tym:

Ok, mam 1 poprawkę która można by było wprowadzić :) A mianowicie:

"3) Po wyjściu z miasta można do niego wrócić dopiero po upływie 15 minut. Gdy przegramy walkę standardowo wracamy natychmiast. "

Ok, wszystko jest ok ale to powinno dotyczyć tylko tych miast które odkryliśmy- a gdy pokonamy np. Rapsa i nie możemy wejść do 1 miasta jeszcze przez 6 minut to 2 miasta powinniśmy mieć 1 wejście bez tego odczekiwania czasu następnie za każdym kolejnym razem czekamy te 15 minut :D Ponieważ to jest troszkę bezsensowne stanie przed miastem :)

[ Dodano: 03-04-2013, 22:35 ]
Dodatkowe moje uwagi:
*powinien być (na tym głównym serwerze już nie testowym) chociaż jeden GameMaster który by to wszystko trzymał w kupię :)
*w 2 mieście nie ma przedmiotu "Nóż" który powinien się tam znajdować.
~Haimemashia s5 PVP
 
 
kiwipogromca
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2013, 21:56   

Proponowałbym 1 sms na tydzień :D
Hajimemashia, pomysł z nowo odkrytym miastem jest bardzo dobry, ale pewnie będzie to trudne do zrobienia. Bo powiedzmy sobie szczerze, że nigdy do niego możesz nie dojść, bo może Cie ktoś zabić i wrócisz do poprzedniego ... ;/
 
 
Jurassa 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: BROVTHER
Level: 69
Dołączył: 23 Mar 2009
Wysłany: 03-04-2013, 22:04   

1. Nie da się zmienić avataru - nie wiem czy ten błąd występuje tylko u mnie, ale przeglądając profile innych graczy mniemam, że nie tylko.

2. "Po wyjściu z miasta można do niego wrócić dopiero po upływie 15 minut." dobre rozwiązanie, ale niepotrzebne do 5lvl utrudnia tylko grę. Lepszym pomysłem było by wprowadzenie tego rozwiązania po osiągnięciu 5lvl gdy są już możliwe walki PvP. Wcześniej ta opcja i tak nic nie wnosi do gry,
_________________
Walka jest myśleniem, przewidywaniem ruchów przeciwnika. Walka bez myślenia jest jak broń bez amunicji. - by BROVTHER (Sorverture).
 
 
romejko
Użytkownik


Profesja: Mag
Nick: MMMMMMMMMMMMMMMM
Level: 20
Wiek: 29
Dołączył: 14 Sty 2013
Wysłany: 03-04-2013, 22:06   

HeienekeN napisał/a:
MOim zdaniem , jesli serwer PVP ma istniec , trzeba zrobic cos , aby magom nie konczyla sie tak szybko mana , bo to wiadomo czym sie konczy i tu mam racje , wiekszosc mnie poprze , bo jak mag ma bic fifty/fifty , to tak czy siak to nie wypali i mag bd zawsze poszkodowany , jak narazie , bez testu , ale sadze , ze to zmiana konieczna jest , bo jedni cierpia a drudzy zyskuja


Rozwazylbym jeszcze "sępów" , bo co to za gra w sumie , jesli ma Ci taki xTMFx wysylac co 3 minuty dodatkowe ruchy , zeby zaden gracz go nie zabil , a jak zabije , to dziecko placze ... To tez jest takie wypaczanie rankingu , to taka kolejna uwaga , bo jesli ktos spi na pieniadzach , to badzmy szczerzy , miejscu w rankingu ma zapewnione p rzecz jasna chodzi o top]

To takie skromne uwagi , aczkolwiek odnosnie tej drugiej , to wiadomo , ze Tomi i Jacek z czegos musza zyc , aczkolwiek chcialbym zobaczy , co gracze sadza.


chłopie co ty piszesz, mag i tak ma o wiele więcej leczeń od woja, jak jeszcze mu ilość potek mp zwiększysz to gra wojem straci sens ;)
 
 
dawid17 
Użytkownik


Nick: tt
Level: 333
Dołączył: 22 Mar 2013
Wysłany: 03-04-2013, 22:27   

Jest super - dzięki Tomi ;) lecz zrobil bym ze kazdy mogl by zaczynac z 5 lvl + 10k golda
 
 
Hajimemashia 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 21
Wiek: 78
Dołączył: 27 Mar 2013
Wysłany: 03-04-2013, 22:32   

dawid17 Nie! Koniecznie nie! Byle nie to, i tak już mamy za dużo kasy na tym serwerze ; P
 
 
kiwipogromca
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2013, 22:59   

Tomi, Szyszak taki drogi ?! Co jest ?
 
 
Hajimemashia 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 21
Wiek: 78
Dołączył: 27 Mar 2013
Wysłany: 03-04-2013, 23:11   

kiwipogromca napisał/a:
Tomi, Szyszak taki drogi ?! Co jest ?

Wiesz, ciężkie czasy dzisiaj :D
~pewnie jakiś błąd..
 
 
Seb0l 
Użytkownik


Profesja: Mag
Nick: Seb0l
Level: 252
Wiek: 29
Dołączył: 27 Lis 2009
Wysłany: 03-04-2013, 23:22   

Może to mało istotne ale ruchy odnawiają się 9x szybciej (20s) a nie 10x szybciej .
 
 
 
Hajimemashia 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 21
Wiek: 78
Dołączył: 27 Mar 2013
Wysłany: 03-04-2013, 23:27   

witam , chciałbym wprowadzić pewną rzecz amianowicie chodzi mi o to aby można było wysyłać pojedynki tylko i wyłącznie o ranking i ten pojedynek nie musiał by być przyjęty przez tego któremu pojedynek został zadany.. Ale takie pojedynki można y było wysyłać osobą spełniające te warunki:
*1,2,3 miejsce w punkty rankingowe zdobyte przez 24h
*1,2,3 miejsce w punkty PVP zdobyte przez 24h
Wtedy by było bardzo sprawiedliwię i wyłonieni by zostali sami najlepsi gracze kto jest za?
 
 
BaGGy 
Junior Admin
GM Roku 2012




Profesja: Wojownik
Nick: [GM] BaGGy
Level: 1
Dołączył: 24 Sty 2010
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-04-2013, 23:43   

Ochrona wejścia do miasta w Eterni - zbędna.
Moim zdaniem grę powinno rozpoczynać się od razu mając 4/5lvl, aby od samego początku mieć dostęp do walk pvp.
Zastanawia mnie co z przedmiotami unikatowymi, są dostępne w sklepach?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom