Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:10
Propozycja 3ś
Autor Wiadomość
ManiakMFo 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Ice Axe
Level: 500
Świat: 3
Wiek: 33
Dołączył: 07 Mar 2009
Skąd: Darłowo
Wysłany: 28-04-2013, 21:50   Propozycja 3ś

Z tego względu, że nic sie nie dzieje na swiecie 3...A ludzie marudza ze, nie ma walk....to propozycja jest taka, by uwolnić ten świat od lokacji OFF-PVP. Czyli nigdzie indziej niż w zamku nasza postać nie jest chroniona.

Co sądzicie o tym pomyśle ?;>
_________________
Brak
 
 
 
LaaQ
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: LaaQ
Level: 170
Świat: 3
Dołączył: 28 Kwi 2013
Wysłany: 28-04-2013, 22:07   

JEstem za ;D Jeden z Najlepszych Pomysłow Licze na to Ze GM To Rozważy

^^

Pozdrawiam LaQ :mrgreen:
 
 
kostro 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Awds
Level: 180
Świat: 3
Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2010
Wysłany: 28-04-2013, 22:13   

Jestem za, ale tylko na salamandri
_________________
Nie rozumiem słownika ortograficznego
 
 
ManiakMFo 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Ice Axe
Level: 500
Świat: 3
Wiek: 33
Dołączył: 07 Mar 2009
Skąd: Darłowo
Wysłany: 28-04-2013, 22:29   

Nie no jak uwolnic to juz wszedzie, tak jak to na serverku PVP(5ś) tylko bez blokad na wejście do zamku ;)
_________________
Brak
 
 
 
Antybristler 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Antybristler
Level: 30
Wiek: 31
Dołączył: 22 Lis 2010
Wysłany: 29-04-2013, 07:07   

Najlepiej porobić ankiety w grze :)
_________________

Świat bez Żółwi byłby dużo mniej żółwiowy...

 
 
 
dawid17 
Użytkownik


Nick: tt
Level: 333
Dołączył: 22 Mar 2013
Wysłany: 29-04-2013, 08:06   

Najlepiej to otworzyć temat z propozycjami.
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 29-04-2013, 21:33   

Na salamandrii można rozważyć odblokowanie PvP.
Można też pokusić się o zmianę algorytmu tracenia expa po przegranej walce PvP - aby nie była ona tak dotkliwa na wysokim poziomie (długie odrabianie)
 
 
kostro 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Awds
Level: 180
Świat: 3
Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2010
Wysłany: 29-04-2013, 22:36   

Tomi napisał/a:
Na salamandrii można rozważyć odblokowanie PvP.
Można też pokusić się o zmianę algorytmu tracenia expa po przegranej walce PvP - aby nie była ona tak dotkliwa na wysokim poziomie (długie odrabianie)
ale ja będzie zmiana algorytum PvP to czy to też nie dotkine walk PvT? Bo na 3ś dozwolone przelewy i gracze się mogą nie zgodzić.
_________________
Nie rozumiem słownika ortograficznego
 
 
szybcior987 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: DarkLord
Level: 154
Dołączył: 14 Lip 2011
Wysłany: 30-04-2013, 11:47   

no dobry pomysł tylko tak żeby po walce mieć 3 minuty ochrony :)
_________________
Kliknij tutaj:
http://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=37285
 
 
ManiakMFo 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Ice Axe
Level: 500
Świat: 3
Wiek: 33
Dołączył: 07 Mar 2009
Skąd: Darłowo
Wysłany: 03-05-2013, 11:16   

Bez kombinacjami z obronami, protami itp.
Temat miał na celu propozycje uwolnienia 3s od zbyt dużej lokacji OFF PVP.

do:Tomi
Pomyśl nad tym rozwiązaniem chociażby z salamandria, bo tam faktycznie dużo lokacji uniemożliwia walki PVP.
Oczywiście jak znajdziesz tam czas na taka drobnostkę. Bo jak juz dobrze wiemy, priorytetem stał się teraz 5ś, na nim się docelowo skupiacie.
_________________
Brak
 
 
 
Antybristler 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Antybristler
Level: 30
Wiek: 31
Dołączył: 22 Lis 2010
Wysłany: 03-05-2013, 12:25   

Ogólnie ta sprawa z 15 minutową blokadą powrotu do miasta przydałaby się także na zwykłych światach. O ile mniej nerwów człowiek straciłby w kraterze, albo przy innym odległym bossie :D
_________________

Świat bez Żółwi byłby dużo mniej żółwiowy...

 
 
 
Devorels 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Synd
Level: 140
Świat: 3
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2013
Wysłany: 03-05-2013, 12:31   

Jestem za anty pomysłem . Nie raz to denerwuję :}
A co do walk PVP jestem na tak. Zróbcie tak by można wszędzie walczyć bo gracze aby sie chowają i spadnie ilość ANTY.
 
 
 
ManiakMFo 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Ice Axe
Level: 500
Świat: 3
Wiek: 33
Dołączył: 07 Mar 2009
Skąd: Darłowo
Wysłany: 03-05-2013, 13:22   

Antybristler napisał/a:
Ogólnie ta sprawa z 15 minutową blokadą powrotu do miasta przydałaby się także na zwykłych światach. O ile mniej nerwów człowiek straciłby w kraterze, albo przy innym odległym bossie


heh...za łatwo byście chcieli :) Fajnie własnie ze trzeba sie pomęczyć z dojściem do bossa. Zawsze jest ta Ciekawość, co dalej ;)
_________________
Brak
 
 
 
OttoIII 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 180
Wiek: 31
Dołączył: 22 Gru 2007
Skąd: krk
Wysłany: 03-05-2013, 13:42   

ManiakMFo napisał/a:
Fajnie własnie ze trzeba sie pomęczyć z dojściem do bossa. Zawsze jest ta Ciekawość, co dalej

ta złość gdy padnie się pole od bossa jest bezcenna :mrgreen: ale racja, byłoby za łatwo

ManiakMFo napisał/a:

Temat miał na celu propozycje uwolnienia 3s od zbyt dużej lokacji OFF PVP.

na wszystkich światach to zrobić. b. dobry pomysł

kostro napisał/a:
ale ja będzie zmiana algorytum PvP to czy to też nie dotkine walk PvT? Bo na 3ś dozwolone przelewy i gracze się mogą nie zgodzić.

Tomiemu chodziło, żeby po przegranej walce mniej stracić. zysk z wygranej będzie taki sam jak był. jeżeli dobrze zrozumiałem, to również dobry pomysł. teraz dużo osób nie walczy z myślą, że jak przegrają to sa ten 1 dzień w plecy na odrabianie straconego expa.
 
 
ManiakMFo 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Ice Axe
Level: 500
Świat: 3
Wiek: 33
Dołączył: 07 Mar 2009
Skąd: Darłowo
Wysłany: 03-05-2013, 13:47   

OttoIII napisał/a:

ManiakMFo napisał/a:
Fajnie własnie ze trzeba sie pomęczyć z dojściem do bossa. Zawsze jest ta Ciekawość, co dalej

ta złość gdy padnie się pole od bossa jest bezcenna ale racja, byłoby za łatwo

I to juz by było jazda. Robie resa na anty, czyszcze sie z golda, i lece na bossa z np poziomu lodu ;)
Cytat:

kostro napisał/a:
ale ja będzie zmiana algorytum PvP to czy to też nie dotkine walk PvT? Bo na 3ś dozwolone przelewy i gracze się mogą nie zgodzić.

Tomiemu chodziło, żeby po przegranej walce mniej stracić. zysk z wygranej będzie taki sam jak był. jeżeli dobrze zrozumiałem, to również dobry pomysł. teraz dużo osób nie walczy z myślą, że jak przegrają to sa ten 1 dzień w plecy na odrabianie straconego expa.

No tak, tylko gracze na 200+ nie walcza praktycznie o ranQ, bo jest tego mało na tych poziomach. Lecz głownie dla expa :) zabieramy im ochotę do walki ;)
_________________
Brak
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom