Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:10
co dalej ze światem PvP
Autor Wiadomość
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 29-04-2013, 17:22   

Cytat:
Pomysł z losowaniem początkowego poziomu nawet ciekawy, z tym, że fabułę i tak trzeba będzie zaliczyć od początku i dojść do docelowego miasta.

Może dałoby się dodać karawanę do docelowego miasta lub postawić teleport w Dill? Fabułę można pominąć, w końcu nie ona jest celem tego serwera. Nie wiem tylko czy potem niezaliczona część fabuły nie kolidowałaby z tą częścią, którą będą potem przechodzić gracze.

A może dałoby się dodać nieograniczone ruchy do momentu, w którym gracz dotrze do określonego miasta? Choć przy bardzo wysokim poziomie początkowym, zaliczenie fabuły i tak zajęłoby mnóstwo czasu.

Można też nie przejmować się miastami oraz fabułą i po prostu dodać całe uzbrojenie do paru pierwszych miast. Proporcjonalnie zwiększyć też drop z potworów.
 
 
OttoIII 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 180
Wiek: 31
Dołączył: 22 Gru 2007
Skąd: krk
Wysłany: 29-04-2013, 20:17   

zwiększy się liczbę ruchów i nie będzie problemów - przejście fabuły na arkadii potrwa max 2 dni

tylko niejednokrotnie korzystam z eq na wiele niższy lv niż mam - dlatego trzeba by przed następną rundą całe eq dodać do odpowiednich sklepów - no bo nie wiemy czy wylosuje sie 10 czy 300 lv
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 29-04-2013, 21:28   

ADIHC1 napisał/a:
Cytat:
Pomysł z losowaniem początkowego poziomu nawet ciekawy, z tym, że fabułę i tak trzeba będzie zaliczyć od początku i dojść do docelowego miasta.

Może dałoby się dodać karawanę do docelowego miasta lub postawić teleport w Dill? Fabułę można pominąć, w końcu nie ona jest celem tego serwera. Nie wiem tylko czy potem niezaliczona część fabuły nie kolidowałaby z tą częścią, którą będą potem przechodzić gracze.

Będą kolizje - może się wszystko "posypać".

ADIHC1 napisał/a:


Można też nie przejmować się miastami oraz fabułą i po prostu dodać całe uzbrojenie do paru pierwszych miast. Proporcjonalnie zwiększyć też drop z potworów.

Obecnie sklepy mają ograniczoną "pojemność", ale to może by się dało obejść. Gorzej z potworami. Dochodzi też rozrzut graczy pomiędzy miastami - jedni pójdą dalej, inni nie.

Najbezpieczniej i najprościej, aby wszystko zostało zaliczone normalnie.
W każdym razie to pomysł najwcześniej na 3 rundę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom