Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:12
Propozycja dot. świata PVP!
Autor Wiadomość
szybcior987 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: DarkLord
Level: 154
Dołączył: 14 Lip 2011
Wysłany: 26-05-2013, 08:06   

Nuda 300 LVL dla każdego to by były same remisy lub wszyscy to NS i na strzała ja zrobiłem staty na tanka i idzie mi dość dobrze (ale na S4), a na S5 to na moim lvl to padam bo wszyscy na HITA biją więc jak by każdy miał po 300 LVL to by było to samo.
_________________
Kliknij tutaj:
http://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=37285
 
 
kostro 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Awds
Level: 180
Świat: 3
Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2010
Wysłany: 26-05-2013, 11:55   

Jakby były 300lv to by zwiększyli liczbe tur woj i mag by byli równi
_________________
Nie rozumiem słownika ortograficznego
 
 
zabiziony 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: zabiziony/eRnesy
Level: 22
Wiek: 32
Dołączył: 30 Mar 2013
Skąd: Puławy
Wysłany: 26-05-2013, 13:44   

Teraz tez sa same ns i jakos gra sie toczy, a to czy bedzie wiecej tur to sprawa graczy. Na kazdym lvlu sie powinno umiec grac, a jak beda same remisy to ludziom sie znudzi robienie takich stat i pomysla nad czyms innym.Proponuje dac szanse grania i na tym poziomie, to bedzie tez ciekawostka dla tych co np nigdy tego 300 nie dobili, jak wejda i zobacza , o gra od 230 lvlu- to chetnych przybedzie bo wiecej mozliwosci ze statami, a tak jest 20 poziom i kazdy mag ma takie same statystyki, a wygra ten ktory lepiej sie chowa przed tymi, z ktorymi te staty padaja. Juz ten przedzial lvl zaczyna nudzic. Jak nie bedzie losowania lvli i rozpoczynania od wysokich to w 4tą runde nie bedzie mial juz kto grać. Bo juz widze drastyczny spadek, ciagle walczy sie z tymi samymi osobami. No i troche lipa z tymi pvp jednak, bo po wygranej sie tych punktow nie widzi, to i gra jakos tak mniej cieszy. To tylko moje obserwacje.
_________________
Sięgajmy gwiazd, a jeśli nam się nie uda, przynajmniej wylądujemy na księżycu.
 
 
Fisz
Użytkownik


Nick: Fisz
Level: 11
Dołączył: 21 Paź 2012
Wysłany: 26-05-2013, 16:31   

Chcecie ten 300lv, ale nie piszecie jak rozwikłać sprawę z eq na ten lv.

Większe lvle wypadną jedynie w miarę sensownie jeżeli będzie blokada licząc od 20 co 10 lv i zwiększony exp.
 
 
zabiziony 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: zabiziony/eRnesy
Level: 22
Wiek: 32
Dołączył: 30 Mar 2013
Skąd: Puławy
Wysłany: 26-05-2013, 16:49   

Fisz napisał/a:
Chcecie ten 300lv, ale nie piszecie jak rozwikłać sprawę z eq na ten lv.

Większe lvle wypadną jedynie w miarę sensownie jeżeli będzie blokada licząc od 20 co 10 lv i zwiększony exp.


Sprawę rozwiklać tak, że każdy gracz zaczyna grę na 270lvlu np ( lv wbijac bedzie sie szybko na walkach) i rozpocznie z taką kasą , by starczało mu na startowe eq będące w mieście na dajmy na to 180 lvl) Takie wystarczy mu, aby podziałać coś z fabułą . Kazdy zacznie z takim samym eq wiec szanse beda rowne. Jesli chodzi o liczbę rund to na chwile obecną bym zostawil i zobaczyl jak wyjdzie w praniu, Prawda jest taka ze wcale nie bedzie tyle remisów, Bo remisy sa kiedy jest kilku graczy i obaj daja np w witalność, w momencie kiedy bedzie wielu graczy, by miec duzo obron, beda musieli dac dużo w oba defy, a to duza strata przy walkach z innymi. Tak wiec watpie w te remisy. A jak wspomnialem wczesniej, remisy sa tez teraz. Serw pvp jest ciagle doskonalony wiec nawet przy jakims bledzie, zglosi sie i Admin znajdzie jakies rozwiazanie. Albo mozna zrobic jeszcze inaczej, zacząć fabułę od Salamandrii, z 7 mln kazdy, to dobry start by zaczac fabule od takich ropuch, wiezniow itp. Z podstawowym eq (nawet na 120 lv) i 270 lvlem nie bedzie problemow.
_________________
Sięgajmy gwiazd, a jeśli nam się nie uda, przynajmniej wylądujemy na księżycu.
 
 
chadrian 
Użytkownik


Nick: chadrian, Son Gohan,
Level: 260
Wiek: 32
Dołączył: 08 Mar 2011
Skąd: Działdowo/Gdańsk
Wysłany: 26-05-2013, 17:54   

przechodząc fabułę i zbierając cały eq do Obozu laceros - (spokojnie na 200 lv ) jesteśmy w stanie uzbierać ok 300mln golda. Dać na start tak jak napisał zabiziony 7 mln i wystarczy. Uważam, że na wyższych lv są dopiero ciekawe walki, szczególnie różnorodny dobór inteligencji nie wspominając o różnorodności eq. No i oczywiście dużo szybciej idzie zrobić atrybuty
 
 
Fisz
Użytkownik


Nick: Fisz
Level: 11
Dołączył: 21 Paź 2012
Wysłany: 27-05-2013, 18:25   

Tylko salamandria jest trochę duża i łatwo jest się tam 'schować'. Poza tym przypuszczam, że znaczna część graczy grałaby na fabułę, gdyż nie byli tam nigdy i chcieliby zobaczyć/poznać. I ostatnie to zanim każdy by poprzechodził fabułę na tyle na ile by mieć to eq to trochę czasu minęłoby.
 
 
OttoIII 
Użytkownik


Profesja: Mag
Level: 180
Wiek: 31
Dołączył: 22 Gru 2007
Skąd: krk
Wysłany: 28-05-2013, 12:45   

jak ktoś chce się schować to i tak się schowa - niezależnie od rozmiaru mapy.. teraz też gracze wykorzystywali, że pokonali jako jedni z pierwszych danego bossa i chowali sie w miejscu niedostępnym dla innych - eliar/jaskinia gothar/devos/etc..
 
 
zabiziony 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: zabiziony/eRnesy
Level: 22
Wiek: 32
Dołączył: 30 Mar 2013
Skąd: Puławy
Wysłany: 30-05-2013, 11:40   

OttoIII napisał/a:
jak ktoś chce się schować to i tak się schowa - niezależnie od rozmiaru mapy.. teraz też gracze wykorzystywali, że pokonali jako jedni z pierwszych danego bossa i chowali sie w miejscu niedostępnym dla innych - eliar/jaskinia gothar/devos/etc..


Dokladnie tak, takich rzeczy sie nie ukiknie, swoja droga to nawet ciekawe bedzie chodzenie i szukanie graczy, Bo to, zeby skupic wszystkich graczy w jednym miejscu to szczyt lenistwa. Niech kazdy ma wybor. A nie powinno z tym być bolączki jesli nie bedzie "bezpiecznych stref" . Co z tego ze ktos sie schowa gdzies, znajdziesz go na mapie to ubijesz. Jesli ktos z kims padnie, musi miec prawo zmykac po swiecie, a nie stac i czekac az noobstat co pol godziny bedzie ciskal. W kazdej grze gracz musi miec jakis wybor. Wiec jak juz cos powstanie, to nie ograniczac mapy w zaden sposob.(jedynie mozna zrobic ograniczenie kontynentu) Komus bedzie zalezalo by ubic innego, to go zlapie, a jak wbije wiecej ranka to bedzie kupywal mf i chodzil az minie 15 minut. To plus dla adminow.

[ Dodano: 30-05-2013, 12:46 ]
Fisz napisał/a:
Tylko salamandria jest trochę duża i łatwo jest się tam 'schować'. Poza tym przypuszczam, że znaczna część graczy grałaby na fabułę, gdyż nie byli tam nigdy i chcieliby zobaczyć/poznać. I ostatnie to zanim każdy by poprzechodził fabułę na tyle na ile by mieć to eq to trochę czasu minęłoby.

Chca grac na fabule, niech graja, nie mozna narzucac graczom jak maja rozdawac staty i kogo pokonywac, wola zabic demona ciemnosci zamiast wygrac pol BTC, Ich sprawa. Nie robcie problemow z czegos, czego nie ma. Beda chcieli sobie przejsc fabule, niech sobie przejda, bedzie wiecej kasy i pozniej beda walczyc pvp. Im wiecej wyborow maja gracze tym gra bedzie ciekawsza i automatycznie wiecej playerow. A o to nam chodzi.

[ Dodano: 30-05-2013, 12:47 ]
EQ byloby w sklepach, fabula bylaby po to bysmy mieli kase na to, by je kupic, czyli wygladaloby to tak jak teraz
_________________
Sięgajmy gwiazd, a jeśli nam się nie uda, przynajmniej wylądujemy na księżycu.
 
 
TrzyStu 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: 300-stuSpartan
Level: 140
Wiek: 29
Dołączył: 17 Maj 2013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 01-06-2013, 10:57   

Takie coś było by na maxa bez sensu gracze który już tam siedzą i znają co i jak mieli by znaczną przewagę nad takimi jak ja (czyli co tam jeszcze nie doszli) a takich ludzi jest więcej :D
Co do eq zakładając że mamy ten 300lv startujemy od zera w ballis to niby jak chcecie cokolwiek zdziałać jak nie pokona sie bez eq nawet potworków a jak sie zrobi staty tak by Pokonać potworki bez eq to będzie lipa z graczami :D

PS: zakładając że np zbroja jakaś tam jaka jest najlepsza pod woja będzie kosztować 50mln w sklepie to ciekawe jak taką kwotę nazbierać w miesiąc nie mówiąc już o reszcie eq które by pewnie miało podobną cene :D

[ Dodano: 01-06-2013, 12:01 ]
Fisz napisał/a:
Większe lvle wypadną jedynie w miarę sensownie jeżeli będzie blokada licząc od 20 co 10 lv i zwiększony exp.


To by miało sens :D Jestem za :D
 
 
 
zabiziony 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: zabiziony/eRnesy
Level: 22
Wiek: 32
Dołączył: 30 Mar 2013
Skąd: Puławy
Wysłany: 01-06-2013, 12:25   

Nie umiesz grac na wysokim lv , to sie nauczysz. po to jest gra, a nie do znudzenia grac na 20tym lvlu i kopiowac tylko staty innych. A jak sa tacy ktorzy szybko wbijali lv i nie radza sobie na niskim lv to dobrze?Nikt sie o nich nie martwi teraz. KAzdy sobie dojdzie do dobrych stat. Teraz niby wszyscy sie znaja na tych statach na niskim poziomie i jakos nie potrafi nikt tego wykorzystac. A rozpoczynanie od 300 jest glupie, max 270 zeby miec co wbic. A jak masz wysoki lv to i z eq na 110 poziom dasz rade wygrac z poczatkowymi bossami czy expic w salamandrii. Juz mowilem wczesniej, 7 mln na poczatek i eq na 110-120 lv po cenie niskiej, by kazdy mial start . A 50 mln za najlepsza zbroje to nie bedzie zbyt wiele biorac pod uwage ile fabuly jest w ballis. Nie patrz przez pryzmat tego, ile kasy jest na 30 lvlu. Bo to bedzie prawie 10 razy wiekszy poziom i dropy tez beda proporcjonalnie wieksze.
_________________
Sięgajmy gwiazd, a jeśli nam się nie uda, przynajmniej wylądujemy na księżycu.
 
 
Chaos 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Chaos rank
Level: 20
Dołączył: 04 Gru 2008
Wysłany: 01-06-2013, 15:00   

7ml na początek?
już to widzę jak każdy sobie porobi multi i będzie przelewanie

kasa na początek nie jest potrzebna, wystarczy zmienić cene początkowego eq na 1 golda :)

i miksy tez można zrobić tańsze
_________________
 
 
 
TrzyStu 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: 300-stuSpartan
Level: 140
Wiek: 29
Dołączył: 17 Maj 2013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 01-06-2013, 15:21   

Wow to zeby nie grac do znudzenia na 20lvlu to mozna by przestac tam blokowac lv a zaczynanie ni z tad ni z owond z 300lv jest krotko mowiac glupie wiem jakie sa dropy na salamandri nie musisz mi tego pisac nie wiem gdzie ty to wyczytal ze wszyscy umieja grac na niskim lvlu jak cu tak bardzo spieszno na ten 300lv to se go wbij a nie wszystko pod nos podac 300lv 7kk eq moze jeszcze po 1000mf zeby nie bylo nudno bo sie bedzie czekalo na ruchy troszke...

[ Dodano: 01-06-2013, 16:37 ]
A jak wam juz tak bardzo zalezy na tym 300 to mozns by zrobic tak ze rozloylo by sie tobna rundy ze np skrocilo by sie runde do 2 tygodni i kazdy zaczynajac od zera by sam wbijal lv i zdobywal co otrzebne a co runde kazdemu by sie podnisilo np 40lv w gore alvo pierw by sie zrobilo limit 30lv nastepna runda 70 z tym ze zaczynalo by sie 2 runde z 50i tak dalej z tym ze bez podnoszenia limitu w czasie gry a rezetowalo by sie tylko ranqa mialo by to wiskszy sens niz zaczynac od 300
 
 
 
Fisz
Użytkownik


Nick: Fisz
Level: 11
Dołączył: 21 Paź 2012
Wysłany: 02-06-2013, 14:02   

Chaos napisał/a:
kasa na początek nie jest potrzebna, wystarczy zmienić cene początkowego eq na 1 golda :)

i miksy tez można zrobić tańsze


Ciekawe jak będziesz expił bez eq..
 
 
DragonReds 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: nieważne
Level: 103
Wiek: 113
Dołączył: 13 Gru 2011
Wysłany: 04-06-2013, 16:59   

Człowiek terminator, co chcesz; d
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom