Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:12
Runda 3 Brak Miast
Autor Wiadomość
Qwiker 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 55
Wiek: 31
Dołączył: 02 Paź 2008
Wysłany: 17-06-2013, 21:51   Runda 3 Brak Miast

Moja propozycja jest taka aby nawet na polach miast ( 29;27 37;37 itp) można było się bić, tak jak w karczmach. aby nie było zakładki "więzienie" tak by uniemożliwić chowanie się. Wtedy blokada do miasta jest niepotrzebna i nie będzie narzekania, że się przegrywa bo coś wypadło, bo można to od razu kupić.
 
 
PoneXis 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: PoneXis
Level: 23
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2009
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 18-06-2013, 07:16   

Ja byłbym za tym, żeby po wbiciu poziomu była ochrona 5-10 min na dobranie EQ, a druga sprawa to jestem za zmniejszeniem ceny za Ekwipunek. Gdy się mało expi strasznie trudno je kupić już nie mówiąc o gemach, które 3 dni przed końcem dochodzą do ceny 450-500k.
_________________
- Naród umiera, a wy palicie zioło. -
 
 
 
Masterfaster 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Dangerous666
Level: 120
Wiek: 31
Dołączył: 12 Kwi 2013
Wysłany: 18-06-2013, 08:31   

gdyby jeszcze eq nie wypadało to by było wspaniale
_________________
Najlepszą obroną jest ATAK!!!
 
 
 
PoneXis 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: PoneXis
Level: 23
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2009
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 18-06-2013, 08:38   

Masterfaster napisał/a:
gdyby jeszcze eq nie wypadało to by było wspaniale



W momencie, gdy spadnie cena EQ to nie będzie taki problem.
_________________
- Naród umiera, a wy palicie zioło. -
 
 
 
chadrian 
Użytkownik


Nick: chadrian, Son Gohan,
Level: 260
Wiek: 32
Dołączył: 08 Mar 2011
Skąd: Działdowo/Gdańsk
Wysłany: 18-06-2013, 10:09   

PoneXis napisał/a:
Ja byłbym za tym, żeby po wbiciu poziomu była ochrona 5-10 min na dobranie EQ,

po co ci ochrona skoro jak wbijesz poziom to ginie blokada wejścia do miasta... wbijasz poziom idziesz do miasta i zmieniasz eq
 
 
PoneXis 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: PoneXis
Level: 23
Wiek: 30
Dołączył: 13 Lut 2009
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 18-06-2013, 10:23   

chadrian napisał/a:
po co ci ochrona skoro jak wbijesz poziom to ginie blokada wejścia do miasta... wbijasz poziom idziesz do miasta i zmieniasz eq


Blokada jest po to, aby nikt nie mógł w mieście stać. Po 10 min wyrzuca.
_________________
- Naród umiera, a wy palicie zioło. -
 
 
 
Tomi
Prawie Admin


Profesja: Mag
Level: 1
Świat: 1+2+4
Dołączył: 18 Cze 2005
Wysłany: 19-06-2013, 15:22   

Plan zmian - 3 runda:

Startowy poziom: 30
Startowy limit: 36
Startowy punkt: Dilli
Stawki ranku:
- w przedziale 0.5-2x tak jak obecnie
- w przedziale 0.25x-0.5x oraz 2x-4x proporcjonalnie zmniejszana aż do 1/10 normalnej stawki
- poniżej 0.25 oraz powyżej 4x - 1/10 stawki
- jak ktoś traci, to druga strona zyskuje (brak "parowania" ranku)

Ceny eq:
- do poziomu 30: 1G
- powyżej 30: jak obecnie

Mnożnik expa/golda/AP z potworów: 2x wyższy niż obecnie.
Skok poziomu: 2x wyższy niż obecnie tj. 20%
 
 
Masterfaster 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: Dangerous666
Level: 120
Wiek: 31
Dołączył: 12 Kwi 2013
Wysłany: 19-06-2013, 16:30   

no i to rozumiem trzecia runda zapowiada sie ciekawie ;)
_________________
Najlepszą obroną jest ATAK!!!
 
 
 
TrzyStu 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: 300-stuSpartan
Level: 140
Wiek: 29
Dołączył: 17 Maj 2013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-06-2013, 19:35   

no i w końcu coś ciekawego :D czekam z niecierpliwością na start a jak będzie z atrami?
 
 
 
Maly Cros 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Maly Cros
Level: 160
Wiek: 32
Dołączył: 26 Maj 2013
Wysłany: 19-06-2013, 19:48   

I tak powinno być w drugiej rundzie :roll: :mrgreen:
 
 
kiwipogromca
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2013, 19:57   

TrzyStu napisał/a:
no i w końcu coś ciekawego :D czekam z niecierpliwością na start a jak będzie z atrami?
Wszystko od 0.
 
 
TrzyStu 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: 300-stuSpartan
Level: 140
Wiek: 29
Dołączył: 17 Maj 2013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-06-2013, 20:06   

kiwipogromca napisał/a:
TrzyStu napisał/a:
no i w końcu coś ciekawego :D czekam z niecierpliwością na start a jak będzie z atrami?
Wszystko od 0.


Ale chodziło mi raczej o koszt ich nabicia :D na 1lv-u starcza 100k by zrobic wszystko po 25
 
 
 
Illusion 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Legendarna Elita
Level: 51
Świat: 3
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2012
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-06-2013, 21:39   

z atrami będzie cienko, może by tak zrobić, żeby każdy zaczynał z +25 każdego atru i później robił według swojego uznania? na atry potrzeba czasu bądź pieniędzy (nie każdy je wyda) jeżeli nie stracimy czasu na wbijanie atrów to wiadomo, że szybciej lvl poleci w górę ;) i RÓWNY start będzie na prawdę ;)
_________________
Jeden Raz Jakimś Fartem W Szkole Wygrałeś W Kapsle, Wiesz W Sumie Tak Jednym Słowem, Zagrać Ze Mną To Jak By W Szachy Grać Z Kasparowem...
 
 
 
kostro 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Awds
Level: 180
Świat: 3
Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2010
Wysłany: 19-06-2013, 23:50   

Nie będzie takiego kłopotu bo masz 400 ruchów czyli 20 atr
_________________
Nie rozumiem słownika ortograficznego
 
 
Qwiker 
Użytkownik



Profesja: Mag
Level: 55
Wiek: 31
Dołączył: 02 Paź 2008
Wysłany: 20-06-2013, 07:36   

Wiedziałem, że zostanie poruszony temat atrybutów. Jest ok, niech się zaczynają od 0. Tak mówicie, że atry, atry, a i tak połowa z was bije pociskiem magicznym, który nie wymaga atrybutów. Nie chce sie wbijac atrybutów - bij pociskiem. Ja nie widzę żadnego problemu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom