Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:12
Reaktywacja mfo v2.
Autor Wiadomość
frytek93
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 08 Sie 2013
Wysłany: 08-08-2013, 21:52   

dokładnie
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 08-08-2013, 23:23   

Cytat:
Czyli można powiedzieć że mfo3 nie dość, ze nie przyniosło oczekiwanego zysku, to jeszcze zabiło v2.

Problemy MFO3 wynikają z tego, że administracja nie zabiła MFO2.

Jedna gra dla dwóch (tworzących ją) osób to wyzwanie, co dopiero więcej. Z MFO2 powinno było stać się to samo, co z MFO1 po premierze MFO2 - rejestracja powinna zostać wyłączona, a gra stopniowo umrzeć śmiercią naturalną.
_________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. S. Lem
 
 
Chaos 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Chaos rank
Level: 20
Dołączył: 04 Gru 2008
Wysłany: 08-08-2013, 23:27   

ADIHC1 napisał/a:
Cytat:
Czyli można powiedzieć że mfo3 nie dość, ze nie przyniosło oczekiwanego zysku, to jeszcze zabiło v2.

Problemy MFO3 wynikają z tego, że administracja nie zabiła MFO2.

Jedna gra dla dwóch (tworzących ją) osób to wyzwanie, co dopiero więcej. Z MFO2 powinno było stać się to samo, co z MFO1 po premierze MFO2 - rejestracja powinna zostać wyłączona, a gra stopniowo umrzeć śmiercią naturalną.



ale jeśli admini mają stały dopływ gotówki z mfo2 to czemu mieli by zabijać ten projekt?

mfo1 miało słabe dochody, ale w mfo2 ciągle gra spora liczba graczy którzy kupują pkty mf.
_________________
 
 
 
frytek93
Użytkownik


Level: 1
Dołączył: 08 Sie 2013
Wysłany: 09-08-2013, 00:11   

[quote="ADIHC1"]
Cytat:
Czyli można powiedzieć że mfo3 nie dość, ze nie przyniosło oczekiwanego zysku, to jeszcze zabiło v2.

Problemy MFO3 wynikają z tego, że administracja nie zabiła MFO2.

Jedna gra dla dwóch (tworzących ją) osób to wyzwanie, co dopiero więcej. Z MFO2 powinno było stać się to samo, co z MFO1 po premierze MFO2 - rejestracja powinna zostać wyłączona, a gra stopniowo umrzeć






Zabijając mfo2 mało kto przejdzie do mfo3 i będą zyski mniejsze niż z mfo2 ;)
 
 
HyyB
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: ???
Level: -88
Świat: 6
Dołączył: 02 Lip 2013
Wysłany: 09-08-2013, 12:06   

Musieliby mi duuuuuuuuużo płacić żebym tknął mfo3. Przypuszczam, że nie tylko ja mam takie zdanie.
Tworząc mfo3 nie pomyślano o tym, że na v2 siedzą określenie ludzie, którzy jeśliby chcieli grać w coś z "ładną" grafiką graliby już dawno w "pewną bardzo podobną grę".
 
 
 
Provus 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Legenda ProVo
Level: 1
Świat: 5
Wiek: 32
Dołączył: 10 Maj 2013
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 09-08-2013, 14:18   

HyyB napisał/a:
Musieliby mi duuuuuuuuużo płacić żebym tknął mfo3.


Podpisuje się.

Mfo3 jest przedobrzone.
 
 
TrzyStu 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: 300-stuSpartan
Level: 140
Wiek: 29
Dołączył: 17 Maj 2013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 09-08-2013, 14:34   

Provus napisał/a:
HyyB napisał/a:
Musieliby mi duuuuuuuuużo płacić żebym tknął mfo3.


Podpisuje się.

Mfo3 jest przedobrzone.


I ja się podpisuje :D
 
 
 
smiercionosny
[Usunięty]

Wysłany: 09-08-2013, 16:27   

Ogolnie nie wglebialem sie w temat, ale od siebie zaproponował bym dołacznie swiata 4 do swiata 1+2, wiadomo sw4 powstal bez inicjatyw na przyszlosc, troche osob pogralo teraz pustki, glowny inicjator pomyslu (swiata 4) juz kilka miesiecy temu zalil mi sie na pw ze zaluje podjecia sie utworzenia nowego swiata, to tylko rozbilo jeszcze bardziej mfo-podzieliło.

reasumujac laczac swiat 4 z 1+2 sytuacja wygladala by nastepujaco,

1swiat moderowany :
1+2+4
1 swiat niemoderowany:
3 - nie usunie sie go po pare osob poswiecilo mase czasu i cos tam osiagnela,a polaczyc sie nie polaczy bo wiekoszosc wszystko osiagnela przelwami
swiat pvp; swiat 5

pozdro piszcie co o tym myslicie

[ Dodano: 09-08-2013, 17:54 ]
@chcialbym poruszyc jeszcze 1 kwestie, wiem sa to "zalety" swiata pvp ale by ulatwic graczom gre, zachecic ich do gry mozna by bylo;

-zrobic tansze elki nie mowimy tu o kwocie 20k ale na przyklad 200k-500k max-te elki byly by dostepne w sklepach od scythe np az po oboz,
-dodac cos takiego ze po przegranej walce z potworkiem na mapie (jakiejs lokacji) nie przenosilo nas do miasta, tak bylo od zawsze wiadomo, no ale ulatwilo by to gre, dzieki tym dwóm pomocom, gre na bossy ale i nie tylko stala by sie 'piekna';)
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 09-08-2013, 17:53   

Cytat:
ale jeśli admini mają stały dopływ gotówki z mfo2 to czemu mieli by zabijać ten projekt?

To by dodatkowo motywowało do pracy nad MFO3 ;)
 
 
Fisz
Użytkownik


Nick: Fisz
Level: 11
Dołączył: 21 Paź 2012
Wysłany: 09-08-2013, 18:43   

Cytat:
-zrobic tansze elki nie mowimy tu o kwocie 20k ale na przyklad 200k-500k max-te elki byly by dostepne w sklepach od scythe np az po oboz,

było proponowane, ale według mnie tylko w obozie bądź ewentualnie tylko na salamandrii.

Cytat:
-dodac cos takiego ze po przegranej walce z potworkiem na mapie (jakiejs lokacji) nie przenosilo nas do miasta, tak bylo od zawsze wiadomo, no ale ulatwilo by to gre, dzieki tym dwóm pomocom, gre na bossy ale i nie tylko stala by sie 'piekna';)

Na nie. Fakt, wkurzam się gdy już mam blisko i padam, ale to właśnie jest urok tej gry i nie powinno być to zmieniane. Nie może być za łatwo.

Ja bym osobiście poszedł w inną zmianę, a mianowicie regeneracje punktów ruchu z 3 minut zmniejszyłbym na 2,50 bądź minimum już 2 minuty, ale to już takie mniej realne. Skupiłbym się na przekonaniu do czaszek i dostępności chociaż w jakimś sklepie mikstur regeneracji.
 
 
HyyB
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: ???
Level: -88
Świat: 6
Dołączył: 02 Lip 2013
Wysłany: 09-08-2013, 21:03   

Rege muszą być, jeśli ktoś ma grać. Dopływu nie ma duzego, a na takim 55/100lv leci nawet po 4 szt/walka.

Można zrobić tak, że lv1 będą leciały z potworków. To nie jest zły pomysł.
 
 
 
Fisz
Użytkownik


Nick: Fisz
Level: 11
Dołączył: 21 Paź 2012
Wysłany: 09-08-2013, 21:29   

HyyB napisał/a:
Można zrobić tak, że lv1 będą leciały z potworków. To nie jest zły pomysł.

Nie głupie. Tylko pytanie z jakich?
 
 
kostro 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Awds
Level: 180
Świat: 3
Wiek: 26
Dołączył: 06 Lut 2010
Wysłany: 09-08-2013, 22:05   

Fisz napisał/a:
HyyB napisał/a:
Można zrobić tak, że lv1 będą leciały z potworków. To nie jest zły pomysł.

Nie głupie. Tylko pytanie z jakich?
z węży
_________________
Nie rozumiem słownika ortograficznego
 
 
TrzyStu 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Nick: 300-stuSpartan
Level: 140
Wiek: 29
Dołączył: 17 Maj 2013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10-08-2013, 09:47   

kostro napisał/a:
Fisz napisał/a:
HyyB napisał/a:
Można zrobić tak, że lv1 będą leciały z potworków. To nie jest zły pomysł.

Nie głupie. Tylko pytanie z jakich?
z węży



z os zamiast mikstur życia lv1 :D
 
 
 
HyyB
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: ???
Level: -88
Świat: 6
Dołączył: 02 Lip 2013
Wysłany: 10-08-2013, 18:08   

A tak na poważnie: moze malboro/coś na wyspie/podziemia oasis?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom