walka nie była zbyt trudna, poszło ko.20elków i reszta leczenie6*****
_________________ Moje postacie:
Pawel_123: 301lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem
Dlaczego podajecie tylko staty bazowe?
Przecież te z eq mówią o wiele więcej, bo można je osiągnąć na różne sposoby.
Co z tego, że ktoś poda np.380 witalności i 400 inteligencji, jak można założyć wiele wariantów eq???
Jak już pomagacie, to podawajcie jedne i drugie staty, bo inaczej to nie ma sensu...
Lepsza chyba chociaż taka pomoc niż w ogóle brak jakiejkolwiek, dać palec to urwą całą rękę.
Profesja: Wojownik
Level: 30
Wiek: 27 Dołączył: 04 Maj 2016
Wysłany: 04-06-2016, 23:30
Siemano, moglby mi ktos powiedziec ile trzeba obrony i obrony magicznej aby dac rade sie poruszac w lodowej czesci wielkiego krateru, i dojsc do demona ciemnosci? mam lvl 210 wojownik i mam z tym problemy, z gory pozdrawiam
Siemano, moglby mi ktos powiedziec ile trzeba obrony i obrony magicznej aby dac rade sie poruszac w lodowej czesci wielkiego krateru, i dojsc do demona ciemnosci? mam lvl 210 wojownik i mam z tym problemy, z gory pozdrawiam
Obrony mag tak jak napisal wyzej, obrony zwyklej tez kolo 4k. Polecam ubrac eq co dodaje najwiecej obrony ( nawet z minusami do speeda) oraz ubrac smoczy pierscien. 3k hp i 400 obrony i obrony mag. Nie wyobrazam sobie przechodzenia krateru na statach do pvp bez tego pierscienia. Oczywiscie polecam równiez stworzyc sobie dodatkowy skrypt inteligencji do leczenia sie w kraterze najdroższymi miksturami, Elki, lv7 lv6 regi lv3 i miksy lv5
Profesja: Wojownik
Level: 30
Wiek: 27 Dołączył: 04 Maj 2016
Wysłany: 06-06-2016, 21:36
Potrzebuje pomocy w prowadzeniu maga na 230 lvl, gralem do tego poziomu wojownikiem i nie wiem jak ustawic inteligencje na maga, albo jak ustawic statystyki aby moc spokojnie i swobodnie sie poruszac po salamandrii. Z gory dzieki i pozdrawiam - Kamil
Witam, czy znajdą się tu mądrzy ludzie którzy pomogą w ułożeniu statystyk na w/w Demona ?
Obecnie próbowałem na takich ale jego pocisk jest lepszy
Żywotność 320 (+100%)
Siła 80 (+100%)
Witalność 310 (+100%)
Magia 10 (+0%)
Inteligencja 310 (+100%)
Szybkość 800 (+100%)
Szczęście 400 (+100%)
Dodam iż to jest trzecie podejscie do fabuły lvl postaci 217 także odpadają staty pod legendarne i elitarne eq
[ Dodano: 28-10-2017, 19:23 ]
Podejście nr 2
Żywotność 310 (+100%)
Siła 80 (+100%)
Witalność 385 (+100%)
Magia 10 (+0%)
Inteligencja 510 (+100%)
Szybkość 585 (+100%)
Szczęście 350 (+100%)
dotego cale eq dajace speeda. jest dobrze ale nie starczy miksów. Chyba bez 220 i legendarnego pierścienia się nie obejdzie
_________________ Na końcu i tak zawsze znajdziesz początek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach