A może skoro jest złoto za mf to i eliksiry i rege dodać? Jeżeli to będzie w miarę rozsądna ilość pkt mf, a nie tak jak przy złocie to sam bym nabywał je.
Moim zdaniem to trzeba by było zrobić jeden porządny update. Dodać jakieś nowe przedmioty, może nowe miasto itp. Mi naprzykład odechciało się grać jak wprowadzili limit potków na bossy, więc to trzebaby było zdjąć i też zmniejszyć limit tur do 30. Możnaby też było przenieść graczy i usunąć światy tak żeby pozostał jeden moderowany, jeden niemoderowany i jeden PVP. Co do czaszek to się nie wypowiadam bo akurat nie pamietam jak to wyglądało. Powysyłać smsy do wszystkich graczy którzy kiedykolwiek wysyłali sms'y że jest taki update, to napewno by graczy przyciągneło. Ja akurat na MFO3 wbiłem 20 lvl i odechciało mi się tam grać, za kolorowo
Po co czaszki. Wystarczy żeby za ubicie niższego lv nie było żadnych korzyści.
Ja na przykład bije dla złota, jeśli wiem ktoś ma dużo.
Brak korzyści = brak potrzeby podejmowania ryzyka.
Chciałbym podsunąć pomysł na przywrócenie dawnego klimatu gry. Natomiast wpadłem na pomysł oraz piszę zapewne w imieniu wielu graczy, którzy się nie wychylają aby oprócz 2 turków na miesiąc dodano następujące rzeczy :
- Czaszki,
- 30 rund dla poziomów 1 - 7 ewentualnie 1 - 9,
- Osłabienie sów, aby można je było na 5 lvl pokonać jak za dawnych czasów,
Moim zdaniem sporo osób by wróciło, jednakże nie od razu z dnia na dzień by było po 600 osób online jak kiedyś, ale jakby było po 100 osób dziennie to by był już wielki sukces. Niektórzy mogą nie popierać mnie, a drudzy przyznać mi rację. Ale jedno jest pewne, że jak się nie zrobi żadnych kroków to z dnia na dzień będzie 10, 9, 8, 7 .. osób online aż spadnie do 1. Zechciałbym aby admin oraz gracze, którzy faktycznie grają w tą grę wypowiadali się.
Nie gram, dawno mnie tu nie było, ale tematy o reaktywacji mfo2 zawsze będę chętnie wspierał, z tym że:
1. Czaszki to był akurat jeden z gwoździ do trumny. Okropnie w tamtym czasie spadła frekwencja graczy, choć nie wiem dlaczego, mi osobiście czaszki się podobały, jednakże tamten update był przyjęty bardzo negatywnie.
2. 30 tur było świetne, była ogromna burza związana z nowym systemem 50 tur, ale ostatecznie wyszło to na dobre, przy 30 turach na niskim lv można było zrobić niepokonaną hybrydę (remis albo wygrana) i wszystko byłoby w porządku, ale z czasem zostały wprowadzone turnieje prywatne, więc to było już bez sensu. Na wyższych lv 30 tur też straciło sens, ze względu na liczbę leczeń w walce - równie ciężko było przegrać jeżeli ktoś umiał układać statystyki.
3. Osłabienie sów nie ma sensu.
Reasumując administracja miała sporo ciekawych i dobrych pomysłów i sporo tragicznych, ale to nie te zmiany tworzyły klimat, tylko gracze. Obecnie dla potencjalnego gracza liczy się cukierkowa grafika i liczne "bajery", które w rzeczywistości są zbędne. Przywrócenie kilku drobiazgów które tworzyły ta grę, a zostały odsunięte nic nie zmieni, nie przybędzie więcej graczy. Miło jednak, że są jeszcze userzy, którzy kombinują w jakikolwiek sposób odświeżyć naszą ukochaną grę, też przez bardzo długi czas o to walczyłem, niestety z czasem trzeba zrozumieć, że obecnego stanu rzeczy nic nie zmieni.
PS. Aczkolwiek jeżeli ktoś chciałby wziąć się za napisanie gry typu mfo (tak jak swojego czasu Ashariel - Final Heaven 2007r. juz wtedy wiedział, że mfo będzie upadało ;p albo Rykus, z tym że jego gra akurat chyba ostatecznie nie ujrzała nawet światła dziennego) to będę gorąco mu kibicował i chętnie pomogę na miarę swoich możliwości. Pozdrawiam starych wyjadaczy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach