Moje sugestie:
1. Wprowadzić eliksiry i mikstury regeneracji do sklepów w niższych cenach.
2. Podzielić nagrody z turniejów i zrobić 2,3 turnieje w miesiącu, ewentualnie turnieje ciągłe jak na s5.
3. Wprowadzić usługę blokowania swojego poziomu bez kombinowania z turniejami, np za 35 lub 70MF i odblokowywania za 10MF
4. Walki w polu z pełnym HP
1 jestem za.
2 jestem za.
3. Dobry pomsył... bo denerwujące te turki robić.. + miałem 55 lv przypadowo kliknąłem guzik i mi się wbił 60lv.... a miałem Każdy turek wygrany na 55...
4. No nie wiem.. wtedy ns może oobie stać i stać całą noc aż nie padnie.
Walki z pełnym HP? Nie, bo nsy
Elki, regi - koniecznie
Turnieje ciągłe sa dobre tylko w przypadku elków i rege w sklepach. Inaczej to nie ma sensu.
Blokada poziomu dla turkowca byłaby bardzo przydatna - koniec z turkami na blokady.
1. Jestem za
2. Jestem za
3. Jestem takze za poniewaz na s1 nie chce mi sie nawet juz robic tych prywatnych turkow Strata czasu.
4. Nawet dobry pomysl, ale wtedy nsy maja troche wieksza przewage no chyba zeby mozna bylo ustawic skrypt z eq na hitera/nsa.
_________________ Everything I'm not, makes me everything I am...
Only the strong survive.
1. Jestem za
2. Jestem za
3. Blokowania lv w ogóle nie powinno być, bo niejeden niepotrafiący grać kupi staty na dany lv i wbija na nim rank, bo na innym nic by nie osiągnął. Jak później taka osoba może być brana pod uwagę w rankingu? Gdyby nie było blokowania lv nigdy nie byłoby loderów, czy innych graczy walczących tylko na jednym lv. Niestety administracja za dobrze na tym zarabia, więc blokowanie lv w ten czy inny sposób i tak zostanie. (Chciałbym tylko przypomnieć, że update z blokowaniem lv przez turnieje wykurzyło znaczną ilość graczy).
Poza tym Twój pomysł jest zaprzeczeniem pierwotnego zamysłu administracji, w którym to propagowane było rozwijanie swojej postaci przede wszystkim przez wbijanie lv.
4. Nie mam zdania.
1 - sam proponowałem więc TAK (kwestia cen)
2 - TAK, będę chciał zrobić 2xturnieje/msc zawsze 1 i 15 danego miesiąca
3 - to już musicie sami zdecydować czy coś takiego jest pozytywne czy negatywne. Ta chęć trzymania lv wynika również pośrednio z trudności/czasochłonności w nabyciu nowego eq
4 - to też może wejść
Można też zaadoptować kolejną rzecz ze świata PvP - np. algorytm tracenia/zyskiwania expa z PvP, bo na to też narzekają wysokie poziomy (strata bardzo czasochłonna do odrobienia). Można przyjąć % exp do następnego poziomu a nie całego exp lub przeciętna liczba expa z potwora na danym lv*x
Profesja: Wojownik
Nick: arab z 52
Level: 146
Wiek: 32 Dołączył: 22 Lip 2013
Wysłany: 05-11-2013, 21:21
częste turki jak najbardziej, regenerki i elki 100% za, walki na polu z pełnym hp nie mam nic przeciwko, blokowanie lvl ja korzystał nie będę
i jest mi to obojętne,
po za tym już parę miesięcy nie wykorzystuję ruchów na innych światach poza pvp, jest to dla mnie cykl pod tytułem "końca nie widać", tak mała ilość expa wpada że aż szkoda mi chodzić
nie wiem jak wy ale moim zdaniem wielu graczy wolałoby większy exp na potworach
plusów moim zdaniem jest sporo
nie tkwi się parę tygodni w jednym miejscu żeby nabić odpowiedni lvl i ubic bosa, trwa to dużo szybciej, gra staje się bardziej ciekawa
Ostatnio zmieniony przez arab z 52 08-11-2013, 11:59, w całości zmieniany 1 raz
Ja nadal uważam, że wszystkie punkty są potrzebne.
1, 2 - wszyscy są zgodni.
3 - w czasach, gdzie na tych światach jest online od 1 do 5, 10 osób, gdzie wszyscy mają rożny lv i nie ma z kim walczyć, wydaje mi się to niezbędne. Można by ustalić, że dostępne są jedynie blokady na levele turniejowe, by zatrzymać jak najwięcej osób w przedziałach do walk. Mogą być w ten sposób pokrzywdzone te osoby, które walczą na konkretnych lv, np 12, 22. Do ustalenia.
4. Ns. Będzie miał niby łatwiej, ale: skoro stoi w polu afk, to można założyć odpowiednie eq, zrobić atrybuty i go pokonać. Dużo gorsze byłyby sytuacje, w których pada remis a osoba, która jest afk kończy walkę z hp<50 i w kolejnej potyczce pada od pierwszego ciosu.
Nick: chadrian, Son Gohan,
Level: 260
Wiek: 32 Dołączył: 08 Mar 2011 Skąd: Działdowo/Gdańsk
Wysłany: 06-11-2013, 19:21
na wszystkie 4 punkty zdecydowane TAK
PN00b [Usunięty]
Wysłany: 07-11-2013, 07:25
Wcześniej trzeba powiadomić graczy o tych zmianach(aktualności), oczywiście wszystkie punkty na tak, tylko nie ma co dzielić nagród za turniej tylko po prostu zrobić 2, tak jak pisał Tomi, wtedy trzeba by było dodać do turnieju 2 godzinę walk np. 8.00, lub dodać do godzin walk 0:00 (północ) wtedy była by to optymalna godzina dla każdego. Na kiedy są planowe te zmiany? Jeśli dodajemy od razu reg/elki, to i wypadało by dodać do Lange-kaktusy, do Eliar-ryby, reglv1 to już nordia i tak samo elki, bynajmniej ja tak uważam, reglv2-Ballis, a reglv3 Ozaroth.
Jeśli tańsze elki trafią do sklepów to co z tymi osobami co mają ich np 1000, jak by nie było to strata sporej ilości kasy, chociaż nie wiem jak na to patrzeć. Dlatego moim zdaniem przed wprowadzeniem tych nowości (głownie chodzi o elki) tydzień przed napisać, że cena elków drastycznie spadnie, żeby w razie czego nikt nie wyszedł na duży -. CHODZI O GRE FAIR:D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach