Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:14
Atrybuty - luźna propozycja
Autor Wiadomość
Antybristler 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Antybristler
Level: 30
Wiek: 31
Dołączył: 22 Lis 2010
Wysłany: 10-01-2014, 17:15   Atrybuty - luźna propozycja

Proponuję, aby nowo utworzone konta miały po 25 wszystkich atrybutów (o ile w ogóle to możliwe).
Gra i tak umiera, a odciążenie nowych kont od tego utrapienia byłoby miłym gestem :wink:

Lekkie wzmocnienie ataku sów załatwiłoby problem z balansem.

Jest jeszcze kwestia ludzi, którzy tam ubijają sowy na 5 levelu i wbijają atry w Urkaden, by mieć przewagę nad ludźmi z Lange.
Mam tutaj dwie uwagi:
- takich ludzi jest skrajnie mało
- przewaga 50 nad 25 to nadal przewaga :P
 
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 10-01-2014, 19:28   

Lepiej dajmy 30 rund na 5 - 9 lv, to może coś się poprawi, albo serwer do walk na niskim lv : }
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
KisS 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: KisS
Level: 180
Dołączył: 30 Paź 2010
Wysłany: 11-01-2014, 14:14   

Tak załóżmy 10 serwerów jestem za

:P

Aczkolwiek pomysł mi sie podoba
_________________
 
 
Alanov 
Użytkownik


Nick: Alanov
Level: 145
Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2012
Wysłany: 11-01-2014, 14:43   

W ogóle dajcie nowym graczom złoto, punkty rankingowe, możliwość wybrania poziomu startowego, żeby wszystkim żyło się lepiej...
 
 
Antybristler 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Antybristler
Level: 30
Wiek: 31
Dołączył: 22 Lis 2010
Wysłany: 11-01-2014, 16:38   

To kwestia wygody. Atrybuty i tak się później zmienia wedle upodobań. Chodzi o zaoszczędzenie tych kilku dni, gdzie wchodzi się do gry tylko ruchy do świątyni oddać.
Możliwe też, że zmniejszy się częstotliwość męczących wiadomości typu "ej, porzycz troche golda na atrubuty" :P
 
 
 
Alanov 
Użytkownik


Nick: Alanov
Level: 145
Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2012
Wysłany: 11-01-2014, 17:03   

Gry MMORPG nie mają być wygodne, BOOOSH!!!
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 11-01-2014, 17:16   

Po prostu założenie większości graczy jest takie ;

Skoro nikt nie gra to można porobić dużo rzeczy ułatwiających nam granie

- błąd, utrudniajmy żeby poprzeczkę podnieść.
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
Antybristler 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Antybristler
Level: 30
Wiek: 31
Dołączył: 22 Lis 2010
Wysłany: 11-01-2014, 17:22   

Alanov napisał/a:
Gry MMORPG nie mają być wygodne, BOOOSH!!!

A ja głupi myślałem, że gry służą przede wszystkim do rozrywki...

I poza tym to tylko propozycja. Można dyskutować, a Ty od razu z nerwami.
 
 
 
Alanov 
Użytkownik


Nick: Alanov
Level: 145
Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2012
Wysłany: 11-01-2014, 17:25   

Nie z nerwami, tylko dobija mnie takie podejście, o którym właśnie powiedział MiT.
 
 
Antybristler 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Antybristler
Level: 30
Wiek: 31
Dołączył: 22 Lis 2010
Wysłany: 11-01-2014, 17:30   

Cytat:

Lepiej dajmy 30 rund na 5 - 9 lv, to może coś się poprawi, albo serwer do walk na niskim lv : }

Przecież już było uzasadnione, że 30 tur prowadzi do sytuacji, gdzie można stworzyć postać, która nigdy nie przegra. I jaki jest wtedy sens rywalizacji? Kto więcej fabułowiczów złapie?

Powiedzcie mi gdzie w mojej propozycji jest obniżenie poprzeczki, bo jakoś nie mogę wyczaić.
_________________

Świat bez Żółwi byłby dużo mniej żółwiowy...

 
 
 
Alanov 
Użytkownik


Nick: Alanov
Level: 145
Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2012
Wysłany: 11-01-2014, 17:42   

Antybristler napisał/a:
Powiedzcie mi gdzie w mojej propozycji jest obniżenie poprzeczki, bo jakoś nie mogę wyczaić.

Każdy leń, któremu się nie chce robić atrybutów, będzie na równi z innymi.
 
 
Rencar Old 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 85
Wiek: 33
Dołączył: 20 Kwi 2008
Wysłany: 11-01-2014, 19:51   

I na wejściu 10k rankingu, i tak później się go traci, albo zyskuje ;]
 
 
Prain
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2014, 21:16   

W całej historii mfo zawsze byli gracze ci lepsi i ci słabsi, ci lepsi zawsze byli krok przed tymi słabszymi a ci słabsi byli zawsze krok za tymi lepszymi, i tu tkwi fenomen tej gry, wy teraz chcecie zrównać tych lepszych i tych słabszych, atrybuty to nie przymus i kto chce je zrobić to je zrobi nie patrząc na to ile je sie wykonuje 2,3,7 dni...
 
 
Demonstration 
Użytkownik



Profesja: Mag
Nick: Yashi
Level: 999
Dołączył: 26 Lut 2010
Wysłany: 11-01-2014, 23:52   

Jak dla mnie to nie najgorszy pomysł. Zwłaszcza teraz, gdy nowych graczy jest jak na lekarstwo, więc te perełki można by oszczędzić. Zazwyczaj są oni tyrani na początkowych levelach przez tych "fajnych" co już wbili atry, więc szybko rezygnują.
 
 
 
Pirrat
Użytkownik


Profesja: Mag
Nick: Pirrat
Level: 211
Dołączył: 21 Lis 2013
Wysłany: 12-01-2014, 12:59   

Skoro już chcesz zmniejszać % atrów, to odpowiednio trzeba wydłużyć walki, a co za tym idzie trzeba testować ;) , jaka wartość jest optymalna i nie zaburza obecnej rozgrywki.
Pomysł na + dla nowych graczy, może to zwiększy ich "żywotność"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom