Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:14
Sklep na serwerach zwykłych
Autor Wiadomość
Alanov 
Użytkownik


Nick: Alanov
Level: 145
Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2012
Wysłany: 17-01-2014, 08:37   

To już wtenczas nie będą unikaty. Kuffa zrozumcie, że nie można mieć wszystkiego. Unikaty mają nieliczni i na tym to polega, to w końcu UNIKATY!!!

TOMI NAWET NIE MYŚL O TYM, ŻEBY ROZDAWAĆ UNIKATY!!! (to nie groźba xD )
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 17-01-2014, 08:42   

Najlepszymi będą Ci co ciężko pracują, wytrwale i spokojnie. Jak ktoś ma problem z zakupem ekwipunku dla siebie to niech założy temat w odpowiednim dziale, a nie chce ekwipunek mieć każdy w każdym sklepie .. pomysł poroniony z deka.
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
Grajcz 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 340
Świat: 1+2+4
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lis 2008
Wysłany: 17-01-2014, 16:14   

Alanov napisał/a:
To już wtenczas nie będą unikaty. Kuffa zrozumcie, że nie można mieć wszystkiego. Unikaty mają nieliczni i na tym to polega, to w końcu UNIKATY!!!

TOMI NAWET NIE MYŚL O TYM, ŻEBY ROZDAWAĆ UNIKATY!!! (to nie groźba xD )


Nieliczni to w tą grę grają i jest ich coraz mniej, głównie dzięki braku sensu pvp na 200+ (brak ekwipunku), niemożności przebicia się przez krater (zbyt mocne moby).
Ja wróciłem do gry by przejść sobie fabułę z sentymentu, dochodzę powoli do krateru i jeśli mam tam siedzieć latami bijąc exp i wyczekując miesiącami na jakąś aukcję to sobie podaruje.
Narzekacie na brak zmian i umieranie gry, czemu was to dziwi skoro tak boicie się uproszczenia gry?
Co z tego że unikaty już nie będą unikatami? (co jest kłamstwem, nauczcie się wreszcie liczyć - miną lata zanim rynek się nasyci)
Bawi mnie ten strach o swoją pozycję w rankingu, o unikaty - przecież Tomi może w każdej chwili przestać marnować czas na ten projekt i te wasze wielkie osiągnięcia, unikaty przepadną wraz z całą grą.
Chyba się nie łudzicie że MFO 2 jeszcze odżyje? Można jedynie spowolnić koniec projektu ułatwianiem gry dla tych którym jeszcze chce się tu siedzieć.
 
 
Alanov 
Użytkownik


Nick: Alanov
Level: 145
Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2012
Wysłany: 17-01-2014, 20:21   

Grajcz napisał/a:
Nieliczni to w tą grę grają i jest ich coraz mniej, głównie dzięki braku sensu pvp na 200+ (brak ekwipunku), niemożności przebicia się przez krater (zbyt mocne moby).

Jeśli ty nie masz tego ekwipunku to pewnie cała reszta też go nie ma, więc w czym problem?
Krater to końcowy etap gry i bardzo dobrze, że są takie moby.

Grajcz napisał/a:
Ja wróciłem do gry by przejść sobie fabułę z sentymentu, dochodzę powoli do krateru i jeśli mam tam siedzieć latami bijąc exp i wyczekując miesiącami na jakąś aukcję to sobie podaruje.

A kogo to obchodzi?

Grajcz napisał/a:
Narzekacie na brak zmian i umieranie gry, czemu was to dziwi skoro tak boicie się uproszczenia gry?

Co ma 'umieranie' gry do jej upraszczania? Przecież nie to jest powodem tego, że mfo upada...

Grajcz napisał/a:
Co z tego że unikaty już nie będą unikatami? (co jest kłamstwem, nauczcie się wreszcie liczyć - miną lata zanim rynek się nasyci)

Sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie twierdząco. Skoro 'rynek się nimi nasyci' to już nie będą unikatami.

Grajcz napisał/a:
Bawi mnie ten strach o swoją pozycję w rankingu, o unikaty - przecież Tomi może w każdej chwili przestać marnować czas na ten projekt i te wasze wielkie osiągnięcia, unikaty przepadną wraz z całą grą.

Po co miałby pozbywać się czegoś co przynosi dochody? Ogólnie nie widzę związku pomiędzy unikatami a pozycją w rankingu.

Grajcz napisał/a:
Chyba się nie łudzicie że MFO 2 jeszcze odżyje? Można jedynie spowolnić koniec projektu ułatwianiem gry dla tych którym jeszcze chce się tu siedzieć.

Powtórzę jeszcze raz:
Co ma 'umieranie' gry do jej upraszczania? Przecież nie to jest powodem tego, że mfo upada...
 
 
pawel_tiger 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Pawel_123/tiger_fish
Level: 290
Świat: 1+2+4
Wiek: 29
Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: Żurawica

Wysłany: 17-01-2014, 21:06   

Cytat:
Nieliczni to w tą grę grają i jest ich coraz mniej, głównie dzięki braku sensu pvp na 200+ (brak ekwipunku), niemożności przebicia się przez krater (zbyt mocne moby).
Ja wróciłem do gry by przejść sobie fabułę z sentymentu, dochodzę powoli do krateru i jeśli mam tam siedzieć latami bijąc exp i wyczekując miesiącami na jakąś aukcję to sobie podaruje.
Narzekacie na brak zmian i umieranie gry, czemu was to dziwi skoro tak boicie się uproszczenia gry?
Co z tego że unikaty już nie będą unikatami? (co jest kłamstwem, nauczcie się wreszcie liczyć - miną lata zanim rynek się nasyci)
Bawi mnie ten strach o swoją pozycję w rankingu, o unikaty - przecież Tomi może w każdej chwili przestać marnować czas na ten projekt i te wasze wielkie osiągnięcia, unikaty przepadną wraz z całą grą.
Chyba się nie łudzicie że MFO 2 jeszcze odżyje? Można jedynie spowolnić koniec projektu ułatwianiem gry dla tych którym jeszcze chce się tu siedzieć.


Dokładnie sie z tym zgadzam.



Cytat:
Co ma 'umieranie' gry do jej upraszczania? Przecież nie to jest powodem tego, że mfo upada...

Właśnie ma, i chyba odpowiedział bardzo konkretnie:
Cytat:
Ja wróciłem do gry by przejść sobie fabułę z sentymentu, dochodzę powoli do krateru i jeśli mam tam siedzieć latami bijąc exp i wyczekując miesiącami na jakąś aukcję to sobie podaruje.


Ja mam taką samą sytuację i na pewno wielu graczy też, nie chce mi sie expić na przez 2 lata żeby przejść jeszcze raz krater, bo nie mam eq i w takim razie przestaję grać-proste i oczywiste.

Według mnie to właśnie GŁÓWNY powód upadku, bo high lvl odstrasza monotonne expienie przez wiele miesięcy, żeby zrobić jeden quest.

Co do straty wartości, to pisałem wcześniej że trzeba się z tym pogodzić, już nie raz różne eq traciło i jakoś każdy to przeżył. Poza tym przy 1 aukcji na dzień i tak najlepsze eq będzie sie trafiać bardzo rzadko.

A co do tej wypowiedzi:
Cytat:
A kogo to obchodzi?

to chyba akurat obchodzi wielu graczy i nawet Ciebie też, bo jak inni przestaną grać to przecież nie będziesz grał sam :wink:
 
 
Grajcz 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 340
Świat: 1+2+4
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lis 2008
Wysłany: 18-01-2014, 14:51   

Alanov napisał/a:

1.Jeśli ty nie masz tego ekwipunku to pewnie cała reszta też go nie ma, więc w czym problem?
Krater to końcowy etap gry i bardzo dobrze, że są takie moby.

2.A kogo to obchodzi?

3.Co ma 'umieranie' gry do jej upraszczania? Przecież nie to jest powodem tego, że mfo upada...

4. Sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie twierdząco. Skoro 'rynek się nimi nasyci' to już nie będą unikatami.

5. Po co miałby pozbywać się czegoś co przynosi dochody? Ogólnie nie widzę związku pomiędzy unikatami a pozycją w rankingu.

6. Powtórzę jeszcze raz:
Co ma 'umieranie' gry do jej upraszczania? Przecież nie to jest powodem tego, że mfo upada...


1. Co ty pleciesz, sporo osób ma najlepsze sety, niektórzy zdobyli je jeszcze gdy gra była bardziej żywa.
I właśnie z tego powodu pvp / turnieje nie mają sensu bo te kilka osób z najlepszym ekwipunkiem zawsze wygra.

2. Dokładnie tak samo odpowiem na twoje słowa że unikaty nie będą unikatami - a kogo to obchodzi?
Trochę mniej arogancji kolego, podejrzewam że osoby takie jak ja są w MFO 2 w większości.

3. Ma dużo, uproszczenie gry sprawi że będzie jeszcze się można pobawić.
Siedzenie latami w miejscu sensu nie ma a dzięki uproszczeniu handel odżyje, będzie można pomyśleć o pvp czy szybciej przechodzić krater.
Z gadaniem "nie wolno udostępniać unikatów" na pewno szybko dobijecie tą wersję.

4. Nie odpowiedziałem bo pytanie nie dotyczyło tego czy unikaty nie będą unikatami.
Pytanie brzmiało: Co z tego że unikaty nie będą unikatami skoro ta gra jest martwa?
Będziesz płakał z tego powodu, potniesz się? W tej wersji można zmienić wszystko, można udostępnić ekwipunek i miksy za darmo w sklepach całkowicie zabijając sens golda i handel - i co z tego? Kogo to obejdzie oprócz panów z rankingu chomikujących miliardy złota.

5. Masz rację, po co pozbywać się czegoś co przynosi dochody.
Jak sądzisz, jak długo MFO 2 będzie rentowne jeśli gracze dalej będą odchodzić?
Poza tym lepiej by wyszli gdyby przestali marnować czas na MFO 2 i wzięli się za rozwój MFO 3.
ale wszystko wygląda na to że obie wersje są martwe i w najbliższych latach MFO przejdzie do historii.

6. No to i ja powtórzę jeszcze raz: upraszczanie gry spowalnia obumieranie gry.
Sądzisz że gdyby nie obniżono cen eliksirów liczba graczy byłaby taka sama?
Jak nic się nie będzie zmieniać to gracze stopniowo będą odchodzić.
 
 
Alanov 
Użytkownik


Nick: Alanov
Level: 145
Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2012
Wysłany: 18-01-2014, 15:52   

Grajcz napisał/a:
1. Co ty pleciesz, sporo osób ma najlepsze sety, niektórzy zdobyli je jeszcze gdy gra była bardziej żywa.
I właśnie z tego powodu pvp / turnieje nie mają sensu bo te kilka osób z najlepszym ekwipunkiem zawsze wygra.

2. Dokładnie tak samo odpowiem na twoje słowa że unikaty nie będą unikatami - a kogo to obchodzi?
Trochę mniej arogancji kolego, podejrzewam że osoby takie jak ja są w MFO 2 w większości.

3. Ma dużo, uproszczenie gry sprawi że będzie jeszcze się można pobawić.
Siedzenie latami w miejscu sensu nie ma a dzięki uproszczeniu handel odżyje, będzie można pomyśleć o pvp czy szybciej przechodzić krater.
Z gadaniem "nie wolno udostępniać unikatów" na pewno szybko dobijecie tą wersję.

4. Nie odpowiedziałem bo pytanie nie dotyczyło tego czy unikaty nie będą unikatami.
Pytanie brzmiało: Co z tego że unikaty nie będą unikatami skoro ta gra jest martwa?
Będziesz płakał z tego powodu, potniesz się? W tej wersji można zmienić wszystko, można udostępnić ekwipunek i miksy za darmo w sklepach całkowicie zabijając sens golda i handel - i co z tego? Kogo to obejdzie oprócz panów z rankingu chomikujących miliardy złota.

5. Masz rację, po co pozbywać się czegoś co przynosi dochody.
Jak sądzisz, jak długo MFO 2 będzie rentowne jeśli gracze dalej będą odchodzić?
Poza tym lepiej by wyszli gdyby przestali marnować czas na MFO 2 i wzięli się za rozwój MFO 3.
ale wszystko wygląda na to że obie wersje są martwe i w najbliższych latach MFO przejdzie do historii.

6. No to i ja powtórzę jeszcze raz: upraszczanie gry spowalnia obumieranie gry.
Sądzisz że gdyby nie obniżono cen eliksirów liczba graczy byłaby taka sama?
Jak nic się nie będzie zmieniać to gracze stopniowo będą odchodzić.


1. Większość już dawno przestała grać, a pomiędzy takim elitarnym setem a setami na trochę niższe poziomy nie ma jakichś kosmicznych różnic.

2. Weź człowieku, pierdzielisz jakieś farmazony kompletnie nie na temat. Kogo to obchodzi, że wróciłeś do gry z sentymentu i nie będziesz grał, bo nie możesz przejść krateru? Nie chce Ci się, nie graj.

3. Nie, nie ma nic. To że liczba graczy maleje to nie powód do upraszczania rozgrywki. Dzięki uproszczeniu gra się wszystkim szybciej znudzi. Wierz lub nie, ale z twoim podejściem ta gra upadnie jeszcze szybciej.

4. n/c

5. Lepiej by wyszli jakby nie marnowali czasu na dopieszczanie grafiki i v3 wypuścili jako rozszerzoną wersję v2 z przepisanymi na nowo systemami.

6. @3.
 
 
pawel_tiger 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Pawel_123/tiger_fish
Level: 290
Świat: 1+2+4
Wiek: 29
Dołączył: 27 Lis 2008
Skąd: Żurawica

Wysłany: 18-01-2014, 18:02   

Cytat:
Większość już dawno przestała grać

Właśnie dlatego trzeba spróbować utrzymać tych, którzy jeszcze grają, bo niedługo nikt nie zostanie.


Cytat:
a pomiędzy takim elitarnym setem a setami na trochę niższe poziomy nie ma jakichś kosmicznych różnic.

Jednak sumując cały set, różnica jest spora i właśnie ona pozwala na przejście gry.


Cytat:
Kogo to obchodzi, że wróciłeś do gry z sentymentu i nie będziesz grał, bo nie możesz przejść krateru? Nie chce Ci się, nie graj.

Na to ja też odpowiedziałem już wcześniej, że też mam podobnie, trzeba czytać :wink:


Cytat:
Dzięki uproszczeniu gra się wszystkim szybciej znudzi. Wierz lub nie, ale z twoim podejściem ta gra upadnie jeszcze szybciej.


Tu ewentualnie można przyznać Ci rację, ale np. ja pograłbym jeszcze trochę, gdyby był dostęp do eq, a tak to już przestałem. Gra i tak upadnie i na to nic nie poradzimy, ale wprowadzająć aukcje z najlepszym eq możemy opóźnić ten upadek.
 
 
Grajcz 
Użytkownik


Profesja: Wojownik
Level: 340
Świat: 1+2+4
Wiek: 32
Dołączył: 23 Lis 2008
Wysłany: 18-01-2014, 21:07   

Alanov napisał/a:
1. Większość już dawno przestała grać, a pomiędzy takim elitarnym setem a setami na trochę niższe poziomy nie ma jakichś kosmicznych różnic.

2. Weź człowieku, pierdzielisz jakieś farmazony kompletnie nie na temat. Kogo to obchodzi, że wróciłeś do gry z sentymentu i nie będziesz grał, bo nie możesz przejść krateru? Nie chce Ci się, nie graj.

3. Nie, nie ma nic. To że liczba graczy maleje to nie powód do upraszczania rozgrywki. Dzięki uproszczeniu gra się wszystkim szybciej znudzi. Wierz lub nie, ale z twoim podejściem ta gra upadnie jeszcze szybciej.

4. n/c

5. Lepiej by wyszli jakby nie marnowali czasu na dopieszczanie grafiki i v3 wypuścili jako rozszerzoną wersję v2 z przepisanymi na nowo systemami.

6. @3.


:roll:

1. W niektórych walkach po atakach zostawało mi poniżej 10 hp.
Ile to jest przy 20k? 0,05%? Tyle decydowało o wygranej. Niewielka różnica...gratuluję podejścia, wiele z takim osiągniesz. I nie mam tu na myśli gry.

2. Nie pasują ci aukcje? To nie graj, nie pisz na forum i nie rób awantur że Tomi chce ci popsuć unikata. To jest forum geniuszu, ty możesz pisać swoje a ja swoje.
Masz problem? Nie czytaj.

3. Częściowo masz rację. Gdy gracze zdobędą cały ekwipunek to odpadnie kolejna rzecz która trzyma ich w grze.
Tylko że obecnie nic się nie dzieje więc gorzej nie będzie a tak to na co najmniej kilka miesięcy ożywi się handel.

5. Sorry ale to jak dyskutowanie o wyższości Super Mario Bros nad współczesnymi produkcjami.
Zgadzam się że MFO 3 to nie to samo, "stare" gry mają swój klimat ale to jest biznes, targetem gier MMO są głównie dzieciaki (bo naiwne i sporo wydają) a one są wzrokowcami.
Już lata temu gdy pokazywałem znajomym MFO 2 to pukali się w czoło lub mówili "margonem wygląda lepiej".
Sam za chęcią pograłbym w MFO 2 jakby zrobili dalszą fabułę lub nową "historię" ale to nie ma przyszłości.
Weź reklamuj coś takiego.

Dobra koniec tych pierdół, niech Tomi podejmie decyzje bo ciągnięcie tematu przez kilku graczy nic nie zmieni.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom