to niech po prostu wprowadzą usługę +1 level za 10 MF +5 leveli za 35MF i po sprawie, w ogóle nie będziecie tracili czasu na expienie :} a może niech wprowadzą usługę "sklep eq" bd można kupować unikatowe eq za mfy, to nie byłoby takie złe bo potrzebuję legendarnego pierścienia na szczęście cisnę bekę, bo wolę utrzymać jako taki poziom gry niż mieć ten pierścień, skończcie te genialne pomysły już... było powiedziane, że to koniec rozwijania wersji v2
Wysłany: Dzisiaj 0:52
wg. mnie ilość zdobywanego exp jest odpowiednia- 24mln na ruchy to nie mało.
Dark myśl obiektywnie. Nie każdy ma 400 +lv i fabuła x 180%. Bo ten co ma 150 + nie wyciągnie 24 mln expa na pełne ruchy
[ Dodano: 19-08-2014, 22:56 ]
Cytat:
Wysłany: Dzisiaj 21:53
to niech po prostu wprowadzą usługę +1 level za 10 MF +5 leveli za 35MF i po sprawie, w ogóle nie będziecie tracili czasu na expienie :} a może niech wprowadzą usługę "sklep eq" bd można kupować unikatowe eq za mfy, to nie byłoby takie złe bo potrzebuję legendarnego pierścienia na szczęście cisnę bekę, bo wolę utrzymać jako taki poziom gry niż mieć ten pierścień, skończcie te genialne pomysły już... było powiedziane, że to koniec rozwijania wersji v2
Administracja zakończyła. Ale dała wolna rękę ludzia, którzy widzą w MFO coś wiecej niż tylko kwadratowe ludziki i mapka 5x5 A z tego co ostatnio widzialem sa chętni rozbudowac gierke i szacunek im za to.
_________________ Brak
kiwipogromca [Usunięty]
Wysłany: 19-08-2014, 22:44
ManiakMFo napisał/a:
Dark s2 napisał/a:
Wysłany: Dzisiaj 0:52
wg. mnie ilość zdobywanego exp jest odpowiednia- 24mln na ruchy to nie mało.
Dark myśl obiektywnie. Nie każdy ma 400 +lv i fabuła x 180%. Bo ten co ma 150 + nie wyciągnie 24 mln expa na pełne ruchy
[ Dodano: 19-08-2014, 22:56 ]
Cytat:
Wysłany: Dzisiaj 21:53
to niech po prostu wprowadzą usługę +1 level za 10 MF +5 leveli za 35MF i po sprawie, w ogóle nie będziecie tracili czasu na expienie :} a może niech wprowadzą usługę "sklep eq" bd można kupować unikatowe eq za mfy, to nie byłoby takie złe bo potrzebuję legendarnego pierścienia na szczęście cisnę bekę, bo wolę utrzymać jako taki poziom gry niż mieć ten pierścień, skończcie te genialne pomysły już... było powiedziane, że to koniec rozwijania wersji v2
Administracja zakończyła. Ale dała wolna rękę ludzia, którzy widzą w MFO coś wiecej niż tylko kwadratowe ludziki i mapka 5x5 A z tego co ostatnio widzialem sa chętni rozbudowac gierke i szacunek im za to.
Na 150 lv wyciągałem lv na 3 dni i nie było źle.
Nie wiedziałem, że nie można już się wypowiadać na forum swojej opinii na żaden temat. W dodatku spiąłeś się na każdego kto wyraził się negatywnie w jakikolwiek sposób. Śmieszne jest to, że wiesz kto gra na level. Spicer ładnie podsumował. To co się dzieje to już żal patrzeć. Administracja pewnie i tak na to pójdzie, bo hajs się musi zgadzać.
Litości. Zaznaczę na wstępie, że mam konto na lv (bo zaraz mnie icek błotem obrzuci;]). Jak już kto wspomniał - doładuj sobie ruchy, a jeżeli przeszkadza Ci, że tyle trwa ich wykorzystywanie, to idąc tym tokiem myślenia może zmniejszymy 10-krotnie ilość ruchow i zwiększymy 10-kotnie ilość zdobywanego expa z mobów? Gdzie sens, gdzie logika.
Bo zamiast zbudować jeden statek i o niego dbać to powstały dwa Tytaniki, które prędzej czy później i tak by zatonęły.Wydaje mi się, że gdyby nie powstało MFO3 a MFO2 byłoby cały czas ulepszane to i byłoby dużo graczy i wszyscy byliby zadowoleni.
Bo zamiast zbudować jeden statek i o niego dbać to powstały dwa Tytaniki, które prędzej czy później i tak by zatonęły.Wydaje mi się, że gdyby nie powstało MFO3 a MFO2 byłoby cały czas ulepszane to i byłoby dużo graczy i wszyscy byliby zadowoleni.
Nie do końca, aczkolwiek mfo3 było ostatnim gwoździem do trumny v2. Jednakże v2 i tak czekał taki los, po prostu może nieco później, gra zwyczajnie zrobiła się przestarzała. Na początku mfo2 była jedyną w swoim rodzaju grą przeglądarkową, obecnie jest ich sporo, do tego doszła cukierkowa grafika, na którą wiele osób zwraca uwagę bardziej niż na grywalność (a jeżeli chodzi o ten aspekt, to nie widziałem lepszej gry przeglądarkowej niż v2). Fakt, że v3 dobiło v2 jest oczywisty, ale userzy zaczęli uciekać z v2 dużo wcześniej. Na przełomie 2007/2008 grę opuszczała ogromna ilość osób, później było juz tylko gorzej. Wielu nie podobały się nowe update'y i nowe rozwiązania administracji na rozgrywkę. Ba! Sam wiele razy miałem do tego zastrzeżenia.
v2 tak czy siak w dzisiejszych czasach nie miałaby czego szukać na obecnym rynku gier przeglądarkowych, v3 tylko przyspieszyła proces wymarcia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach