Wysłany: 03-12-2014, 23:42 Propozycje zmian w mfo2. (Temat ogólny)
Tutaj zamieszczajcie dowolne propozycje zmian w mfo2.
Zasady są proste:
- proponujecie jakąkolwiek zmianę
- jeżeli pomysł się przyjmie to trafia do tego tematu:
https://forum.mfo2.pl/viewtopic.php?t=37730
- jeżeli natomiast pomysł się nie przyjmie to propozycja trafia do listy poniżej (żebyście nie proponowali tego samego kilka razy)
Propozycje do rozpatrzenia/oceny:
nowe eq co 10 poziomów na 230lv, 240lv, 250lv itd.
poziomy powyżej 230 walczą w turnieju w przedziale 201-230, jednak mając do dyspozycji statystyki i eq na 230lv.
więcej Bossów na arenie w Ozaroth (nieobowiązkowych) (np. one mogą dropić eq lepsze od legendarnego i elitarnego)
szybsza regeneracja ruchów (2min/1ruch) / więcej dośw. za mooby.
nowe outfity (nawet za pkt. MF).
atrakcyjniejsze nagrody turniejowe - 2, 3x więcej MF i złota.
Lista odrzuconych propozycji:
zmiana w atrybutach. Maksymalna ilość atrybutów w sumie to 100. Można je rozdać dowolnie np. Ogień 88 Lód 6 Ziemia 3 Wiatr 3.
Ostatnio zmieniony przez Alanov 06-12-2014, 16:17, w całości zmieniany 10 razy
Ja proponuję całkowicie wywalić z tamtych propozycji czarny set nie wiem kto w ogóle się na to zgodził. Jeśli mają być nowe itemy na wyższy lvl to napewno nie w skrzynce ani nie jeden set na 275lvl. Bo wrzucenie jednego seta byłoby trochę na odpiernicz... Itemy powinny być zrobione jak do tej pory ; jakiś set na 230/240/250/260... i powinny dropić z nowych bossów jeśli takowe zostaną dodane najlepiej na jakiejś arenie. Inaczej sobie nie umiem tego wyobrazić może ktoś ma lepszy pomysł. Te itemy nie mogą być łatwe do zdobycia. Więc proponuję nową arenę z bossami gdzieś na Salamandrii (nawet można rozbudować aktualną arenę Ozaroth gdzie jest tylko 1 boss : Dementor) i bardziej urozmaicone przedmioty na wyższy lvl.
I jak we wcześniejszym temacie proponuję żeby była możliwość zwiększenia limitu atrybutu do 100 albo chociaż 90/75. Inne musiałyby być na 0 żeby np. ogień wbić na maksimum. Trochę by to rozszerzyło możliwości w pvp.
Co do atrybutów to już wspominałem, ale powtórzę. Ogólnie jest to dobry pomysł, bo namiesza w PvP, mag będzie mógł mocniej przypierdzielić. Niby woj nadal będzie miał możliwość ustawienia wszystkiego na 25, ale jeśli mag będzie miał np. ogień na 100 to różnica będzie ogromna, a tym samym zada dużo większe obrażenia. Z drugiej strony to może dać zbyt dużą przewagę magom, bo na wyższych poziomach te różnice w obrażeniach będą ogromne. Ale np. magowie na poziomach 5-9, otrzymaliby dzięki temu niezłego kopa i gra tą profesją znowu miałaby sens.
Ostatnio zmieniony przez Alanov 06-12-2014, 13:02, w całości zmieniany 1 raz
Ja proponuję całkowicie wywalić z tamtych propozycji czarny set
może nie tyle wywalić, bo nowe eq by się przydało, ale można by zrobić ten set po prostu inny niż legendarny i elitarny żeby tamte też nie straciły na wartości, np. hełm dający koło 1000 obrony zwykłej czy zbroja dająca np. po równo 800 inty i wity, dałby się tak pokombinować żeby się nie wykluczały a stworzyłyby nowe możliwości.
A co do atrów to nie bardzo wiem o co chodzi, chcecie żeby można było przekroczyć 50 ale wtedy po wbiciu np ognia spadałyby wszystkie pozostałe atry? Jak tak to chyba trochę za duże wzmocnienie dla maga bo po wbiciu tych 100 miałby wszystkich na hita. Może lepiej po prostu zwiększyć możliwość nabicia atrów do 100 ze starymi zasadami (czyli jak wbijam np. ogień to spada tylko lód), dzięki temu woj mógłby nabić sobie po 50 wszystkiego i dałby radę się bronić przed magiem (a poza tym łatwiej byłoby też ubić te lepsze potworki z krateru )
_________________ Moje postacie:
Pawel_123: 314lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem
Napisałeś to jakbyś przeczytał tylko pierwsze zdanie mojej wypowiedzi. Napisałem, że nowe itemy są potrzebne na wyższy lvl ale nie może być tak, że jest elitarne i legendarne na 220lvl a następny set jest na 275lvl.
Najbardziej zastanawia mnie jedna rzecz, czemu elitarne i legendarne buty są identyczne? Nigdy wcześniej na to nie zwróciłem uwagi do wczoraj... Dość, że tak mało jest tych itemów to trochę zrobione byle jak...
A co do atrów to nie bardzo wiem o co chodzi, chcecie żeby można było przekroczyć 50 ale wtedy po wbiciu np ognia spadałyby wszystkie pozostałe atry? Jak tak to chyba trochę za duże wzmocnienie dla maga bo po wbiciu tych 100 miałby wszystkich na hita. Może lepiej po prostu zwiększyć możliwość nabicia atrów do 100 ze starymi zasadami (czyli jak wbijam np. ogień to spada tylko lód), dzięki temu woj mógłby nabić sobie po 50 wszystkiego i dałby radę się bronić przed magiem (a poza tym łatwiej byłoby też ubić te lepsze potworki z krateru )
Prawie zgadłeś. Jeśli chodzi o wzrost i spadek to normalnie ogień z lodem i ziemia z wiatrem.
Obecnie też jest limit 100 jeśli zsumujesz wszystko. Takie przykłady tego o czym mówiłem:
Ogień 50
Lód 50
Ziemia 0
Wiatr 0
Ogień 100
Lód 0
Ziemia 0
Wiatr 0
Ogień 25
Lód 25
Ziemia 25
Wiatr 25
Tak więc wszystko niby zostaje po staremu, tylko zmienia się to, że możesz te 100 pkt. rozłożyć dowolnie.
Chaox, nie są takie same bo lege dają obronę a elitarne uniki ale prawdę mówiąc właśnie elitarne buty, rękawice czy tarcza są dość dość słabe w porównaniu z innymi rzeczami z tego setu.
I zgadzam się z Twoim pierwszym postem, najlepiej byłoby zrobić nowe eq co 10 lvl tak jak jest do 220, ale prawdę mówiąc nie wierzę żeby była możliwość dodania aż tak dużej ilości eq. Dlatego zaproponowałem że jeśli ma być jeden set to powinien się nie pokrywać z elitarnym/legendarnym. Faktycznie z tym że byłby do zdobycia na arenie to jedyna sensowna możliwość.
A co do atrów to chyba za bardzo pomagałoby magowi bo atakując ze 100 atru brałby wszystkich na hita, już lepiej by było po prostu wprowadzić tak jak pisałem max atru do 100 i woj mógłby sobie nabić po 50 wszyskich żeby się jakoś bronić.
_________________ Moje postacie:
Pawel_123: 314lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem
Proponuję zrobić możliwość dołączenia do turka dla graczy 231+lv do grupy 201-230. Tacy gracze mieliby dostępne staty i eq do tego przedziału.
Wątpię czy to będzie w ogóle wykonalne.
Cytat:
A co do atrów to chyba za bardzo pomagałoby magowi bo atakując ze 100 atru brałby wszystkich na hita, już lepiej by było po prostu wprowadzić tak jak pisałem max atru do 100 i woj mógłby sobie nabić po 50 wszyskich żeby się jakoś bronić.
Jednak to o czym mówisz nie zmieniłoby niczego, stosunek byłby dalej ten sam, więc i te same obrażenia xd
Jednak to o czym mówisz nie zmieniłoby niczego, stosunek byłby dalej ten sam, więc i te same obrażenia
co do walk z graczami to faktycznie masz racje, pomogłoby to w walce z potworkami (swoją drogą czemu nikt wcześniej na to nie wpadł jak chcieli ułatwić trochę krater ). A jeśli wprowadzi się atry tak jak mówiłeś wcześniej to uważam że jednak to da zbyt dużą przewagę magom nad wojami.
_________________ Moje postacie:
Pawel_123: 314lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem
co do walk z graczami to faktycznie masz racje, pomogłoby to w walce z potworkami (swoją drogą czemu nikt wcześniej na to nie wpadł jak chcieli ułatwić trochę krater ). A jeśli wprowadzi się atry tak jak mówiłeś wcześniej to uważam że jednak to da zbyt dużą przewagę magom nad wojami.
Na pewno dałoby się coś wymyślić, żeby to zbalansować.
MiTrAnDiRx napisał/a:
Kto decyduje czy pomysł się przyjmie czy nie?
Ogólnie my wszyscy. W trakcie dyskusji samo się wyjaśni, jak będzie większość na nie no to wiadomo xd A i tak nawet jak się przyjmie wśród użytkowników to nie znaczy, że admin to wprowadzi.
Chaox, nie są takie same bo lege dają obronę a elitarne uniki
Fakt, to akurat przeoczyłem ale tak czy siak masz rację te przedmioty są słabe. Piszę to z wielkim bólem ale elitarnym pierścień też jest bardzo słaby w porównaniu do legendarnego. Na tym lvlu ma się tyle hp, że te 2500 hp to tak naprawdę strata jednej opcji w przedmiocie. Już platynowy pierścień jest lepszy od elitarnego albo nawet złoty a tak nie powinno być ;/ Więc dość, że tak ciężko zdobyć te eq to jeszcze okazuję się na końcu, że jest lipne.
Ciągle proponuję jeszcze tą możliwość wystawienia w święta npc z unikatami za jakąś bardzo wysoką kwotę żeby chociaż była jakaś możliwość zdobycia tych przedmiotów. Mogą być średnie ceny z targu a może być 1item za 500kk albo nawet 1kkk kwota już ma tutaj małe znaczenie. Prawie nikt nie dysponuję taką kwotą więc nie wykupi sobie całego sklepu ale jak ma problem ze zdobyciem jakiegoś przedmiotu to byłoby to naprawdę pomocne i tylko raz w roku np. przez 1-2dni.
Dobra dodałem w pierwszym poście listę propozycji, które tu się pojawiły i będę dodawał te, które się pojawią. Zachęcam wszystkich do napisania co o nich sądzi, a może macie jakiś pomysł, żeby je udoskonalić. Im więcej osób się wypowie tym lepiej.
Jestem na NIE, jeśli chodzi o zmianę atrybutów. Mocno naruszyłoby to balans PVP, potrzeba by wielu testów, zmian itp. To nie jest takie proste, to nie wygląda tak, że zmieni się limit atrów i heja ho po sprawie.
NPC sprzedający unikaty w święta to niby ciekawy pomysł, ale nie sądzicie, ze to trochę zabiłoby klimat z Mikołajem? Tak, wiem, że od Mikołaja dostawało by siE dalej za darmo, a u NPC by się kupowało, jednak nie do końca mnie to przekonuje. W każdym razie na tą propozycję pozostaję obojętny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach