Regulamin Forum    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Rejestracja     Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: BaGGy
21-02-2015, 00:20
Propozycje zmian w mfo2. (Temat ogólny)
Autor Wiadomość
Alanov 
Użytkownik


Nick: Alanov
Level: 145
Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2012
Wysłany: 06-12-2014, 13:13   

MiT napisał/a:
No ja przynajmniej anty magiem nie padam z typem któremu się mana kończy :lol:
Weź idź lepiej bo taki żałosny jesteś, że nie wiadomo czy się litować nad Tobą czy płakać..Ty i te twoje pomysły, może niedługo zaproponujesz dodać Solidusa do areny folhord albo zmianę ciuszków Amorji ?

Liczę się z tym, że w prosty sposób mogę przegrać. Bez ryzyka nie ma zabawy.
Jak masz mi jeszcze coś do powiedzenia ciekawego to pisz na PW, bo tylko zaśmiecasz temat.
 
 
Chaox 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Eiskalte
Level: 555
Świat: 6
Wiek: 27
Dołączył: 11 Gru 2013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-12-2014, 14:30   

Ja na początku proponując te atrybuty pomyślałem bardziej o kraterze później dopiero o pvp. Można tam zrobić jakieś ograniczenie np od. 170lvl'a na krater, żeby nie było tego zamieszania z pvp. Albo np. te atrybuty działały by tylko na potwory i bossy a na graczy byłyby osobne atrybuty takie jak były do tej pory. Nie wiem jak nic nie wyjdzie z tego pomysłu to trudno nie ma się co kłócić.
 
 
Dark s2 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 600
Świat: 1+2+4
Dołączył: 13 Lis 2011
Wysłany: 06-12-2014, 15:31   

Moje propozycje:

-możliwość wpłaty golda do depozytu,
-szybsza regeneracja ruchów (2min/1ruch), lub więcej exp za mooby,
-nowe outfity (nawet za pkt. MF)
-atrakcyjniejsze nagrody turniejowe- 2,3x więcej pkt. MF, gold.. (nie odbiegając od aktualnych wymagań- grupa startuje od 4 osób),


*Nowe eq i arena zbędne według mnie ;)
 
 
Alanov 
Użytkownik


Nick: Alanov
Level: 145
Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2012
Wysłany: 06-12-2014, 16:25   

1. już jest.
2. co do szybszej regeneracji i większego expa to nie sądzę, żeby było źle tak jak teraz jest (w twoim przypadku to już w ogóle : P).
3. outfitów raczej nikomu się nie będzie chciało robić. Jakbyś im podesłał gotowe to może by dodali xd
4. według mnie te co są, są całkiem atrakcyjne.
 
 
chadrian 
Użytkownik


Nick: chadrian, Son Gohan,
Level: 260
Wiek: 31
Dołączył: 08 Mar 2011
Skąd: Działdowo/Gdańsk
Wysłany: 06-12-2014, 17:02   

[quote="Alanov"]1. już jest.
2. co do szybszej regeneracji i większego expa to nie sądzę, żeby było źle tak jak teraz jest (w twoim przypadku to już w ogóle : P).
3. outfitów raczej nikomu się nie będzie chciało robić. Jakbyś im podesłał gotowe to może by dodali xd
4. według mnie te co są, są całkiem atrakcyjne.[/quote

2-> oczywiście, że jest słabo -> na moim poziomie (245) wbicie lv zajmuje około tygodnia i czekanie na ruchy które ładują się 2 dni.

4-> jak atrakcyjne jak na 260 lv wygranie turnieju daje o ile pamiętam 50 MF, 2 miejsce 34MF -> nawet na reset nie starczy
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 06-12-2014, 17:03   

Według mnie kilka najważniejszych rzeczy o których była częsta dyskusja na forum ;

- Możliwość robienia dodatkowego konta, dla tych co nie mieli sprzed łączenia światów.
- Lepsze nagrody w turkach, szczególnie gdzie jest mordobicie ostre
- Większy mnożnik expa od 120 poziomu, bo na myśl że rok dobija się ten 200 poziom ciarki przechodzą :D
- NPC sprzedający unikaty też mógłby być.. bo mikołaj na cały rok to za mało jednak.

Co do NPC rozwinę myśl żeby każdy mógł mnie zrozumieć, od 200 poziomu leci eq na które czeka się po pół roku aby było na targu, i jednej osobie na 50 trafi się to czego szuka powiedzmy 10 graczy. I jak jeden gracz z dziesięciu kupi to ta dziewiątka czeka na cud albo kolejnego mikołaja.

- Dodanie mikstur many lv 7
- Leczenie 7 * - ** - *** - **** - ***** przydałoby się

Bez dwóch powyższych rzeczy mag zakańcza swoją przygodę tuż na 230 poziomie, bo woj staje się bardziej opłacalny.



@ Myślę że eq nie byłoby czymś złym, bo póki co przejście fabuły 3 - 4 raz stawia wysoką poprzeczkę podczas expienia i przy bossach.


PS. Myślał ktoś o Paysafecard ?
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
Chaox 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Eiskalte
Level: 555
Świat: 6
Wiek: 27
Dołączył: 11 Gru 2013
Skąd: Szczecin
Wysłany: 06-12-2014, 21:21   

Dark s2 napisał/a:
-szybsza regeneracja ruchów (2min/1ruch), lub więcej exp za mooby,


chadrian napisał/a:
2-> oczywiście, że jest słabo na moim poziomie (245) wbicie lv zajmuje około tygodnia i czekanie na ruchy które ładują się 2 dni.


To fakt, mi na 296lvl'u wbicie następnego zajmuję 2-3 tygodnie wykorzystując regularnie wszystkie ruchy. Można byłoby zmniejszyć ten czas oczekiwania chociaż o te 1-3 minuty.
 
 
Alanov 
Użytkownik


Nick: Alanov
Level: 145
Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2012
Wysłany: 06-12-2014, 21:51   

Nie wiem za bardzo czego wy oczekujecie, że im wyższy lv to tym szybciej się będzie wbijało? ^^ Ja to bym się na waszym miejscu cieszył, że to nie są jakieś wielkie różnice pomiędzy poziomami, bo są i takie gry, gdzie jeden poziom się wbija przez tydzień, a następny już przez miesiąc.
 
 
MiT 
Użytkownik



Nick: MiT
Level: 1
Dołączył: 26 Sty 2012
Wysłany: 07-12-2014, 10:51   

Alanov napisał/a:
Nie wiem za bardzo czego wy oczekujecie, że im wyższy lv to tym szybciej się będzie wbijało? ^^ Ja to bym się na waszym miejscu cieszył, że to nie są jakieś wielkie różnice pomiędzy poziomami, bo są i takie gry, gdzie jeden poziom się wbija przez tydzień, a następny już przez miesiąc.



Yyyyyy od 270 poziomu wiesz że się level bije blisko tygodnia ?
_________________
"Et si tu n'existais pas..."
 
 
Dark s2 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Level: 600
Świat: 1+2+4
Dołączył: 13 Lis 2011
Wysłany: 07-12-2014, 15:02   

pomijając aktualną sytuacje 300lv+ gdzie w niektórych przypadkach lv jest katowany przez miesiąc (+-).
 
 
ManiakMFo 
Użytkownik



Profesja: Wojownik
Nick: Ice Axe
Level: 500
Świat: 3
Wiek: 33
Dołączył: 07 Mar 2009
Skąd: Darłowo
Wysłany: 07-12-2014, 16:06   

Była już taka propozycja ze zmniejszeniem czasu oczekiwania na ruchy, odrzucona na starcie przez admina ;)
_________________
Brak
 
 
 
ADIHC1 
Junior Admin
Game Master




Level: 132
Dołączył: 30 Paź 2006
Wysłany: 07-12-2014, 18:02   

Niestety, proszę nie robić sobie nadziei. Nie bez powodu dział Propozycje został zamknięty. Gra nie jest już aktywnie rozwijana.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme MyFantasy created by Phantom