Przeczytaj cały temat, chodziło mi o to by szanowna administracja dodała jakis drop wiekszy to musi tez cos z tego miec. myslenie nie boli.
Przeczytałem, ale moim zdaniem żadna z wymienionych propozycji nie jest warta uwagi.
Ja zaproponowałbym czasowe pojawienie się postaci handlarza, który sprzedawałby przez okres np. tygodnia unikatowe przedmioty w atrakcyjnych cenach. W celu uniknięcia nadużyć, handlarz sprzedawałby ekwipunek na nasz poziom. Takie rozwiązanie umożliwiałoby uzupełnienie braków w najlepszym ekwipunku, zwłaszcza na wyższych poziomach. Ponadto, gracze zachęceni ograniczoną czasowo ofertą chętniej wykupowaliby punkty w celu szybszego zarobku na expie.
Nick: szalony_wojowni
Level: 134
Dołączył: 15 Mar 2016
Wysłany: 15-03-2016, 23:11
Zróbcie nowy świat z usługą pół godzinnej niekończącej się ilosci ruchow Mysle , ze duzo ludzi by grało na tym świecie. Sporo administratorzy by zarobili . Ta fabuła w mfo2 jest perfekcyjna. Chetnie bym wrocil ale liczba graczy mnie odpycha ; /
Przeczytaj cały temat, chodziło mi o to by szanowna administracja dodała jakis drop wiekszy to musi tez cos z tego miec. myslenie nie boli.
Przeczytałem, ale moim zdaniem żadna z wymienionych propozycji nie jest warta uwagi.
Ja zaproponowałbym czasowe pojawienie się postaci handlarza, który sprzedawałby przez okres np. tygodnia unikatowe przedmioty w atrakcyjnych cenach. W celu uniknięcia nadużyć, handlarz sprzedawałby ekwipunek na nasz poziom. Takie rozwiązanie umożliwiałoby uzupełnienie braków w najlepszym ekwipunku, zwłaszcza na wyższych poziomach. Ponadto, gracze zachęceni ograniczoną czasowo ofertą chętniej wykupowaliby punkty w celu szybszego zarobku na expie.
"Eq na nasz poziom"
Chciałbym zauważyć, że maksymalne eq do 215-220.
Dark czy Ice Axe mają po 500lv. Ma być nawet 600. I co Oni by z tego mieli?
Nawet jeśli mieliby do tego dostęp to co z tego?
Dark ma ponad 10kkk golda nabite (szacuje na 12-13kkk.)
kupiłby po X szt wszystkiego, handlarz by znikł i by sprzedawał po 3x drożej. Przy czym nabiłby XXX golda.
Chodziło mi o to, że w celu uniknięcia nadużyć, 50 lvl będzie miał dostęp do ekwipunku na 50 lvl, a nie na 20 czy 200.
Bendzi123 napisał/a:
Chciałbym zauważyć, że maksymalne eq do 215-220.
Fakt, ekwipunek kończy się na 220 poziomie. Ale wydaje mi się, że nawet ludzie z poziomem 300+ wielokrotnie przechodzący fabułę nie mają pełnego uzbrojenia. Myślę, że dla nich możliwość uzupełnienia braków byłaby bardzo atrakcyjna.
Bendzi123 napisał/a:
Dark czy Ice Axe mają po 500lv. Ma być nawet 600. I co Oni by z tego mieli?
Mówisz o skrajnych przypadkach, są to pojedynczy gracze na swoich światach, znacznie odbiegający poziomem od reszty graczy. Oni bardziej ucieszą się ze zwiększenia poziomu do 600 (1000?) i zwiększenia dropu.
Bendzi123 napisał/a:
Dark ma ponad 10kkk golda nabite (szacuje na 12-13kkk.)
kupiłby po X szt wszystkiego, handlarz by znikł i by sprzedawał po 3x drożej. Przy czym nabiłby XXX golda.
Zawsze można wprowadzić ograniczenie kupna do jednej sztuki danego ekwipunku.
Uważam, że propozycja jest dobra, bo skorzysta na niej wielu graczy, bez względu na poziom czy zasobność portfela.
Drop x10, darmowe resy darmowe MFy tooo słabe. Pomysł z tą nową postacią bardzo mi się podoba, już dawno chciałem pograć sobie od 1 levela, a na s3 to nie to samo ;/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach