1. z tego co zrozumiałem, możliwość wykupienia drugiej postaci, mają tylko postaci które kiedyś były na s1
Cytat:
nowy slot może wykupić jedynie postać "główna" z w1, a więc nie wykupią go postacie "przeniesione" z w2 i w4
tymczasem na obu moich postaciach (głównej, kiedyś z s1 oraz przeniesionej, kiedyś s2) mam możliwość kupienia dodatkowego slotu. Coś jest nie tak czy źle zrozumiałem?
2. w eq na targu pojawił się opis: Artefakt, Unikat, Zwykły. W plecaku robiąc podgląd przedmiotu wszystkie mają "undefined"
3. Moim zdaniem opcja ubezpieczenia od straty złota jest trochę przesadzona, na high lvl ginie się stosunkowo rzadko, więc te 10 razy starczy na kilkadziesiąt dni. Poza tym to trochę bez sensu nie tracić nic po przegranej, szczególnie że czytałem gdzieś że w grze jest za dużo złota. Jak już to ta usługa powinna byś trochę droższa.
4. skrytka złota w depo mogłaby być większa, ale lepsze to niż nic. Tylko moim zdaniem przy rozszerzaniu powinno się mnożyć nie standardową pojemność, tylko obecną (np. jeśli standard = 1kk i wykupimy 5 powiększeń to mamy dodatkowe 31kk, razem 32kk. [1-2-4-8-16-32]. Bo np. na 237 mam skrytkę podstawową niecałe 30 mln, jakbym chciał tak schować moje 400mln to musiałbym powiększyć 12 razy! A jest wielu bogatszych graczy... W przypadku mnożenia byłoby to tylko 4 razy. Rozumiem że trzeba trochę zarobić, ale bez przesady…
5. I jeszcze propozycja: można by dodać ranking-liczba posiadanych artefaktów i liczba posiadanych unikatów. Ja na przykład jestem bardzo ciekawy czy mój wynik (7artefaktów i 22 unikaty) jest mniej więcej taki jak innych osób na moim lvl . Poza tym zwiększyłoby to wartość tzw. złomu plecakowego, bo niektóre z tych rzeczy są oznaczone jako unikaty .
Ogólnie rzecz biorąc, to przez te zmiany dużo łatwiej mają gracze którzy przeznaczają więcej prawdziwych pieniędzy na grę. Gram w MFO2 już prawie 10 lat między innymi dlatego, że do tej pory gracze którzy grali bez pkt. MF mieli podobne szanse jak ci co je kupują. Oczywiście szybciej wbijali lvl, ale w złocie, a co za tym idzie w rywalizacji o eq i przedmioty wszyscy mieli podobne szanse. Teraz, głównie przez to ubezpieczenie, drop +100% i możliwość wykupienia większego depozytu golda, wydaje mi się że ta równowaga może zostać zaburzona i może okazać się że gracze tacy jak ja przestaną grać, bo nie będą mieli szans na kupienie czegokolwiek.
Przykład:
Ktoś na 240 lvl wykupuje sobie: +100% drop i ubezpieczenie i idzie expić do krateru, w 800 ruchów wbija tam ok.4mln expa, 4mln golda, to +100%, wychodzi że w jedno wykorzystanie ruchów zarobił 8mln exp i 8mln gold
ja wykonując 800 ruchów wbijam ok. 4mln expa i golda, średnio raz zginę i stracę ok.3,5mln golda, wychodzi że w jedno wykorzystanie ruchów zarobię 4mln exp i 0,5mln gold
Widać od razu że na targu nie będę miał szans...
_________________ Moje postacie:
Pawel_123: 314lv, trzykrotne ukończenie fabuły bez wykorzystania nawet jednego punktu MF
tiger_fish: 122lv, próbuję swoich sił magiem
1. z tego co zrozumiałem, możliwość wykupienia drugiej postaci, mają tylko postaci które kiedyś były na s1
Cytat:
nowy slot może wykupić jedynie postać "główna" z w1, a więc nie wykupią go postacie "przeniesione" z w2 i w4
tymczasem na obu moich postaciach (głównej, kiedyś z s1 oraz przeniesionej, kiedyś s2) mam możliwość kupienia dodatkowego slotu. Coś jest nie tak czy źle zrozumiałem?
Dobrze zrozumiałeś, był błąd.
Cytat:
2. w eq na targu pojawił się opis: Artefakt, Unikat, Zwykły. W plecaku robiąc podgląd przedmiotu wszystkie mają "undefined"
Tomi, skoro nie było do tej pory, została wprowadzona ankieta... TO DLACZEGO DALIŚCIE TERAZ LIMIT?
Gdzie nie mogę WYGRAĆ WIĘKSZOŚĆ AUKCJI BO JUŻ SĄ LIMITY NA ?
Powinno być dalej jak było, nie zmienia się reguł w połowie i otwiera ankiet.
Dopóki trwa ankieta, powinno być jak BYŁO.
Kiedyś też byłem za ograniczeniami na targu, jednak przekonałem się, że nie blokują one przelewów, a wręcz służą do nich. Natomiast uderzają one w normalnie handlujących graczy. Podam Wam dwa przykłady:
1. Gracz A (wysoki poziom) wystawia w Eliar 2 000 kawałków kaktusa za limit wynoszący 2 000/szt, czyli za kwotę 4 000 000. Kupuje je gracz B (niski poziom). Następnego dnia, gracz B wystawia w Urkaden 2 000 kawałków kaktusa za limit wynoszący 3 000/szt. i "przypadkiem" kupuje je gracz A za 6 000 000. Gracz B zarabia na transakcji 2 000 000.
2. Gracz C sprowadza ekwipunek. Przedmiot o średniej cenie sprzedaży na targu wynoszącej 180 000, kupił gracz D za kwotę 300 000. Graczowi C zostaje odjęta nadwyżka wynosząca 120 000.
Byłbym za zniesieniem limitów nie tylko na nowym świecie, ale również na innych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach